Ibuprofeeni + muuta?

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
figaro
Karvakuono

Ibuprofeeni + muuta?

Post by figaro »

Okei, morjesta vaan kaikille näin ensiksi, rekisteröidyin juuri foorumille. Ajattelin kysyä että onko kukaan keksinyt jotain oivaa yhdistelmää ibuprofeenin (kipulääke, esim Ibumax) kyytipojaksi. Ja kuinka paljon tuota Ibumaxia voi turvallisesti 70 - kiloinen, 18 v sälli nappailla kerralla? Olen kokeillut kahta tabua yksinään ja kyllä siitä aika hyvä olo tulee mutta kaipaisi
vielä jotain vahvempaa ja laillisesti hankittavissa olevaa yhdistelmää.

Odotan vastauksia :)

EDIT: ja onko Ibumaxin paljon kerralla nappailulla mitään pahaa vaikutusta vatsan limakalvoon? Olen kuullut että kipulääkkeiden säännöllinen runsas käyttö aiheuttaa vatsan suojalimakalvon hajoamista ja suolahaposta johtuvia vatsahaavoja.
Last edited by figaro on Sun 28 May 2006, 22:24, edited 1 time in total.
pula
Tuppisuu

Post by pula »

veikkaampa että tosta ibuprofeenista ei paljon placepoa(lumevaikutusta)suurempaa irtoa vaikka voissa paistais..joo ja melkeen unohdin tervetuloa foorumille
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Toivottavasti tämä ei ole rölläystä.

Ibuprofeenin runsas käyttö ei ole hyväksi vatsalle.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
figaro
Karvakuono

Post by figaro »

pula wrote:veikkaampa että tosta ibuprofeenista ei paljon placepoa(lumevaikutusta)suurempaa irtoa vaikka voissa paistais..joo ja melkeen unohdin tervetuloa foorumille
Kiitoksia vaan. Mutta joo, mitähän muita laillisesti hankittavia yhdistelmiä olisi mahdollista kokeilla näin aloittelijana? Vai jaksaako kukaan vastata? :P
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Ibuprofeenin kanssa hyvät kiksit antaa esim. piri, happo tai herska...

Vakavasti puhuen, mitä vähemmän ibuprofeiinia sisuksiinsa ottaa, sitä parempi... monet syö noita tulehduskipulääkkeitä aivan liian suurina määrinä eikä tee vatsalle hyvää. Itse syön nykyään esim. buranaa maks. kerran tai kehdesti vuodessa, jos niinkään usein. Tosin ei ole särkyjäkään paljon, joten ei tarvis... olen kai terve kuin pukki... joka tapauksessa ensin on paras vain purra hammasta, ja ibua sitten on kun oikeasti pakko, ei pikkujomotuksiin.

Sitä paitsi kodeiini on minusta IMHO paljon parempi ja soveliaampi kipulääke. Opiaatit on oikeasti nerokkaimpia farmakologisia keksintöjä ikinä, harmi vaan että niissä on suuri väärinkäyttöpotentiaali ja niitä on siksi hankala saada.
Last edited by Asidyyli on Sun 28 May 2006, 23:54, edited 1 time in total.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

figaro wrote:
pula wrote:veikkaampa että tosta ibuprofeenista ei paljon placepoa(lumevaikutusta)suurempaa irtoa vaikka voissa paistais..joo ja melkeen unohdin tervetuloa foorumille
Kiitoksia vaan. Mutta joo, mitähän muita laillisesti hankittavia yhdistelmiä olisi mahdollista kokeilla näin aloittelijana? Vai jaksaako kukaan vastata? :P
No, näin ylimieleisen kuuloisesti voin todeta, että olet aloittelija joten aloittele niinkuin muutkin... lueskele huolella ja ajatuksen kanssa näitä foorumeita tms. dokumentteja ja skene alkaa hiljalleen avautumaan.

Heti alkuun voin sanoa että mitään taianomaisia yhdistelmiä ei löydy, joilla tajuntaansa saisi mukavasti manipuloitua, mutta kaikkea muuta erikoista kyllä löytyy sieltä sun täältä, kun tuntee oikeat systeemit.
pula
Tuppisuu

Post by pula »

jep kannattaa kattella tämä ja muutama muukin foorumi huolella läpi niin eiköhän sullekkin sopivat päihteet löydy 8) ja pienenä vinkkinä kun kesä on tulossa niin monen moista kivaa saa uloskin laitettua kasvamaan. :D
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

okos sitä itsekkin tullu luultua joskus että joku (esim. burana) menisi päähän jossain muodossa ja jonkin kera nauttimalla........ ? mietis tätä kysymystä yksin yön hiljaisuudessa ja tiedän teidän kaikkien vastausken etukäteen :D
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Kratom
Tuppisuu

Post by Kratom »

Terve vaan tää on mun eka viesti. Mutta joo ei suomessa ole ainakaan muuta ibuprofeeni komboa kuin Ardinex. Eli saman kuin panacod mutta panacodin parasetamol on korvattu tolla buranalla. Ja se vaikuttava aine kummassakin on kodeiini
Asidyyli
LD50

ASIDYYLI NEUVOO NUORISOA KOSKA ON GURUIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post by Asidyyli »

Unohtakaa jo lasten ibuprofeenihömpötykset ja aspiriini+kokakola -kombot.

Oikeita huumeita; Kipin kapin apteekkiin (mieluiten kommandovarusteissa) hakemaan pullo ressua, se naamaan ja sitten pärähdetään ulkoavaruuksiin!

Tavataan Galaksin Ytimessä!! T. Asidyyli!! :o
immuzu

Re: ASIDYYLI NEUVOO NUORISOA KOSKA ON GURUIN!!!!!!!!!!!!!!!!

Post by immuzu »

Asidyyli wrote:Unohtakaa jo lasten ibuprofeenihömpötykset ja aspiriini+kokakola -kombot.

Oikeita huumeita; Kipin kapin apteekkiin (mieluiten kommandovarusteissa) hakemaan pullo ressua, se naamaan ja sitten pärähdetään ulkoavaruuksiin!

Tavataan Galaksin Ytimessä!! T. Asidyyli!! :o
Allekirjoitan :D (paitsi kommando varusteet :D)