Okei, kysymys kuuluu näin:
Miksi käytät aineita? Onko sinulla joku hyvä syy, vai oletko enemmänkin nautiskelijatyyppiä?
Itselläni on elämä mennyt päin persettä jo pidemmän aikaa, kärsin masennuksesta enkä kestä arkipäivää
enään selvinpäin. Minua rasittaa joka ikinen ihminen ympärilläni, ja en nauti enään nykyisin mistään.
Tähän topikkiin on melko turha valittaa mitään "angst"-tyylisiä kommentteja, meillä kaikilla on tarinamme.
Kertokaa oma tarinanne, miksi olette ruvenneet aineisiin?
Aineiden käyttö
-
Usoda
- LD50
Re: Aineiden käyttö
Nautiskeluun, otan aineita yleensä vain hyviin fiiliksiin. Huonona päivänä ei edes kovin paljoa tee mieli.
Bentsot tosin voi olla joskus poikkeus.
Aineiden käyttöön päädyin lähinnä uteliaisuudesta ja päädyin sitten nauttimaan siitä enemmän kun noista perinteisistä laillisista huumeista. Enemmän valikoimaa vaikutuksissa.
Aineiden käyttöön päädyin lähinnä uteliaisuudesta ja päädyin sitten nauttimaan siitä enemmän kun noista perinteisistä laillisista huumeista. Enemmän valikoimaa vaikutuksissa.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Olisin mahdollisesti vastannut näin 25.05.2006 23:16:07, mutta nykyään tällaiseen kysymykseen vastaaminen onkin jo vaikeampaa. Päädyin huumeisiin ghanjan kautta, tavallaan, sillä en olisi ikinä kokeillut mitään muuta huumetta, kuin ghanjaa, mutta sitten pääsin internetin kautta käsiksi oikeaan tietoon huumeista, enkä pelännyt enää.Usoda wrote:Nautiskeluun, otan aineita yleensä vain hyviin fiiliksiin. Huonona päivänä ei edes kovin paljoa tee mieli.
Olen äärimmäisen kiitollinen tästä ratkaisusta. En ole hirveä lääkkeiden fani, vaikka niitä joskun jopa viihdemielessä otan. En ainakaan ole fani nopeiden huumeiden, vaikka olenkin kokeillut. En myöskään hitaita vetele. Saatan nauttia luonnollisesta oopium unikosta lääkinnällisiin ja viihteellisiin tarkoituksiin, harvakseltaan.
Mutta miksi siis olisin kiitollinen saadessani rehellistä tietoa huumeista? Mikä niissä viehättää, kun kerran minua ei vedä puoleensa nopeat, eikä hitaat?
Psykedeelit ja deliriantit ovat parantaneet elämääni ja laajentaneet ymmärrystäni äärettömästi. Voin nyt oikeasti uskoa ihmisyksilön voimaan olla oman elämänsä herra ja miten tehdä se. Maailmankuvani on huomattavasti suvaitsevaisempi ja olen ymmärtäväisempi ihminen. Olen tietoinen myös siitä, että minulla on paljon opittavaa, mutta se ei tunnu taakalta, kun kerran ymmärtää, ettei voi oppia mitään kokonaan, kyse on vain siitä, kuinka isoja asioita haluaa ajatella. Myös tieto opin määrästä lohduttaa, sillä minulla ei tule ikinä olemaan tylsää ja minulla tulee aina olemaan tarkoitus. olen myös tutustunut mahtaviin ihmisiin, niin täällä foorumilla, kuin tavanomaisessa elämässäni. Psykedeelit ovat vain yksinkertaisesti kiihdyttäneet henkisen kehitykseni niin nopeaksi, että yhtään nopeampi tahti tekisi hulluksi. Myös yksi tärkeä asia minkä olen oppinut on tietoisuus egostani ja olemukseta, joka on muovinen, itse tehty, kuin kilpi, mutta jota ei tarvitse pitää yllä, kun on arvioinut tilanteen vaarattomaksi. Antaa enemmän vapauksia mielen toimia, ilmaista itseään ympäristöön ja myös vuorovaikuttaa muiden ihmisten kanssa.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Dexma
- Moderator
Miksi käytän aineita? No ihan vain sen takia, että pääsen itseäni karkuun jotta voisin tarkastella itseäni, muualta käsin...
Eipä mulla muutakaan tekemistä ole...
Eipä mulla muutakaan tekemistä ole...
-
13360
- Psykonautti
Itseni ja maailman tutkiskeluun erilaisesta näkökulmasta. Vaikka en minä aineita käytä mitenkään aktiivisesti, joten vähän paha sanoa tähän mitään 
-
tRip
- Moderator
-
Usoda
- LD50
Hmm... Käyttötarkoituksia:
Psykedeelit: Itsetutkiskeluun, Pohtimiseen, Oppimiseen.. ja siinä sivussa yleensä se on hauskaa ja nautittavaa.
Dissosiatiivit: Jumittamiseen ja rentoutumiseen.
Opiaatit: Rentoutumiseen, Tramali tekemiseen myös.
Stimulantit: Tekemiseen ja oppimiseen.
Bentsot ja muut rauhoittavat Alko mukaanlukien: Jumitus ja rentoutuminen. Pään nollaus sekä nuijanukutus tarvittaessa jos unirytmi pakko korjata.
Kannabis: Fiilistelyyn, sosiaalinen aine mielestäni. Mukavampi polttaa aina ystävien kanssa kun yksikseen.
Nikotiini: Ajanhukkaa.
If that makes any sense...
Aivokonetta on kiva komentaa aineilla joskus niin että se toimii kuten haluan sen toimivan siinä tilanteessa.
Aineissa itse suosin lähinnä lääkelaatua, tahdon tietää mitä pillerissä tai pulverissa X tarkalleen on jos sen nautin.
Psykedeelit: Itsetutkiskeluun, Pohtimiseen, Oppimiseen.. ja siinä sivussa yleensä se on hauskaa ja nautittavaa.
Dissosiatiivit: Jumittamiseen ja rentoutumiseen.
Opiaatit: Rentoutumiseen, Tramali tekemiseen myös.
Stimulantit: Tekemiseen ja oppimiseen.
Bentsot ja muut rauhoittavat Alko mukaanlukien: Jumitus ja rentoutuminen. Pään nollaus sekä nuijanukutus tarvittaessa jos unirytmi pakko korjata.
Kannabis: Fiilistelyyn, sosiaalinen aine mielestäni. Mukavampi polttaa aina ystävien kanssa kun yksikseen.
Nikotiini: Ajanhukkaa.
If that makes any sense...
Aivokonetta on kiva komentaa aineilla joskus niin että se toimii kuten haluan sen toimivan siinä tilanteessa.
Aineissa itse suosin lähinnä lääkelaatua, tahdon tietää mitä pillerissä tai pulverissa X tarkalleen on jos sen nautin.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Kalavale
- Apteekki
Aineita en enää käytä juurikaan, meinas hommat luisua hieman liikaa.
Sen verran vielä, että ärsyttää vitusti sellaiset nillittäjät, jotka jatkuvasti valittelevat käyttävänsä liikaa. No käyttäkää sitten vähemmän? Ihme vollotusta, ja sitten ollaan niin vitun väärinymmärrettyjä ja sorrettuja kun ei tulekkaan sitä sympatiaa ja huomiota mitä tuolla ainaisella itkulla ehkä joltain terapeutti tädiltä saa. Selkärankaa saa olla, edes vähän.
Sen verran vielä, että ärsyttää vitusti sellaiset nillittäjät, jotka jatkuvasti valittelevat käyttävänsä liikaa. No käyttäkää sitten vähemmän? Ihme vollotusta, ja sitten ollaan niin vitun väärinymmärrettyjä ja sorrettuja kun ei tulekkaan sitä sympatiaa ja huomiota mitä tuolla ainaisella itkulla ehkä joltain terapeutti tädiltä saa. Selkärankaa saa olla, edes vähän.
All things are equal, there are no special things.