Ehkä edellinen vastaus toi jo selvyyden, mutta siis vaikutushan ei aina lopu aineen puoliintuessa (xanorin kohdalla ei lopu, mutta oksatsepaamin kohdalla muistaakseni loppuu) vaan syntyy hajoamistuotteita jotka saattavat olla aktiivisia myös itsessään.Thoxium wrote:Kerrotko tarkemmin?jesuiitta wrote: Ei sovi unohtaa aktiivisia metaboliitteja.
Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista
-
Jeshu
- OD
Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Poliklinikka
- OD
En oo kokeillu ku Diapamia joskus (leikkausta ennen), Jotain toista bentsoa (DC tai mahdollisesti Tiopentaali) suonensisäisesti leikkauksessa ja Ilmeisesti myös tenoxia kerran (nukahtamiseen, mut en oo todellakaan varma oliko se tenox). Eli leikkauksissa lähinnä anestesialääkäri rännittänyt muhun bentsoja tai jotain muuta vahvempaa. Sen muistan että helvetinmoinen euforiahan siitä tuli
.
-
Poliklinikka
- OD
Osaisko joku sanoa, mikä on paras bentso ahdistukseen, jos ei xanoria lasketa.
Pami, Rivo, Theme, Tennari, Riso, Moksi vai joku muu? Muutenkin jos olis jotain paremmuusjärjestystä laittaa bentsoista (ku e o omaa kokemusta).
E: Korjattu
Pami, Rivo, Theme, Tennari, Riso, Moksi vai joku muu? Muutenkin jos olis jotain paremmuusjärjestystä laittaa bentsoista (ku e o omaa kokemusta).
E: Korjattu
Last edited by Poliklinikka on Fri 24 Oct 2008, 20:06, edited 1 time in total.
-
mauseri
- LD50
mun mielipide: rivat. risolidi on paskaa. pamikin jeesaa hyvin ilman tolee. teemu ei oo bentso. kaikkia mahdollisii on varmaan tullu syötyy joskus. mut kyllä se x ja riva mulla on parhaita ahdistukseen.Poliklinikka wrote:Osaisko joku sanoa, mikä on paras bentso ahdistukseen, jos ei xanoria lasketa.
Pami, Rivo, Teemu, Tennari, Riso, Moksi vai joku muu? Muutenkin jos olis jotain paremmuusjärjestystä laittaa bentsoista (ku e o omaa kokemusta).
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Poliklinikka
- OD
Tuntuu olevan myös melkein nro1 kyseiseen sairauteen. Kuulopuheiden perusteella, myös vähiten koukuttava bentso. Tää voisi olla hyvä lääke mulle.mauser1911 wrote:mun mielipide: rivat. risolidi on paskaa. pamikin jeesaa hyvin ilman tolee. teemu ei oo bentso. kaikkia mahdollisii on varmaan tullu syötyy joskus. mut kyllä se x ja riva mulla on parhaita ahdistukseen.
E: Mä luulin, että Teemu tule Temestasta tai Tenoxista, mut se tuleeki Temgesicistä.
-
Miasma
- OD
Itselläni Temesta on toiminut parhaiten. Ehdottomasti paras bentso!Poliklinikka wrote:Osaisko joku sanoa, mikä on paras bentso ahdistukseen, jos ei xanoria lasketa.
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
"Life is a joke and death is the punchline."
-
tRip
- Moderator
Mun mielestä ihan perus 'pami on tosi hyvä ahdistukseenkin.
Ehkä kaikkein yleispätevin bentso.
Nitratsepaami (insomin) on ehkä parhaita ahdistukseen.
Ehkä kaikkein yleispätevin bentso.
Nitratsepaami (insomin) on ehkä parhaita ahdistukseen.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Pentabarf
- Lepakko
En nyt tiedä kumpaan topiciin tämän heittäisi. DXM vai bentsot? Mutta lueskelin tuosta artikkeli DXM + diatsepaami yhdistelmästä opiaattivieroitushoidossa, mutta missään ei mainuttu annostuksia. Millähän annostuksella olisi turvallista kuosailla viihteellisesti ilman ambulanssi- tai ruumishuonereissua?
Jotenkin aina olen saannut sen kuvan, että dxm ja bentsokoktaili ei ole hyvä idea, mutta mitään erityisen varoittavaa en ainakaan nopealla googlettamisella löytänyt.
Joskus kolmelta nappasin 10mg diapamia, pari olutta päälle ja äsken (klo 18.30) otin puolet erotellusta ressusta. DXM alkaa nousemaan hieman ja kohta voisi ottaa loput deximit, kun playlistikin on jo saatu kuosiin.
PS. Olen todella käsi noissa googlen hakusanoissa, että ehkä joku löytää sitä tietoa sieltäkin.
Jotenkin aina olen saannut sen kuvan, että dxm ja bentsokoktaili ei ole hyvä idea, mutta mitään erityisen varoittavaa en ainakaan nopealla googlettamisella löytänyt.
Joskus kolmelta nappasin 10mg diapamia, pari olutta päälle ja äsken (klo 18.30) otin puolet erotellusta ressusta. DXM alkaa nousemaan hieman ja kohta voisi ottaa loput deximit, kun playlistikin on jo saatu kuosiin.
PS. Olen todella käsi noissa googlen hakusanoissa, että ehkä joku löytää sitä tietoa sieltäkin.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
NapalmSatan
- Lepakko
Bentsot on todellla hyvää shittii ja niihin jää koukkuun ja niitä on hyvä ottaa.
Sen sanon.
Sen sanon.
Murderous motivation
-
Jeshu
- OD
Ite en oo lukenut mistään, että olisi riski kombo. Jossain on spekuloitu jopa, että bentsot vähentäisi DXM:n neurotoksisuutta. Kokemuspohjalta voin sanoa pelkkää hyvää: 450mg DXM + 50mg diatsepaamiPentabarf wrote:En nyt tiedä kumpaan topiciin tämän heittäisi. DXM vai bentsot? Mutta lueskelin tuosta artikkeli DXM + diatsepaami yhdistelmästä opiaattivieroitushoidossa, mutta missään ei mainuttu annostuksia. Millähän annostuksella olisi turvallista kuosailla viihteellisesti ilman ambulanssi- tai ruumishuonereissua?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
-
mauseri
- LD50
oon samaa mieltä, syön kuiteski myös niinä päivinä kun otan dexmii 6mg xanor. mutta voihan se olla että mun toleranssillakin on asian kanssa tekemistä. sitä vaan en ymmärrä että miks dexmin kanssa pitää ottaa bentsoja? siis jos ei oo kuurilla ja riippuvainen niistä.jesuiitta wrote:Ite en oo lukenut mistään, että olisi riski kombo. Jossain on spekuloitu jopa, että bentsot vähentäisi DXM:n neurotoksisuutta. Kokemuspohjalta voin sanoa pelkkää hyvää: 450mg DXM + 50mg diatsepaamiPentabarf wrote:En nyt tiedä kumpaan topiciin tämän heittäisi. DXM vai bentsot? Mutta lueskelin tuosta artikkeli DXM + diatsepaami yhdistelmästä opiaattivieroitushoidossa, mutta missään ei mainuttu annostuksia. Millähän annostuksella olisi turvallista kuosailla viihteellisesti ilman ambulanssi- tai ruumishuonereissua?
-
Pentabarf
- Lepakko
Lähinnä meinasin, että rauhoittaisi sitä loppufiilistä. Yleensä deximin jälkeen nukkuminen on jostain syystä vaikeaa. Testasin 15mg diapamia ja 600mg deximiä ja oli todella rento reissu. Pienemmällä DXM annoksella ja hieman isommalla määrällä pameja varmasti pysyisi viekkarit poissa mahtavasti. Hyvin rento ilta oli.mauser1911 wrote:sitä vaan en ymmärrä että miks dexmin kanssa pitää ottaa bentsoja? siis jos ei oo kuurilla ja riippuvainen niistä.
-
Poliklinikka
- OD
Hei. Onkos tietoa, mitkä opioidit ja/tai muut jarrut on itsehoitotuotteita Meksikossa. Ilmeisesti siellä on aika "vapaa meininki" lääkkeiden suhteen
.
-
Thoxium
Sanokaa mitä sanotte mutta itselläni xanorit alkavat toimimaan kunnolla vasta kun niitä on syönyt muutaman kuukauden, se ei turruta mun mieltä, vaan itseasiassa tunnen paljon enemmän kuin normaalisti. On samanlainen olo kuin joskus 10v sit, eli täynnä elämää. Tai onko tää sit taas toissapäiväsen tripin seuraamusta? Jollei ole, vaan kyse on xanoreista, niin ennemmin elä xanorkoukussa kun siinä paskassa 24/ ahdistuksessa kun mikään ei tunnu miltään eikä mikään ole mukavaa.
-
tRip
- Moderator
Thoxium, johtuiskohan siitä, että kun on jo tottunu bentsopöhnään, niin jokainen pieniki notkahdus, lasku, tuntuu et SE on sitä elämää. TUNTEE voimakkaammin.
Toisinsanoen, hieman kärjistäen, refloissa elämä tuntuu paljon hienommalta, koska kykenee TUNTEMAAN.
tähän olen ite päätynyt..
en kyl tiedä tajusitko yhtään mitä yritin tarkottaa :d
enkä muutenkaan nyt osaa ajatella kovin selkeästi.
Toisinsanoen, hieman kärjistäen, refloissa elämä tuntuu paljon hienommalta, koska kykenee TUNTEMAAN.
enkä muutenkaan nyt osaa ajatella kovin selkeästi.
Keep it unreal.
-
Thoxium
Bentsoissa pystyn nauttimaan elämästä sillä tavalla kuin pystyin kauan kauan sitten, varmaan viimeset viis vuotta on tuntunut ettei tunne mitään, mutta bentsoissa taas saan mielihyvää asioista josta pidän, mistä en ole saanut pitkään aikaan, edes silloin kun en bentsoja edes koskaan ollut koskenutkaan tahi muita päihteitä. Epäilen taustalla olevan jatkuvaa ahdistusta, jonka bentsot poistaa, ahdistus estää kokemasta mielihyvää yhtään mistään, sen kun poistaa niin pystyy tuntemaan juuri niistä asioista mielihyvää mistä kuuluisikin.tRip wrote:Thoxium, johtuiskohan siitä, että kun on jo tottunu bentsopöhnään, niin jokainen pieniki notkahdus, lasku, tuntuu et SE on sitä elämää. TUNTEE voimakkaammin.
Tää saattaa olla bentsopöhnää, mut miten on mahdollista että mulla on nyt samanlainen olo kuin kauan sitten, kun pystyin nauttimaan elämästä? Ei se ainakaan bentsopöhnää tai muutakaan ollut, se oli ahdistusvapaata aikaa. Nyt tuntuu kun pystyisi elämään rauhassa hetkessä, ei ahdista tuleva tai tämä hetki, pystyy vaan olemaan täysin vapaa ahdistuksesta. Ei se pöhnä vaan se ettei ahdista yhtään.
Ehkä mua on ahdistanut 24/7 viimeiset kuusi vuotta, siksi siis bentsot helpottaa oloa semmoseks miltä joskus tuntui.
Last edited by Thoxium on Thu 30 Oct 2008, 19:14, edited 1 time in total.
-
Dexma
- Moderator
Mun mielestä Xanoreissa on juuri tuo, että mitä enemmän niitä popsii niin sitä enemmän ne keventää ja parantaa oloa, TOISAALTA mulla on vasta puolelta vuodelta aina jaksoittaisia kokeiluja... Varmaan jollain joka vetää 4 mg aamusta jo kolmatta vuotta on täysin erikäsitys...
-
Thoxium
No nyt olen vaihetelevati syönyt xanoreita, mutta eka kuukaus ei tuntunut paljon miltään, vasta nyt muutaman kuukauden päästä tulee se sama olo mitä tuli xanor-depoteilla. Silloin kun olin depot-xanor kuurilla, niin vasta parin ekan kuukauden jälkeen tuli se todellinen vaikutus esiin, alussa ei edes toiminut kummosemmin. Vähän kuin olis mielialalääkettä. Mut tiedä sitten milloin vaikutus loppuu?Dexma wrote:Mun mielestä Xanoreissa on juuri tuo, että mitä enemmän niitä popsii niin sitä enemmän ne keventää ja parantaa oloa, TOISAALTA mulla on vasta puolelta vuodelta aina jaksoittaisia kokeiluja... Varmaan jollain joka vetää 4 mg aamusta jo kolmatta vuotta on täysin erikäsitys...
-
tRip
- Moderator
Toi kuulosti just siltä miten asian itekin koen :)Thoxium wrote:Bentsoissa pystyn nauttimaan elämästä sillä tavalla kuin pystyin kauan kauan sitten...
....
Keep it unreal.
-
Kalavale
- Apteekki
Thoxium ennen kuin otan kantaa, jos edes kantaa otan. Kanta. Niin kiinnostaisi tietää kuinka vanha olet, aivan äärimmäisen oleellinen tieto, mukahumoristinen vastaus ei kelpaa.
All things are equal, there are no special things.
-
Thoxium
19,5?Kalavale wrote:Thoxium ennen kuin otan kantaa, jos edes kantaa otan. Kanta. Niin kiinnostaisi tietää kuinka vanha olet, aivan äärimmäisen oleellinen tieto, mukahumoristinen vastaus ei kelpaa.
-
Kalavale
- Apteekki
19,5 ja et pysty ilman nappia nauttimaan elämästä niin kuin "joskus kauan kauan sitten". Anteeksi että en ota tosissaan, jos ensin porukalla hommattais sitä elettyä elämää ja sitten vasta alettaisiin nillittää katkeruudesta tai mistään muustakaan. Get a grip ja muuta vastaavaa.Thoxium wrote:19,5?Kalavale wrote:Thoxium ennen kuin otan kantaa, jos edes kantaa otan. Kanta. Niin kiinnostaisi tietää kuinka vanha olet, aivan äärimmäisen oleellinen tieto, mukahumoristinen vastaus ei kelpaa.
All things are equal, there are no special things.
-
Thoxium
^ Heh, täytyy kyllä taas myöntää että tuli oltua melko sumeassa xanorpöhnässä (autuasta ja haikeaa melankoliaa, ainakin mulle se on sitä), ei sitä itse huomannutkaan, kuin vasta nyt täysin selvänä. On se vähän kummallista, ettei mulla xanorit koskaan toimi kummemmin alussa, vasta muutaman kuukauden satunnaisen käytön jälkeen alkaa niistä jotain saamaan "irti".
-
mauseri
- LD50
pakko myöntää että kummalta kuullostaa, muistan vielä hyvin kun sain ekankerran telaketjun joskus tooosi kauan sit. olin piriä vetänyt ja frendi anto yhden niin ei kauaa mennyt kun kävelin kuin joku alkkis. ja muutenkin tuntu ettei oo huolta mistään. nykyään en oo bentsoilla saanut ees muistia pois johtuen hirveestä tolesta. joten käytän niitä siihen mihin ne on tarkotettu..olipas ihmeellistä kuulla toi omasta suustaThoxium wrote:^ Heh, täytyy kyllä taas myöntää että tuli oltua melko sumeassa xanorpöhnässä (autuasta ja haikeaa melankoliaa, ainakin mulle se on sitä), ei sitä itse huomannutkaan, kuin vasta nyt täysin selvänä. On se vähän kummallista, ettei mulla xanorit koskaan toimi kummemmin alussa, vasta muutaman kuukauden satunnaisen käytön jälkeen alkaa niistä jotain saamaan "irti".
-
PCD
- Psykonautti
Omista kokemuksista, Oxamin, Opamox, Diapam ja Rivatril niin pakko mainita että viimeinen on kyl ollut niistä paras 
Tosin joskus tyhmänä teininä vedin 3x25 tai 50mg truxalia, en nyt muista tarkkaan kumman vahvuista se oli, en nyt tiedä mikä siinä on se vaikuttava lääkeaine ja en jaksa googlettaa, tuli selloinen olo et oli pakko olla koko ajan liikeessä ja liikutella rajoja, kyl se sit useemman tunnin jälkeen helpotti, aamulla suuta kuivas ja tuntu et juominenkaan ei poistanu sitä kuivaa tunnetta suussa, vissiin aika reipas annos nolla toleilla
EDIT:Vaikuttava aine:
Klooriprotikseenihydrokloridi
Tosin joskus tyhmänä teininä vedin 3x25 tai 50mg truxalia, en nyt muista tarkkaan kumman vahvuista se oli, en nyt tiedä mikä siinä on se vaikuttava lääkeaine ja en jaksa googlettaa, tuli selloinen olo et oli pakko olla koko ajan liikeessä ja liikutella rajoja, kyl se sit useemman tunnin jälkeen helpotti, aamulla suuta kuivas ja tuntu et juominenkaan ei poistanu sitä kuivaa tunnetta suussa, vissiin aika reipas annos nolla toleilla
EDIT:Vaikuttava aine:
Klooriprotikseenihydrokloridi
Panic Chaos Disaster!
-
Thoxium
Hmm, bentsot, tai ainakin xanorit ovat huonoja nautiskeluun. Toki onhan se nautintoa kun ei ahdista ja voi vaan olla. Mutta loppujenlopuksi kunnon apatiahan noista tulee, muistuttaa pitkälti masennusta, sillä bentsoissa ei minkään asian tekeminen ole nautinnollista, paskojen hommien duunaaminen toki ei vituta, se ei tunnu miltään, muttei myöskään mukavien asioiden tekeminen ei tunnu miltään.
Ehkäpä tää munkin "viihdekäyttö" on ollut vain sitä, että voi lepposasti tehdä kaikkea ilman ahdistusta, vaikkei bentsopöhnässä mielihyvää koekaan.
Bentsot ovat siis pelkkää lääkettä, luulin niiden olevan viihteellisiä (opiaattien kanssa toki onkin), mutta onko apatia viihteellistä?
Ehkäpä tää munkin "viihdekäyttö" on ollut vain sitä, että voi lepposasti tehdä kaikkea ilman ahdistusta, vaikkei bentsopöhnässä mielihyvää koekaan.
Bentsot ovat siis pelkkää lääkettä, luulin niiden olevan viihteellisiä (opiaattien kanssa toki onkin), mutta onko apatia viihteellistä?
-
kissankorva
- Apteekki
Hmm selvisi tässä juuri että lääkkeessäni nimeltä Duact (Laskee limakalvojen turvotusta, täten pitää nenää auki), sisältää ilmeisestikkin efedriiniä, rupesin pohtimaan että mahtaakohan olla turvallista syödä bentsoja samaan aikaan kun syön näitä kyseisiä lääkkeitä..? Mutta efedriinin osuus lääkkeessä on kumminkin erittäin pieni, eli ei siis mitenkään mitään viihdekäyttö arvoa..
Mutta ken tietää voiko ilman kuumotuksia nauttia bentsoja ja alkoholia tämän Duact lääkkeen kanssa, vai olisiko parempi jätttää siltä päivältä tämä lääke kokonaan varmuuden vuoksi syömättä?
Mutta ken tietää voiko ilman kuumotuksia nauttia bentsoja ja alkoholia tämän Duact lääkkeen kanssa, vai olisiko parempi jätttää siltä päivältä tämä lääke kokonaan varmuuden vuoksi syömättä?
-
Anonyymi
Nyrkkisääntönä voidaan kai pitää, että bentsot ovat pääasiassa vaarallisia vain muiden depressanttien kanssa nautittuna. Poikkeuksia toki on.kissankorva wrote:Hmm selvisi tässä juuri että lääkkeessäni nimeltä Duact (Laskee limakalvojen turvotusta, täten pitää nenää auki), sisältää ilmeisestikkin efedriiniä, rupesin pohtimaan että mahtaakohan olla turvallista syödä bentsoja samaan aikaan kun syön näitä kyseisiä lääkkeitä..? Mutta efedriinin osuus lääkkeessä on kumminkin erittäin pieni, eli ei siis mitenkään mitään viihdekäyttö arvoa..
Duactejen kanssa ei ole minkään valtakunnan ongelmia.
Last edited by Anonyymi on Thu 06 Nov 2008, 22:13, edited 1 time in total.
-
mauseri
- LD50
oon joskus jatkanu omaa pirii tolla, ja tykkäsin nousuista. sori off..taas..kissankorva wrote:Hmm selvisi tässä juuri että lääkkeessäni nimeltä Duact (Laskee limakalvojen turvotusta, täten pitää nenää auki), sisältää ilmeisestikkin efedriiniä, rupesin pohtimaan että mahtaakohan olla turvallista syödä bentsoja samaan aikaan kun syön näitä kyseisiä lääkkeitä..? Mutta efedriinin osuus lääkkeessä on kumminkin erittäin pieni, eli ei siis mitenkään mitään viihdekäyttö arvoa..
-
Pentabarf
- Lepakko
[offtopic] Eikö duacteissa ole pseudoefedriiniä? Aika yleinen noissa allergialääkkeissä. [/offtopic]