Amfetamiini topic.
-
trama
- Psykonautti
Re: Amfetamiini topic.
3vyölaukkua... mitä pojilla mielessä 
-
SAWANISTI
- Apteekki
Just tollasta toimintaa tullu itsekkin seurailtua ja myös koettua. Tuntuu et aika on pysähtynyt, mut samalla on kiire.. ja siitä saa mielihyvää, kun tietää et tarvii mennä johonkin/tehdä jotain ja viivyttelee sitä juttua, vähän niinkuin runkkua
.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
Baklan
- Karvakuono
Itselläni ei ole kokemusta tämän aineen suhteen, mutta viime lauantaina olisi ollut mahdollista
kokeilla ensimmäisen kerran... Pysyin vahvana enkä ottanut vaikka olin tuhannen kännissä ja
syvässä pilvessä samaan aikaan
Ihme kyllä jaksoin silti vastustaa ajatusta. Pitäisi aluksikin ottaa selvää tästä aineesta enemmän,
hyviä ja huonoja puolia ennenkuin edes harkitsisin ajatusta.
kokeilla ensimmäisen kerran... Pysyin vahvana enkä ottanut vaikka olin tuhannen kännissä ja
Ihme kyllä jaksoin silti vastustaa ajatusta. Pitäisi aluksikin ottaa selvää tästä aineesta enemmän,

-
tRip
- Moderator
Ois todennäkösesti vaan selvenny pää ja sit vaan vituttanuBaklan wrote:Itselläni ei ole kokemusta tämän aineen suhteen, mutta viime lauantaina olisi ollut mahdollista
teit siis varmasti ihan hyvän päätöksen ;-
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
mauseri
- LD50
en väitä että päätös ois ollu huono, mut jos se hyvää ois ollut niin tuskin ois vituttanut pätkääkään.tRip wrote:Ois todennäkösesti vaan selvenny pää ja sit vaan vituttanuBaklan wrote:Itselläni ei ole kokemusta tämän aineen suhteen, mutta viime lauantaina olisi ollut mahdollista
hyviä ja huonoja puolia ennenkuin edes harkitsisin ajatusta.![]()
teit siis varmasti ihan hyvän päätöksen ;-
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
jxx
- Psykonautti
Amfetamiini kuuluu suoneen,muuten se on ihan turhaa. Se on mun järkähtämätön mielipide.
En titenkään nyt suosittele rännäämistä kenellekään kuka ei sitä harrasta tai ole kokeillut. Paitsi jos haluaa piri/piikkikoukkuun ,jos haluaa itselleen huumeriippuvuuden niin siitantaa palaa. Mut enpä tunne addiktia joka suosittelisi sellaiseksi ryhtymään. Enkä suosittele minäkään.
Mut nokkaan tai pommina on ihan turha vetää,jättäkää mielummin käyttämättä kokonaan.
..Jään innolla odottamaan vastahyökkäystä...
En titenkään nyt suosittele rännäämistä kenellekään kuka ei sitä harrasta tai ole kokeillut. Paitsi jos haluaa piri/piikkikoukkuun ,jos haluaa itselleen huumeriippuvuuden niin siitantaa palaa. Mut enpä tunne addiktia joka suosittelisi sellaiseksi ryhtymään. Enkä suosittele minäkään.
Mut nokkaan tai pommina on ihan turha vetää,jättäkää mielummin käyttämättä kokonaan.
..Jään innolla odottamaan vastahyökkäystä...
If ya wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn.
-
frapathea
Tiiän yhen jätkän ko o kiskonu viimeset 20 vuotta vauhtia eikä kertaakaa hihaan. Ja hyvin se porskuttaa tuol viikkokaudet pystyssä.jxx wrote:Mut nokkaan tai pommina on ihan turha vetää,jättäkää mielummin käyttämättä kokonaan.
Ei sil, muaki vituttaa pistää sitä minnekään muualle mut...
-
Thoxium
Minä en ainakaan mitään katutavaraa pistäisi suoneen, en tosin mitään muutakaan. Eikösa amfetamiin(ej)ia voi käyttä myös suolensisäisesti?
Wikipedian mukaan bioaktiivisuus 99% ja pitäisi kunnon nousutkin tulla, mitä muualta lukenut.
-
mauseri
- LD50
käsittääkseni "perseet" on nopein tapa saada kama elimistöön piikityksen jälkeen, eli kyllä siitä nousut tulee varmasti, tuleehan nousut nenäänkin vetämällä. mutta sitä aloin kelata että se saattaa polttaa aika ikävästi siellä anuksessa.. ku joskus on nenäänkin tehnyt kipeetä (kerran yks äijä anto mulle yli 90% kiveä, koska se ei voinut vetää sitä nenään). en tiedä sit, ois kyllä kiva kuulla onko kellään omakohtaisia kokemuksia tuosta "perseilystä"Thoxium wrote:Minä en ainakaan mitään katutavaraa pistäisi suoneen, en tosin mitään muutakaan. Eikösa amfetamiin(ej)ia voi käyttä myös suolensisäisesti?Wikipedian mukaan bioaktiivisuus 99% ja pitäisi kunnon nousutkin tulla, mitä muualta lukenut.
-
frapathea
Kylhä joku stydi tavara suonissaki tuntuu iha kivasti...mauser1911 wrote:käsittääkseni "perseet" on nopein tapa saada kama elimistöön piikityksen jälkeen, eli kyllä siitä nousut tulee varmasti, tuleehan nousut nenäänkin vetämällä. mutta sitä aloin kelata että se saattaa polttaa aika ikävästi siellä anuksessa.. ku joskus on nenäänkin tehnyt kipeetä (kerran yks äijä anto mulle yli 90% kiveä, koska se ei voinut vetää sitä nenään). en tiedä sit, ois kyllä kiva kuulla onko kellään omakohtaisia kokemuksia tuosta "perseilystä"Thoxium wrote:Minä en ainakaan mitään katutavaraa pistäisi suoneen, en tosin mitään muutakaan. Eikösa amfetamiin(ej)ia voi käyttä myös suolensisäisesti?Wikipedian mukaan bioaktiivisuus 99% ja pitäisi kunnon nousutkin tulla, mitä muualta lukenut.
-
dredi
- LD50
Siis polttaminenhan on nopein tapa saada aine aivoihin (aine kuin aine). Toisena on intravenöösi injektio eli suoneen, kolmantena intramuskulääri eli lihakseen. Sen jälkeen tulee sitten muut, perseilyt ja sellaset.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Thoxium
Kyllä se I.V on nopein tapa. Tää taisikin olla jotain sarkasmia?dredi wrote:Siis polttaminenhan on nopein tapa saada aine aivoihin (aine kuin aine). Toisena on intravenöösi injektio eli suoneen, kolmantena intramuskulääri eli lihakseen. Sen jälkeen tulee sitten muut, perseilyt ja sellaset.
-
dredi
- LD50
Öö, ei oo. Polttamalla menee nopeammin kuin IV:nä... keuhkoista menee veri suoraan aivoihin.
-
mauseri
- LD50
ootko ees koskaan piikittäny? se nyt on saatana satatuhattasaletti että kun lyöt rojua hihaan se kolahtaa nopeemmin ku polttamalla..dredi wrote:Öö, ei oo. Polttamalla menee nopeammin kuin IV:nä... keuhkoista menee veri suoraan aivoihin.
-
dredi
- LD50
Oonko koskaan piikittäny?
Kenelle sä luulet puhuvas?
En mä muutaku viimeset 9 vuotta. Ei sun ole pakko uskoa mua, jos sä nyt oot löytäny uuden ihmeellisen harrastuksen joka sisältää neulojen tökkimistä lihaas, ja sen on ihan pakko olla super-hyper-paras keino vetää kamaa tai sun elämä luhistuu... mutta siltikin keuhkoista aine kuin aine menee saman tien päähän, veri nousee keuhkoista suoraan aivoihin kun taas suoneen pistäessä se joutuu kiertämään pitemmän matkan laskimoita pitkin.
En mä muutaku viimeset 9 vuotta. Ei sun ole pakko uskoa mua, jos sä nyt oot löytäny uuden ihmeellisen harrastuksen joka sisältää neulojen tökkimistä lihaas, ja sen on ihan pakko olla super-hyper-paras keino vetää kamaa tai sun elämä luhistuu... mutta siltikin keuhkoista aine kuin aine menee saman tien päähän, veri nousee keuhkoista suoraan aivoihin kun taas suoneen pistäessä se joutuu kiertämään pitemmän matkan laskimoita pitkin.
-
frapathea
Koht alkaa konkarien fleimisota. Haistan jo käryä. Soittakaa nollasatasata vai mikä se hätänumero ny olikaa!
-
mauseri
- LD50
hah hah haa!! en oo piikittänyt 3 vuoden aikana kun jokusen kerran, 8 v vedin piriä ennen, siitä ajasta n. 6 v hihaan mutu. voi toi olla kai sit joku fucking lääketieteellinen fakta, en tiedä. mutta väitätkö sä tosissaan että joku aine on polttamalla kolahtanu sulle nopeemmin ku hihaan? jos väität, niin kerro lisää asiasta, en halua riidellä tää on vaan 31 vuotiaan ex-narkomaanin mielipide asiasta. en oo kyllä koskaan polttanut mitään ainetta mitä oon piikittänyt.. jos sanot että "VERI nousee keuhkoista suoraan aivoihin" ok näin kai sit on, MUTTA pitäähän sen savun JOTENKIN PÄÄSTÄ VEREEN, ja kyllä siinä kestää salettiin kauemmin kun hihaan lyömällä. en sit tiedä jos tökkäis keukoihin sen neulan?dredi wrote:Oonko koskaan piikittäny?Kenelle sä luulet puhuvas?
-
dredi
- LD50
Joo en mä halua mitään fleimisotaa, ois kai pitäny muotoilla vähän toisin...
Siis keuhkojen funktiohan on saturoida verisoluja hapella, näin ollen se (keuhko) vetää kaikki kaasumaiset aineet jota sinne joutuu hyvin tehokkaasti suoraan verenkiertoon... siellä on nämä, en muista miksi niitä sanotaan, mutta ne kuitenkin imee kaikki kaasut mitä keuhkojen sisälle tulee, niin kauan kuin niissä on myös happea seassa... Siksi jos vetää liian paksua savua keuhkoon ne menevät "lukkoon".
Ja kokeilepa vetää polttamalla heroiinia vs. suoraan suoneen. Kyllä polttamalla kolahtaa nopeammin, mutta myös pehmeämmin, sillä heroiinin pitää deasetyloitua ennen kuin se voi kiinnittyä reseptoreihin...
Siis keuhkojen funktiohan on saturoida verisoluja hapella, näin ollen se (keuhko) vetää kaikki kaasumaiset aineet jota sinne joutuu hyvin tehokkaasti suoraan verenkiertoon... siellä on nämä, en muista miksi niitä sanotaan, mutta ne kuitenkin imee kaikki kaasut mitä keuhkojen sisälle tulee, niin kauan kuin niissä on myös happea seassa... Siksi jos vetää liian paksua savua keuhkoon ne menevät "lukkoon".
Ja kokeilepa vetää polttamalla heroiinia vs. suoraan suoneen. Kyllä polttamalla kolahtaa nopeammin, mutta myös pehmeämmin, sillä heroiinin pitää deasetyloitua ennen kuin se voi kiinnittyä reseptoreihin...
-
mauseri
- LD50
^^ okei. kerran oon pollee kokeillut hihaan, mutta se oli huono laatuista. oon päättänyt että koitan YHDEN kerran kunnon heroiinia (pelkään jääväni koukkuun jos otan kahdesti, sillä pidän opiaateista liikaa) sit kun kokeilen lyön sen hihaan. eli kai se on uskottava sua tässä asiassa, mutta oon kostoksi vielä erimieltä

-
dredi
- LD50
Sitten kun saat kunnon herskaa käsiisi, tee huviksesi testi: vedä puolet hihaan ja puolet poltettuna. Herskan polttamisessa on kyllä jotain maagista.
-
Dexma
- Moderator
Täysin off topik
Mutta dredi, onko tää sun väittämäsi keuhkoista nopeampaan nousemiseen kaikissa aineissa sama? Vai ei...?
Mää oon ihan ulapalla kaikesta miten mitä vedetään, nokka ja suuhun menee mulla kaikki
Mutta dredi, onko tää sun väittämäsi keuhkoista nopeampaan nousemiseen kaikissa aineissa sama? Vai ei...?
Mää oon ihan ulapalla kaikesta miten mitä vedetään, nokka ja suuhun menee mulla kaikki
-
dredi
- LD50
-
eNZYMe
- OD
Dredi on oikeassa Oleellista mielestäni kuitenkin on, että vaikka Keuhkoista on muutaman sekunnin nopeampi matka aivo-veriesteen läpi reseptoreihin, ei saa kuitenkaan otettua ainetta kerralla läheskään samanlaista määrää. Tööttiin saat fiksattua melkein kuinka paljon vaan ainetta, joka sitten nousee kuitenkin alle 10 sekuntiin, kun taas saman määrän polttamisessä menee tovi. Siksi suurin osa euforisoivista aineista tuottaa parhaat nousut hihaan. Se on ihan annoksesta kiinni.
Herskan polttaminen tuntuu ihan muutaman sekunnin päästä imuista. Sillä tavalla on myös todella vaikea vetää yli, koska ei pydy yhteen keuhkolliseen vetämään ihan mahdotonta määrää ja nuokku tai huono olo puskee silloin kun mennään edes vähän yli optimaalisen annoksen.
Herskan polttaminen tuntuu ihan muutaman sekunnin päästä imuista. Sillä tavalla on myös todella vaikea vetää yli, koska ei pydy yhteen keuhkolliseen vetämään ihan mahdotonta määrää ja nuokku tai huono olo puskee silloin kun mennään edes vähän yli optimaalisen annoksen.
-
dredi
- LD50
Vähän vastuutonta antaa tollasia neuvoja. Mut joo, ei suomipolakalla helposti öyskeitä vedä.Herskan polttaminen tuntuu ihan muutaman sekunnin päästä imuista. Sillä tavalla on myös todella vaikea vetää yli
Mut jos sä sattuisit saamaan jostain ihan kunnon herskaa niin siitä on tosi helppo öyskää polttamalla... helpompi kuin tööteillä itseasiassa.
-
eNZYMe
- OD
Myönnetään että oli vastuuton kommentti. Onhan toi sen luokan aine, ettei sitä voi sanoa missään tapauksessa turvalliseksi.dredi wrote:Vähän vastuutonta antaa tollasia neuvoja. Mut joo, ei suomipolakalla helposti öyskeitä vedä.Herskan polttaminen tuntuu ihan muutaman sekunnin päästä imuista. Sillä tavalla on myös todella vaikea vetää yli
Mut jos sä sattuisit saamaan jostain ihan kunnon herskaa niin siitä on tosi helppo öyskää polttamalla... helpompi kuin tööteillä itseasiassa.
Oon kyllä vähän eri mieltä tosta Polttamisen ja IV-käytön eroista ja vaaroista. Ehkä joku jatkamaton Afgaani-herska vois olla aika vaarallista polttaa puhtauden takia. Kuitenkin, jos löydät herskaa, jota varovasti pienen määrän polttamalla saat vaaralliset öyskät, niin saman määrän injektointi vasta vaarallista onkin.
Oon jonkin verran muualla kuin suomessa myös vetänyt tota Polakkaa. Pääosin Keski-Euroopassa ja Englannissa. Aina on polttamalla tarvinnut enemmän samaan vaikutukseen. Suurin osa käyttäjistä aloittaa polttamalla. Ei kai kovin moni sitten siirtyisi Neuloihin jos vapottaminen olis kaikin puolin yhtä tehokasta. Hyörystämällä menee jo muutenkin tavaraa hukkaan, eikä sitä pysty imemään älyttömiä määriä kerralla.
Ihan selkeä konsensus mun tuttujen keskuudessa ja netin keskustelupalstoilla, että polttaminen on turvallisin nautintotapa. Hyvin pieni osa dokumentoiduista tappavista yliannostuksista tullu polttamalla ja niissälin sitten usein betsoja tai alkoholia mukana. Esim. jopa snorttaamalla hivenen yleisempää.
Sori! Menee tavallaan vähän off-topikiksi mulla. Alkuperäinen aihe on Amfe. Keskustulu karannut nauttimistapojen tehokkuuden kautta polleen.
-
dredi
- LD50
Joo no jos puhutan tosi stydistä polakasta, niin injektoidessa voi kuitenkin aina laimentaa vetoja. Polttaessa on vähän hankalampi annostella pieniä määriä.
-
tRip
- Moderator
Takaisin aiheeseen..
Eikös ole niin, että tiettyjä amfe-suoloja on mahdollista polttaa saadakseen vaikutuksia, kun taas tietyt suolat (sulfaattimuoto ainakin) tarvii niin suuren lämpötilan höyrystyäkseen, ettei polttaminen ole mahdollista?
Näin olen itse asian ymmärtänyt.
Eikös ole niin, että tiettyjä amfe-suoloja on mahdollista polttaa saadakseen vaikutuksia, kun taas tietyt suolat (sulfaattimuoto ainakin) tarvii niin suuren lämpötilan höyrystyäkseen, ettei polttaminen ole mahdollista?
Näin olen itse asian ymmärtänyt.
Keep it unreal.
-
dredi
- LD50
En tiedä amfetamiinisulfaatin kiehumispisteestä, mutta freebasea ja hydrokloridia pystyy kyllä polttamaan. Hydrokloridia ei kyllä kannata polttaa, siitä tulee klooria keuhkoihin... Freebase on helppo valmistaa mistä tahansa suolasta ja ammoniakista.
-
tRip
- Moderator
Kiinnostaisi tietää miten sitten freebasea saa valmistettua..? Vaikka kemiantaitoni onkin varmaan nolladredi wrote: Freebase on helppo valmistaa mistä tahansa suolasta ja ammoniakista.
Esim. olisi jännä joskus mdma:ta kokeilla polttamalla, mutta käsittääkseni pitäisi se ensiksi muuttaa freebase muotoon?
Keep it unreal.
-
sxoxyvg
- OD
Sulfa veteen, emästä sekaan, antaa erottua ja siitä sitten freebaseöljy erilleen. Käsittääkseni.tRip wrote:Kiinnostaisi tietää miten sitten freebasea saa valmistettua..? Vaikka kemiantaitoni onkin varmaan nolladredi wrote: Freebase on helppo valmistaa mistä tahansa suolasta ja ammoniakista.
Esim. olisi jännä joskus mdma:ta kokeilla polttamalla, mutta käsittääkseni pitäisi se ensiksi muuttaa freebase muotoon?
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO