MDPV
-
skirtfeber
- Apteekki
Re: MDPV
joku vissiin mainitsi myös irkissä kahdenvuoden vetojen vedon jäljistä aivohalvauksena, onko tähän liitettä jostain vai muistanko nyt koko tapahtuman väärin?
kyllähän tuo kivaa ainetta o sillotällö nokitella ja vielä jos pitää päivittäisannokset suht pieninä. Syötynä ihan erilaista kamaa kun nokitettuna, ehkä skarppaavampaa eikä yhtä buzzbuzzpörinäpärinä.
Oisin kuitenkin varovainen, laskut suurilla annoksellahan oli kamalat ja muutenkaan tunnu jotenkin kovin terveelliseltä aineelta.
kyllähän tuo kivaa ainetta o sillotällö nokitella ja vielä jos pitää päivittäisannokset suht pieninä. Syötynä ihan erilaista kamaa kun nokitettuna, ehkä skarppaavampaa eikä yhtä buzzbuzzpörinäpärinä.
Oisin kuitenkin varovainen, laskut suurilla annoksellahan oli kamalat ja muutenkaan tunnu jotenkin kovin terveelliseltä aineelta.
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
sxoxyvg
- OD
Kyllä hengissä tuntuivat selviävän kaverit vaikka alkoholin kanssa kiskoivat. Järkevää se tuskin on, itse en harrasta. Ja kannabistahan saa ja pitää kombottaa kaiken kanssa.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
tRip
- Moderator
Alko on muuten aika helkkarin petollista stimujen kanssa.bol wrote: Alkoa kiskottu aika rajusti, mutta hengissä ollaan ja fiiliksissä))))))))))
Muutama annos rentouttaa mukavasti, mutta siitä enempi ei oikeen tunnu enää missään.
Laskut voi seuraavana päivänä olla aika hirveet.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
bol
- Kameleontti
Laskuista sen verran, että yhdessä vaiheessa alkoi vaan väsyttämään enemmän ja enemmän. Sitten mentiin nukkumaan ja 20 minuutin pyörimisen jälkeen tuli uni. Aamulla ei ollut juuri lainkaan oloja. Pientä väsymystä, mutta ei mitään masennusta.
Itsellä sosiaalinen, energinen ja aika selväntuntuinen olo kesti noin 6 tuntia. Sen jälkeen väsymys iski kuvioihin mukaan.
Itsellä sosiaalinen, energinen ja aika selväntuntuinen olo kesti noin 6 tuntia. Sen jälkeen väsymys iski kuvioihin mukaan.
-
Ununnilium
- Lepakko
Mikä dose ja miten nautittuna olikaan bolilla?
Vähän ristiriitaisia kokemuksia itselläni. 7mg dosella ei tuntunut ainakaan irtoavan kuin puhtaasti virkeää stimulaatiota - olo oli siis valpas ja vireä, mutta ei todellakaan mitenkään viihteellinen. Väsy tuli jo n. 3 tunnin päästä.
Täytyy varmaan testata 15mg jos tepsii tehokkaammin.
Ja mitä verisuonikuvioihin tulee, niin eikai tuo MDPV pitäisi kovin vahva vasokonstriktori olla?
Vähän ristiriitaisia kokemuksia itselläni. 7mg dosella ei tuntunut ainakaan irtoavan kuin puhtaasti virkeää stimulaatiota - olo oli siis valpas ja vireä, mutta ei todellakaan mitenkään viihteellinen. Väsy tuli jo n. 3 tunnin päästä.
Täytyy varmaan testata 15mg jos tepsii tehokkaammin.
Ja mitä verisuonikuvioihin tulee, niin eikai tuo MDPV pitäisi kovin vahva vasokonstriktori olla?
-
Anonyymi
Tosi helppo nokittaa.Ununnilium wrote:En ole ikinä mitään substanssia nauttinut nasaalisesti: onko MDPV hankalaa nauttia tällä tavoin?
Eli tekeekö kipeätä ym. mitä olisi hyvä huomioida?
Tykkaan substanssista. Tulee todella TODELLA sosiaalinen olo ja juttua riittaa. Kesto on kylla aika lyhyt. Itsella kuivui kurkku paivan kuurin jalkeen niin paljon etta ryin verta enka voinut nielea kunnolla muutamaan paivaan.
EDIT, toleranssi nousee kanssa aika joutuin.
-
jxx
- Psykonautti
Mä kyl tykkään tästä,mut laskut on niin järkyttävät.
Ja suonet supistuu niin vitusti,että jossain vaiheessa ei yksinkertasesti saa pistettyä enää YHTÄÄN mihinkään,ja sit kun vielä puskee laskut päälle niin pistää vähän flipauttamaan.
Ja suonet supistuu niin vitusti,että jossain vaiheessa ei yksinkertasesti saa pistettyä enää YHTÄÄN mihinkään,ja sit kun vielä puskee laskut päälle niin pistää vähän flipauttamaan.
If ya wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn.
-
Anonyymi
Terve mimmosessa kunnossa olin ky löin tota joku 15mg hihaan. En pystyny tarkistamaan ees omaa pulssia ku oli niin ylitäpinöissä.... Sairasta, kesti viellä joku 6 tuntia.
Seuraavana aamuna löysin itteni sairaalasta psykoottisen käytöksen takia. Oikeesti mikään ei oo ollu noi päräyttävä kokemus ikiniä, todellisuus ja ei-todellisuus sitoutuivat yhteen niin tarkasti että niiden erottaminen oli mahdotonta. Aika looppasi ja tuntui kuin tuo "reissu" olisi kestänyt puoli vuotta. Oli kyllä raskas reissu, mutta mielenkiintoinen.
Parantaa keskittymiskykyä....... ja paskan vitut.
Seuraavana aamuna löysin itteni sairaalasta psykoottisen käytöksen takia. Oikeesti mikään ei oo ollu noi päräyttävä kokemus ikiniä, todellisuus ja ei-todellisuus sitoutuivat yhteen niin tarkasti että niiden erottaminen oli mahdotonta. Aika looppasi ja tuntui kuin tuo "reissu" olisi kestänyt puoli vuotta. Oli kyllä raskas reissu, mutta mielenkiintoinen.
Parantaa keskittymiskykyä....... ja paskan vitut.
-
jxx
- Psykonautti
Tää on nyt jotenki erilaista mitä tänään on tullu vedettyä. Ja siis iv:nä, muuten jää doupit vetämättä.
Mut iha jees,hyvin tuntuu toimivan ainakin väliaikaisena masennuslääkkeenä. (olin ihan paskana,vetojen jälkeen tuli tosi jees olo,siis ihan erilailla kun esim. porskeesta)
Eikä sitä ihan tuppisuuna oo tullu istuttua..
Mut tää on ruskeeta ja vaikuttaa erilailla... kun mitä aiemmin oon vetänyt..kai..
Uskaltaskohan tän päälle vipua vetää..?!
No ohan toi kokeiltava.
Mut iha jees,hyvin tuntuu toimivan ainakin väliaikaisena masennuslääkkeenä. (olin ihan paskana,vetojen jälkeen tuli tosi jees olo,siis ihan erilailla kun esim. porskeesta)
Eikä sitä ihan tuppisuuna oo tullu istuttua..
Mut tää on ruskeeta ja vaikuttaa erilailla... kun mitä aiemmin oon vetänyt..kai..
Uskaltaskohan tän päälle vipua vetää..?!
No ohan toi kokeiltava.
Last edited by jxx on Wed 19 Nov 2008, 12:58, edited 1 time in total.
-
jxx
- Psykonautti
Samalla linjalla jatkuu,tosin vipua on vedetty myös..nyt vaan rupee ihan kiitettävästi kyrpimään kun ei meinaa saada pistettyä,mulla ei oikeesti oo suonia,mut johokin ne silti menee.
Oon niin kateellinen ihmisille joilla on kunnon suonet
Tässä maailmassa,okei maassa,on mun lisäks tasan yks ihminen joka saa pistettyä mulle. Ja se on muuten fakta.
Tässä maailmassa,okei maassa,on mun lisäks tasan yks ihminen joka saa pistettyä mulle. Ja se on muuten fakta.
-
jxx
- Psykonautti
[quote="jxx"]Samalla linjalla jatkuu,tosin vipua on vedetty myös,eikä mulla ainakaan ilmnnyt mitään haittoja..kaverille tuli tosi paska ja outo olo yksistä vedoista
..nyt vaan rupee ihan kiitettävästi kyrpimään kun ei meinaa saada pistettyä,mulla ei oikeesti oo suonia,en mä sit tiiä et mihin mä sit aina lyön mut kuulemma mulla ei oo suonia
Hyvin tää pitää hereilläki..tosin on kyl hyvää vipuaki tullu vedettyä.
Hyvin tää pitää hereilläki..tosin on kyl hyvää vipuaki tullu vedettyä.
-
sxoxyvg
- OD
Itseasiassa ruskea MDPV taitaa olla juuri sitä oikeata, briteistä tullut valkoinen tavara oli jotain muuta. Bluelightissa joku väitti Diphenylprolinoliksi(R-isomeeri)Ununnilium wrote:En kyllä koskisi ruskeeseen MDPV:seen. Poikkeuksetta kontaminoitunut erä. Luultavasti myrkyllisiä sivutuotteita.
Pyrrolidiinia siinä kontaminoituneessa erässä sanottiin olevan, mutta tuskinpa se hirveitä mutantteja käyttäjistä tekee, löytyyhän sitä tupakastakin.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Ununnilium
- Lepakko
Ruskea MDPV ei todellakaan ole "sitä oikeata", vaan se on jollain tapaa kontaminoitunutta erää. Itselläni on useampaa MDPV erää, laadukkaasta lähteestä (ei briteistä), ja ovat valkoisia, melko hygroskooppisia jauheita. Hieman ruskeaa sävyä MDPV saattaa saada ikääntyessään, mutta tällöinkin puhe lienee todella vaivihkaisesta sävystä.
Pyrrolidiiniä tai muitakaan mutageeneja en menisi vapaaehtoisesti syömään.
Pyrrolidiiniä tai muitakaan mutageeneja en menisi vapaaehtoisesti syömään.