Ennustus

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
ennustaja

Ennustus

Post by ennustaja »

Olen alkanut näkemään outoja ennustus unia.

En pitänyt niitä mitenkään ihmeellisenä kunnes huomasin uutisissa 14v tytön surmasta. Ennustuksessa näin kuinka mies etsi uhria mutta ei löytänyt häntä. Muutaman päivän päästä hän päätti lähteä uudestaan etsimään. Näin kuinka hän käytti aseenaan melko tylsää mora puukkoa.
Ennen surmaa hän kysyi tytöltä mikä hänessä on vikana. Hän oli päättänyt tappaa tytön riippumatta hänen vastauksesta. Mies oli kertonut aikeista kaverilleen, mutta kaveri ei ottanut asiaa vakavasti. Ennustuksessa asiat eivät olleet aika järjestyksessä vaan tapahtuivat omituisesti sekaisin.

Muita toteutuneita unia

-Näin kuinka 2 kaveria pelaavat peliä jota heillä ei ole ennen ollut. Seuraavana päivänä menen kaverille kylään ja huomaan juuri saman pelin hänen pöydällään! Kysyin oliko toinen kaveri ollut eilen hänen luona pelaamassa tuota peliä ja kuulemma oli!

Ei toteutuneet. Ei ole uutisissa mitään mainittu vielä.

-Noin 50v nainen kuolee kotona alkoholin aiheuttamiin ongelmiin. Ilmeisesti sydän pettää. Saattoi olla syönnyt myös jotain lääkettä joka aiheutti tuon. Pöydällä oli lääkepurkki.

-5 henkilöä menee mökki reissulle. Ilta sujuu musiikkia kuunnelleen ja saunassa käyden. 2 henkilöä kertoo lähtevänsä saunan jälkeen kotiin. 1 sanoo että juodaan vielä hänen tekemää teetä ja pelataan yksi erä lautapeliä. Hän ei itse juo teetä vaan käy salaa sylkemässä sen keittössä pois.
Ilmeisesti teessä on jotain unilääkettä koska muut alkavat vaipua uneen kesken pelin.
Muiden nukahdettua hän kantaa muut sängylle makaamaan. Hän ottaa palovaroittimesta patterin irti. Laittaa kaasu lieden päälle ja asettaa kattilan jossa on paljon rasvaa lieden päälle. Hän odottaa kunnen rasva syttyy. Uni päättyy siihen.

mitähän ihmettä?
sxoxyvg
OD

Re: Ennustus

Post by sxoxyvg »

That's nice.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

:foil:
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tervetuloa foorumeille....

Ennustuksesta, kun täällä puhutaan niin...

Itsellläni on myös tapahtunut paljon enteitä joita tulee niin enneunina kuin myös olen ennustanut suoraan ihmisille heitä katsomalla... Ehkä mielenkiintoisimmat enteet olen saanut, ihmisten kuoleman kautta... Kuolema on kait jotenkin sitten niin suuri juttu... Itse tuli ennustettua oman mummon kuolema muutamaa tuntia ennen tapahtumaa... Kerran näin lapsesta unta joka jäi koulumatkalla bussin alle... Seuraavana päivänä luin tämän lehdestä... Kummallista... Jännittävin enneuni oli kumminkin sellainen jonka näin monta kuukautta aikasemmin tapahtumista... Olin kirjoittanut kaiken unipäiväkirjaan (jota pidän niin mahdollisen itse tutkimisen/enteiden ja Lucid unien takia)... Olin koulussa luokassa normaalissa opiskelu tilanteessa, kun yhtäkkiä aloin vain ennustamaan asioita joita tapahtui sekunnin päästä... Kun koulusta pääsin kotiin kävin lukemassa tämän tapahtuman unipäiväkirjasta...

Ennustaminen on hieno lahja joka minun mielestäni on mahdollista opetella, täytyy vain osata lukea niitä asioita missä on jotain luettavaa ja täytyy oppia lukemaan sitä aluetta jossa ennustus on mahdollista...
Ahab

Post by Ahab »

Image
Magnesium
Tuppisuu

Post by Magnesium »

Ennustuksista tuli mieleen..

Unessa olin omassa huoneessa ja kävelin olohuoneen päätyyn laittamaan valot päälle. Ei syttynyt, vaikka kuinka katkasijaa räpsyttelin.
Uni oli hyvin todellinen. Hajuaisti ja makuaisti toimi kuin hereillä ollessa.. unessa nautin olutta :mrgreen: ja se maistui juuri kuin normaalisti. En uskaltanut tosin sitä nauttia, koska aamuvuoroon oli tarkoitus mennä, tosin tiesin kokoajan olevani unessa, mutta unen realistisuus oli todella tyrmäävä.

Heräsin ja unenrippeitä yritin parhaani mukaan poistella. Kävelin olohuoneen poikki ja väänsin katkasijasta valoja päälle.. ei syttynyt. Tässä kohtaa pumppu alkoi takomaan kovempaa. Fiilis oli WTF !?!

Kokopäivä meni töissä miettiessä tapahtumaa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Magnesium wrote:Ennustuksista tuli mieleen..

Unessa olin omassa huoneessa ja kävelin olohuoneen päätyyn laittamaan valot päälle. Ei syttynyt, vaikka kuinka katkasijaa räpsyttelin.
Uni oli hyvin todellinen. Hajuaisti ja makuaisti toimi kuin hereillä ollessa.. unessa nautin olutta :mrgreen: ja se maistui juuri kuin normaalisti. En uskaltanut tosin sitä nauttia, koska aamuvuoroon oli tarkoitus mennä, tosin tiesin kokoajan olevani unessa, mutta unen realistisuus oli todella tyrmäävä.

Heräsin ja unenrippeitä yritin parhaani mukaan poistella. Kävelin olohuoneen poikki ja väänsin katkasijasta valoja päälle.. ei syttynyt. Tässä kohtaa pumppu alkoi takomaan kovempaa. Fiilis oli WTF !?!

Kokopäivä meni töissä miettiessä tapahtumaa.
Tuota tapahtuu... Minullekkin...
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

ennustaja: Osta tyhjä kirja tai vihko. Merkitse kaikki muistiin. Pidä muutenkin kirjaa unista. Jos olet huolellinen ja omistautunut kykysi muistaa unia paranee huomattavasti ajan kanssa.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Pelästyin tänään kun minua kehotettiin muistelemaan silmät kiinni erästä tilannetta ja ikävää miestä. Pelkäsin etten osaa, osasin silti, mutta pelkäsin menettäväni sen, vaan enpä menettäny. Sitten minua kehotettiin kirjoittamaan ylös miehen ulkomuoto ja piirteet ja pelkäsin etten pysty siihenkään. Vaan pystyisinhän minä siihenkin. Hetken keskittymistä kun vaan jaksaa.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

äippä näki joskus unen mis kaks sen sukulaista tulis kuolemaan, seuraavana päivänä yks kuoli raksalla saatuaan kakkosnelosen päähän ja toinen muutaman päivän kuluessa. spooky.

näki myös mummonsa kuoleman toisella puolella maailmaa ja samana yönä oli menehtyny.
when the going gets weird, the weird turn pro.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Ahab wrote:...
Toi Ahabin ottama kuva on vain jotenkin tosi mystinen! kaunis...
bdxm

Post by bdxm »

oikeasti tapahtunutta, ihan vähän ohi mutta:
sain kerran hullun vimman maalata. kuva oli keskeltä kirkkaan valkoinen ja taittui -keltainenoranssipunainen- violettiin keskeltä kohti reunoja. reunoille maalasin oksia jotka venyi keskustaa kohti. aikaa kuvan tekoon meni niin kauan kuin 1. kerros akryylimaalia kuivuu eli oikeesti vähän ja tajusin vasta jälkeenpäin kunnolla mitä olin tehny. se oli helvetin hieno kuva. ei tosin yhtään omaa tyyliäni.
kävin röökillä ja palatessa noin sekunnin mielijohteesta vedin koko lystin yli mustalla.
isoisä kuoli samana päivänä. koko lysti tapahtu alle tunnissa ja isä soitti alle tunnissa siitä kun vedin sen mustaksi.

aiheesta:
en näe mitään syytä miksi ennustaminen ei olisi mahdollista. 1. ongelma on ihmisen kapasiteetti. 2. tulkinta 3. ymmärrys. 4. jne ja sit on tietty aika-avaruusjatkumon kuukautiset ja äärimmäinen epätodennäköisyys moottori ja vittu menen nukkumaan kun en mitään järkevää taaskaan saa puotettua öitä
Thoxium

Post by Thoxium »

Onpa muuten jännää miten ihmiset yrittävät selittää tai/ja kieltää kaikki "pätodellinen" ja "yliluonnollinen". Se ettei ihiminen ymmärrä asiasta, ei tee siitä paranormaalia. Ihminen luulee olevansa jumala, mutta ehei, ihminen ei ole mitään.
bUkkA

Post by bUkkA »

Mä sanoin tyttöystävälleni, että saleen tulee kohta kotietsintä kun poltin bongista kukkaa... 10min myöhemmin ovikello soi ja sieltä tulee 4 poliisia koiran kanssa. Sinne meni puskat. :lol:
tRip
Moderator

Post by tRip »

Thoxium wrote: Ihminen luulee olevansa jumala, mutta ehei, ihminen ei ole mitään.
Mä oon ihminen :-

Mä uskon et kaikki on just niinku pitääki
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Thoxium wrote:Onpa muuten jännää miten ihmiset yrittävät selittää tai/ja kieltää kaikki "pätodellinen" ja "yliluonnollinen". Se ettei ihiminen ymmärrä asiasta, ei tee siitä paranormaalia. Ihminen luulee olevansa jumala, mutta ehei, ihminen ei ole mitään.
Ihminen on jumalankaltainen, ja jos hän osaa, hän voi hallita sitä mitä jotkut pitää epätodellisena...