benelux fat wrote:Eli siis, kuinka paljon ja millä aikavälillä lakkaa uskaltaa redoussata jos kerta-annoksena ottaa 1,5 - 2ml?
Lasipallo wrote:En osaa sanoa oikein redoussauksesta, itse otin noin puolen tunnin välein millin. Mutta kannattaa ottaa varovaisesti (helposti tekee mieli jatkuvasti ottaa lisää) ja lantrata hyvin.
Juu, tuli tuossa jo hieman kokeiltuakin ja imaisin 3x1,5ml kolmen tunnin sisään. Kivaa on.

Lähinnä kiinnostaa että missä se raja tulee vastaan. Että siis kuinka paljon uskaltaa illassa vetää ilman öykkyjä.
benelux fat wrote:Muutenkin kaikki tarpeellinen info kys. aineesta kiinnostaa. Netissä olen toki tehnyt researchia mutta aika köyhästi tuntuu tietoa löytyvän päihteily mielessä. :?
Lasipallo wrote:Minusta taas löytyy lähes jokaisesta lähteestä jonkinverran tietoa ghb:sta
Juu gammastahan löytyy tietoa vaikka kuinka(ja tiedän toki että gbl muuttuu elimistössä gammaksi). Mutta lakasta paljon vähemmän.
Erowidkin tarjoili vain tyhjänpäiväistä perustietoa ja lähes yksinomaan negatiivisia käyttäjien kokemuksia. Siis miksi minun ei kannata vetää lakkaa lakkana? Onko lakan nauttiminen jotenkin hasardimpaa kuin gamman? Ja jos on niin miksi? Tämä minua kiinnostaa.
benelux fat wrote:Niin ja usein kuulee että GBL kannattaisi muuttaa GHB:ksi. Miten tämä tapahtuu ja miksi se kannattaisi tehdä? Yksinkertainen prosessi kuulemma, mutta ohjeita en mistään löytänyt.
Lasipallo wrote:GBL muutetaan GHB:ksi yksinkertaisella prosessilla, missä lakka keitetään emäksen kanssa gammaksi.
Hyvät ohjeet löytyy mm.
täältä [/quote]
Kiitokset tästä! Ihme etten ole itse tuota huomannut vaikka kys. foorumilla tulee pyörittyä. Olen kai liian huolimaton.. Mutta niinhän se äikänmaikkakkin sanoi.
edit: nyt kyllä muodostui jotenkin oudosti tuo viesti.. Mutta eiköhän siitä selvän saa.