Vanhentuneet Imovanet.

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
MndFck
Tuppisuu

Vanhentuneet Imovanet.

Post by MndFck »

Löysin tuossa kaapin pohjalta Imovane 7,5mg pillereitä, mutta ainoa ongelma tässä on se että nämä Imovanet on mennyt vanhaksi vuonna 2001. Joten miten on voiko näitä pillereitä enään syödä? Itse en kyllä usko että voi, mutta eihän sitä koskaan voi tietää.
chippo

Re: Vanhentuneet Imovanet.

Post by chippo »

Kyllä niitä voi. Ei niistä muuta kuin teho korkeintaan katoa mutta ei tuossa ajassa huomaa mitään.
DESU
Karvakuono

Post by DESU »

Tuskin ne myrkyllisiä ovat. Voi olla että teho on hävinnyt niistä jonkin verran. Noissa lääkkeissä tuppaa yleensä olee korkeat "turva-ajat", joten ne on ihan hyvii monta vuotta "parasta ennen -päivän" jälkeen.

Kokeile jos uskallat ja omalla vastuulla: mä en sano juuta enkä jaata...
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Kerran söin vuoden vanhoja imovaneja.. Teho oli laimentunut todella paljon, kamala sivumaku ei.
Tosin nuo saattoivat olla säilytetty vaan huonosti. :S
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Söin eilen kesäkuussa 2008 pilalle meneviä Imovaneja ja oli todella selkeästi laskenut teho.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
604
Tuppisuu

Post by 604 »

Tein aikamoisen löydön siivotessani lääkekaappia. :shock:

44 x Temgesic 0.2mg, harmi vain että näissä on päiväys vuoden 1999 loppuun... Heitänkö surutta pois vai uskaltaako näitä vielä kokeilla? :foil:
miymau
Lepakko

Post by miymau »

Kyllä mä ne uskaltaisin naamaan vetästä, mutta epäilenpä vahvasti että tehot laskenu paljon.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
604
Tuppisuu

Post by 604 »

Tuskin noissa mitään tehoja on kauheasti jäljellä, kokeileminen ei maksaisi mitään kunhan tietäisi ettei ole myrkylliseksi muuttunut tms. :?
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Tsopliklonin stabiliteetista ei googlaamalla löytynyt mitään sen kummempaa dataa, mutta muutaman ihan asiantuntevalta vaikuttavan maininnan perusteella voidaan sanoa, että ilmeisesti syklopyrrolonit hajoavat aika nopeaa tahtia (ja jos osaan oikein päätellä yhdisteyhteenvedoista aineiden ominaisuuksia, niin se on juuri niin.)
Buprenorfiini myöskin taitaa olla hyvin epävakaa aine. Sen sai selville uudehkosta patenttihakemuksesta: "Stable oral pharmaceutical compositions of buprenorphine and derivatives."

Kuten Drawskun ikivanhoilla laihdutuslääkkeillä tekemä kokeilu paljastaa [raportti], kaikki valmisteet eivät tosiaankaan pilaannu aivan muutamassa vuodessa.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
MndFck
Tuppisuu

Post by MndFck »

No tänään sitten päätin kokeilla näitä kyseisiä imovaneja. Vaikutuksia ei oikeastaan ole yhtään mitään ja vatsani sain vain vähän sekaisin. Välillä tuntuu vähän oksettavan ei mitenkään pahasti, mutta päätin kummiskin oksentaa varmuuden vuoksi. Jään nyt vielä odottelemaan jos kummiskin jotain vaikutuksia tulisi.