Onko suunnitelmissa mennä festareille tänä kesänä? Provinssi, Ilosaari, Raumanmeren Juhannus?
Aurinko paistaa jo niin mukavasti, tuli kesäinen fiilis! (:
Ite meinasin ainakin Ilosaareen raahautua parin vuoden tauon jälkeen fiilistelemään (:
Kaksi kokonaista Juhannusta on jäänyt juhlimatta nyt putkeen kun oon ollut Englannissa Eli hullut juhannusbileet ainanki tiedossa, vaikkei ihan festareiden mittakaavoihin yltäiskään
Provinssi ja Ilosaari pitäis varmaan käydä ihan perinteen vuoksi. Jos vain saisi rahat kokoon... luin noiden kotisivuja, ja varmaan eka kertaa moneen vuoteen on sekä provinssi että ilosaari sellaiset, että EI YHTÄÄN hyvää bändiä!
Normaalisti molempiin mennään aina että "jeejee siellä on se ja se ja se ja se ja se huippu nimi... ja siten ei ehdi kuin ehkä puolet niistä nähdä kun on niin paljon hyviä artisteja...)
Ja nyt ei yhtään mitään... tosin tulee varmaan vielä lisää artistikiinnityksiä kevään myötä.
Mutta pitänee noihin silti raahautua, ihan tosiaan perinteen ja sen ilmapiirin takia... ihan must... tulee vaan dokattua enemmän kun ei ole bändejä mitä katsella.
Niin totta, olin vähän pettynyt Ilosaaren bänditarjontaan.. mut kai sinne jotain hyviäkin vielä ilmestyy! Onhan sinne vielä aikaa. Regina on kyl jees (:
Mua ei oikeen festarit kiinnosta. Ei niillä ikinä esiinny mitään kiinnostavia artisteja, eikä se hysteerinen örvellys hirveässä väenpaljoudessa houkuttele. :?
Kesällä tykkään vaan chillailla nurtisilla ja vetää deelejä ja budaa.
Itse oon kans vähän benelux fatin kanssa samoilla linjoilla, tosin ku en oo koskaan käyny niin voisihan sitä edes käydä sen yhden kerran katsomassa et mitä siellä tapahtuu. Voisin jopa viihtyäkin.
Ite oon sitä mieltä et festarit kuuluu ehdottomasti kesään. Kaikkein parasta on kun lähtee ison kaveriporukan ja useamman teltan kanssa festaroimaan ja pystyttää oman pikku telttakommuunin.
Hauskin muisto joskus Ilosaaresta vuonna kuokka ja pussikalja oli kun heräsin aamulla kuuden aikaan siihen kun joku äijäporukka viereisen teltan pihalla soitteli tunteella bongorumpuja ja lauloi kurkku suorana "kaikki tahtoo elää säkenöivästä voimasta, säkenöivästä voimasta..!!" Taisin olla itekin vielä hitusen gännissä mut piti mennä ulos istuksimaan ja kuuntelee niitten lauleskelua
Se on se tunnelma mikä on ihan omanlaisensa festareilla - varsinkin Ilosaaressa. rok rok.
Sauna open airiin on mentävä ainakin, viime vuonna oli niin mahtava. Joka paikkaan sitä ollaan kavereiden kanssa menossa, katsoo nyt sitten mihinkä keretään tai "keretään".
Raumanmeren juhannus on toinen jonneka on pakko päästä, sinne siis tulee mentyä ainakin. Noh, noh, saa nyt nähdä mitä kesä tuo tullessaan.
Onhan siellä ihan oma tunnelma... mieluiten mäkin ehkä kuitenkin chillaile nurmella... mutta sitähän ehtii tehdä koko kesän, kyllä parit viikonloput kesästä voi festareilla viettää.
Ja paskat niistä bändeistä. Parasta on se hillitön leirintäaluemeininki. Ei perseilyä, mutta sellaista huoletonta dokaamista ja biletystä aamusta iltaan ilman mitään rajoja, eikä kukaan taatusti katso pahalla.
Vähän sellainen 60-luku fiilis. Plinkissä juuri siitä puhetta oli, ja festarit on varmaan viimeinen paikka maailmassa missä se kulttuuri yhä on olemassa.
Ja toi Sauna Open Air olis kyllä hyvä. Niitä hevibändejä vaan en haluais nähdä... vaan IGGYN!
Ilosaaressa ois Mudhoney. Sitä kyllä voisi mennä kattomaan ja onhan siellä sitten suomalaisista Eläkeläiset, Mokoma, Absoluuttinen Nollapiste, Kumikameli ja tietenkin M.A. Ei ole kyllä aikaisemmin tuolla käytyä edes. Provinssissa se meno mennyt vähän liian isoksi, vaikka hyvä festari muuten onkin.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Meikällä menee muutenkin koko kesä reissailuun niin voi olla että menen vain Ankkarockiin, jos jotain hyviä bändejä löytyy. Voi jäädä kyllä kokonaan menemättäkin...
Tarkoitus olisi provinssi sekä ilosaari mutta saapi nähdä miten rahaa saan kasaan. Jos muita on tulossa niin olisi mukava lyöttäytyä yhteen tai vaikka muutenvaan moikata vaulttilaisia.
Fullmoon Festival Saksassa tai jossei sinne ole varaa lähteä niin konemetsä kutsuu. Ja tottahan toki kaikki mahdolliset metsäbileet mihin vaan on mahdollisuus lähteä.
Provinssiin lähden huomenna tai ylihuomenna. Seinäjoelle/leirintäalueelle vain, ei nappaa esiintyjät nytten tarpeeksi.
Ja rahaahan minulla ei nykyään ole nimeksikään, joten niukassa mennään festareiden suhteen. Sunnuntaiksi todennäköisesti Ruisrokkiin. Tool mielessä lähinnä tällä hetkellä. Facesiin voisi myös ihan koko festarin ajaksi yrittää päästä. Tälläisiä suunnitelmia kuitenkin siis.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Hietsussa on tänään, tai oikeastaan jo alkanut joku Basso Radion järjestämä tapahtuma. Paikalla mm. Jammer (UK, Neckle Camp), Matt Shadetek (USA-GER, Neckle Camp), Gully Rainjah (UK, Neckle Camp) + Dead Boys Massive
Tuolla voisi käydä ihmettelemässä. Ilmainenkin kun on.
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
Jes! Pääsen Ilosaareen sittenkin! Liput on!! oujeee
Vaikka siellä onkin aika paska tarjonta tänä vuonna, niin se meininki Ilosaaressa on ihan omaa luokkaansa (:
artemisia absinthium wrote:Jes! Pääsen Ilosaareen sittenkin! Liput on!! oujeee
Vaikka siellä onkin aika paska tarjonta tänä vuonna, niin se meininki Ilosaaressa on ihan omaa luokkaansa (:
Ketään muita tulossa??
Mä oon tulossa. Munmielestä just hyvä tarjonta. Räppiä jonki verran ja paljon reggaeta.
artemisia absinthium wrote:Jes! Pääsen Ilosaareen sittenkin! Liput on!! oujeee
Ketään muita tulossa??
Siellä näkyillään sitten. :-)
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."