Serotoniinisyndrooma

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Poliklinikka
OD

Serotoniinisyndrooma

Post by Poliklinikka »

Kokemuksia serotoniinisyndroomasta? :D

Mulla tuli Resssu, Tannopon, Cipralex combosta kerran serotoniinisyndrooma. Sydän hakkasi miljoonaa, luulin tosin ensin että belladonna aiheutti sen, vaikka otinkin tannoponeja normiannoksen.

Jos huonosti käy Codesan Compista seuraavat oireet.
Ahab

Re: Serotoniinisyndrooma

Post by Ahab »

Siirsin Yleiskeskusteluun koska liittyyhän tämä muihinkin kuin Stimulantteihin.

Otin samaan aikaan 5-HTP:tä ja moklobemidiä(MAO-I), kävelin kauppaan ja kaupassa iski yhtäkkiä kauhea kuume ja sellainen olo että tulee paska ja oksennus ja ahdistus. Meni ulos ja olin hetken raittiissa ilmassa ja olo parani ja menin takaisin kauppaan.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

^ Otitko minkämoisen määrän tuota 5-htp:ta. Itsellä tällähetkellä lääkekaapissa juuri molempia.
Ahab

Post by Ahab »

Poliklinikka wrote:^ Otitko minkämoisen määrän tuota 5-htp:ta. Itsellä tällähetkellä lääkekaapissa juuri molempia.
100mg ja mokloa taisi olla 300mg
tRip
Moderator

Post by tRip »

Ahab wrote:
Poliklinikka wrote:^ Otitko minkämoisen määrän tuota 5-htp:ta. Itsellä tällähetkellä lääkekaapissa juuri molempia.
100mg ja mokloa taisi olla 300mg
Moklo (150mg) eka, odottaa pari tuntia ja sit 5-htp & mahdollisesti pilveä. Jotenkin hyvin jännän euforisen psykedeelistä.

Mut.. moklon kanssa kannattaa olla suht. varovainben komboillessa, vaikka suht turvallinen mao-estäjä onkin.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
frapathea

Post by frapathea »

Voiko amfe/meta + tramal (150mg depotti) tulla tätä, googlettelin ku tuli niin... Mielenkiintoset olotilat tosta (ei ees pitäny kombottaa, otin vaa tramalin ku uskoin sen auttavan päänsärkyyn, vittu :D) Oksentelin aamun ja aamupäivän etenki aina ku tuli vähänki liian kuuma, sydän hakkas ulos rinnasta, huimas hulluna ja jalat oli heikkoina...

Googlettelin tosiaa ja ymmärsin että ko. kombo vois aiheuttaa liiallista serotoniinii piässä
tRip
Moderator

Post by tRip »

frapathea wrote:Voiko amfe/meta + tramal (150mg depotti) tulla tätä, googlettelin ku tuli niin...
...
Googlettelin tosiaa ja ymmärsin että ko. kombo vois aiheuttaa liiallista serotoniinii piässä
Molemmat tosiaan lisää serotoniinin määrää..
Ja suuremmilla annoksilla voi iskee epileptinen kohtaus.

Ja hitaat+nopeet ei kait koskaan o kovin terveellistä.

Mulla tulee amfe&trambosta ainaki isommilla annoksilla epämiellyttävä olo.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
frapathea

Post by frapathea »

tRip wrote:Mulla tulee amfe&trambosta ainaki isommilla annoksilla epämiellyttävä olo.
Joo, no, en pidä noita luettelemiani oireita mitenkään mukavinakaan :D