Yrttisekoitukset

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
peili
Psykonautti

Re: Spice / Spice Gold

Post by peili »

Tietääkö joku mihin perustuu tuo että jos ei hae lähetystään tullista niin sitä ei siitä huolimatta avata ja anneta tuomiota kielletystä sisällöstä? Tuntuu jotenkin omituiselta että voi tilata kiellettyjä aineita ja jos sattuu jäämään tulliin niin selviää ongelmitta kunhan ei hae niitä. Toki tämä järjestely sopii meille kaikille :)
Normander
Psykonautti

Post by Normander »

peili wrote:Tietääkö joku mihin perustuu tuo että jos ei hae lähetystään tullista niin sitä ei siitä huolimatta avata ja anneta tuomiota kielletystä sisällöstä? Tuntuu jotenkin omituiselta että voi tilata kiellettyjä aineita ja jos sattuu jäämään tulliin niin selviää ongelmitta kunhan ei hae niitä. Toki tämä järjestely sopii meille kaikille :)
Eihän siellä tullissa nyt jokaista lunastamatonta pakettia avata, ja eihän sinua voida tuomita kielletyistä aineista ainoastaan sen perusteella, että paketissa on sinun nimesi. Aina voi väittää vaikka että joku on piruuttaan tilannut paketin aiheuttaakseen sinulle ongelmia ja/tai että et tiedä paketista mitään.
Sharydee
Karvakuono

Post by Sharydee »

Itelle tuli tänään perille ex-sesit. Illalla poltin pienen pesällisen ja puoli tuntia sitten jointin. Samalta tuntuu kuin olis polttanu spice goldia. Maistuu jotenki metsäiselle ja paremmalle ku gold! Tykkään. :)
"One pill makes you larger and one pill makes you small"
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

Mulle tuli Spicen mukana rannekkeen lisäksi kolme karkkia. ;) Onkos muilla tullut? Ja sitten asiaan nyt kun piipusta tätä polttanut niin maistuu ihan poltetulta paperilta tai joltain rehulta. Eikä meinaa palaa piipussa millään. Ei mitään hyvän makuista.
Sprunk - The essence of life
bol
Kameleontti

Post by bol »

Chakra wrote:Mulle tuli Spicen mukana rannekkeen lisäksi kolme karkkia. ;) Onkos muilla tullut? Ja sitten asiaan nyt kun piipusta tätä polttanut niin maistuu ihan poltetulta paperilta tai joltain rehulta. Eikä meinaa palaa piipussa millään. Ei mitään hyvän makuista.
Nyt on varmaan joku ongelmaerä :D. Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia, jos olen käyttänyt piippua polttamisvälineenä. Eikä makukaan ole lähellekkään poltettua paperia tai rehua.
Sharydee
Karvakuono

Post by Sharydee »

Eipä ole itelläkään ollu mitään ongelmia polttaa spicea piipusta, vaikka makuelämys nyt ei kovin kummoinen ole. Tällä hetkellä olen rakastunut tohon ex-sesiin. :) ;)

Niin ja on tullu goldin mukana karkkia, joka kerta. ;)
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Terryolaw - EDIT
I smoked Spice and my left hand kinda hurts a little. Ive heard a rumour that some people have had to have their hand amputated from smoking Spice. Im freaking out. Is this true?

:D
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
dredi
LD50

Post by dredi »

Joo ja LSD sulattaa selkärangan.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

Kipeet mässyt tulee mulle Goldista. :shock:
Sprunk - The essence of life
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Chakra wrote:Kipeet mässyt tulee mulle Goldista. :shock:
Mulla ei tullut joka on ihmeellistä... Siis syömään pystyy ja se on kivaa, mutta jotenkin tuo spice tekee sellaisen täyden olon, ettei oikein tartte mitään ruokaa tai mitään..
Tulinen Pippuri
Tuppisuu

Post by Tulinen Pippuri »

No nyt sitten jäi tilaus tulliin. 8 tilausta ehdinkin ongelmitta tehdä E:stä. Lähettävät paketin 20 päivän päästä takaisin. Mietin vaan, että postittaako E tilauksen uudestaan kun paketti palaa heille, vai miten he menettelevät. Tulliin en ole kyllä menossa ihmettelemään. Joku vuosi sitten menin tulliin ihmettelemään Algerian Blend -tilausta (turhaa scheisseä btw se blendi) ja joku lääkeaine sieltä löytyi enkä saanut pakettia mukaan. Lähettivät takaisin sitten A:lle. A lähetti sitten paketin uudestaan ja tuli perille ongelmitta. Toivottavasti E tekee samoin. Tuuristahan se läpitulo on ja se on tiedetty alusta asti. Eipä näille mitään voi.
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

Tulinen Pippuri wrote:No nyt sitten jäi tilaus tulliin. 8 tilausta ehdinkin ongelmitta tehdä E:stä. Lähettävät paketin 20 päivän päästä takaisin. Mietin vaan, että postittaako E tilauksen uudestaan kun paketti palaa heille, vai miten he menettelevät. Tulliin en ole kyllä menossa ihmettelemään. Joku vuosi sitten menin tulliin ihmettelemään Algerian Blend -tilausta (turhaa scheisseä btw se blendi) ja joku lääkeaine sieltä löytyi enkä saanut pakettia mukaan. Lähettivät takaisin sitten A:lle. A lähetti sitten paketin uudestaan ja tuli perille ongelmitta. Toivottavasti E tekee samoin. Tuuristahan se läpitulo on ja se on tiedetty alusta asti. Eipä näille mitään voi.
mun mielestä jokaisessa netti kaupassa on se "takuu" että yrittäävät lain puitteissa saada perille, keinolla millä hyvänsä, yleensä siis lähettämällä niin monta kertaa uudestaan että läpi tulloo, tosin en sit tiiä kasvaako postituskulut jos pari kolme kertaa käy kääntymässä molemmissa päissä :lol:
peili
Psykonautti

Post by peili »

EDIT are not able to control, or take responsibility for the actions of Customs and Excise. All packaging is discreet and no indication of contents is displayed, however if the items you have ordered are not in line with the laws in your area, you run the risk of customs interfering with your package. We are unable to help you in this situation.
Muuta tähän liittyvää en sivuilta löytänyt.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Täällä on käynyt kolme kultaista noutajaa tänään :D Hyvät kuosit... Alkoholin kanssa tätä kannattaa ottaa varoen jos ei halua olla ihan pihalla seuraavana päivänä !!! ::D
gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo »

Postittavat takaisin kunhan maksat postikulut.

Itse on humalpäissäni Spicen polttelusta vain mukavia kokemuksia, en tosin vielä ole änkyräkännissä kokeillut. Krapula ja Spicen "jälkiolot" voivat kyllä olla mielenkiintóinen yhdistelmä :D
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
bol
Kameleontti

Post by bol »

Itse olen useaan kertaan polttanut spice goldia ( runsaastikkin ) ja juonut alkoholia. Eipä se seuraava päivä sen kummoisempi ole. Aamulla voi olla muutaman tunnin kestävä spicepöhnä, mutta eipä se haittaa. Mm spice gold + alkoholi + mdpv combon jälkeen ei ollut minkäänlaista krapulaa aamulla.
happyhippy
Karvakuono

Mad Alice's Herbs

Post by happyhippy »

Löysin tälläisen legal high tuotteen :D todella halpaa ja ainakin joidenkin kokemuksien mukaan ainakin rentouttavaa.Ja tuo kuvaus hehkuttaa aika kovasti :lol:

Enter a wonderland of your own with Mad Alice's original herbs.

A whole ounce of fun that'll turn your world backwards!Do what the caterpillar does!

Just remember what the doormouse said - 'feed your head'!

tuo voisi olla ihan kivaa vaikka ei varmaankaan päräyttävää millään tasolla.Tietääkö kukaan mitä kaikkea tuo sisältää?voi olla että jää tulliin kuiteskin... :|
scoff
Psykonautti

Re: Mad Alice's Herbs

Post by scoff »

Hullu Liisa wrote:Just remember what the doormouse said - 'feed your head'!
Ja missäs kohtaa tämä muka tapahtui!
bol
Kameleontti

Post by bol »

:D :D .

Taidat olla markkinoinnin helppo uhri ?
Ahab

Post by Ahab »

JEFFERSON AIRPLANE - WHITE RABBIT LYRICS
Se on dormouse eli se unikeko joka hengaa hullun hatuntekijän ja öö sen jonkun jäniksen tapaisen toisen hörhön kanssa.
happyhippy
Karvakuono

Post by happyhippy »

Tuo markkinointi on kyllä todella hyvin keksitty :lol: mut siis tietääkö kukaan itse tavarasta mitään?
happyhippy
Karvakuono

Post by happyhippy »

no joo mutta 25g alle 5e,ja oikeastaan käyttäisin tuota mixerinä ja muuten vain polttelisin vaikka ei siitä mitään saisikkaan.
Swampthing
Apteekki

Post by Swampthing »

happyhippie wrote:no joo mutta 25g alle 5e,ja oikeastaan käyttäisin tuota mixerinä ja muuten vain polttelisin vaikka ei siitä mitään saisikkaan.
Oot valmis ylipäänsä tilaamaan ja käyttämään mikserina tai päihteena, aivan sama, jotain, jonka sisällöstä sinulla ei ole mitään varmuutta?
Mieli on mukava paikka asua.
happyhippy
Karvakuono

Post by happyhippy »

Swampthing wrote:
happyhippie wrote:no joo mutta 25g alle 5e,ja oikeastaan käyttäisin tuota mixerinä ja muuten vain polttelisin vaikka ei siitä mitään saisikkaan.
Oot valmis ylipäänsä tilaamaan ja käyttämään mikserina tai päihteena, aivan sama, jotain, jonka sisällöstä sinulla ei ole mitään varmuutta?
niinpä,olisi kyllä kiva tietää vähän enemmän,pitää jättää tilaamatta.Kiitos,mainonnan uhri olen :|
Mirrorland33
Psykonautti

Post by Mirrorland33 »

Onpa muuten mielenkiintoinen kombo tsolpideemin kanssa... :lol: Kombotin vahingossa, kun en ensin tsolpideemilla nukahtanut ja ajattelin polttaa päälle pesällisen.

Nukkumaan käydessä ruumiin äänistä (sydämen syke, hengitys, kaikenlaiset pikkuäänet) assosioitui musiikkia, joka muistutti vähän pelimusaa ja lastenlauluja... Sellaista röllimäistä. Laulua oli myös, mutta sanat aivan liirumlaarumia. Silmien edessä morfautui kuvia ja kuvioita, jotka jotenkin liittyivät siihen biisiin... Alkoi olla turhan mielenkiintoista, mutta nukahdin lopulta kun löysin tajunnasta suunnan, jota kohti kulkemalla pääsee uneen. :lol: :lol:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

4-ho-met, pilveä ja spice goldia... Jysähti kivasti tripin lopussa... Kavereita alkoi ympäröimään usva, paikan ja tilan arvioiminen kävi ERITTÄIN hankalaksi... Jokainen ääni vellosi musta läpi kuin vesi aallokossa...

hmm...

Olin muuten tolloin lidlissä ostamassa kaljaa kun spice jysähti pahimpaan kohtaan... Siinä sitten pidettiin kiinni kassasta ettei meikäläinen maahan pudonnut... :D
Sharydee
Karvakuono

Post by Sharydee »

Kauheella kiireellä ite imasin ex-sesin loput naamaan ja lähin baariin. Siellähän se jysähti sitte ihan kunnolla ja pitelin pöydästä kiinni että pysyn penkillä. En tajunnu mistään mitään mitä kaverit mulle selitti, tais yks jopa selittää 3 kertaa saman asian mulle. :D Hulluna jumitti ja about parin tunnin päästä tuli semmonen mukavan letkeä olo ja kaikki vaan nauratti. Spicen kanssa käyny tuo sama homma. Oon joskus spicen polttamisen jälkeen ottanu ketipinorin ja alakanu nukkumaan. Hyvin tuli uni ja tuntui mukavasti siltä että sulaudun sänkyyn. :D
peili
Psykonautti

Post by peili »

lahje wrote:"Genie Incense Blend" on taas joku uus. En vielä löytänyt arvosteluja mistään, mutta pelkän paketin perusteella tekis kyllä mieli testata :)
Pussi tätä tuli perjantaina postista. Ei niin jumittavaa kuin spice gold/diamond eikä mässyjäkään juuri tullut. Vaikutus kestää 2-3h. Maku aika karsea ja ottaa kurkkuun aika pahasti varsinkin tupakoimattomalla kuten minä. Rakenne täysin eri kuin spicessä eli tämä muistuttaa lähinnä heinän palasia ja puutikkuja. En tilaa toista kertaa, mutta toisaalta en tätä poiskaan heitä.
lahke

Post by lahke »

peili wrote:
lahje wrote:"Genie Incense Blend" on taas joku uus. En vielä löytänyt arvosteluja mistään, mutta pelkän paketin perusteella tekis kyllä mieli testata :)
Pussi tätä tuli perjantaina postista. Ei niin jumittavaa kuin spice gold/diamond eikä mässyjäkään juuri tullut. Vaikutus kestää 2-3h. Maku aika karsea ja ottaa kurkkuun aika pahasti varsinkin tupakoimattomalla kuten minä. Rakenne täysin eri kuin spicessä eli tämä muistuttaa lähinnä heinän palasia ja puutikkuja. En tilaa toista kertaa, mutta toisaalta en tätä poiskaan heitä.
jeah no hyvä tietää että toimii edes jollain lailla. ite laitoin kans tilauksen just :D
J0k3r
Karvakuono

Post by J0k3r »

Hyvin toimii myös Yucatan Fire niminen tuote. Aika saman makuista kuin spice mutta teholtaan tuntuu olevan gold/diamond luokkaa. Ottaahan nuo keuhkoihin ja kurkun päähän aika karseella tavalla verrattuna budiin eikä maku niin miellyttävä. HBWR tuntuu mun jutulta nyt :twisted: