Imovane (tsopikloni)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Usoda
LD50

Re: imovane

Post by Usoda »

Vuoden vanhoista imovaneista tuntui ainakin tehon olevan lähteneen tosi hyvin. Otin 4kpl enkä huomannut kovin paljoakaan vaikutuksia paitsi karmean maun suussa.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
ishtar
Psykonautti

Post by ishtar »

2x7,5 imovane + todella vähän savua, aiheutti sairaalareissun... :oops:
bol
Kameleontti

Post by bol »

ishtar wrote:2x7,5 imovane + todella vähän savua, aiheutti sairaalareissun... :oops:
:o . Millaiset vaivat tuli, kun piti oikeen sairaalaan lähteä?
ishtar
Psykonautti

Post by ishtar »

sekosin ihan totaalisesti, hyperventiloin ja lähti taju, olin kuulemma joutunut ea :roll: itse en muista yhtään mitään.... :foil:
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Piti tos yks yö nukkuu mennä ku vauhtia olin maistellu. Aattelin vähä letkeyttää oloa ja otin noita imovaneja joku 4-5. Kolmen tunnin unien jälkeen seuraavat 18 tuntia oli yhtä hallusinaatiota. Onneks on kokemusta kaiken maailman tripeistä, muuten ois kyl flipannu.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Vaihda lekuris stilnoctiin, jos imovanen määränny niin kyllä senki. Aiemmin tuo kyllä jo sanottiin. Mua tuo kitkerä maku ei haittaa ellen juo vettä ja tupakoi. Vesi maistuu metallille ja tupakka kans. Mut jos muuten syö ni iha normaali makusta paitsi kuiva suu. Ei sitä oikei voi peittää eikä se kestä aamulla mulla onneks ku johoki puoleenpäivää asti, sekä lääke auttaa nukahtamaan hyvin mutta tuon takia voisin itsekkin harkita lääkäriin menemistä ja kysellä muita jyviä. Itseasias jatkuvas käytös jo kolmannen päivän jälkeen tuota efektiä ei mulla tule, ainoastaan hieman kuiva suu mikä ei haittaa. Mutta en joka yö viiti popsia ettei tehot häviä.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

RoboPoski wrote:Piti tos yks yö nukkuu mennä ku vauhtia olin maistellu. Aattelin vähä letkeyttää oloa ja otin noita imovaneja joku 4-5. Kolmen tunnin unien jälkeen seuraavat 18 tuntia oli yhtä hallusinaatiota. Onneks on kokemusta kaiken maailman tripeistä, muuten ois kyl flipannu.
sillon kun käytettiin vauhtia otettiin kaks-kolme imoo kun teki mieli vetoja ja jostain syystä niitä ei ollut enää.parhaimmillaan valvottiin 5vrk pelkillä imovaneilla.yks tyyppi sano ku otettiin jatkuvasti vauhdin kanssa niitä että ootte ku jotain vitun robotteja,ei teidän kanssa voi liikkua..oli se sekavaa touhua.sit aamuisin jos oli nukkunut yön eikä ollut vauhtia,välittömästi heräämisen jälkeen 3 imovaania naamaan ja kuppi kahvia..hirvee säätö päällä monta tuntia.nykyisin saan dormicumia unilääkkeeksi,mutta siinä on se ongelma että se on liian hyvä lääke nukkumiseen,joten vedän ne hihaan lääkepäivänä ja sit heräilen loppu viikon 0300 enkä saa enää unta..viisasta..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
sipuli
Tuppisuu

Post by sipuli »

Mitä käy jos syö 150mg näitä ja pameja päälle?
sublime
Rotta

Post by sublime »

sipuli wrote:Mitä käy jos syö 150mg näitä ja pameja päälle?
Muuttuu punaseks elefantiks?

Jos menee sänkyyn makaamaan, todennäköisesti nukahtaa. Jos ei mene sänkyyn makaamaan, herää luultavasti ojasta Rovaniemeltä tjtn vastaavaa. No joo, pointti on, että ei voi tietää, mutta en missää nimessä suosittele, enkä näe mitään pointtia noin monen kiskomisessa, kun 50mg tarjoaa jo varmasti ihan kelvollisen sekavuustilan, eteenki pamien kanssa. Ja kuten tässä ketjussa aiemmin on kirjoiteltu, on sitä huomattavasti pienemmistäkin määristä sairaalaan päädytty. No, kukin tyylillään.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
_Balance_
Karvakuono

Post by _Balance_ »

heitin pari imovanea naamaan ja 100mg seroqueliä :) . onko kukaan vetänyt tällästä kompoa?
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

_Balance_ wrote:heitin pari imovanea naamaan ja 100mg seroqueliä :) . onko kukaan vetänyt tällästä kompoa?
En mut kuulostaa turhalta ja tipauttavalta.
"Taste
frapathea

Post by frapathea »

n. 10mm x 5mm, jakouurteellinen (jakouurre on sellanen ei ihan suora vaan vähän soikeahko) soikea kupera ja E ja L ihan pienellä, maistuu imovanelta, mut ei vastannu googlen kuvaa (saatto olla jonkun muun maan vastaava kyl), onks toi joku halpisversio tms? Kuitenki ihan selkeesti tuli kitkerä metallinen maku ku raaputin kuorta irti ja maistelin.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Sekavia nappeja. Stilnoct parempaa vaikka sekavaa seki. Muisti menee ja maistuu kuralle mut unta saa.
ktrn
Tuppisuu

Post by ktrn »

Eilen tuli napsittua 4x 7,5mg imoja + "omat reseptilääkkeet oikein otettuna" 4x 25mg Ketipinoria.
Aika nopeasti nukahdin, muistan katselleeni telkkaria kaikki valot päällä ja viimeisen kerran kun vilkaisin tuota kelloa, kello oli kaksitoista.
Aamulla heräsin kello oli 12. Vähän aikaa siinä mietin että mitä helvettiä, onko kello pysähtyny vai onko vieläkin ilta.
Ihmetyksekseni telkkari oli sammutettu oikeaoppisesti, mp3 sammutettu, kaikki ylimääräiset tavarat roidattu sängystä ja päällekin oli vaihtunut yöasu, ja tällähetkellä ei ole mitään muistikuvaa, että missäköhän mun kännykkäni mahtaa olla... Ett onkohan tullu läheteltyä tutuille ja puoli tutuille jotain huurusia viestejä jostain maailmanlopusta. Toivottavasti ei. Eli muisti taas aika mukavasti pätkässy.
Mitään halluja en muistaakseni nähnyt.

Viimeksi kun vedin (7x 7,5mg) oli huomattavasti hauskempaa. Olin koneella ollessani kirjoitellut kaikkea sekavaa. Antanut mm. henkilökohtaisen blogini osoitteen eräälle henkilölle, joka suunnilleen vihaa mua, eli saakoot siitä sitten repiä kiksejä, kun mä olin kirjotellut ties mitä paskaa sinne.
Msn:ssäkin tuli keskustelua. Hassuinta oli, etten ite huomannu yhtään mitään "epänormaalia" kirjoitustavassani tai niissä jutuissa mitä kirjoitin.
Olin selitellyt jostain Jim Carreysta, Nikki Sixxeistä ja "jostain isosta naisesta näytölläni". Ainoa mielikuva kyseisestä illasta tietokoneen ääressä oli se, kun olin jutellut Jared Leton kanssa (:lol:) ja sitten MUMMINI oli tullut herättämään mut ja Leton oli lähdettävä. Muistan myöskin sen, että äitini oli koputellut oveen ja sanonut menevänsä koiran kanssa ulos ja mä olin vaan ollut puoli unessa näkemässä jotain halluja.

Nyt on vielä pari pilsua jäljellä tosta vanhasta levystä. Äidin kaapissa on vielä yks kokonainen levy imoja, namnam.
Nyt vähän maistuu raudalta suussa, mut se maku nyt niin hirveä ole, kyllä sen sietää.
tropic
Apteekki

Post by tropic »

Aikoinani käytin tilapäisesti vähän aikaan ihan unilääkkeenä ja toimihan se omalla kohdallani suht hyvin siihen tarkoitukseen,tosin välillä tuntui aamulla että olisi kuin krapula ja pöhnäinen olotila (arvosana 6,5/10).

Minkäänlaista viihdettä en ole tsopiklonista saanut millään annoksilla. Enkä kyllä unilääkkeeksikään enää nykyisin käyttäisi, epämiellyttävien sivuvaikutusten takia.
Can it be all so simple?
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Mulla toi on melkeinpä härömpää kuin tsolpideemi. Persoonallisuus muuttuu hyvin selkeästi helposti niin etten sitä itse huomaa mutta toiset huomaa kyllä.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Ite sain Zopiclone nimistä lääkettä unensaamiseen. Käsittääkseni sama vaikuttava aine ku Imovanessa. Muutaman kerran kokeillu, enkä henk.koht. pidä vaikutuksista. Joko nukahtaa sekavanlaisis olotilois, tai jää johki uni/valvetilaan. Sit ku nukahtaa ja herää yöllä ni on sellanen perus bentsopöhnä päällä. Ja seuraavana päivänä AIVAN JÄRJETÖN VITUTUS PÄÄLLÄ!
Ei kiitos, mielummin nukun huonosti tai en ollenkaan....
Thoxium

Post by Thoxium »

h.s.t. wrote:Sit ku nukahtaa ja herää yöllä ni on sellanen perus bentsopöhnä päällä. Ja seuraavana päivänä AIVAN JÄRJETÖN VITUTUS PÄÄLLÄ!
Eikös tuo ole ihan normaalia bentsojen kanssa vaikutuksen loputtua? ;)
Dive
Karvakuono

Post by Dive »

Itselläni on hallussa kolme kappaletta 7,5mg Imovane nimisiä lääke tabletteja,
sain käsiini eräältä tuttavaltani kauppojen yhteydessä.
Miten kun ei ole oikeastaan paljoakaan kokemusta halluista,(on, mutta vähän),
kannattaako minun edes syödä näitä(lainaten RoboPosken viestiä)
RoboPoski wrote:Piti tos yks yö nukkuu mennä ku vauhtia olin maistellu. Aattelin vähä letkeyttää oloa ja otin noita imovaneja joku 4-5. Kolmen tunnin unien jälkeen seuraavat 18 tuntia oli yhtä hallusinaatiota. Onneks on kokemusta kaiken maailman tripeistä, muuten ois kyl flipannu.
Eli kannattaako ruveta pelleilemään, jos vaikka parin frendin kanssa vetäis kurkusta alas about 10mg?
Kyllä kiinnostaa, mutta toisaalta en halua flipata ^^

Off Topic:
Ah ompas rento fiilis tennareita 5kpl 20mg+bisukkaa...mmh...
Nyt koiran kanssa ulos lenkille, kiitos vastauksista :) --->
Image
NapalmSatan
Lepakko

Post by NapalmSatan »

Dive wrote:Itselläni on hallussa kolme kappaletta 7,5mg Imovane nimisiä lääke tabletteja,
Eli kannattaako ruveta pelleilemään, jos vaikka parin frendin kanssa vetäis kurkusta alas about 10mg?

Off Topic:
Mun mielestä tsopikloni on ihan hyvä jos haluaa olla sekaisin juomatta viinaa, sen metallinmaun suussa kun sais vaan pois...
Tsolpideemi on tosiaan "parempaa" niinkuin joku jo sanoi.
Ja just se about 10mg ellei enemmän on ihan hyvä varmaan jollei aikasemmin oo ottanu. Niinsiis tosiaan HALLUSINAATIOITA, kyllä (Ei välttämättä kaikilla edes sitä), muttei mitään konkreettia trippailua. Kaikki valuu... :lol:
Murderous motivation
mauseri
LD50

Post by mauseri »

jesuiitta wrote:Mulla toi on melkeinpä härömpää kuin tsolpideemi. Persoonallisuus muuttuu hyvin selkeästi helposti niin etten sitä itse huomaa mutta toiset huomaa kyllä.
toi on täysin totta. frendin kans syötiin niitä aika usein samalla ku veettiin piriä ja yks toinen kaveri sano: vittu jätkät, lopettakaa nyt prkl tuo imovaanien syönti, jätkät on ku jotain robotteja, ei teitä jaksa kattoo tommosena. itse tunsin olevani elämäni kunnossa..
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

mauser1911 wrote:
jesuiitta wrote:Mulla toi on melkeinpä härömpää kuin tsolpideemi. Persoonallisuus muuttuu hyvin selkeästi helposti niin etten sitä itse huomaa mutta toiset huomaa kyllä.
toi on täysin totta. frendin kans syötiin niitä aika usein samalla ku veettiin piriä ja yks toinen kaveri sano: vittu jätkät, lopettakaa nyt prkl tuo imovaanien syönti, jätkät on ku jotain robotteja, ei teitä jaksa kattoo tommosena. itse tunsin olevani elämäni kunnossa..
Heh joo... Niinhän se on, et ite tuntee olevansa tosiaan elämänsä kunnos, mut selväpäisten silmiä bentsotouhut ei kyllä useimmiten hivele. Esim selväpäisen mielestä voi olla ärsyttävää kun toistaa samoja asioita koko ajan kun muisti on kuin kanan lento!
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Lups
Tuppisuu

Post by Lups »

Miten isoja annoksia tsopiklonia pitää vetää, että tuntuu edes jossain? Itse oon huidellut naaman enimmillään 7 x Zopinox 7,5 mg iltaisin ilman mitään hyötyä. Luin jostain, että Zopinox aiheuttaa isoilla annoksilla hengityksen lamaantumista, onko pelkkää pelottelua?
Dive
Karvakuono

Post by Dive »

NapalmSatan wrote:
Dive wrote:Itselläni on hallussa kolme kappaletta 7,5mg Imovane nimisiä lääke tabletteja,

Off Topic:
Mun mielestä tsopikloni on ihan hyvä jos haluaa olla sekaisin juomatta viinaa, sen metallinmaun suussa kun sais vaan pois...
Tsolpideemi on tosiaan "parempaa" niinkuin joku jo sanoi.
Ja just se about 10mg ellei enemmän on ihan hyvä varmaan jollei aikasemmin oo ottanu. Niinsiis tosiaan HALLUSINAATIOITA, kyllä (Ei välttämättä kaikilla edes sitä), muttei mitään konkreettia trippailua. Kaikki valuu... :lol:
ohops!
En huomannutkaan...
Lukihäiriö....... tai sitten olin vain niin lärvit??
Image
Thoxium

Post by Thoxium »

Ei helvetti! Kannattaa olla todella varovaine zolpidemin tai tsopiklonin kanssa. viewtopic.php?f=27&t=2037

Trippisisteri kannattaa todellakin olla, tässä tapauksessa "trippisisterini" olivat henkilöt jotka eivät päihteidenkäytöstäni tienneet mitään...<
bUkkA

Post by bUkkA »

Itse söin 10kpl noita 7.5mg imovaneja joskus, valvoin reilut pari tuntia syömisestä, väsytti helvetisti muttei hallun hallua. :?
5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT »

Voipi olla ihan ihmisestä kiinni näkeekö halluja/visuaaleja näistä. Itselläni vain pari kertaa seinän uurteet alkaneet aaltoilla ja niinpäin pois. Kaverini taas kertoi nähneensä tonttuja kulkemassa "louhoksella" näppäimistön välissä :D. Imovaneista en pidä henk. kohtaisesti yhtään: pöhnä -> ei toimi -> lisää -> otinko mä äsken, no lisää -> herääminen kesken tablettien syömisen -> hmm.. koko levy tyhjä. Tsolpideemi oli joskus ihan kivaa mutta viime kerralla meni vain muisti ja tuli hölmöiltyä vähän liiankin kanssa :? .
You know the mind has a thousand eyes..
ktrn
Tuppisuu

Post by ktrn »

Enää ei taida olla enää mitään mahdollisuuksia noita imoja napsia, äiti takavarikoi viimisin levyn. Kyllä pisti vituttamaan.
Thoxium

Post by Thoxium »

ktrn wrote:Enää ei taida olla enää mitään mahdollisuuksia noita imoja napsia, äiti takavarikoi viimisin levyn. Kyllä pisti vituttamaan.
Onneks on Imovanet levyissä, Zopinoxit taas purkissa, niin helposti sitä tulee vaikka kaadettua ne napit suuhun siitä. Todella pelottavaa kun muisti ja kontrolli häviävät kokonaan, itseasiassa persoonallisuus ja ego muuttuvat täysin.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

ktrn wrote:Enää ei taida olla enää mitään mahdollisuuksia noita imoja napsia, äiti takavarikoi viimisin levyn. Kyllä pisti vituttamaan.
onks tää vaultti K-18?