Subuxone ja painajaismaiset valveunet?

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
pipipaeae
Tuppisuu

Subuxone ja painajaismaiset valveunet?

Post by pipipaeae »

onko kellään ollu kokemusta subuxonen (mandariini / appelsiini bupren) alkaessa toimia painajaismaisista valveunista? :roll:
:p
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Eipä ole kyllä pahaa sanottavaa tästäkään tavarasta. Lempi huumeitani hyvin pitkälti. Kuhan vaan muistaa välttää koukun.

Edit. Eli ei ole ikinä tullut tuollaisia valveunia.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Olikos Subuxonessa juuri naloksonia, joka 'estäisi' sen käytön suonensisäisesti..?
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Näin olen ymmärtänyt, mutta hienosti sekin näyttää ihmisillä hihaan menevän(itse en rännää).

Tulipa noista valveunista mieleen, että juuri semmoisia kuitenkin eilen tuosta tuli, mutta ei millään lailla kyllä painajaismaisia. Oli varsin mukava mennä nukkumaan, kun ennen nukahtamista noin puolisentuntia tuli monenmoisia vaveunia jotka eivät minua mitenkään häirinneet.

Edit. Eli siis minulla ne valveunet tulivat vasta vaikutuksen jo hieman vaimennettua ja nukkumaan mennessä. Ei vaikutusten alussa ole ikinä esiintynyt.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
CharlieBigPpotato
Kameleontti

Post by CharlieBigPpotato »

Mulle tuli kans kerran aivan hirveitä painajaismaisia valveunia yhdestä opioidista, en oo toiste sitä uskaltanut kokeillakaan.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
AvaruussankariSniff
Tuppisuu

Post by AvaruussankariSniff »

valveunia opiaateista? eikai? mahdotonta? :lol:
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Uskon, että painajaiset voivat korreloida huonon fyysisen olon kanssa. Eikö tuosta naloksonista porukka ole huonoa oloa saanut, pääkipua?

Itse olen kerran saanut tosi ikäviä ja pelottavia unia nautittuani 300mg kodeiinia professorin yskänlääkkeen muodossa - ja väänsi muuten vatsaakin! Panacodien tai arttujen kanssa samaisella annoksella ei muuta kun jeejee ja hellurei.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
gastronautti

Re: Subuxone ja painajaismaiset valveunet?

Post by gastronautti »

Joo kyllä suboxonesta eilen nautin ainaki 4tuntia valvareita, otin jonku 0.8-1milliä nollatoleen, aluks meinas laatta lentää mut ei kuitenkaa, sit vaan sänkyyn makailee ja silmät kiinni. ja kyllä oli hienoja valvareita
Jeshu
OD

Re:

Post by Jeshu »

jesuiitta wrote:Uskon, että painajaiset voivat korreloida huonon fyysisen olon kanssa. Eikö tuosta naloksonista porukka ole huonoa oloa saanut, pääkipua?
Ja kai se riippuu ihan yleisesti siitäkin mitä pään sisällä niinä aikoina liikkuu... Jotkut näkee mörköjä, jotkut lampaita.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

En itse ole kyllä koskaan nähny "painajaismaisia" valveunia päin vastoin ne on mukavia ollu ainakin tähän asti ;)
wtf
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

supress wrote:En itse ole kyllä koskaan nähny "painajaismaisia" valveunia päin vastoin ne on mukavia ollu ainakin tähän asti ;)
Mulle tuli tuossa vähän aikaa sitten kun olin paukut polttanu ja subua myös, ei suoraan sanottuna painajaismaisia, mutta friikkejä ja jonkin verran pelottavia valveunia. Välillä säpsähteli hereille ja tajusi et ei huhu mitä luomien alla vilisee :shock:
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Mä oon saanu bupresta painajaismaisia unihalvauksia joskus. Tiiättekö, olet hereillä tavallaan, päässä vinkuu, ei pysty liikkuu eikä herään kuitenka. :x Yöh...