Loputon väsääminen

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Asidyyli
LD50

Loputon väsääminen

Post by Asidyyli »

Oletteko huomanneet ilmiön?

On ihmisiä jotka käärii jointin todella pedantisti. Väsäävät ja muotoilevat sitä 20 minuuttia. Kai siitä käsityöläishenkisyydestä jotain kiksejä saa.

Sama juttu kun pitää väsätä lainit. Sitä viivaa siirrellään siinä alustalla luottokortilla sekoittaen, kootaan uudelleen ja sitten taas hajoitetaan, todella neuroottisesti.

Hyväähän kannattaa odottaa, mutta minä en odota. Olen kärsimätön.
tRip
Moderator

Re: Loputon väsääminen

Post by tRip »

Asidyyli wrote:On ihmisiä jotka käärii jointin todella pedantisti. Väsäävät ja muotoilevat sitä 20 minuuttia. Kai siitä käsityöläishenkisyydestä jotain kiksejä saa.
Tunnustaudun :mrgreen:
Mut sillon vaan kun käärin itelleni. Se on paljon enemmän kun vaan että haluunpa polttaa pilvee. Se on rituaali.

Pirin kanssa oon malttamaton.. Pommina vaan, ei turhaa hienostelua.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

Mä jos väsään ei mulla kauaa siihen jointin käärimiseen mee ja eine siitä sen hienommiks muutu vaikka kuin kaua rullais se on jo niin tuolla takaraivossa että, niin mut jos puhutaan loputtomasta väsäämisestä jos toi muija ei nalkuttais niin koko ajan sitä polttas ja väsäis. Eräs ystäväni jonka elämä on tosiaa se väsääminen polttaminen mitä nopeemmi sitä nopeemmi voi lataa uudet ja hatsii on AINA sen aikaa kun se istu linnas(alle vuos ja kyseisen tavaran takia :x ) niin sen oli pakko alottaa röökin poltto ku jtn oli pakko väsää ja polttaa siis ei mikää nisti vaan et vihree-vitamiini sitä pitää aina olla :mrgreen:

Ittel tulee ihan samat vibat ku menee himaa ku skidinä jos on polttanu et jääkö kii jne.... joutuu pelkää mennä hatseis omaan himaan ku siel on nalkuttava akka! Onko tämä oikein? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
wtf
NapalmSatan
Lepakko

Post by NapalmSatan »

tRip wrote:Se on rituaali.
Murderous motivation
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

NapalmSatan wrote:
tRip wrote:Se on rituaali.
UGH!
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Mulla on yks kaveri jolle toi hyvän jointin kääriminen joku rituaali vähintään.
Eka äijä sanoo et poltetaa vaa nopeesti,on kiire. Sit se alkaa väsään jointtia,yleensä se menee ns"Pilalle"kun siinä on joku niin vitun pieni virhe joka ei haittais ketää. Yleensä menee semmonen 5-10kpl papereita kunnes se on "täydellinen" silti jointti on samanlainen kun joku muu olisi käärinyt sen.
Mun mielestä turhaa hienostelua,palamaan vaan oli se millanen tahansa. 8)
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Jos joku esim. käärii rinkiin kierrätettäväksi jointtia, niin tuo huolellinen ja hidas kääriminen voi olla siitäkin johtuvaa, että käärijässä on hyvän show-miehen vikaa. Kaikki siis istuu siinä ringissä ympärillä ja kuolaa sitä jointtia, jännitys kasvaa. Näin saadaan suuresta spektaakkelista vieläkin nautittavampi, kun kiusataan yleisöä antamalla sen odottaa.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Harvemmin huumeita on varaa tuhlata - ja vaikka olisi, niin niiden hukkaan heittäminen tulee vituttamaan jälkikäteen - joten kannattanee väsätä kerralla kunnolla. Tarkoitan siis sitä, että jointit tulee väsätä polttokuntoon sopiviksi ja doussien tulee olla tarkkaan harkittuja. Toisaalta tiedän muutamia tyyppejä (lue: hipinretkuja) joiden on pakko obsessiiviskompulsiiviseen tyyliinsä väsätä yhtä jointtia puoli tuntia, kunnes puolet hatsihartseista on jossain kynsien alla tai muuten vain tahmaantuneena joihonkin pintoihin, mitä vasten sitä väsyä oli muka aivan pakko hinkata; esim. "viallisia" ja hylättyjä sätkäpapereita piiputtamalla saisi varmaan ihan hyvät savut itselleen. Voisi ehkä muutenkin ottaa sen piipun käyttöön, ettei tarvitsisi katsella vierestä sitä käärimiskikkailun harjottelua.

Joskus on aikamoista puhertamista ollut joidenkin milligrammadoussien fiktaamisen kanssa, mutta sittemmin (silmän harjaantuessa ja ymmärtäessäni, ettei se tosiaankaan ole ihan mikrogrammantarkkaa puuhaa) olen tottunut käyttämään pelkkää hahmotus- ja arviointikykyäni, joten matkat tulee yleensä napattua shamanistin intuitiivisella oivalluksella (ja hyvällä menestyksellä).
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Ei oo mun heiniä tuo loputon väsääminen. On kiva tehdä hyvä jointti, mutta hyvän saa ilman turhaa hinkaamistakin. Jos hinkkaa, niin voihan se voi olla vaan sitäkin että se on kivaa.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Itsekseen polttaessa harjoitellaan se jopon kääriminen niin että se onnistuu nopeasti ja siististi seurassa.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO