Eli mistä aineesta teille tulee sellainen "unessa" tunne? Itsellä ainakin menee nuppi ihan sekaisin kun oon juonu ja imppaan bensaa.
Lääkkeistä tai mistään mitä oon kokeillu ei oo tullu tota mahtavaa uni tunnetta. Olo on ku leijus eikä tajua mistään mitään...Niinku joku toinen ohjais liikkeitä ym. mut ite pystys vaa kahtelemaan. :?
Bentsot kenties, opioidit ehkä. Pakko moralisoida tuosta bensan imppauksesta, lopeta.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Eli mistä aineesta teille tulee sellainen "unessa" tunne? Itsellä ainakin menee nuppi ihan sekaisin kun oon juonu ja imppaan bensaa.
no tees niin että vedät piriä jonkun 6 vrk putkeen etkä nuku siinä välissä ollenkaan, sitte ku alkaa ne pahimmat pirilaskut tulen ni vedät KUNNON savut..... ainakin omasta mielestäni se tuntuu hyvin unen kaltaiselta tilalta
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Mulla ainakin nyt piitkä valvominen ja krapulan päälle tuhdit hasat, ihan niinku kävelis jotain kuukävelyy ja kaikki terävät/valosat asiat jää hengailee silmiin silleen niinku tyylinn Max payne 2 sessa...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Imppasin bensa joskus. Alan imppamaan sitä siitä pussista, yhtäkkiä herään mielestäni, bensapussi on tippunut lattialle. Jos imppaan bensaa niin menen sillain, että elän periaatteessa mielessäni... On muuten rentoa.