Ekstaasi-info
-
frapathea
Re: Ekstaasi info
Olen huomaavainen ja kiltti ja kerron että punaset/vaaleenpunaset sydämet on jees. Itelläni jo yks aiheutti ihan tarpeeksi olotiloja, tosin ei ollu aiempaa kokemusta ko. aineesta. Ymmärsin että kai mda/mdma tms. Jeesjees.
-
skirtfeber
- Apteekki
oiskohan joku sanonu että mde:tä tai sit tuota mda:ta ois nois sydämmis ollu? saatan muistaa väärinkin, en oo syöny kyseisiä nameja.
Vihreet mitsut oli ihan kivoi, lepposat madmapärinät, ei kovin stydei mut mielellään sellasen söi. jos kovat nousut haluaa niin kaks starttiin, yhellä pärjäs miellyttävän hyvin silti.
Vihreet mitsut oli ihan kivoi, lepposat madmapärinät, ei kovin stydei mut mielellään sellasen söi. jos kovat nousut haluaa niin kaks starttiin, yhellä pärjäs miellyttävän hyvin silti.
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
frapathea
Näin mäkin kuulin. Vaan en tiiä.skirtfeber wrote:oiskohan joku sanonu että mde:tä tai sit tuota mda:ta ois nois sydämmis ollu? saatan muistaa väärinkin, en oo syöny kyseisiä nameja.
-
[P-Nut]
- Tuppisuu
Kyseiset nakust ei (mun mielestä) oo mistään parhaimmasta päästä, tai ainakaan itselläni ei roiminut odotetusti eikä läheskään niin hyvin kuin kaverilla joka tykkäsi peitoista ja kaikki oli niin ihanaa : D Itselläni jäi vain tresholdiin..frapathea wrote:Olen huomaavainen ja kiltti ja kerron että punaset/vaaleenpunaset sydämet on jees. Itelläni jo yks aiheutti ihan tarpeeksi olotiloja, tosin ei ollu aiempaa kokemusta ko. aineesta. Ymmärsin että kai mda/mdma tms. Jeesjees.
-
viva
- Karvakuono
Nyt enempää riitelemättä, mutta eikös tämän ketjun tarkoitus ole juuri puhua siitä minkälaisia nameja on liikkeellä ja missä päin että ei tarvisi ostaa kaiken maailman sotkuja. Ja mitäpä ne poliisit tämän lukemisesta kostuu, jos joku kysyy että mitä oulussa on. Eikös se ole aika itestään selvää että niitä on varmaan kymmeniä erilaisia ihmisillä jemmasssa omissa laatikoissaan ja on aika sattuman varaista mitä ne löytäisivät. Tuskin mitään tämän ketjun ansioista.
-
Harold
- Kameleontti
nyt on näkyny sekä vaaleanpunaisia, että sinisiä toyota kuvallisia, jakouurteellisia nameja kanta-hämeessä.
vaaleanpunaiset ei yllä sinisten tasolle, sisältävät vauhtia varmaan jonkiverran.
sinisistä kaveri kuka otti ensimmäistä kertaa meinas vetää överit ku toimi niin hyvin. siniset siis madmavoittosia.
vaaleanpunaiset ei yllä sinisten tasolle, sisältävät vauhtia varmaan jonkiverran.
sinisistä kaveri kuka otti ensimmäistä kertaa meinas vetää överit ku toimi niin hyvin. siniset siis madmavoittosia.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
skirtfeber
- Apteekki
noi siniset oli kyl aikamoisii, oli kyl ollu taas aika hemmetillist kuosisetitystä toista vuorokautta pystys ilman unia, nousuis meni ihan kipeen psykedeeliseks, kaverin naama levis ja uppoutu seinään ja jokapuolel pyörikaikennäköstä ja samal kunno madame euforiat, pyöri vaa haukotelle ihastuneen lattial. ois tosi jees tietää mitä nois o. vihreet rolexit/kruunut aika kämäsiä vauhtiniittei.
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
Past
- Tuppisuu
Kaveri kokeili n. puol vuotta sitten ekan kerran nameja, nami oli sinine mitsu (tai apila?).
Ekan tunnin potki ihan normaalisti, mutta sen jälkeen kaveri istu seuraavat 2½h nojatuolissa, reagoimatta liekkiin silmien edessä, puheeseen tai kosketukseen. Välillä kaveri hoki sanoja esim: kenttä, juna, aurinko, musta ja au.
Tapahtuman jälkeen kyseinen tyyppi ei muista mitään mitä oli tapahtunut "kooman" aikana. Sen jälkeen naksautteli nivelet, poltti tupakan, oli loppu illan hieman vajaa, mutta muuten normaali.
Oli aika ylläri tapahtuma ja ois kiva tietää mistä tää johtu ja mitä essossa mahdollisesti oli?
Ps. Niin ja henkilöllä oli silmät koko ajan auki, parikertaa meinas tippua kokonaan, mut herätettiin avaamalla silmät ja kaatamalla vähän vettä päälle.
Ekan tunnin potki ihan normaalisti, mutta sen jälkeen kaveri istu seuraavat 2½h nojatuolissa, reagoimatta liekkiin silmien edessä, puheeseen tai kosketukseen. Välillä kaveri hoki sanoja esim: kenttä, juna, aurinko, musta ja au.
Tapahtuman jälkeen kyseinen tyyppi ei muista mitään mitä oli tapahtunut "kooman" aikana. Sen jälkeen naksautteli nivelet, poltti tupakan, oli loppu illan hieman vajaa, mutta muuten normaali.
Oli aika ylläri tapahtuma ja ois kiva tietää mistä tää johtu ja mitä essossa mahdollisesti oli?
Ps. Niin ja henkilöllä oli silmät koko ajan auki, parikertaa meinas tippua kokonaan, mut herätettiin avaamalla silmät ja kaatamalla vähän vettä päälle.
Last edited by Past on Wed 08 Oct 2008, 17:17, edited 1 time in total.
-
Nuppi_
ei se mitää nii munki kaks kaverii on ollu samois olotilois puhunu työkavereilleen sun muuta hullua vaikka ne ei ollu lähettyvilläkään. ja ei reagoinu mihinkää piti vaa väkisin änkee vettä niitte suuhun.
-
Swampthing
- Apteekki
En tiedä MDMA:n tai amfetamiinin aiheuttamista vastaavista tiloista lainkaan, mutta nykyään noissa "ekstaasitableteissahan" voi olla esim. ketamiinia tai DXM:ää, joilla luulis voivan saada ihmisen "kenttä, juna, aurinko" -tilaan.Past wrote:Kaveri kokeili n. puol vuotta sitten ekan kerran nameja, nami oli sinine mitsu (tai apila?).
Tapahtuman jälkeen kyseinen tyyppi ei muista mitään mitä oli tapahtunut "kooman" aikana, naksautteli nivelet, poltti tupakan, oli loppu illan hieman vajaa, mutta muuten normaali.
Mieli on mukava paikka asua.
-
Past
- Tuppisuu
Niinpä niinpä.. sitä just mietinki, että mitä siinä essossa oli. Tosin toisilla tyypeillä toiminu iha normaalisti ja kyllä se ekan tunnin potki iha normaalin oloisesti. Ehkäpä Dxm+mdma combo tjsp..?Swampthing wrote:En tiedä MDMA:n tai amfetamiinin aiheuttamista vastaavista tiloista lainkaan, mutta nykyään noissa "ekstaasitableteissahan" voi olla esim. ketamiinia tai DXM:ää, joilla luulis voivan saada ihmisen "kenttä, juna, aurinko" -tilaan.Past wrote:Kaveri kokeili n. puol vuotta sitten ekan kerran nameja, nami oli sinine mitsu (tai apila?).
-
Pajaveikko
Semmosta kyselisin, et paljo kannattaa ekakertalaisen nameja ottaa? Huomenna ois tulossa 2 mersua Savonlinnan suunnalta. Väriä en tiiä, luultavasti valkosia. Aattelin niitä kokeilla.
Onko kellää tietoo kyseisistä naksuista? Kannattaako ottaa yks aluks ja sit boostata jossai vaihees toisel, vai? Ja mite kannattaa ottaa, syömäl vai nokkaa?
-
sxoxyvg
- OD
Perseeseen.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
Cruiseri
- Tuppisuu
Ekan ja tokan välis tunti väliä ni toimii parhaiten, jos oot normaalikokonen mieshenkilö.
-
viva
- Karvakuono
Kysy kavereiltas että miten tykkejä ne on, koska puolikaski oi olla ensimmäisellä kerralla tarpeeksi. ja ainahan voit ottaa sitten lisää jos tuntuu että ei potki tarpeeksi. mutta kannattaa odottaa kärsivälillisesti, sillä voi mennä yli tuntikin että alkaa toimimaan kunnolla.
-
Nexus
- Psykonautti
Ekalla kerralla itselläni oli jokin valkoinen mese ja se oli kyllä aika turha koska olot jäi vain tresholdiin mutta toisella vai kolmannella kerralla oli sininen toyota (joka tähän mennessä ollut paras) potki jumalattoman hyvin
Ensin otin vain puolikkaan ja n. 30min päästä toisen puolikkaan eli jos on hyvä nappi niin yksikin tai jopa puolikas riittää ja olen normaali kokoinen ja painoinen mies 
EDIT: Ja sekin tuossa mesessä vitutti kun niitä oli vain yksi ja enempää ei saatavilla..
EDIT: Ja sekin tuossa mesessä vitutti kun niitä oli vain yksi ja enempää ei saatavilla..
You Live Just Once
-
kujanaskuli
- Psykonautti
Tääl kaakkois-suomen suunnalla oli punaisia daavidin tähtiä / aurinkoja tai jotain sen sellasia.
Parhaita essoja joita oon testannu, happopohjasia
:P
Eli ei oikein esso -oloja tullu mut sitäkin ihanemmat happo-olot
Parhaita essoja joita oon testannu, happopohjasia
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
-
sxoxyvg
- OD
Tutkimuskemikaaleja oot kuule syöny, mitään järkeä happoa laittaa nakkuloihin.kujanaskuli wrote:Tääl kaakkois-suomen suunnalla oli punaisia daavidin tähtiä / aurinkoja tai jotain sen sellasia.
Parhaita essoja joita oon testannu, happopohjasia:P
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
mauseri
- LD50
en sit tiedä mikä se teletappi esso oli miehiään minkä söin aikoinaan, mutta kyllä siitä tripille lähti. ei mistään muusta essosta oo tullu lähellekkään saman tyylisiä vaikutuksia. se oli ihanaasxoxyvg wrote:Tutkimuskemikaaleja oot kuule syöny, mitään järkeä happoa laittaa nakkuloihin.kujanaskuli wrote:Tääl kaakkois-suomen suunnalla oli punaisia daavidin tähtiä / aurinkoja tai jotain sen sellasia.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
sxoxyvg
- OD
Kyllä niistä tutkimuskemikaaleista ihan tripille lähteekin, ei se happo ainoa tsykedeeli olemauser1911 wrote:en sit tiedä mikä se teletappi esso oli miehiään minkä söin aikoinaan, mutta kyllä siitä tripille lähti. ei mistään muusta essosta oo tullu lähellekkään saman tyylisiä vaikutuksia. se oli ihanaasxoxyvg wrote:Tutkimuskemikaaleja oot kuule syöny, mitään järkeä happoa laittaa nakkuloihin.kujanaskuli wrote:Tääl kaakkois-suomen suunnalla oli punaisia daavidin tähtiä / aurinkoja tai jotain sen sellasia.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Kalavale
- Apteekki
Joo tosiaan happo on niin kallista, että ei sitä kyllä naksuihin tyrkitä.
All things are equal, there are no special things.
-
mauseri
- LD50
joo, en mä sitä tossa postauksessa tarkottanutkaan, että niissä teletapeissa olis ollut happoo, en oo ees testannu lsd:tä. ehkä kirjoitin huonosti ton, toki ymmärrän et ei essoihin oo mitään järkee laittaa kalliita huumeita. huumekauppiaat/valmistajat haluavat vain mahdollisimman paljon voittoa. elikkä ne tekee halvimmalla mahdollisella tavalla hyvin kaupaksi menevää tavaraa. harvemmin on oston yhteydessä tuoteselostusta ollut mukana. elikkä essoissa voi loppujen lopuksi olla lähes mitä vaan, ei jengi sitä kelaa mitä niissä on, kunhan ne vaan toimii. yleensäkkin "kadulta" osto (mitä vain huumetta) on riski. mieluummin ostaa tutuilta jotka ovat jo testanneet tavaraa. toki KAIKESSA huumeitten käytössä on riskejä, mut ne ketkä niitä sit vetelee ei välitä tai kelaa: tää on esso, koska myyjä sano niin. veikkaan että monelle on myyty vittu vaikka mitä nappeja essoina. offia: ostin kerran piriä, sekottelin mulle ja yhdelle muijalle tööttejä, sanoin vielä et vittu liukenee tosi hyvin..sit maistoin, ni se oli pelkkää tomusokeria.. luonnollisesti myyjä oli hävinnyt paikalta..Kalavale wrote:Joo tosiaan happo on niin kallista, että ei sitä kyllä naksuihin tyrkitä.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
gerotimo
- Kameleontti
Onko? Itse ainakin pari vuotta sitten kuulin, että sitä isommissa satseissa saa 3-4 eugenii hitti. Ja oli siis ihan rutkasti tarjolla.Kalavale wrote:Joo tosiaan happo on niin kallista, että ei sitä kyllä naksuihin tyrkitä.
Kyllä tolla ja vaikka 12 euron naksuilla jo voittoa tekis. En todellakaan tiedä käyttävätkö tutkareita vai mitä vittua, mutta kyllä kai se happokin ihan mahdollista on.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
-
Harold
- Kameleontti
kyllä varmaan ootte kuullu joskus, että ihmiset ketkä eivät ole ottaneet asioista selvää, sanovat madmapohjaisia nipsuja happopohjaisiks ja pirinipsuja piripohjasiks.
se on se heidän jaottelu:
happonipsut vs. pirinipsut
se on se heidän jaottelu:
happonipsut vs. pirinipsut
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
kujanaskuli
- Psykonautti
Hmm no sanoin hiukan väärin. En tarkoittanutkaan hapolla juuri LSD:tä vaan jotain tutkaria vaan josta tulee "hapokkaat olot" Ja niin, tuli itselläkin mielee että kun en ole varmasti madmaessoja syönyt, niin ehkäpä madmaessoista tuleekin sitten just noi olot. Essothan luokitellaan ainakin jossain psykedeleeiks?
Voipi olla et on sit noi kaikki mersut sun muut ollu vaa piripaskaa ja tää oli eka "oikee" esso.
Voipi olla et on sit noi kaikki mersut sun muut ollu vaa piripaskaa ja tää oli eka "oikee" esso.
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
-
Swampthing
- Apteekki
Niinno MDMAkin vaikuttaa serotoniinireseptoreilla (kuten klassiset psykedeelit), mutta se lähinnä vapauttaa järjettömiä määriä serotoniinia, ei tee samoja juttuja kuin esim. happo. Ei tuossa kuitenkaan oo välttämättä mitään selkeetä rajaa, jotkut tutkimuskemikaalit kuten 2C-B toimii käsittääkseni myös samalla tavalla empatogeeneinä (joku väitti että myös psilosybiini saa aikaan jonkin verran serotoniinin vapautumista, mutta hyvin paljon vähemmän kuin nuo muut). Ei ole henkilökohtaista kokemusta, jotkut kuvailevat olotilaa tietyllä tavalla hyvin samanlaiseksi kuin psykedeelikokemusta.kujanaskuli wrote:Hmm no sanoin hiukan väärin. En tarkoittanutkaan hapolla juuri LSD:tä vaan jotain tutkaria vaan josta tulee "hapokkaat olot" Ja niin, tuli itselläkin mielee että kun en ole varmasti madmaessoja syönyt, niin ehkäpä madmaessoista tuleekin sitten just noi olot. Essothan luokitellaan ainakin jossain psykedeleeiks?
Mieli on mukava paikka asua.
-
frapathea
Vaaleenpunainen neliapila/maltanristi (... ei päästy iha yhteneväiseen päätökseen kuviosta mutta joku tollanen iso, nelisakarainen, melkein koko naksun kokoinen kohokuvio siinä on) jossa jakouurre toisella puolella, ei ole hyvä. Älkää syäkö. Irkissä oltiin sitä meiltä, että mCPP. Kylmä, nihkee olo, pää tyhjä, ei tunnu mitään, pala kurkussa, väsyttää, haukotuttaa. Paskaa. Välttäkää.
-
Jeshu
- OD
Sinertävät Toyotat. Toimii!
Outoa vaan, että ekalla kerralla kun otin yhden (lakkaa kyllä join myös) tuli loistavat madame olot. Kiehnäsin peiton alla ja oli niiiiiiin ihanaa. Toka kerta taasen oli vähän levoton ja ajatukset looppas päässä, tätä kun oli pari-kolme tuntia kestänyt niin rupesi suoraan sanottuna vituttamaan. Set & setting saattoi kyllä vaikuttaa paljonkin. Eka kerta oli Kiasmassa, Helsingissä ja kotona. Tokalla kerralla olin vaan kotona, kiertelin ympäri taloa, katsoin Pasilaa, soitin kitaraa, mutta mikään ei oikein natsannut.
Outoa vaan, että ekalla kerralla kun otin yhden (lakkaa kyllä join myös) tuli loistavat madame olot. Kiehnäsin peiton alla ja oli niiiiiiin ihanaa. Toka kerta taasen oli vähän levoton ja ajatukset looppas päässä, tätä kun oli pari-kolme tuntia kestänyt niin rupesi suoraan sanottuna vituttamaan. Set & setting saattoi kyllä vaikuttaa paljonkin. Eka kerta oli Kiasmassa, Helsingissä ja kotona. Tokalla kerralla olin vaan kotona, kiertelin ympäri taloa, katsoin Pasilaa, soitin kitaraa, mutta mikään ei oikein natsannut.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
w
- Psykonautti
Onko Tampereella päin paljonkin nipsuja liikkeellä? Ei oo tullu pitkään aikaan vastaan. :?