Subutex & Xanor
-
damienthorn
- Tuppisuu
Subutex & Xanor
Onko kokemuksii...mun omakohtaiset kokemukset on positiiviset kyl vaan bupre kolisee kunnol niinkuin joskus alkuaikoina kun muutaman millin Xanorii nappasee..mut mitä mieltä muut?
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
-
avara
- Tuppisuu
-
damienthorn
- Tuppisuu
-
HUUHAA
- Apteekki
alpratsolaami + bupre ei tietääkseni ole kovin terveellistä, suurilla annoksilla jopa kuolettava yhdistelmä. *kohtuuden rajoissa
* aina itekki yhistelly noita....
vaan bupre+piri+xanor+savu yhistelmällä tuli yksi elämäni parhaimmista olotiloista, fentanyyli tai ekstaasikaan ei ollut mitään siihen verrattuna... en nyt kuitenkaan yllytä/suosittele kokeilemaan. :?
vaan bupre+piri+xanor+savu yhistelmällä tuli yksi elämäni parhaimmista olotiloista, fentanyyli tai ekstaasikaan ei ollut mitään siihen verrattuna... en nyt kuitenkaan yllytä/suosittele kokeilemaan. :?
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
alypaa
- Psykonautti
-
Lasipallo
- Kameleontti
Siitähän on kysekkin subutex kuolemissa, kun käytetään alkoholia ja/tai bentsoja ja buprenorfiiniaHUUHAA wrote:alpratsolaami + bupre ei tietääkseni ole kovin terveellistä, suurilla annoksilla jopa kuolettava yhdistelmä. *kohtuuden rajoissa* aina itekki yhistelly noita....
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
m
- Lepakko
-
avara
- Tuppisuu
-
Joniitti
- Apteekki