tässä kun nyt oon lukenut kaiken näköisiä kertomuksia, jotka on ollut todella hyvin kirjoitettuja siis TODELLA hyvin
itselleni ainakin herää kysymys "miten porukka saa niistä sitten niin hyviä"... ootteko vaan niin luovia kirjoittamaan, käytättekö muistiin panoja tripin aikana yms :?: mikä on "salaisuutenne"
eli kertokaa vapaasti teidän "menetelmistä"...
Muistapa vain, että se asenne jonka vallassa heräät, ratkaisee millainen päivästäsi tulee
Eka niinku syödää se juttu, sitten käyää kokemus läpi. Sit kun se kokemus on ohi, niin voi alkaa rsutaamaan, ja tuskin seuraavana päivänäkään on asiat unohtuneet. Kertoo vaa tapahtumat, fiilikset, ajatukset suhn mun meiningin tapahtumisjärjestyksessä. Kappalejako myös tuo selkeyttä ja luettavuutta tekstiin.
Vedät vaan kipeitä juttuja röyhkeesti hatusta. Niin minäkin teen. En mä mitään huumeita oo ikinä käyttäny, en ainakaan mitään kärpässientä vahvempaa!
No vakavasti ottaen, kai siinä pitää jossain määrin kynä pysyä kädessä, kai siitä etua on. Mutta tärkeintä lienee se miten osaa sanoiksi kokemuksensa pukea, kuinka sitä osaa jälkikäteen eritellä ja etukäteen painaa mieleensä... ikään kuin... ja tietysti pitää tarpeeksi kova kuosi.
tunne on tärkeämpää kuin ilmiasu, ilmiasukin on toki tärkeää mutta tunteen ilmaisun ehdoilla. molempia on syytä kehittää. tehokas kommunikaatio on upea asia.