Etenkin tuosta tavarasta tulee minulle aina hyvin voimakas pahoinvointi. Ei mene kauaa ennen kuin on pakko laatata, tuntuu, että kaikki ei varmaan edes ehdi imeytyä kunnolla.
Tuohan on muutenkin efekteiltään hiukan mitäänsanomatonta tavaraa, mutta ehkä senkin takia, ettei pysy tarpeeksi kauan sisällä - niin efektit ovat olleet aika mietoja.
Kokeilisin siis mieluusti niinkin isoa annosta kuin 40 mg. mutta samalla toki pahoinvointi vain lisääntyy. Onko hyviä vinkkejä/kokemuksia miten tuota voisi lieventää.
Ajattelin, että jos tuon nauttisi pienissä annoksissa pidemmällä väliajalla. Vaikutuskin voisi kestää pidempään. Muistaakseni 15 mg oli annos jonka tuoman sikityksen vielä kesti...
Tai sitten voisi koittaa nasaalisesti. Mahtaisiko toimia. Joku taisi kertoa, että helvetillinen maku tulee suuhun kun tuota nokittaa, minkä kyllä uskon.
Tai sitten brutaalisti marzineja pohjalle ja sitten 5-meo-dipt...
Bentsot voisi myös auttaa tuohon pahoinvointiin, mutta saattaisi olettaa että lieventävät myös psykedeelisiä efektejä?
5-MeO-DIPT
-
Aftermath
- Psykonautti
Mulla pysy ~30mg helposti vielä sisällä. Kerran söin joku +60mg, eikä sekään tullut ulos, vaikka yleensä kaikki muut rc:t tulee.. Pihalle käveleen oli yks tapa päästä siitä pahoinvoinnista eroon.
Nokittamista en oo kokeillu koskaan, mutta sen kanssa kannattaa varmaan olla varovainen.
Nokittamista en oo kokeillu koskaan, mutta sen kanssa kannattaa varmaan olla varovainen.
I'm going upstairs now to turn my mind off
-
Kalastaja
Kokeiles nauttia rektaalisesti... todennäköisesti toimisi. Tai sitten voisi tosiaan kokeilla jollain pahoinvointilääkkeellä, bentsot heikentäisi psykedeliaa ehkä vähän turhalti.
Alternative Entheogen Administration
Alternative Entheogen Administration
-
Asidyyli
- LD50
-
Kalastaja
Joo, eihän noita oikein halua... nasaalisesti vähän sama homma.
Varmaan nämä oletkin jo nähnyt, mut mut
Insufflated: This route presents the benefit of a shorter trip and less body load. However, even though the amount of material is quite small, the burn is quite signifigant and the taste from the post-nasal drip is extremely unpleasant.
Smoked: If you are chemically inclined, the hydrochloride salt of 5-MeO-DIPT can be converted into a freebase and smoked. This route, like the insufflated route, offers the advantage of a shorter and less nauseous journey. Unlike potent smokable tryptamines such as DMT, 5-MeO-DMT, and DPT Freebase, all of which cause an intense, fast-moving psychedelic voyage lasting only about 10 minutes, 5-MeO-DIPT comes on slowly and lasts for several hours when taken in this manner.
5-MeO-DIPT User's Guide v1.0
Fox Base Alpha
5-MeO-DiPT
by Murple
(Freebase smoked)
Varmaan nämä oletkin jo nähnyt, mut mut
Insufflated: This route presents the benefit of a shorter trip and less body load. However, even though the amount of material is quite small, the burn is quite signifigant and the taste from the post-nasal drip is extremely unpleasant.
Smoked: If you are chemically inclined, the hydrochloride salt of 5-MeO-DIPT can be converted into a freebase and smoked. This route, like the insufflated route, offers the advantage of a shorter and less nauseous journey. Unlike potent smokable tryptamines such as DMT, 5-MeO-DMT, and DPT Freebase, all of which cause an intense, fast-moving psychedelic voyage lasting only about 10 minutes, 5-MeO-DIPT comes on slowly and lasts for several hours when taken in this manner.
5-MeO-DIPT User's Guide v1.0
Fox Base Alpha
5-MeO-DiPT
by Murple
(Freebase smoked)
-
skirtfeber
- Apteekki
Re: 5-MeO-DIPT
kertokaapas jotai kokemuksista, kerran oon tuota testannu, määrää en tiedä joku bilekapselikoko se oli. Pientä namimaisuutta nousujen aikana sekä tosi heikkoja psykehtävään viittaavia varjojen liikahtelua jne. ei kovinkaan kummosta.
nyt ois 9mg tuota kamaa, onks siitä mihinkään, varmaan jotain pientä sanottavaa ainakin.
Onko kukaan kombotellu tätä muitten aineiden kanssa?
nyt ois 9mg tuota kamaa, onks siitä mihinkään, varmaan jotain pientä sanottavaa ainakin.
Onko kukaan kombotellu tätä muitten aineiden kanssa?
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
Happohuppu
- Apteekki
Kyllä 9mg jo jossain tuntuu. Alkoholi buustaa (jo melko pienissä määrissä), ja itse heittäisin sekaan vielä kannabista ja tsolpparia.skirtfeber wrote:nyt ois 9mg tuota kamaa, onks siitä mihinkään, varmaan jotain pientä sanottavaa ainakin.
Looking for planet Gong...
-
skirtfeber
- Apteekki
juuh, vähän bissee otin ja ganja on aika vakiotarvike. eipä ollut niinkään mun päihde tää, kauhea bodyloadi/nausea olo ettei päässy sängystä hirveesti liikkumaan, ihan kivoi euforioit välil anto muttei niinkään ihmeellisiä. Kokeilemisen arvonen mutten varmaa uudestaan ottais.
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
jxx
- Psykonautti
Tätä oon kokeillu vaan oraalisesti,semisti visuaaleja,ja nauratti kauheesti 
If ya wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn.
-
joviaali
- Psykonautti
Älkää tehkö liikoja hätiköityjä johtopäätöksiä pienten annosten kokemusten perusteella!
Jos 9mg ei ole antanut mitään kokemisen arvoista, kokeile nostaa annosta. Yli 25mg:n ei kuitenkaan kannattane mennä. Oli miten oli, matkat ovat hyvin erilaisia eri annoksilla, n. 20-22mg oli sopiva annostus omalla kohdallani aikanaan kun tähän sain kosketusta, ja totesin aineen erittäin miellyttäväksi suht kovasta bodyloadista huolimati. Tuosta 25mg:stä ylöspäin mentäessä vain ikävät fyysiset sivuoireet kuten vatsakivut ja pierettäminen lisääntyy, eikä matka enää intensifioidu. Näin ainakin minulla.
Jos 9mg ei ole antanut mitään kokemisen arvoista, kokeile nostaa annosta. Yli 25mg:n ei kuitenkaan kannattane mennä. Oli miten oli, matkat ovat hyvin erilaisia eri annoksilla, n. 20-22mg oli sopiva annostus omalla kohdallani aikanaan kun tähän sain kosketusta, ja totesin aineen erittäin miellyttäväksi suht kovasta bodyloadista huolimati. Tuosta 25mg:stä ylöspäin mentäessä vain ikävät fyysiset sivuoireet kuten vatsakivut ja pierettäminen lisääntyy, eikä matka enää intensifioidu. Näin ainakin minulla.
felix qui potuit rerum cognoscere causas.
-
sxoxyvg
- OD
Oli muuten 5-MeO-MIPTjxx wrote:Tätä oon kokeillu vaan oraalisesti,semisti visuaaleja,ja nauratti kauheesti
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
jxx
- Psykonautti
Vedin räpylään. Ei ollu kivaa 
If ya wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn.