Kesän festarit \o/

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
artemisia absinthium
Apteekki

Kesän festarit \o/

Post by artemisia absinthium »

Onko suunnitelmissa mennä festareille tänä kesänä? Provinssi, Ilosaari, Raumanmeren Juhannus?

Aurinko paistaa jo niin mukavasti, tuli kesäinen fiilis! (:
Ite meinasin ainakin Ilosaareen raahautua parin vuoden tauon jälkeen fiilistelemään (:
Kaksi kokonaista Juhannusta on jäänyt juhlimatta nyt putkeen kun oon ollut Englannissa :/ Eli hullut juhannusbileet ainanki tiedossa, vaikkei ihan festareiden mittakaavoihin yltäiskään ;D
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Provinssi ja Ilosaari pitäis varmaan käydä ihan perinteen vuoksi. Jos vain saisi rahat kokoon... luin noiden kotisivuja, ja varmaan eka kertaa moneen vuoteen on sekä provinssi että ilosaari sellaiset, että EI YHTÄÄN hyvää bändiä! :shock:

Normaalisti molempiin mennään aina että "jeejee siellä on se ja se ja se ja se ja se huippu nimi... ja siten ei ehdi kuin ehkä puolet niistä nähdä kun on niin paljon hyviä artisteja...)

Ja nyt ei yhtään mitään... tosin tulee varmaan vielä lisää artistikiinnityksiä kevään myötä.

Mutta pitänee noihin silti raahautua, ihan tosiaan perinteen ja sen ilmapiirin takia... ihan must... tulee vaan dokattua enemmän kun ei ole bändejä mitä katsella.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

No jaa, ainakin M.A. Numminen tulee ilosaareen

Ja Regina on molemmissa, ihanaa!

Ja Provinssissa The Ark...

Mutta nuokin (paitsi M.A) on nähty niin monesti aiemmin... eikä mitään tosi isoa nimeä tulossa...
artemisia absinthium
Apteekki

Niin totta, olin vähän pettynyt Ilosaaren bänditarjontaan.. mut kai sinne jotain hyviäkin vielä ilmestyy! Onhan sinne vielä aikaa. Regina on kyl jees (:
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Mua ei oikeen festarit kiinnosta. Ei niillä ikinä esiinny mitään kiinnostavia artisteja, eikä se hysteerinen örvellys hirveässä väenpaljoudessa houkuttele. :?

Kesällä tykkään vaan chillailla nurtisilla ja vetää deelejä ja budaa. 8)
tRip
Moderator

Post by tRip »

Eipä ole festareilla aikasemmin tullut ravattua. Ens kesänä kuitenkin ois jotain suunnitelmissa siihen suuntaan :)
saapi nyt nähdä...
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Itse oon kans vähän benelux fatin kanssa samoilla linjoilla, tosin ku en oo koskaan käyny niin voisihan sitä edes käydä sen yhden kerran katsomassa et mitä siellä tapahtuu. Voisin jopa viihtyäkin.
artemisia absinthium
Apteekki

Ite oon sitä mieltä et festarit kuuluu ehdottomasti kesään. Kaikkein parasta on kun lähtee ison kaveriporukan ja useamman teltan kanssa festaroimaan ja pystyttää oman pikku telttakommuunin.

Hauskin muisto joskus Ilosaaresta vuonna kuokka ja pussikalja oli kun heräsin aamulla kuuden aikaan siihen kun joku äijäporukka viereisen teltan pihalla soitteli tunteella bongorumpuja ja lauloi kurkku suorana "kaikki tahtoo elää säkenöivästä voimasta, säkenöivästä voimasta..!!" Taisin olla itekin vielä hitusen gännissä mut piti mennä ulos istuksimaan ja kuuntelee niitten lauleskelua ;D
Se on se tunnelma mikä on ihan omanlaisensa festareilla - varsinkin Ilosaaressa. rok rok.
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

Sauna open airiin on mentävä ainakin, viime vuonna oli niin mahtava. Joka paikkaan sitä ollaan kavereiden kanssa menossa, katsoo nyt sitten mihinkä keretään tai "keretään".

Raumanmeren juhannus on toinen jonneka on pakko päästä, sinne siis tulee mentyä ainakin. Noh, noh, saa nyt nähdä mitä kesä tuo tullessaan.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Onhan siellä ihan oma tunnelma... mieluiten mäkin ehkä kuitenkin chillaile nurmella... mutta sitähän ehtii tehdä koko kesän, kyllä parit viikonloput kesästä voi festareilla viettää.

Ja paskat niistä bändeistä. Parasta on se hillitön leirintäaluemeininki. Ei perseilyä, mutta sellaista huoletonta dokaamista ja biletystä aamusta iltaan ilman mitään rajoja, eikä kukaan taatusti katso pahalla.

Vähän sellainen 60-luku fiilis. Plinkissä juuri siitä puhetta oli, ja festarit on varmaan viimeinen paikka maailmassa missä se kulttuuri yhä on olemassa.

Ja toi Sauna Open Air olis kyllä hyvä. Niitä hevibändejä vaan en haluais nähdä... vaan IGGYN! :shock:
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Ilosaaressa ois Mudhoney. Sitä kyllä voisi mennä kattomaan ja onhan siellä sitten suomalaisista Eläkeläiset, Mokoma, Absoluuttinen Nollapiste, Kumikameli ja tietenkin M.A. Ei ole kyllä aikaisemmin tuolla käytyä edes. Provinssissa se meno mennyt vähän liian isoksi, vaikka hyvä festari muuten onkin.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Ahab

Post by Ahab »

Konemetsään koitan päästä. Pitäs vaa keksiä jostain lainaan telttaa ja sellasta.
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Missä Konemetsä on?
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

benelux fat wrote:Missä Konemetsä on?
Jahaa, sivutkin löytyy "locatin details, maps here soon.."
Eli eiköhän se kohta selviä. :)

Tuo Konemetsä vaikuttaa kyllä sellaiselta tapahtumalta johon ehkä saattaisi jaksaa raahautuakkin.
Pot Head
Psykonautti

Post by Pot Head »

Joo, konemetsäänhän sitä itsekkin oon menossa. Sit tammerfesteille ja ehkä johki muuallekki.
Heka
Tuppisuu

Post by Heka »

Meikällä menee muutenkin koko kesä reissailuun niin voi olla että menen vain Ankkarockiin, jos jotain hyviä bändejä löytyy. Voi jäädä kyllä kokonaan menemättäkin...
satunnainen sankari
Psykonautti

Post by satunnainen sankari »

mä luulen että kesän tarjontaan kuuluu koneisto, flow & ilosaari..ja lukuiset pienemmät sessarit
Aftermath
Psykonautti

Post by Aftermath »

Tool olis hauska käydä katsastamassa, mutta koko kansan känniriehunnat ei tipu. Ruotsiin metsäbileisiin olis hinku, mutta saa nyt taas nähdä :roll:
I'm going upstairs now to turn my mind off
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Tuskaan ja Iggyä Sauna Open Airiin.
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Tarkoitus olisi provinssi sekä ilosaari mutta saapi nähdä miten rahaa saan kasaan. Jos muita on tulossa niin olisi mukava lyöttäytyä yhteen tai vaikka muutenvaan moikata vaulttilaisia.
alypaa
Psykonautti

Post by alypaa »

Fullmoon Festival Saksassa tai jossei sinne ole varaa lähteä niin konemetsä kutsuu. Ja tottahan toki kaikki mahdolliset metsäbileet mihin vaan on mahdollisuus lähteä.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Ilosaaren liput on jo hommattu. \o/ Sinne sitten hippeilemään ja fiilistelemään.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Argh, olin jo asennoitunut että huomenna provinssiin, mutta nyt se taitaa kuitenkin jäädä väliin...
artemisia absinthium
Apteekki

Gaaaaahhh taitaa jäädä sittenkin festarit käymättä, tili näyttää nollaa :/

No mut, neljän päivän päästä Suomeen!! jeah!
Ivy
Psykonautti

Post by Ivy »

:? Tylsähköä kesäloman viettoa täälläpäin.. Mutta koitetaan eksyä ainakin Puntalaan..

Konemetsä olisi unelma, mutten taida päästä .. Ja Ilosaareen menisin, jos olisi kyyti.. Tai muuallekkin..
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Provinssiin lähden huomenna tai ylihuomenna. Seinäjoelle/leirintäalueelle vain, ei nappaa esiintyjät nytten tarpeeksi.

Ja rahaahan minulla ei nykyään ole nimeksikään, joten niukassa mennään festareiden suhteen. Sunnuntaiksi todennäköisesti Ruisrokkiin. Tool mielessä lähinnä tällä hetkellä. Facesiin voisi myös ihan koko festarin ajaksi yrittää päästä. Tälläisiä suunnitelmia kuitenkin siis.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Hietsussa on tänään, tai oikeastaan jo alkanut joku Basso Radion järjestämä tapahtuma. Paikalla mm. Jammer (UK, Neckle Camp), Matt Shadetek (USA-GER, Neckle Camp), Gully Rainjah (UK, Neckle Camp) + Dead Boys Massive

Tuolla voisi käydä ihmettelemässä. Ilmainenkin kun on. 8)
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
artemisia absinthium
Apteekki

Jes! Pääsen Ilosaareen sittenkin! Liput on!! oujeee ;D
Vaikka siellä onkin aika paska tarjonta tänä vuonna, niin se meininki Ilosaaressa on ihan omaa luokkaansa (:

Ketään muita tulossa??
Kuumotus
Lepakko

Post by Kuumotus »

artemisia absinthium wrote:Jes! Pääsen Ilosaareen sittenkin! Liput on!! oujeee ;D
Vaikka siellä onkin aika paska tarjonta tänä vuonna, niin se meininki Ilosaaressa on ihan omaa luokkaansa (:

Ketään muita tulossa??
Mä oon tulossa. Munmielestä just hyvä tarjonta. Räppiä jonki verran ja paljon reggaeta. :P
4:20
W10
Kameleontti

Post by W10 »

artemisia absinthium wrote:Jes! Pääsen Ilosaareen sittenkin! Liput on!! oujeee ;D

Ketään muita tulossa??
Siellä näkyillään sitten. :-)