Jäbällä näyttää noita kavereita kuolleen melko paljon, mitä nyt oon tätä foorumia lukenu. Otan osaa..mauser1911 wrote: kaveri veti aina bubree hirveässä kännissä,lopulta otti liikaa ja kuoli.
Codesan comp.
-
w
- Psykonautti
Re: Codesan comp.
Aiai, taas on tätä elämän nektaria puoli litraa ja lisää saa tarvittaessa
. Harmi vaan kun tohon kodeiiniin näyttää nousevan tolet suht. nopeesti, ja oon käsittäny että laskee hitaasti? No, toistaseks pärjänny 160-180mg annoksilla hyvin. Ehkä 8 kertaa kahden viikon aikana ottanut. Tää litku on kyllä yks mun lemppareista, ei maistukkaan niin kauheelle eikä lennä paskat.

-
frapathea
Vittutää on perseestä. Kerra yskäsenä otin ja sit otin vähän liikaa ja oli tosi inhottava olo. Mulle tulee kodeiinista tosi helposti sellane fiilis että ei sais henkee, tai sillai, ihanku unohtais kokoajan hengittää, sekä panacodeilla että tällä litkulla. Lieköhän normaalia vai mitäköhän lie. Ehkä ei vaan sovi mulle koko paska. Ei sitöä kuitenkaa viittiny mennä nukkumaan ku kuumottelen tollasest turhasta. Sitviel heräsin iha pirteen jonku 2h unien jälkee vaikka nukkumaan meneess väsytti vitusti. Jaa-a. AIka paskaa toi kuitenki o.
-
w
- Psykonautti
Paljonko joit? Varmaankin yliherkkyyttä jos on normaaleissa annoksissa pysytty.frapathea wrote:Vittutää on perseestä. Kerra yskäsenä otin ja sit otin vähän liikaa ja oli tosi inhottava olo. Mulle tulee kodeiinista tosi helposti sellane fiilis että ei sais henkee, tai sillai, ihanku unohtais kokoajan hengittää, sekä panacodeilla että tällä litkulla. Lieköhän normaalia vai mitäköhän lie. Ehkä ei vaan sovi mulle koko paska. Ei sitöä kuitenkaa viittiny mennä nukkumaan ku kuumottelen tollasest turhasta. Sitviel heräsin iha pirteen jonku 2h unien jälkee vaikka nukkumaan meneess väsytti vitusti. Jaa-a. AIka paskaa toi kuitenki o.
-
Poliklinikka
- OD
Hoi yskänläåäke maisterit!!!
Mikäköhän käsikauppa yskänlääke maistuu lähimpänä Codesan Compia? Tuxi, Resilar, Recipect?

Mikäköhän käsikauppa yskänlääke maistuu lähimpänä Codesan Compia? Tuxi, Resilar, Recipect?
-
growy
- Kameleontti
En tiedä mikä maistuu "samalta"kun ne kaikki maistuu mun mielest melkei samalta jos ei oo sekotettuna johki juomaa.
Peittäisköhän Sprite hyvin Mustaparran maun? Kelasin et tänää vois valmistaa vähä drankkia..
Peittäisköhän Sprite hyvin Mustaparran maun? Kelasin et tänää vois valmistaa vähä drankkia..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
growy
- Kameleontti
Noei todellakaan peittänyt makua. Vieläki maistuu suussa vaikka nauttimisesta on useita tunteja.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
spermatehdas
- Tuppisuu
Eiköd tätä "tavaraa" ole myös tabletteinakin olemassa? Sellasina salmiakinmakuisina tabuina? Sellanen oranssin punainen rasia. 
-
growy
- Kameleontti
ei ole sama asia. Ne pilleri-muodossa olevat on nimeltään "Codesan". Ei sisällä Kodeiinia.spermatehdas wrote:Eiköd tätä "tavaraa" ole myös tabletteinakin olemassa? Sellasina salmiakinmakuisina tabuina? Sellanen oranssin punainen rasia.
-
spermatehdas
- Tuppisuu
Aaa no sitten. Tämä itse codesan comp taitaakin olla vaan puhdas reseptilääke?growy wrote:ei ole sama asia. Ne pilleri-muodossa olevat on nimeltään "Codesan". Ei sisällä Kodeiinia.spermatehdas wrote:Eiköd tätä "tavaraa" ole myös tabletteinakin olemassa? Sellasina salmiakinmakuisina tabuina? Sellanen oranssin punainen rasia.
-
growy
- Kameleontti
Kyllä.spermatehdas wrote:Aaa no sitten. Tämä itse codesan comp taitaakin olla vaan puhdas reseptilääke?growy wrote:ei ole sama asia. Ne pilleri-muodossa olevat on nimeltään "Codesan". Ei sisällä Kodeiinia.spermatehdas wrote:Eiköd tätä "tavaraa" ole myös tabletteinakin olemassa? Sellasina salmiakinmakuisina tabuina? Sellanen oranssin punainen rasia.
-
spermatehdas
- Tuppisuu
Selevä peli... hmm.. ei taidakkaan olla EI reseptilääkkeenä saatavaa kodeiinia sisältävää lääkettä olla olemassa? :?
-
Harold
- Kameleontti
oha noita...recipect ja katapekt ja proffan yskänlääke ainaskin.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
spermatehdas
- Tuppisuu
Ai? Ok mutta... toi proffan yskänlääkehän sisältää tietenkin sorbitolia, eli paskan saa myös lentämään, eli ei kiitos, mutta entäs toi katapekt ja recipect? Sisältävätkö mitään ei haluttuja ainesosia?Harold wrote:oha noita...recipect ja katapekt ja proffan yskänlääke ainaskin.
-
Jeshu
- OD
No niissä on vielä enemmän paska-aineita.spermatehdas wrote:Ai? Ok mutta... toi proffan yskänlääkehän sisältää tietenkin sorbitolia, eli paskan saa myös lentämään, eli ei kiitos, mutta entäs toi katapekt ja recipect? Sisältävätkö mitään ei haluttuja ainesosia?Harold wrote:oha noita...recipect ja katapekt ja proffan yskänlääke ainaskin.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
tRip
- Moderator
Joskus vain on alennuttava siihenkin paskaan
Sitäpaitsi proffa on hyvää.. kohtuudella
Sitäpaitsi proffa on hyvää.. kohtuudella
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
eNZYMe
- OD
Proffa on ainakin melkein herkullista. Vähän kuin salmiakkikossua pienellä mentoli potkulla. Siitä saa vaikka maistuvan drinkin väännettyä.
En kyllä itse päihtymismielessä viitsi vetää, mutta jos kestää sorbitolin aiheuttaman suolihuuhtelu-efektin tai omaa rautavatsan, niin siitä vaan.
En kyllä itse päihtymismielessä viitsi vetää, mutta jos kestää sorbitolin aiheuttaman suolihuuhtelu-efektin tai omaa rautavatsan, niin siitä vaan.
-
Poliklinikka
- OD
Täytyy pölliä äitipuolen yskänlääkkeet ja lähteä kuosittelemaan!!! 
Niin ja missä yskänlääkkeessä on Codesan Compia muistuttava maku???
Niin ja missä yskänlääkkeessä on Codesan Compia muistuttava maku???
-
spermatehdas
- Tuppisuu
Eikö sitä sorbitolia saa tosiaan millään pois??
Yksi hemmo sanoi mulle, ettei recipectistä hänelle ainakaan mitään vatsanpuruja ilmennyt?
-
Poliklinikka
- OD
Ihan järkyttävät ILMAVAIVAT!!!spermatehdas wrote:Eikö sitä sorbitolia saa tosiaan millään pois??Yksi hemmo sanoi mulle, ettei recipectistä hänelle ainakaan mitään vatsanpuruja ilmennyt?
...Resilarista tuli pahoinvointia ja ripuli!!!
-
chibbo
Pieru pidentää naurua eli eihän ne ilmavaivat haittaa niin kauan kun paska ei lennä 
-
spermatehdas
- Tuppisuu
Eli toisinsanoen sitä sorbitolia eisaa mitenkään otettua pois, eikä näitä ilmanreseptiä saatavia sorbitolilitkuja kannata mennä juomaan, jollei halua että paska lentää?
-
bUkkA
Codesan comphan on siitä kätevä, että vaikka se saattaa aiheuttaa ongelmia vatsassa niin ton kodeiinin pitäis korjata se. Itse ainakin otin 200ml codesan comppia ilman, että paska lensi.
-
mauseri
- LD50
ite en oo tota ottanut, vain resipectii ja paska lenti..bUkkA wrote:Codesan comphan on siitä kätevä, että vaikka se saattaa aiheuttaa ongelmia vatsassa niin ton kodeiinin pitäis korjata se. Itse ainakin otin 200ml codesan comppia ilman, että paska lensi.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
5-meo-EMT
- Psykonautti
200ml?! Sehän on 600mg kodeiinia. Mitä järkeä kiskoa noin valtava määrä kun kodeiinin kattoannos on jossain 360-400mg tienoilla? Toinen juttu on efedriini jota sitäkään ei ole järkeä vetää ylettömiä määriä, eiköhän se 50mg saa pumpun hakkaamaan tarpeeksi lujaa
.
You know the mind has a thousand eyes..
-
lhc08
- Tuppisuu
Moi kaikki. Olen tässä vähän aikaa lukenut näitä keskusteluja ja huumekokemukseni on varsin mitätön, mutta pitihän sitä tänään tuota Codesania testata kun kaapissa oli 
Otin siis Codesan compia 40-50 ml. Jonkun tunnin päästä tuntui vähän "hitaalta" ja oli semmoinen mukava lämmin olo vaikka kädet ja jalat oli kylmät. Olisi voinut istuksia vaan ja katella seinään. Samalla pulssi oli tosi korkealla, tuntui ja kuului kovasti, varmaan myös sen takia että vähän pelästyin. Voisko johtua siitä efedriinistä? Jonkun tunnin olin aika hidas tosiaan, tuijottelin vain ympäriinsä, ja sitten rupes menemään ohi. Huomasin äsken saunassa että ääni kuulosti tosi kummalliselta, vaikka aineen ottamisesta on joku 3 tuntia jo. Voihan tosta olla osa placebo-vaikutusta, mitä veikkaatte? Kun en oo ikinä mitään tommosia koittanut... Pitää joskus testata uudestaan!
Otin siis Codesan compia 40-50 ml. Jonkun tunnin päästä tuntui vähän "hitaalta" ja oli semmoinen mukava lämmin olo vaikka kädet ja jalat oli kylmät. Olisi voinut istuksia vaan ja katella seinään. Samalla pulssi oli tosi korkealla, tuntui ja kuului kovasti, varmaan myös sen takia että vähän pelästyin. Voisko johtua siitä efedriinistä? Jonkun tunnin olin aika hidas tosiaan, tuijottelin vain ympäriinsä, ja sitten rupes menemään ohi. Huomasin äsken saunassa että ääni kuulosti tosi kummalliselta, vaikka aineen ottamisesta on joku 3 tuntia jo. Voihan tosta olla osa placebo-vaikutusta, mitä veikkaatte? Kun en oo ikinä mitään tommosia koittanut... Pitää joskus testata uudestaan!
-
Anonyymi
Ei itellä ainakaan menny pullollisesta Resipectiä maha mutkalle. Vähän ikävästi kierti suolessa varsinaisten vaikutusten jälkeen, ei muuta. Perkeleen kalliiksihan tuo tulee pulloina ostaa..
-
Pentabarf
- Lepakko
Opiaatit rentouttaa äänihuulia ja ääni madaltuu. Eikönäin?lhc08 wrote:Moi kaikki. Olen tässä vähän aikaa lukenut näitä keskusteluja ja huumekokemukseni on varsin mitätön, mutta pitihän sitä tänään tuota Codesania testata kun kaapissa oli
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
lhc08
- Tuppisuu
Vois olla jotakin perää. Veli huomas saman asian, ei tosin tietänyt mitä olin ottanut...Pentabarf wrote:Opiaatit rentouttaa äänihuulia ja ääni madaltuu. Eikönäin?lhc08 wrote:Moi kaikki. Olen tässä vähän aikaa lukenut näitä keskusteluja ja huumekokemukseni on varsin mitätön, mutta pitihän sitä tänään tuota Codesania testata kun kaapissa oli
-
Weedow
- Karvakuono
mitkähän olis sellaset alottelu annokset milli-litroina ku ei oo tolet vielä kerenny tulla?
Life is merely illusion...
-
bol
- Kameleontti
30-40 mlWeedow wrote:mitkähän olis sellaset alottelu annokset milli-litroina ku ei oo tolet vielä kerenny tulla?