olen niin friikahtanut että teen lattetaideteoksia.
voitte arvata onko minulla kofeiiniöverit turhan arkipäivää
kuulin just vähä aika sit saman tarinan.Tofupekoni wrote:Tais olla noita, mitä yhet MEGA IDIOOTIT jauho ja veti nokkaan välituntisin vessassa... Sittemmin yks niistä on kuollu ja yhestä kuulin viimeks, että se imee yhen hesen vessassa kullia, jos sille antaa 20€...jesuiitta wrote:Cofi-tabs
kaikkea pitää kokeillaRiotStarter wrote:No mikä pakko sitä on litkiä nii paljon että tulee loppuen lopuks huono-olo?eikö se tätä topikkii selailemalla löydy iha hyvi ettei kannata...Vedä vittu vaikka berliininmunkkia sen kahvin kaa jos se metabolisois sun aivot paskaksipullamössöksi ja ja...ja..vittu joo.
Pahoitteluni.
olin 7 kun mummo opetti juomaan kahvia, ikinä ei ole mitään riippuvuutta ollut. olen kyllä sen huomannut että aamukahvi parantaa päivän <:D.E.S wrote:mie oon litkinyt kahvia penskasta lähtien. 10v tullut hörpittyä ja minkäännäköistä riippuvuutta ei oo syntynyt. vuosi sitte join viel TODELLA paljon kahvia päivittäin. Nyt vähentynyt reippaasti, hyvä vain. Eihän tuo mitään terveellistä ole.
Aika samat täällä. Lihasten nyintää ja tärinää mulla esiintyy. Muuten itseasiassa täysin samat! Tapasin tykätä vastajauhetusta paskásta aamulla mutta nyt se pistää vatsan sekaisin ainakin seuraavaksi vuorokaudeksi niin eipä pahemmin hotsita enää kofeiinipitoista kahvia juoda.Kalastaja wrote:restlessness, nervousness, excitement, insomnia, flushing of the face, increased urination, gastrointestinal disturbance,muscle twitching, a rambling flow of thought and speech, irritability, irregular or rapid heart beat, and psychomotor agitation
Lihavoidut hassutukset kertovat, mitä vaikutuksia kuppi kahvia (ilma toleja) antaa minulle.
Sama homma.. :? Todella ahdistava tunne..tRip wrote:Joskus tuli juotua montakin kuppia päivässä..
Nykyään jo kupillinenkin saa aikaan äärettömän tukalan ja myrkyttyneen olon.
Kummasti sitä elimistö vain on sopeutuvainen
Tää ketju on lähtenyt vähän käsistä tai siis alkuperäisestä aiheestaan... Kahvi on välillä ok, kofeiini Saatanastapsykootti wrote:Mite kofeiinia saa eroteltuu kahvista.