The Summer-Kesä

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
growy
Kameleontti

The Summer-Kesä

Post by growy »

Kesä.SE ALKAA OLEMAAN KÄSILLÄ!
Keskustelua aiheesta,kuinka rentoa kesällä on.
Mitä meinaatte duunata kesällä?
Meikällä alko loma viikko sitten mut nyt vasta alkaa olee fiilikset kesässä. Venailen kyllä eniten keskikesän lämpöisiä öitä landella,kaupungissa tai mistä ikinä itseni löydänkään. Aivan sama,kunhan on lämmin.
Parasta on kyllä puistochillaus,fillarointi ja pilvenpoltto kesällä.
Puistoon messiin mankka ja kuten tapoihin kuuluu:alkukesästä mankkaan soimaan Rivot Rakit - Helleaalto EP 8)
Kaljaa kylmäkassiin, taskut täyteen yrttiä,mukaan Footbag tai joku muu ulkopeli. Ah..mikä oikeesti sen parempaa..
Ja iltamyöhällä rannalle grillaamaan..
Kesässä eniten odotan myös sitä kun jengi tulee ulos asunnoistaan. Näkee vanhoja kavereita ja tuttuja, voi vaihtaa kuulumisia.

Festareista senverran että Provinssiin ja konemetsään olen menossa, Pipefest ehkä. RMJ tuskin..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
tRip
Moderator

Re: The Summer-Kesä

Post by tRip »

Lappiin..
Mökille..
Hollantiin..ehkä..

Ehkä joku festari.. konemetsä/faces

Kesä on ihan yliarvostettu, vaikka pidän kyllä kesästä yhtälailla kun kaikista muistakin vuodenajoista.

Pääsääntösesti tulee kesät vietettyä ulkosalla.. se on ihan kivaa. Kesäyöt on parhaita.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Thoxium

Post by Thoxium »

Koko kesän oon töissä ja siitä vielä ainaki loppuvuoden. Mut sit onhan niitä vapaita ja Juhannus! Psykedeelejä ja pilveä meinasin luonnon keskellä nauttia, herkuttelua myös muiden nautintoaineiden kanssa milloin missäkin :razz:

Juhannuksen aloitan jo alkuviikosta ja ihan loppuviikkoon asti oon menossa kun vapaatakin on, eli melko Fear And Loathing In Las Vegas meinkiä tulee olemaan, kun rahaakin riittää. 8)
aphos
Kameleontti

Post by aphos »

growy wrote:Parasta on kyllä puistochillaus,fillarointi ja pilvenpoltto kesällä.
Puistoon messiin mankka ja kuten tapoihin kuuluu:alkukesästä mankkaan soimaan Rivot Rakit - Helleaalto EP 8)
Kaljaa kylmäkassiin, taskut täyteen yrttiä,mukaan Footbag tai joku muu ulkopeli. Ah..mikä oikeesti sen parempaa..
Ja iltamyöhällä rannalle grillaamaan..
Tässähän kiteytyi kesän systeemit. Pajauttamisesta en tiedä, sitä tulee tehtyä muutenkin, mutta muuten kyllä.
Ideana olisi lähteä vielä jonnekkin festareille, Kildeen tuskin jaksan vääntäytyä, jonnekkin Suomeen vaan.

Juhannuksen Husacaa :mrgreen:
Ahab

Post by Ahab »

Mulla on viime vuodet mennyt niin että muuten oon työttömänä mutta kesätöihin pääsee mielekkääseen paikkaan niin pitäähän se sitten ottaa vastaan. Tärkeintä että on valoisaa ja luonto on täynnä elämää.
Kesän tärkein spotti tulee kai olemaan Konemetsä ja muu saa mennä omalla painollaan.
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

Vähän töitä, ulkoproggis, ilmoista nauttimista, ja paukuttelua.

Tuskaan ja varmaan Provinssin leirintäalueelle olen menossa.
Heinäkuun alussa loppuu kesistely ja alkaa aivopeseytyminen armeijassa...
back to basics rootbwoy
spasm
OD

Post by spasm »

Aiemmin mainittua chillausta tulee varmaankin harrastettua.. Tämän kesän pyhitän kuitenkin huumeille..Annan virran viedä..Psykedeliaa ja auringonpaistetta..Sienet luultavasti tärkeimpänä..En mieti liikoja, elän vapaana, näen, tunnen, koen.. Tulee rahatilanteen salliessa myös varmaan matkusteltua jonkin verran.. Jos ei muuten niin ainakin lappiin vaeltamaan ja muuten Suomen rajojen sisäpuolella. Ja Konemetsä. Muuten ei taida festarit oikein napata.
Mut "takaisin virtaan" on se meininki.

Hampputukka kyl armeijasta selviää sopivalla perspektiivillä ilman aivopesua. Mut onnea tähän tulevaan seikkailuusi!
t. TJ 33 ;)
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Ahh.. kesä, ihanan lämmin aika. Suunnitelmissa paljon luonnon keskellä hengailua, pajauttelua ja jos jostain saan niin el es diin nauttimista :) Ehkä myös hieman fillarointia kunnon kohentamiseksi =)

Festareille ei tule varmaan paljon lähdettyä, näkee sitten miten kukkarossa riittää rahat.
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)