Nenänkautta viinan pitäis kopsahtaa nenän limakalvoilta päähän pienilläkin määrillä (jostain luin joskuna). Tänään kokeilin, 60% kossua läikäytin pöydälle pienen lammikon ja pienellä pillillä nenään "sniffasin". Helvetin tuskallista ainakin... ei noussut päähän sitten yhtään.
Joskus olen kuullut myös, että festareilla joilla ei viinaksia saa näkyä, porukat kastelee tampaxit viinalla ja työntää perseeseen???
ÄLY HOI! Festareilla oon nähny tyypin dippaavan tampoonin viinaan ja piti sitä sitten huulen alla, että siitä liukenisi. En kyllä tajua miksi viinaa pitäis jollain muulla konstilla nauttia kuin juomalla. Kyllä se päähän iskee muutenkin. Jossain Steve-O videossa äijät kaatoi viinaa lasipöydälle ja sitten hiustenkuivaajalla kuivatti sitä. Kaapivat siitä jäljelle jääneestä möhnästä viivan ja Steve-O kiskoi sen nenukkiinsa. Turhaa hommaa taitaa olla kyllä koska eikös se alkoholi siitä haihdu pois?
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
W10 wrote:En kyllä tajua miksi viinaa pitäis jollain muulla konstilla nauttia kuin juomalla. Kyllä se päähän iskee muutenkin.
Mutta jos rahat tosiaan ovat vähissä, eikä mitään parempaa ole tarjolla, voisi viinapullosta riittää useammaksikin kuin yhdeksi tai kahdeksi illaksi täten! Ja terveellisempääkin saattaisi olla kun ei tarvii mahankautta sen viinan pörrätä kaikkia sisuskaluja myöten (älä ota tätä kirjaimellisesti).
Jos on pakko jotain tuollaista harrastaa niin kätevämpää ja varmasti toimivaa on kaataa viinasta kankaalle tms. ja sniffailla sitä siitä kuin eetteriä ikään.
W10 wrote:En kyllä tajua miksi viinaa pitäis jollain muulla konstilla nauttia kuin juomalla. Kyllä se päähän iskee muutenkin.
Mutta jos rahat tosiaan ovat vähissä, eikä mitään parempaa ole tarjolla, voisi viinapullosta riittää useammaksikin kuin yhdeksi tai kahdeksi illaksi täten! Ja terveellisempääkin saattaisi olla kun ei tarvii mahankautta sen viinan pörrätä kaikkia sisuskaluja myöten (älä ota tätä kirjaimellisesti).
Onko sitten pää saatava niin sekasin, että tarvitsee turvautua tälläisiin juttuihin?
Viinalle on kuulemma kyllä sniffereitä briteissä ainakin joissakin baareissa käytössä.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
joo saahan snifferipaukkuja mutta en pitänyt tuota kovin nautinnolisena kokemuksena.
mutta briteistä saa helvetin kallista laitetta joka on enemmänkin alkoholin vaporisaattori. 7dl vahvaa viinaa riittää koko suvulle mitä oon ymmärtänty. darraa ei pitäisi tulla koska sen ei tarvitse käydä tuolta elimistön läpi sammalla tavalla ja nautittu määrä on pienempi. mutta lääkärit varoittelevat että näin se on myös vaarallisempaa ja haitallisempaa aivoille tms.
ymmärsin että laitetta voisi käyttää myös happihumalan aikaansaamiseen.
joskus muutamia vuosia sitten himoilin laitetta valmistajan kotisivuilla. pistän linkkiä jos löydän.
EDIT: no tossa saatto olla jotain liioittelua kun en nyt ihan tarkkaan muista. no joo asiat on näköjään muuttunu hieman. laite ja hinta on pienentyny ja löysin vaan jenkkien metkuja enkä tuota brittiläistä versiota. http://en.wikipedia.org/wiki/Alcohol_without_liquid jännä että muistin tuon AWOL termin siitä sen toisesta merkityksestä. ei oo THC sentään koko kapasiteettia pehmittäny.
absintin höyrästämistä kelasin että saisko siinä tujooninkin paremmin/vaarallisemmin hyödynnettyä.
viimeviikolla kävin kivassa pikku sisha-baarissa, missä tavallisen makutupakan sekaan kaadetaan shottilasillinen viinaa. Kyllä se sillain pikkusen nousi päähän, mutta ei huomattavasti. Mutta hyvää se oli
joku puhui aiemmin tuossa viinan uittamisesta tampaxissa tai jotain.....
noh kerran eräät tututn tutut oli uittanu tamppooneja neon amiseptissä ja tunkenu ne sinne mihin aurinko ei paista... olivat tipahtaneet kuvioista...
varsinainen spugedeelien spugedeeli
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
jesuiitta wrote:Jos on pakko jotain tuollaista harrastaa niin kätevämpää ja varmasti toimivaa on kaataa viinasta kankaalle tms. ja sniffailla sitä siitä kuin eetteriä ikään.
HUUHAA wrote:kerran eräät tututn tutut oli uittanu tamppooneja neon amiseptissä ja tunkenu ne sinne mihin aurinko ei paista... olivat tipahtaneet kuvioista...
Epäilemättä ainakin kivusta, elleivät olleet valmiiksi riittävän sekaisin.
nuo sniffer paukut siis. sellasia olen itse ainakin snifferinä ostanut että contreauta konjakkilasissa ja mukana tulee tyhjä shottilasi.
contreau sytytetään tuleen ja äkkivilkkaasti asetetaan kämmen lasin päälle. hetken tuntuu kun lasi imee hanskaa.
huljautetaan contreau ääntä kohti ja lasinpohjalle jäävä liru kaadetaan väärinpäin kännetyn shottilasin kannan päälle ja nokitetaan se siitä.
en kyllä tiedä onko tuossa mitään muuta kuin showta ja olisiko ihan sama vain sniffata heti viinat.
aika kuosissa olen aina ollut kun on tota mennyt harrastamaan mutta en osaa sanoa onko tuolla ollut mitään merkittävää osuutta asiaan.
Ahab wrote:nuo sniffer paukut siis. sellasia olen itse ainakin snifferinä ostanut että contreauta konjakkilasissa ja mukana tulee tyhjä shottilasi.
contreau sytytetään tuleen ja äkkivilkkaasti asetetaan kämmen lasin päälle. hetken tuntuu kun lasi imee hanskaa.
huljautetaan contreau ääntä kohti ja lasinpohjalle jäävä liru kaadetaan väärinpäin kännetyn shottilasin kannan päälle ja nokitetaan se siitä.
en kyllä tiedä onko tuossa mitään muuta kuin showta ja olisiko ihan sama vain sniffata heti viinat.
aika kuosissa olen aina ollut kun on tota mennyt harrastamaan mutta en osaa sanoa onko tuolla ollut mitään merkittävää osuutta asiaan.
W10 wrote:ÄLY HOI! Festareilla oon nähny tyypin dippaavan tampoonin viinaan ja piti sitä sitten huulen alla, että siitä liukenisi. En kyllä tajua miksi viinaa pitäis jollain muulla konstilla nauttia kuin juomalla. Kyllä se päähän iskee muutenkin. Jossain Steve-O videossa äijät kaatoi viinaa lasipöydälle ja sitten hiustenkuivaajalla kuivatti sitä. Kaapivat siitä jäljelle jääneestä möhnästä viivan ja Steve-O kiskoi sen nenukkiinsa. Turhaa hommaa taitaa olla kyllä koska eikös se alkoholi siitä haihdu pois?
Tais olla synteettist kokaa...ellen väärin muista!
W10 wrote:ÄLY HOI! Festareilla oon nähny tyypin dippaavan tampoonin viinaan ja piti sitä sitten huulen alla, että siitä liukenisi. En kyllä tajua miksi viinaa pitäis jollain muulla konstilla nauttia kuin juomalla. Kyllä se päähän iskee muutenkin. Jossain Steve-O videossa äijät kaatoi viinaa lasipöydälle ja sitten hiustenkuivaajalla kuivatti sitä. Kaapivat siitä jäljelle jääneestä möhnästä viivan ja Steve-O kiskoi sen nenukkiinsa. Turhaa hommaa taitaa olla kyllä koska eikös se alkoholi siitä haihdu pois?
Tais olla synteettist kokaa...ellen väärin muista!
Ei kyllä ollut mitään kokaa. Ihan sitä alkoholia vaan niinku W10 jo tossa aikasemmin kerto.
Ahab wrote:nuo sniffer paukut siis. sellasia olen itse ainakin snifferinä ostanut että contreauta konjakkilasissa ja mukana tulee tyhjä shottilasi.
Mä en oo koskaan Contreaun kanssa kokeillu, mut tequila (mielummin silver) toimii snifferinä hyvin, baarimikkoja vaan vituttaa, kun ne ei ekalla kerralla tajuu antaa suolalasin lisäks kolmatta lasia ja mä unohdan/en jaksa sitä ite pyytää... Tästähän on tietenkin seurauksen shottilasillinen suolaa tuhkakupissa, mutta paskat minä siitä, kun siihen suolaan on niin kiva tumpatakkin.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.