Olen miettinyt miten tämän toteuttaisin ja tänään nousi taas mieleen ajatus että tämäkin on vielä joku päivä kokeiltava.
Alkuperäinen ajatus oli että yhdistäisin hiilidioksidin ja hapen ilmapalloon ja hengittäisin siitä sisään.
Suunnittelin että ottaisin hiilidioksiidin hiilidioksiidikapselista joita tuli ostettua stockalta kun tarkemmin tutkimatta luulin ttä niissä on ilokaasua sifoni tuli hankittua huutonetistä mutta siitä puuttuu jotain joten en pysty sillä kapselia käyttämään.
Happea olisin pistänyt pulju.netistä tilattavissa olevasta Go-X Happipullosta.
Sitten tuli tuossa vastaan tieto että hiilidioksiidia pystyy tuottamaan laittamalla etikkaan ruokasoodaa. Heittäisi ruokasoodat etikkapulloon, etikkapullon suulle ilmapallon->hiilidioksidi kertyy ilmapalloon vähän niinkuin jenkem kertyy kusipaskapullosta ilmapalloon
Jonkinlaisen endogeenisen near-death DMT tripin toivossa tämän tekisin.
oho kuolemaa on tosin tullut mietittyä viime aikoina vaan positiivisessa mielessä. Ei sillä että kiire olisi sen kokemisessa mutta pieni näyte kelpaisi.
Uskon, että carbogenin tyyppisellä kaasuseoksella oli vaikutus tuossa yhtenä yönä kokemaani kivaan herätykseen. Olin kääriytynyt jotenkin kummasti paksun peittoni sisään, enkä enää meinannut saada henkeä, peiton sisällä kulki vain hiilidioksidia ja vähän ilmaa. Herätessäni luulin, että on kaunis kesäpäivä ja huoneeni palaa. Olo oli muutenkin helvetin sekava, miltei psykedeelinen, ja en tajunnut puoleen tuntiin yhtään mitään mistään. Herätessäni myös luulin kuolevani, mutta DMT trippiä se ei lainkaan vastannut.
Tuo carbogen muistaakseni toimi jotenkin, että aivot huijataan tuntemaan hiilidioksidin avulla tuntemaan, että verenkierrossa on liikaa hiilidioksidia, eikä happea tarpeeksi, jolloin aivot lähettävät käskyn, jotta elimistö alkaa erittämään jotain myrkkyä, joka eliminoi hiilidioksidia verenkierrosta. Koska hiilidioksidia ei sitä ilmapallollista enempää ole, niin myrkky jää verenkiertoon palloilemaan ilman toimea ja aiheuttaa "päihtymisen" keskushermoston kautta.
Heh, 10 sekunnin "matkalle" pääsee myös vetämällä muutaman kerran syvään henkeä ja sitten puhaltamalla täysillä peukaloonsa kunnes lähtee taju n. 10 sekunniksi. Herätessä on hauska kelailla, että "kuka mä oon?" ja "missä mä oon?" . Njoo tää taitaa kyl olla lähinnä ala-aste meininkiä.
5-meo-EMT wrote:Heh, 10 sekunnin "matkalle" pääsee myös vetämällä muutaman kerran syvään henkeä ja sitten puhaltamalla täysillä peukaloonsa kunnes lähtee taju n. 10 sekunniksi. Herätessä on hauska kelailla, että "kuka mä oon?" ja "missä mä oon?" . Njoo tää taitaa kyl olla lähinnä ala-aste meininkiä.
Muistan nuo kyllä yläasteelta mutta enpä muista kenenkään saaneen siitä tuollaisia vaikutuksia kuin carbogenillä kuvailtaan olevan.