stupid mesxoxyvg wrote:Private message, yksityisviesti.
Konemetsä 2008 (ihan oikeesti)
-
Sekaisin vai ette
- Karvakuono
Re: Konemetsä 2008 (ihan oikeesti)
Muistapa vain, että se asenne jonka vallassa heräät, ratkaisee millainen päivästäsi tulee
-
spasm
- OD
-
trafka
- Karvakuono
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008071 ... 5_uu.shtml
Ilmeisesti oli taas tiukka kontrolli?
ps. en lue tuota paskalehteä, mut törmäsin vaa toho linkkiin
Ilmeisesti oli taas tiukka kontrolli?
ps. en lue tuota paskalehteä, mut törmäsin vaa toho linkkiin
-
magiclymagical
- Apteekki
Noniin, kenen päihteet vietiin? 
Who get busted?
Who get busted?
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
lanttu
- Apteekki
Ei mun ainakaa! Juttelin jopa siviili poliisin kans kun poliisi oli lsd, 2c-e, paja, piri. Itsehän en noita vetele ne sivarit veti ja kyö ne kelmit huomas sieltä!
ei voinu olla huomaamatta ja mulle näytettii yli kourallinen niitä paskaa työtä tekeviä loisia. Miks ei voida keskittyy suuriin määriin vahvojen salakuljetukseen kun tulla pilaamaan ja rahallisia arvoja lukuun ottamatta festareita. Itse en ensivuonna tule enään sinne tai ei voi sanoo mutta, paskaks on meisingit menny siel
:evil: :evil:
wtf
-
Ahab
Taisi jäädä viimeiseksi myös minulla. Ihan ok mutta ei ollenkaan niin rento meininki kuin viime vuonna. Paras hetki siellä oli kuin löysin ensimmäistä kertaa elämässäni kiiltomatoja.
-
Psycho
- Psykonautti
Ohhoh. Melkosta euforiaa puskee vieläkin itse meiningistä, vaikka ei ihan ääritripautuksiin mentykkään. Loistavaa tunnelmaa alusta loppuun sekä poliisin yllättävä aktivisuuden vähyys toi vain jännitystä kuvioon. Mahtava mesta ja meininki. Ensi vuonna uudestaa ja miittiä pystyyn.
Ei ihminen paljon tiedä... en minä ainakaan. En edes tiedä, että tiedättekö te olevanne tai oletteko koskaan olleet.
-
D.E.S
- Kameleontti
Mitähän mahtaa sxoxyvg:lle kuulua kun oli ihan vitun kehällä istualteen ja redcros henkilökunta jututti. ei kyllä näyttäny herraa paljon haittaavavan 
"Taste
-
sxoxyvg
- OD
Paskaaks täs, baarii vaa. Loimaan sairaalaan päätty meikän reissu. Olin niin seipäässä etten osannu sanoa vastaan lanssimiehille vaikka olo olikin ihan ok.D.E.S wrote:Mitähän mahtaa sxoxyvg:lle kuulua kun oli ihan vitun kehällä istualteen ja redcros henkilökunta jututti. ei kyllä näyttäny herraa paljon haittaavavan
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
Ahab
Heh löysin just nipun YADin infoläpysköitä joita hain väsäreiksi niiden kojusta. Kiitin kyllä niistä mutta siinä ollut nainen hymyili takaisin siihen malliin että niin varmaan 
-
Lymykonna
- Kameleontti
Parasta ikinäAhab wrote:Heh löysin just nipun YADin infoläpysköitä joita hain väsäreiksi niiden kojusta. Kiitin kyllä niistä mutta siinä ollut nainen hymyili takaisin siihen malliin että niin varmaan
-
frapathea
Ei vittusaatana ku oli tulla kahvit näppikselle :-----------------D Vitun urpot. VITTU XD Kohta metalli -> saatanapalvonta -hommat vaihtuu konemusiikki -> happobileet -malliin. Ei lollercoastertoaster.
-
tropic
- Apteekki
Haha, joo morjens.chibbo wrote:
Repesin muuten ihan helvetisti
Can it be all so simple?
-
Aukikco
- OD
mä en näkis, että leary ois tehny mitään yksiselitteistä virhettä. toki, sen teot osaltaan edesauttoi psykedeelitutkimuksen kieltämistä, mut toisaalta se myös edesautti psykedeelisen underground-kulttuurin syntymistä, leviämistä ja kasvamista, johtaen tilanteeseen jossa nyt olemme, eli siihen että käytännössä valtavirtakin alkaa kiinnostua psykedeliasta toden teolla. psykedeelitutkimukseen tuskin ois nykyisenkaltaista kiinnostusta ilman valtavaa määrää laitonta käyttöä ja myönteisiä kokemuksia.Ahab wrote:Hmm let's not make Learys mistake again.
-
Dexma
- Moderator
Siis juups... Learyhan oli just se homman alku... Leary sai hommaa kuuluisammaksi jonka jälkeen maailma oli valmis kulttuuri vallankumoukselle niinkuin hippiliike... Se vain sattui kuolemaan, mutta nyt olis taas kyllä aika jollekkin tuollaiselle... Ihmiset olis valmiita ja koko maailma olis ehkä valmis... Nyt tarvitaan taas Leary!Aukikco wrote:mä en näkis, että leary ois tehny mitään yksiselitteistä virhettä. toki, sen teot osaltaan edesauttoi psykedeelitutkimuksen kieltämistä, mut toisaalta se myös edesautti psykedeelisen underground-kulttuurin syntymistä, leviämistä ja kasvamista, johtaen tilanteeseen jossa nyt olemme, eli siihen että käytännössä valtavirtakin alkaa kiinnostua psykedeliasta toden teolla. psykedeelitutkimukseen tuskin ois nykyisenkaltaista kiinnostusta ilman valtavaa määrää laitonta käyttöä ja myönteisiä kokemuksia.Ahab wrote:Hmm let's not make Learys mistake again.
-
Aukikco
- OD
maailma on täynnä learyja. leary elää lukemattomissa ihmisissä.Dexma wrote:Siis juups... Learyhan oli just se homman alku... Leary sai hommaa kuuluisammaksi jonka jälkeen maailma oli valmis kulttuuri vallankumoukselle niinkuin hippiliike... Se vain sattui kuolemaan, mutta nyt olis taas kyllä aika jollekkin tuollaiselle... Ihmiset olis valmiita ja koko maailma olis ehkä valmis... Nyt tarvitaan taas Leary!
älä aseta vastuuta kenenkään gurun niskoille vaan ole itse se katalyytti jota maailma tarvitsee. se voi olla jokaisen vastuulla.
-
skirtfeber
- Apteekki
laittelin tonne miittiosioon mut josseikaikki lue ni vastataa viel tänne samat:
+ 60h hereil 2:hel mandariinil ja banaanil enkä tainnu pahemmin vettä juoda:D hyvin sitä silti pystyssä pysyttiin!skirtfeber wrote:joo oli kyl huikeet metsät.
Perjantain miitti jäi kait ainakin multa väliin, tulin joskus kymmenen jälkeen vasta itse festareille.
Lauantaina sit siel chilliteltas tuli pyörähdettyy ku mulle joku soitti että siellä miitti oli:D toisaalt vähä vauhdikkais mentii ni ei kovin kauaa malttanu paikallakaa istuu ja tosiaanki ei siel paljoo keskusteluu varmaa ois voinu pitää ku ääneet oli ni koval.
miitin ulkopuolel tuli sit välil nähtyy joitakin vaulttilaisii.
uutta miittii vaa jossai vaihees jonnekki, oli kiva ku oli kuiteski ni paljo uusii naamoi.
bustattiiko moni vaulttilaine? ite selvisin.
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
sxoxyvg
- OD
Wish I could say the sameskirtfeber wrote:+ 60h hereil 2:hel mandariinil ja banaanil enkä tainnu pahemmin vettä juoda:D hyvin sitä silti pystyssä pysyttiin!
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Dexma
- Moderator
Hmm... Tämä oli ehkä juuri se lause mitä monen pitäis kuulla... Mutta miten pystyisi olemaan tarpeeksi suuri katalyytti? Miten pystytään tekemään tarpeeksi vahva ja voimakas katalyytti... Samanlainen kuin joku Leary guru oli...Aukikco wrote:maailma on täynnä learyja. leary elää lukemattomissa ihmisissä.Dexma wrote:Siis juups... Learyhan oli just se homman alku... Leary sai hommaa kuuluisammaksi jonka jälkeen maailma oli valmis kulttuuri vallankumoukselle niinkuin hippiliike... Se vain sattui kuolemaan, mutta nyt olis taas kyllä aika jollekkin tuollaiselle... Ihmiset olis valmiita ja koko maailma olis ehkä valmis... Nyt tarvitaan taas Leary!
älä aseta vastuuta kenenkään gurun niskoille vaan ole itse se katalyytti jota maailma tarvitsee. se voi olla jokaisen vastuulla.
-
Aukikco
- OD
olemalla yrittämättä olla mitään sellaista mitä joku muu on ollut, olemalla rohkeasti ja räjähtävästi oma itsensä, vertailemalla ainoastaan inspiroituakseen. kaikki on tarpeeksi, suuri suunnitelma sujuu kuten pitääkin. jos susta tuntuu että omaat potentiaalia muutoksen edesauttamiseen niin käytä se. jos ei ole, niin sitten ei ole.Dexma wrote:Hmm... Tämä oli ehkä juuri se lause mitä monen pitäis kuulla... Mutta miten pystyisi olemaan tarpeeksi suuri katalyytti? Miten pystytään tekemään tarpeeksi vahva ja voimakas katalyytti... Samanlainen kuin joku Leary guru oli...
luota.
-
dwrx
- Psykonautti
Kolmena vuona tullut käytyä Konemetsässä ja jotenkin tuntu että tämä vuosi ehkä oli heikoin kaikista. Päälavalla soi vähän liian yksipuolinen psy, olisi ehkä jotain muutakin voinut välissä soitella siellä, mutta kun psyfestarit niin kai se näin parhaimmaksi on nähty. Ja tietenkin jaksoin valvoa läpi tapahtuman mutta silti tuli jostain syystä missattua monta settiä jotka piti nähdä. Ehkä olisi kannattanut hommata aikataulu jostain taskuun tai pistää puhelimeen etukäteen muistutuksia.
Se musta piski pääsi kerran yllättämään kun seisoskelin muttei onneksini haistanut mitään. Ehkä se vain haistoi hampun ja sitä ei tullut polteltua kertaakaan, vauhdikas meno aina parempi. Kannattaa kyllä jättää ganjat himaan ja olla polttelematta niin eivät poliisitkaan koirineen kiinnostu.
Taisin muuten sattumalta nähdä tämän XXX:n SPR:n teltan edessä istumassa maassa kun kävelin ohi, jos sellainen hipinnäköinen tyyppi oli joka vaikutti olevan täysin deelikuutamolla. SPR:n tyypit ja muut tökkivät sormilla kuin eläintä, varmaan kamalan tuntuinen tilanne. Kuulin telttanaapurilta jälkikäteen kun lanssi tuli paikalle että kaverit olivat pudottaneet siihen ja sanoneet että sai epilepsiakohtauksen tai jotain muuta, melko vastuutonta, mutta onneksi ei kenenkään ilmoitettu heittäneen veiviään kuosimetsässä.
EDIT: Ei mitään hajua kuka se oli teltan edessä, nimi pois kun ei ole varmaa tietoa.
Se musta piski pääsi kerran yllättämään kun seisoskelin muttei onneksini haistanut mitään. Ehkä se vain haistoi hampun ja sitä ei tullut polteltua kertaakaan, vauhdikas meno aina parempi. Kannattaa kyllä jättää ganjat himaan ja olla polttelematta niin eivät poliisitkaan koirineen kiinnostu.
Taisin muuten sattumalta nähdä tämän XXX:n SPR:n teltan edessä istumassa maassa kun kävelin ohi, jos sellainen hipinnäköinen tyyppi oli joka vaikutti olevan täysin deelikuutamolla. SPR:n tyypit ja muut tökkivät sormilla kuin eläintä, varmaan kamalan tuntuinen tilanne. Kuulin telttanaapurilta jälkikäteen kun lanssi tuli paikalle että kaverit olivat pudottaneet siihen ja sanoneet että sai epilepsiakohtauksen tai jotain muuta, melko vastuutonta, mutta onneksi ei kenenkään ilmoitettu heittäneen veiviään kuosimetsässä.
EDIT: Ei mitään hajua kuka se oli teltan edessä, nimi pois kun ei ole varmaa tietoa.
Last edited by dwrx on Fri 18 Jul 2008, 14:24, edited 2 times in total.
I say no to drugs, but they don’t listen.
-
yoshimura
- Psykonautti
oli aikas mahtavat kekkerit 
-
mauseri
- LD50
tuli tosta mieleen vähän offtopic juttua:yks idiootti oli joskus 90 luvulla lähteny joilleki festareille myymään pilvee,se oli tehny 200 gramman palaa taskuihi ja tuputti niitä kaikille..kyllähän sen siat nappas..toinen oli joskus 95 tai jotain ankkarockissa:mul oli taskussa pilvee,piriä,subua ja raksuja,no kävelin usvassa eteenpäin ja yhtäkkiä olin jollain sillalla mis tuli vastaan poliisit+koira..kyllä vähän kuumotti,mut ei se piski onneks reagoinu muhun mitenkään,vaikka oli pakko kävellä ihan sen vierestä:)dwrx wrote: Kannattaa kyllä jättää ganjat himaan ja olla polttelematta niin eivät poliisitkaan koirineen kiinnostu.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
pyty
- Psykonautti
Jos oli lauantaina joskus puolen päivän aikoihin niin saatoin olla minädwrx wrote:Taisin muuten sattumalta nähdä tämän XXX:n SPR:n teltan edessä istumassa maassa kun kävelin ohi, jos sellainen hipinnäköinen tyyppi oli joka vaikutti olevan täysin deelikuutamolla. SPR:n tyypit ja muut tökkivät sormilla kuin eläintä, varmaan kamalan tuntuinen tilanne.
Itsellä ei muistikuvia kauheena ole siitä tilanteesta tosin... Ja en lähteny lanssilla, semmonen oli kai tilattu mulle mutta olin ilmeisesti pistäny juoksuks aika nopeaa sitte ku olin siinä tolpilleni päässy.
-
Ahab
Pitää vähän jatkaa tätä vanhaa keskustelua vaikka täysin offtopikia onkin.Ahab, Aukikco, Dexma wrote:Leary sitä, Leary tätä...
Se mitä olen yrittänyt sanoa on että 60-luvun tapahtumat ovat oman näkemykseni mukaan ylilyöntejä, jotka oli ehkä pakko tehdä. Niinkuin tuntuu että ihmisen on pakko yksilönä että lajina oppia kantapään kautta moni muukin juttu.
Tässä vielä lyhyt pätkä aiheesta.
Was Timothy Leary Right?
TIME Apr. 19, 2007
http://www.time.com/time/magazine/artic ... ine-bottom
Ja lopuksi paradoksaalinen antiguru-gurutus
Nobody is Smarter Than You Are - Terence Mckenna
http://www.youtube.com/watch?v=GMYchpWXwXA