Ostetaan: Elämä (tai kori kaljaa).

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Poliklinikka
OD

Ostetaan: Elämä (tai kori kaljaa).

Post by Poliklinikka »

Siirsin pois Mielialalääkkeistä tämän purkauksen

Mulla ei oo auttanu mitenkään erityisen hyvin tuo Moklobemidi. Ahdistuskohtaukset on jotain ihan käsittämätöntä. Aion lopettaa nykyisen duunin viikon päästä. Toivottavasti se lopettaa tuon ahdistumisen.

Tässä meikäläisen oikotie helvettiin:

Yksinäisyys + Epäsäännöllinen (epämukava) duuni + Päihteet + Mielenterveysongelmat + Epäsäännöllinen päivärytmi = Tappakaa Mut! :cry: :x :?

Tässä olis pohditut ratkaisut=

Yksinäisyys: Mitäpä tälle teen, voisin tosin hakea vanhaan duunipaikkaani, jossa viihdyn oikein hyvin ja siellä on paljon hyviä ystäviä ja kavereita.
Epämukava duuni: Tää loppuu aivan kohta
Päihteet: Haudassa kerkeää vierottua.
Mielenterveysongelmat: Päihteet, "jos saan" bentsot, mielialalääke.
Epäsäännöllinen Päivärytmi: Osaaikatyön loppuminen

Jatko: Opiskelujen mahdollisuus ens vuoden alussa. Mitä tekisin sen ajan, keksikää mulle jotain tekemistä?
Aesma
OD

Re: Ostetaan: Elämä (tai kori kaljaa).

Post by Aesma »

Wau, tsemppiä sulle <3
NapalmSatan
Lepakko

Post by NapalmSatan »

Mä haluan olla sun ystävä
Murderous motivation
Aesma
OD

Post by Aesma »

Onk poliklinikka vaihtanut avataria via näenkö näkyjÄ`?
Aesma
OD

Post by Aesma »

Poliklinikka wrote: Jatko: Opiskelujen mahdollisuus ens vuoden alussa. Mitä tekisin sen ajan, keksikää mulle jotain tekemistä?
P
elaa joitan vaiketia pelejä joissa pitää saavuttaa jotain kuten wordl of warcfaft.. okesti ihan ok peli joskus pelailin iaka paljonkin....
ihan kiinnostava.

p.s toi pääkallu avatar nyättä jotenkin hampun lehdeltö tai jotain... hmm...
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Aesma wrote:Onk poliklinikka vaihtanut avataria via näenkö näkyjÄ`?
Varmaan näet näkyjä :razz:.
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Aloita joku uusi harrastus kuten vaikka jonkun instrumentin soitto, tai piirtäminen, siinä kuluu mukavasti aikaa harjoitellessa :) Ei siinä ainakaan mitään menetä, muutaman hassun euron lisäksi jotka menis kumminki siihen bisseen sitten.
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

OT: Mulla on World Of Warcraft peli, tuossa hyllyllä kerran olen kokeillut Trial versiolla tuota. Eri asia toimiiko kuinka hyvin Core2Duo Mac Minillä :).

Soitin hoitajalle ja selitin tilanteeni. Hän lupasi konsultoida lääkäriäni tilanteesta ja lääkinnällisestä tuesta (=Bentsot). Toivottavasti matka jatkuu positiivisesti tulevaisuuteen :razz: :lol:.
frapathea

Post by frapathea »

Poliklinikka wrote:OT: Mulla on World Of Warcraft peli, tuossa hyllyllä kerran olen kokeillut Trial versiolla tuota. Eri asia toimiiko kuinka hyvin Core2Duo Mac Minillä :).
Tietääkseni. Tai mulla on eksän antama trialversio ja eksä oli kivenkovaan sitä mieltä että se soimis mun coreduo imacilla. Ja kylhä siinä lukeeki että mäkkimäkki.
Thoxium

Post by Thoxium »

Oletko kokeillut meditaatiota?
Tässä hyviä sivustoja alkuun:
http://www.meditaatio.opassivut.net/
http://www.selfcon.fi/artikkelit.htm
http://www.omalpha.com/jardin/krishnamurti-en.html

Pitää tosin mainita, että alku on aina kivinen ja kuoppainen, mutta sen lopulta ylitettyä huomaat miten paljon siitä on hyötyä ja miten elämäsi on saanut uuden hyvän käänteen.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Poli rakas.

Kaverit on kivoja, jos sulla on edes muutama niitä niin ota niihin yhteyttä silloin tällöin, laajenna piirejäs, käy vaikka bissellä parilla, taikka elokuvissa, what ever sun kaverit tekee, mutta älä jää yksin...

Kannattaa hakeutua koulu valinnoissa sellaiseen mikä kiinnostaa, edes vähääkään. Opiskelet vaikka farmaseutiksi, sää ainakin tiedät kaiken opiaateista!

Jatkuva kuosaus yhtälöllä masennus=kuosaan=jatkuu masennus... Kuosaaminen ei ole vaihtoehto mielenterveys ongelmissa... (määhän en siitä mitään tiedä)

Ei, mutta hyvä kun avaudut täällä, me muut sitten ehkä tullaan perässä!

Ainiin, Mieti mitä oikeasti haluaisit elämältä? Onko se punainen tupa ja konilabra?
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Kiitos Dexma! Olenkin jo hakenut ja päässyt yhteen koulutukseen, joka alkaa maanantaina. Kestää vain kuukauden, mutta jotain sekin. Kasvit kiinnostaa erityisesti. Ajattelin hakea puutarhataloutta tj opiskelemaan. Luonto ja kasvit on lähellä sydäntä :razz:.
Dexma wrote:Ainiin, Mieti mitä oikeasti haluaisit elämältä? Onko se punainen tupa ja konilabra?
On :razz: :D :D :lol:.

Oikeasti mä haluaisin matkustella, päihteillä ja tehdä taidetta (en tiedä tosin mitä taidetta), vaikka runoutta.

Ei muuten tullu bentsoja, no ens kerralla sitte.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Poliklinikka wrote:Polin kertomuksia
Tosi hienoa, että sait opiskelupaikan, puutarha vois olla munkin mielestä kivaa...

Ala ihmeessä kirjoitteleen runoja! Runot ovat mahtavia, ja yleensäkkin "helppo harrastus" aloittaa... Mää yleensä kirjoittelen kaljan ostokuitteihin runoja siitä, kun mun naiseni jätti mut! :lol: :lol: :lol:
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Yritetään :lol:.

Lävistämätön kieli ja turmioon tuomittu sielu sekä mieli.
Turrutan aivoni Televisioon ja Kodeiiniin, päässä ahdistaa.
Tilaisuuden tullen, antaisin vaikka persettä gemmistä heroiinii.
Tahdon happoa, tahdon sieniä. Illalla näen pieniä vihreitä miehiä.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

A-y-a-h-u-a-s-c-a-a-?

Ja totaalinen kaikesta jumittavasta luopuminen ainakin hetkeksi, heittäytyminen just siihen mitä eniten pelkäät.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Ole Poli niinkuin runo, se vois auttaa... Putoat ja lentelet, "surffaa".... ;) ;) ;)