ktrn wrote:Enää ei taida olla enää mitään mahdollisuuksia noita imoja napsia, äiti takavarikoi viimisin levyn. Kyllä pisti vituttamaan.
onks tää vaultti K-18?
Eikait..?
Eihän huumeet o sallittu edes 89wee heeboille.. tai voi ollakin. riippuu palasista.
Thoxium wrote:Onneks on Imovanet levyissä, Zopinoxit taas purkissa, niin helposti sitä tulee vaikka kaadettua ne napit suuhun siitä. Todella pelottavaa kun muisti ja kontrolli häviävät kokonaan, itseasiassa persoonallisuus ja ego muuttuvat täysin.
Listat on kyl helpompi pitää kontrollissa ku purkit.
Purkit on just sitä, et vittu vedetään, vielä kun ehditään... sillon kun sille päälle sattuu
ktrn wrote:Enää ei taida olla enää mitään mahdollisuuksia noita imoja napsia, äiti takavarikoi viimisin levyn. Kyllä pisti vituttamaan.
onks tää vaultti K-18?
Eikait..?
Eihän huumeet o sallittu edes 89wee heeboille.. tai voi ollakin. riippuu palasista.
Thoxium wrote:Onneks on Imovanet levyissä, Zopinoxit taas purkissa, niin helposti sitä tulee vaikka kaadettua ne napit suuhun siitä. Todella pelottavaa kun muisti ja kontrolli häviävät kokonaan, itseasiassa persoonallisuus ja ego muuttuvat täysin.
Listat on kyl helpompi pitää kontrollissa ku purkit.
Purkit on just sitä, et vittu vedetään, vielä kun ehditään... sillon kun sille päälle sattuu
Listoista näkee suoraan paljon on jälellä, purkista katottuna aina on "tarpeeks". Tosin itse en edes muista sen kolmannen imovanen jälkeen minne loput 27 imovanea hävisivät.
100 2mg:n Rivatrilia yhdessä pienessä purkissa. Ei hyvä saada sellaista käsiin Olisin varmaan saanu lääkäriltä moisen (kun oon ennenkin saanu ja se alotti viel puhumaan "niin, sulla on noita rivatreleja olluna), mut pyysin vain 30 0,5 mg alproxia, koska oikeesti ikävät muistot jäljellä siitä kun karkaa käsistä noiden rivojen syönti muutamiks viikoiks. Sit liuotin kielen alla pitkästä aikaa puolikkaan 2mg:n Rivatrilin vähän aikaa sitten ja sekin tuntui etovalta.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
jesuiitta wrote: mut pyysin vain 30 0,5 mg alproxia, koska oikeesti ikävät muistot jäljellä siitä kun karkaa käsistä noiden rivojen syönti muutamiks viikoiks.
Eikös alproxit tule myös kauniissa sievässä lasipurkissa? Siitä aika ikävät muistot...... (100 alproo, ensihuumaa)
Bentsot läpipainopakkauksiin lakisääteisesti
Purkista niitä vaan johonkin '''häviää'''
Huhhuh. Eilen tuli nautittua tolvarin jälkeen 5 x 7.5mg imovanea. Kyllä meno oli hurja ei MITÄÄN muistikuvaa. Ensimmäinen ja viiminen kerta . Liian sekavaa mulle
jesuiitta wrote: mut pyysin vain 30 0,5 mg alproxia, koska oikeesti ikävät muistot jäljellä siitä kun karkaa käsistä noiden rivojen syönti muutamiks viikoiks.
Eikös alproxit tule myös kauniissa sievässä lasipurkissa? Siitä aika ikävät muistot...... (100 alproo, ensihuumaa)
Bentsot läpipainopakkauksiin lakisääteisesti
Purkista niitä vaan johonkin '''häviää'''
30kpl 0,5mg Alproxia tulee muovisessa purkissa - mutta sitä meinasin että parempi 30 0,5 aplroa kuin 100 2mg rivaa :? En sit tiedä 1mg alproxeista tai 100kpl:n purkeista...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Söin kuuelta itapäiväl ekan et vios nukkuu univelkaa pois, sit yllättäenkin heräsin kolmen tunnin jälkeen aivan kuten normaalistikin, novaikutti samnlaiselta efektilltä ku lakal, et herää dopamiinirenoundii, sit otain kaks et nukahtas sit varmasti aamuun asti, mut vittu sit läädinki kolmeen uöhön kattelin vitun tyhmiä halllunisaatioita paska maku suussa. Unta ei enää tullut ja muutenki tosin kipeenä oon nin kävin laattaa. Mukava yllätys aamulla ku herää vitun sekavas tilas ja vielki vääntyilee ovet, seinä ja tektsi on hassun näköstä. Vituttaa tavallaan noi hallunisaatiot, ne onb pimeessä semmosia et ku kattoi jotain ne se dismorfoituu jokski oudoks tai esim. ovi yrittää repiä ittensä toisin päin. Sit kun jhaluis kattoo tarkempaa ni ne palautuuki normaaleiks, et semmosi vittumaisi "saa vilkasta tätä hienoo dymorfaatiota, mut et vitttu kato tarkempaa!" visuaaleja, hallunisaatiot lähinnä sen tasolla et lattia ui jossain paskassa, ihmettelin vähän aikaa kunnes tajusin halluks. Nyt vitun sekava vieläkin, vaikka vain muutama unilääke syöty NUKAHTAMISEEN, eli terapeuttisesti, viihdekäyttöön ei voi sano menneensä, sillä takana useita huonosti ja vähän jos ollenkaan nukuttuja öitä, Xanor reflat aiheuttanu järkyttävän unettomuuden, heräilee parin tunnin nukkumise jälkee ja sit ei nukut aollenkaa vittu! paskaa, mut onneks nää imovanet selkeesti helpottaa xano-refloja. Vaikkakin nää hassunhassut visuaalit välillä häiritseekin, kukas sie siellä kurkkiikaan no vihree spiderman.
Huhuh, melko sekavaa tekstiä varmaan, mut niin olen minäkin. Suhisee visuaaleja ja halluja aika sutjakkaasti viel ees takasi ja tekstis tässäki, lukemisesta ei ehkä tuu mitään. Mut jos nyt järkevää keskustelu vois ylläpitää tohtorin kanssa niin määräs mulle jonku tää vikko saikku ainaki. onpas harvinaisen paska olo, mut kohta menee ohi keksin jotain tekemistä.
mut joo loistounilääke ku herää kolmen tunnin unien jälkee ja sit sen jälkee ei unta saakaan vaikka ottas lisää. mitähän seuraavaks pitäs pyytää joskos olis hyötyöäki? mirtazapiinia ja antihistamiineille on vittumaine aamuväsymys jotka jatkuu pitkälle koko päivän, mut muuten kyllä 100% tiputtaa pitkään uneen, mut ei oo hyvä jos on duunii seuraavana päivänä. melatoniinia en oo testannu ku kerran eikä tuntunu vaikuttavan. zolpidemii kerran testanneena, mut taitaa kuitenki olla melko samaa ku tää. jään odottamaan vastausta raudan maku suussa
Thoxium wrote:mut joo loistounilääke ku herää kolmen tunnin unien jälkee ja sit sen jälkee ei unta saakaan vaikka ottas lisää. mitähän seuraavaks pitäs pyytää joskos olis hyötyöäki? mirtazapiinia ja antihistamiineille on vittumaine aamuväsymys jotka jatkuu pitkälle koko päivän, mut muuten kyllä 100% tiputtaa pitkään uneen, mut ei oo hyvä jos on duunii seuraavana päivänä. melatoniinia en oo testannu ku kerran eikä tuntunu vaikuttavan. zolpidemii kerran testanneena, mut taitaa kuitenki olla melko samaa ku tää. jään odottamaan vastausta raudan maku suussa
seroquelia ei aiheuta ainakaan itelle aamuväsymystä alle 100mg doseilla ku 'alkutuubasta' pääsee eroon (kestää pari kolme päivää)
Heinis wrote:Ei taida sirdalud olla tarkoitettu nukahtamiseen? Tosin nokitettuna sirdalud tiputtaa aika tehokkaasti..
joo, tipauttaa kyllä, mut itse ainakin herään aina tunnin-kahden päästä, mut ei se oo ongelma ku nokittaa uuden ja takas nukkuun.. oishan se tiytty kivempi nukkuu aina koko yö kerrallaan..
öö. mitäs niitä nyt ois.. dormeja tuskin saa, levot ynm. neurot on perseestä, tenoxit vois auttaa.. imot on hyviä vaan valvomiseen pirin kanssa (tai ei kovinkaan hyviä, ku tyhmimmät rikokset on tullu tehtyy just sillä kombolla..)
Heinis wrote:Ei taida sirdalud olla tarkoitettu nukahtamiseen? Tosin nokitettuna sirdalud tiputtaa aika tehokkaasti..
joo, tipauttaa kyllä, mut itse ainakin herään aina tunnin-kahden päästä, mut ei se oo ongelma ku nokittaa uuden ja takas nukkuun.. oishan se tiytty kivempi nukkuu aina koko yö kerrallaan..
öö. mitäs niitä nyt ois.. dormeja tuskin saa, levot ynm. neurot on perseestä, tenoxit vois auttaa.. imot on hyviä vaan valvomiseen pirin kanssa (tai ei kovinkaan hyviä, ku tyhmimmät rikokset on tullu tehtyy just sillä kombolla..)
Kyllä sirda tiputtaa mutkin nokitettuna mut kannattaa olla varovainen ku pudottaa verenpaineet alas,joillakin jopa romahtaa ja iskee bradykardia + arythmia, muistan yhden tapauksen ollessani ppkl töissä pari vuoroa jokin aika sitten.
ootteko sirdassa huomannu et herää 3-4h päästä ja on ihan hiessä, oikeen nihkeätä hikeä, mulla ainaskin on.
imovane on mulla hyvä nukkumiseen, jos otan niin 3.75mg po. ja nukun sillä yleensä koko yön ihan ok. mut joskus herään keskellä yötä ja otan toisen 3.75mg ja nukun vähän liiankin pitkään...
metallin maku suussa on yx huono puoli, tulee myös hihatettuna...
eix mauser opamox tai diapam ois hyvää nukahtamiseen? itse suosin opaxia + imovanen comboa tai pelkkää opaxia,diapam myös ihan ok.
Jostain syystä 75mg imovaneja - Ei unta. Zolpideemia kans 100mg - Ei unta. Sit kans 10mg clonatzepamia (rivatril) Eikä unta. Jännä.
Oon nyt tämmöisessä tilanteessa, että voisin pyytää lääkäriltä oikeastaan mitään vaan lääkkeitä. Poislukien toki opiaatit. Eli mitä suosittelisitte, että hankkisin nukkumiseen? Kun alkaa mennä tää vähän vaikeeks.
Millaisella annostuksella porukka on niitä visuaaleja/halluja nähnyt? itelle lekuri määräsi Zopinoxia unettomuuten, jo yhdellä napilla sain semmoiset 9tunnin yöunet enkä herännyt kertaakaan yön aikana mikä tuntui hienolta ja vielä että kauan niiden hallujen alkamiseen kestää nappien ottamisen jälkeen?
ite just nappasin about 14 imoo ja päälle 2 temestaa ja alla oli jo 5 temestaa. Askelt heittää eikää nukuta vaan on lähinnmä sellasen huojubva "millään ei oo mitään väliä -olo. Nukkumista kokeiltu Moneeen otteeseen imoilla tänään, siks otin lisää mut uni ei kyl tuu. Vitun välii. Olis viel viinaa niin yöstä vois tulla mukava,...
antakee anteels kirotisvirheet mut näpit vähän heittäö. Ei jaksa ahistusra täss tulos. onneks noilla ei henkee saa pois kuitnkaa. Hyvää yötä kukujille mä yritän ny tehfö jotain muuta,
<oon kyljoskus mixannu alkoo ja imoo ja muistihan siitrö meni. Aattelin päästä hengestäni niillä mutta heräsin seuraavana aamuna pirteeä ja isoilla mustelmilla, muistikvia ei oo illasta. Cipralex muka tuo elämänhalun takas ja onhan se periaattees tuonu mt silti tulee aikoja et millööb mitää välii. Toivottavasti joku sai selvää tän retardin jutsusta.
No huoemnna ihan perusviinamyrkyllä pääsekas, ehkö, tai sit ois 5 hbwr mut atitaa olla liian vähän nme. Ehlk jos saan blossii, en tiä.
Edit: jepa jep, enpä muistanu tänne kirjoittaneeni... urpo mikä urpo
Last edited by AmanitaX on Fri 06 Mar 2009, 02:54, edited 1 time in total.
Imovanehan on bentso, paska homma sinänsä eli voipi koukuttaa ja tolehan noihinkin nousee pidemmässä käytössä, itelle lekuri määräsi Zopinoxia mikä on ihan samaa tavaraa kuin Imovanekin vain eri kauppanimi ja markkinoija, sama vaikuttava aine! Imovanessa pitäis vissiin olla sama puoliintumisaika kuin Zopinoxissa eli se 6tuntia pitäis ainakin wörkkiä ellei ole pahemmin tolea...
5 imovanee ja hieman alkoo päälle anto todella ärsyttäviä visuaaleja. visuaalit oli suunnillee vaa sellasia pallomaisia violetteja kuvioita jotka hyppi vaa silmien edessä
Otin 3 imovanea ja pienen lasillisen kahvilikööriä(hyi, yöks) eikä tunnu missään :?:
Ehkä nää on sittenkin täysin turhia viihde käyttöön ainakin näillä doseilla...
Aesma wrote:Otin 3 imovanea ja pienen lasillisen kahvilikööriä(hyi, yöks) eikä tunnu missään :?:
Etkös sä vähän aikaa sitten noita syöny urakalla? Zopikloniin nousee tole nopeesti, ainakaan visuaaleja ei enää irtoo ellei pidä pitkää taukoo.
Aesma wrote:Otin 3 imovanea ja pienen lasillisen kahvilikööriä(hyi, yöks) eikä tunnu missään :?:
Etkös sä vähän aikaa sitten noita syöny urakalla? Zopikloniin nousee tole nopeesti, ainakaan visuaaleja ei enää irtoo ellei pidä pitkää taukoo.
En kyllä ihan urakalla oo näitä popsinu, joskus oon ottanut pari kolme, mutta aika harvoin... tosin eilen nappasin muutaman näitä,
mutta siitä edellisestä kerrasta taisikin olla parisen viikkoa jolloin leimasin nämä turhiksi.
tuli tossa napattua 4zopinoxia ihan mielenkinnosta kun luin tätä threadia, alla on tosin muutam kympin pami... saa nähdä miten wörkkii, tuleeko niitä halluja vai ei.