Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Kana
Tuppisuu

Re: Amfetamiini topic.

Post by Kana »

No mielummin nokkaan tai juomaan sekotettuna vaikka, muuten ei kannata IV:tä alottaa. Sanoisinko että n. 0,3g toimii ihan hyvin, laadusta riippuen. ;)
DESU
Karvakuono

Post by DESU »

Kana wrote:No mielummin nokkaan tai juomaan sekotettuna vaikka, muuten ei kannata IV:tä alottaa. Sanoisinko että n. 0,3g toimii ihan hyvin, laadusta riippuen. ;)
Mulla toimii 0,1g kohtuukamaa ihan riittävästi: Käytän piriä stimulanttina, en päihteenä. Jajoo.. yleensä veteen sekoitettuna, joskus aniharvoin nokkaan... Tosin eipähän tuota myrkkyä reiluun puoleen vuoteen oo tullu vedettyä.
miymau
Lepakko

Post by miymau »

Hiukan kauan kesti ihmetellä miksi hemmetissä mä olisin kirjottanu tollasen postauksen, pirikoukkuhan on tässä jo käyty läpi :lol: Sit tajusin että mun kaveri sanoki joskus meil ett kirjottaa yhe postauksen nyt mun tunnuksil. Hahah.

No joo, mutta siis. Olin aika pahassa koukussa vielä tossa viime vuoden lopulla, ei pystyny olee päivääkää ilman eikä mitää pystyny tekee ilman piriä tai muuta. Mutta siis, niin. Pääsin siis eroon. Nyt olis kuitenki taas himo iha pikkuhiukan ottaa, joten rapsahtaako koukku herkästi takasin?
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
sublime
Rotta

Post by sublime »

miymau wrote:No joo, mutta siis. Olin aika pahassa koukussa vielä tossa viime vuoden lopulla, ei pystyny olee päivääkää ilman eikä mitää pystyny tekee ilman piriä tai muuta. Mutta siis, niin. Pääsin siis eroon. Nyt olis kuitenki taas himo iha pikkuhiukan ottaa, joten rapsahtaako koukku herkästi takasin?
Paha lähteä mitään vastailemaan. Eiköhän sen jokainen henkilö parhaiten itse tiedä, missä omat rajat menevät, mutta toki riippuvaisuuden mahdollisuus on todennäköisesti suurempi, jos kyseiseen on aiempaakin taipumusta... Sehän nyt onkin aika yleistä tietoa.
miymau wrote:Hiukan kauan kesti ihmetellä miksi hemmetissä mä olisin kirjottanu tollasen postauksen, pirikoukkuhan on tässä jo käyty läpi :lol: Sit tajusin että mun kaveri sanoki joskus meil ett kirjottaa yhe postauksen nyt mun tunnuksil. Hahah.
Miksei kaveris sulta kysynyt?
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

miymau wrote:Enpä ole piriä vielä käsiini saanut, mutta kokeilla haluisin todellakin, vaikka laskut pelottaaki :D no jaa kyllä sen kestää... Mutta kannattaisko ensikertalaisen nenään sniffailla? Ja paljonko on sellanene normimäärä grammoina jotain peruspiriä...? Aika mahdoton varmaa sanoo ku voi olla vaik kuinka jatkettuu mut kuitenki, ois kiva tietää jotain suuntaa-antava määrä.
siis ensinnäkin amfetamiinista ei tule laskuja,se vain poistuu pikkuhiljaa elimistöstä.piristä taas voi tulla ihan mitä vain..tyypit tunkee siihen 40% amfetamiiniä,60% kaikkee paskaa ja näin syntyy PIRI!(sori oon vetänyt 600mg DXM ja olo on mahtava,antakaa anteeksi kirjoitus virheet ja sekoilu)siis mulla ainakin kun usean vuoden päivittäinen käyttö katkes linnaan menon takia niin n.viikon päästä tuli semmonen tosi ahdistunut/vittuuntunut olo. ja se siitä.ELI JOS VETÄÄ PUHDASTA EI TULE LASKUJA/VIEROITUSOIREITA!muistan eka kerran ku koitin piriä,oli se semmosta paskaa ettei pystyny edes vissyy juomaan,nokkaan vedin ja nousut oli hyvät ja "laskut" kamalat,millähän starttipilotilla sitä oli sotkettu?saatanan apinat laittaa mielialalääkkeitäkin pirin sekaan..katupaska n.0,3g,hihaan vaan..saat ainakin elämäs menemään päin vittua..8v vauhtii..en suosittele..3,5v linnaa..l
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
mauseri
LD50

Re:

Post by mauseri »

[quote="MetsänNeito"]Yks kyssäri:

Kuinka puhdasta vauhdin 'täytyy' olla, ettei pysty normaalisti
sniffaamaan? ( -> "Normaali" ihminen. :lol: )

Osaatteko arvailla jostain %-luvusta ylöspäin..? :roll:[/quote

kerran kaveri anto mulle pari grammaa yli 90% kiveä,koska ei pystynyt itse vetään sitä(hän nuuskasi mä rännitin) oishan se voinu sitä jatkaa,mut periaate esti.no se olikin sit semmosta et laitoin 0,2g 2metriin vettä ja vaikka kuinka pyöritteli niin ei kaikki liuennut.aina ku laitto filsun palan sekaan ja veti kaks metriä ruiskuun niin korkki oli valkoinen pohjalta.ja sit ku sitä veti niin :shock: ei ihan heti tarvinnut miettiä et millos seuraavat..tais mennä välillä "vahingossa" yli vrk vetojen välillä :shock: :shock: :shock: :shock:
Thoxium

Post by Thoxium »

No turha sitä amfetamiinia on mustamaalata. Tunnen muutaman jotka vetävät aina viikonloppusi, yleensä pe-la, sit arkina duuniin. Samaa jatkunu jo useita vuosia. Sit yks veteli vähä enemmä, nykyää pari kertaa kuukaudes.

Ihan omakohtasesta kokemuksesta voin sanoo et jollei piripäät olis alkaneet piriä vetää, niin ne olis vetämäs alkoholia 24/7. Suurin osa oikeesti rappiolla olevista pirinisteistä on sen verran vajaata porukkaa, ettei niillä olis tulevaisuutta muutenkaan, mahdollisesti linnassa pahoinpitelystä (no ei kyl suomessa), taposta, tms. Eli ei oo mikään ihme kun piripiireissä katkotaan jalkoja, käsiä, päitä. Siellä kun tuntuu olevan keskimäärin eniten sekopäitä, ei huumeesta lähtöisin vaan alunperinkin jo.

Kyllä se itelläki homma pysyny hyvi käsissä, ehkä semmoset max. pari kertaa kuukaudes tulee vedettyä. Kyllähä sitä välil tekis mieli, ehkä kerran kuukaudessa. Hyvi menee, ja jos on menos huonommi ni en oo valittamassa.

edit. Eikun oho, mähän vedän sitä paskaa katupiriä. Noh, kaikki eivät kuulu eliittiporukoihin. Aika hyvät kytkökset saa olla Suomessa jos saat ihan 100% amfetamiinia, ellei sit ite valmista.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Thoxium wrote:Aika hyvät kytkökset saa olla Suomessa jos saat ihan 100% amfetamiinia, ellei sit ite valmista.
Apteekki on aika hyvä luukku.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
frapathea

Post by frapathea »

tRip wrote:
Thoxium wrote:Aika hyvät kytkökset saa olla Suomessa jos saat ihan 100% amfetamiinia, ellei sit ite valmista.
Apteekki on aika hyvä luukku.
Meinaat saatavas 100% amfetamiinia apteekin luukulta?
tRip
Moderator

Post by tRip »

frapathea wrote:Meinaat saatavas 100% amfetamiinia apteekin luukulta?
Nojaa.. ehkä ymmärsin vääärin, ehkä en vieläkään. Ehkä tuo nyt oli täysin turha viesti. Mut oli ihan pakko.
Eli ei.. se ei ole 100% amfetamiinia, koska lääkkeessä on myös sidosaineita.

Täytyypi muuten nostaa esiin CharlieBigPpotaton aikoinaan laittama linkki..

Safer use of stimulants FAQ:
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=199749
Keep it unreal.

mauseri
LD50

Post by mauseri »

oon ollu yli 2,5v kuivilla aasta.mitä mieltä olette:uskallanko ottaa sitä esim:kerran vuodessa gramman? asun aika syrjässä ja en pyöri missään piri porukoissa eli tilanteita jossa sitä näkyisi ei ole,saan sitä kyllä jos lähden etsimään.itse en usko että sen gramman jälkeen ois pakko saada lisää.myös siskoni on sitä mieltä,vaikka katso vierestä kun narkkasin 8v..
Thoxium

Post by Thoxium »

mauser1911 wrote:oon ollu yli 2,5v kuivilla aasta.mitä mieltä olette:uskallanko ottaa sitä esim:kerran vuodessa gramman? asun aika syrjässä ja en pyöri missään piri porukoissa eli tilanteita jossa sitä näkyisi ei ole,saan sitä kyllä jos lähden etsimään.itse en usko että sen gramman jälkeen ois pakko saada lisää.myös siskoni on sitä mieltä,vaikka katso vierestä kun narkkasin 8v..
Ei tohon kukaan muu pysty vastaamaan kuin sinä itse.
tRip
Moderator

Post by tRip »

mauser1911 wrote:oon ollu yli 2,5v kuivilla aasta.mitä mieltä olette:uskallanko ottaa sitä esim:kerran vuodessa gramman? asun aika syrjässä ja en pyöri missään piri porukoissa eli tilanteita jossa sitä näkyisi ei ole,saan sitä kyllä jos lähden etsimään.itse en usko että sen gramman jälkeen ois pakko saada lisää.myös siskoni on sitä mieltä,vaikka katso vierestä kun narkkasin 8v..
Kokemuksesta voin sanoa, että lähtee liian helposti käsistä se (tai minkätahansa aineen) käyttö uudelleen, jos on joskus luonut aineesta itselleen ongelman.

Mutta kuten Thoxiumkin sanoi..
Keep it unreal.

growy
Kameleontti

Post by growy »

Helposti tuo on lähtent käsistä ainakin kaveripiirissä.
Tuttua kauraa,ei jaksa edes jauhaa siitä sen enempää..
Kaverilta lähti tossa 1,5v sitten vähän lapasesta kun ensin se oli sitä viikonloppuhommaa kunnes loppujen lopuks meni jopa kuullusteluihin,kusitesteihin ynnä muihin piripäissään. Tällä hetkellä kaveri hyvin kuivilla eikä käyttänyt mitään päihteitä yli puoleen vuoteen.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
usti
Tuppisuu

Post by usti »

Itse tykkään alfametyylifenetyyliamiinista ja erityisesti siitä että olen "normaali" pireissäni.
Tämä toki voipine johtua siitä kun minulla on tuo adhd-I todettunna. :roll:

Amfetamiinin vaikutuksissani olen yleensä tosi leppoisa, siis rauhottunut enkä "jännitä", skitsoile ja ole tuliperseen alla kokoajan.
Amfetamiini saa minut ajattelemaan selvemmin, "nopeammin" ja yleensäkkin kaikki viralliset paperit ja lomakkeet pysyy hanskassa paremmin ja saan ne jopa hoidettua asiallisesti postiin yms.

Käytän amfetamiinia yleensäkkin itseni stimulointiin jos pitää ottaa tiukempi ote elämisestä ja skarpata tai saada jokin asia "suoritettua".
Monesti olen lukenut kokeisiin- tai mennyt tekemään jonkin tärkeän tentin amfetamiinilla toimintaani ja järenkulkua tehostaen.
Ei siinä, toimii ja amfetamiini on erinomainen stimulantti oikein käytettynä.
(0.05g annoksina jos se on oikeesti amfetamiinia eikä mitään saatanan tomu sokeria!)

Mutta monesti siinä ottaa päähän se kun sitä yritää jostain hankkia, niin aina joku finninaamainen pipopää lähtee rahojesikanssa joskus jopa vuorokaudeksi jonnekki teille tavoittamattomille.
Ja palaatakaisin jonku ihme jauho pussin kanssa jonka vakuuttaa olevan huippukamaa ja tykinpää ku koskaa yms näitä perus säätö hehkutus läppiä.
Mutta kun olet sen puoli pussia jo niellyt tätä helvetin kallista sokeria voit vaan todeta että vitut ja haikailla että jospa sitten ensikerralla tää olis sitä miksi ne sitä sannoo. :?
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

hyi shit kun pitkät ja inhottavat laskut.. Viimeisin tahnan-pala otettu about 11.00 ja vieläkin on se vakio etova/huono-olo mikä on laskuissa. Heikko ja todella hiostava olo.. Vainottaakin jostainsyystä enkä edes keksi minkätakia.. Vitut. Kolmaskerta todensanoo, eli tämä ei ole mun juttuni.
Vai toimiiko?
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Note: Tolerance levels develop very rapidly in amphetamines, it is very common for amphetamine tolerance to increase as much as 100% per day of a amphetamine binge.
:shock:
20g_utopiaa
Karvakuono

Post by 20g_utopiaa »

Mullakin on aika ristiriitaset tunteet pirtsakkaa kohtaan...
No, ekat nokat muistaa aina, sen kuinka oli ekan kerran elämässään varmempi kuin koskaan. Mä olen semmonen "emmä tiiä, ihan sama" -ihminen mut vauhti anto varmuutta sanoo suoraan KYLLÄ tai EI.
Alussa meni ihan hyvin kun sillon tällön veti nokat, eikä se sillon vielä tuntunut edes mitenkään erityiseltä aineelta. Aikaa kulu ja porukka vaihtu ympärillä ja meno muuttu... Homma lähti hiukka lapasesta kun piikit tuli kuvioihin.
Nyt oon ollu 1kk 3vko piikittämättä ja vetämättä vauhtia muutenkaan. En tiedä oonko tarpeeks vahva kieltäytymään jos tarjotaan mutta yritän... En tosin ole niiden vanhojen kavereiden kanssa nyt pyörinykkää, tänään pitäis nähdä jengiä mutta tarkotus olis kuosittaa ihan jollain muulla ku vauhdil :) (toivottavasti ne ei tyrkytä sitä...)

Niin joo, kannattaa muistaa myös ne maailmanlopun HORKAT! :shock:
"Normaali on enemmistö, entä sit ku me ollaan enemmistö?"
-JulmaHenri
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Hyvää "vauhtia" pojat myyvät täällä. Suurimmaksi osaksi vissiin bk-MDMA.. Ihan hyvät pärinät lähti vaikka vähän kusetetuks jäi olo tuosta.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Eiköhän tuo bk-MDMA ole turhan kallista pirin jatkeaineeksi...
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
jxx
Psykonautti

Post by jxx »

Usti: Mulla on ihan sama juttu ton toimivuuden kanssa. Musta tulee normaali,selkeä,ja rauhallinen. En tiedä mistä johtuu,adhd:ta ei ole.
If ya wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn.
5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT »

Ekat porskeet tuli vedettyy tänää, oli kyl aika paskalaatusta et 0.5 sano vasta yhtää mitää

Ei pysy oikee paikoillaa :mrgreen:
You know the mind has a thousand eyes..
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Monet piriluukut myyvät vähemmän tutuille ekstra jatkettua. Se on niin helppo sujauttaa vähän lisää maltoa sekaan.

Eiköhän sellanen 0.1-0.2 hyvää vireeniä pitäis kolahtaa todella lujaa ilman toleja.

Itse ei tohon tarvi enää koskea. Vedin joskus liikaa ja nyt ei enää psyyke kestä valvomista piristeillä ja saan inhottavia fyysisiä sivuoireita myös. Varmaan osaksi psykosomaattisia.
5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT »

eNZYMe wrote:Monet piriluukut myyvät vähemmän tutuille ekstra jatkettua. Se on niin helppo sujauttaa vähän lisää maltoa sekaan.

Eiköhän sellanen 0.1-0.2 hyvää vireeniä pitäis kolahtaa todella lujaa ilman toleja.

Itse ei tohon tarvi enää koskea. Vedin joskus liikaa ja nyt ei enää psyyke kestä valvomista piristeillä ja saan inhottavia fyysisiä sivuoireita myös. Varmaan osaksi psykosomaattisia.
Njoo, en taida koskea enää tuohon, ei o mun juttu. Mut tulipahan kokeiltua.
You know the mind has a thousand eyes..
growy
Kameleontti

Post by growy »

Amfetamiini nousut kivoja,tosin valvominen vituttaa,ärsyttää ottaa unirytmiä takaisin ja muutenkin ärsyttävä nukkua liian pitkään..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Thoxium

Post by Thoxium »

growy wrote:Amfetamiini nousut kivoja,tosin valvominen vituttaa,ärsyttää ottaa unirytmiä takaisin ja muutenkin ärsyttävä nukkua liian pitkään..
Eipä se mua valvota, jollen sitä erikseen halua. Hyvin pystyy nukkumaan.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

8v vedin sitä paskaa ja toivon että kukaan ei joudu kokemaan samaa..kohta 3v kuivilla:)
Nuppi_

Post by Nuppi_ »

mauser1911 wrote:8v vedin sitä paskaa ja toivon että kukaan ei joudu kokemaan samaa..kohta 3v kuivilla:)
onneksi olkoon! voin uskoa että oli helvetin vaikeaa se aika.
pyg-mie
Tuppisuu

Post by pyg-mie »

Olisiko kellään mitään hyvää vinkkiä mikä auttaisi kun on tämmöset tappolaskut.... ja mulla ei ole enää vauhtia, myssyä, bentsoja.....
Ei maailma ole järjenvastainen... järki on vain maailmanvastainen.
psychedelicious
Tuppisuu

Post by psychedelicious »

oi pirjo mitä kyytiä mulle oot antanukaan,
oi kuinka monet rahat menny on hukkaan.
on muistoja vähän ja viel vähemmän hyviä,
enemmän tykkään popsia vaik jyviä.
pesupulveri kun suonissain sukeltaa,
leivinjauhe hellästi hellii kyynelkanavaa.
hampaat narskuu ja pureskelen kieltä,
huumaa hutina sydäntä ja mieltä.
kupista kuonat kurkkuun kurlaan,
paskaset värkit kattilas purlaa.
kävin aika alhaalla mut oon noussu sieltä,
polttakaamme ganjaa ja syökäämme sientä.

:)
Last edited by psychedelicious on Sun 24 Aug 2008, 20:32, edited 1 time in total.
M i n d f u c k !