Yrttisekoitukset
-
lahke
Re: Spice / Spice Gold
Tänään testailin Ex-Sesin ominaisuuksia suuremmilla annoksilla... Otin siinä aamu yhdeksän aikoihin kolme kertaa normaalimäärän älystä, mutta pilvi ei muuttunut yhtään intensiivisemmäksi..
Sen sijaan kesto nousi paljon... vielä tunti sitten oli täysin selviä oloja havaittavissa, eli jonkinlainen pilvi kesti 12h, korkeimmillaan ehkä 2-4h. Vähän petyin, kun esim Yucatan Fire muuttuu isommalla annoksella tosi nopeesti...
-
lahke
Re: Mad Alice's Herbs
jooh itehän tilasin tuota joskus
eihän siitä oloja saa, mutta aivan erinomaisen makuista teetä... slurps
-
lahke
Re: Sence Smoking Mix
paras on ehdottomasti yucatan fire : D ei noilla muilla teekään sen jälkeen mitään, emt, tavallaan jopa parempaa kun THC.. /: imo
-
Normander
- Psykonautti
Onko toi yf tosiaan niin mahtavaa mitä kaikki kehuu?lahje wrote:paras on ehdottomasti yucatan fire : D ei noilla muilla teekään sen jälkeen mitään, emt, tavallaan jopa parempaa kun THC.. /: imo
-
lahke
No paras se ainakin näistä "laillisista" aineista on mun mielestä.. Yucatan Fire on vähän niinku custom-made pilvi mun mielestä, koska sen voimakkuutta ja kestoa ja suuntaa on niin helppo säädellänormisto wrote:Onko toi yf tosiaan niin mahtavaa mitä kaikki kehuu?lahje wrote:paras on ehdottomasti yucatan fire : D ei noilla muilla teekään sen jälkeen mitään, emt, tavallaan jopa parempaa kun THC.. /: imo
-
frapathea
Jaa ja eiks tuo kannakin ole ei-ei täälläpäin...?arbello wrote:Ihan tosta pussin takaa lukemalla se selviää, kaupat jotka tuota myy ei välttämättä ilmota kaikkia aineita mitä sisältää, ainakin tuo kauppa josta ostin oli jättänyt juuri kratomin mainitsematta.Konnabis wrote:Jos vähän nyt ensin ottaisit selvää asioista. Tuoteselosteen mukaan sencessä ei ole kratomia.arbello wrote:Sencessä on kratomia, joten se on laitonta ainakin.
Tai jos tuommoista väität, niin haluan perusteluja.
-
bol
- Kameleontti
Ei mielestäni ole.Jaa ja eiks tuo kannakin ole ei-ei täälläpäin...?
-
troca
- Karvakuono
Re: Yrttisekoitukset
11.11.2008 jäi spice regular, yucatan fire , ex-ses ja neder gold mixture tulliin. Sinne soitettiin ja paketti avattiin ja niitä alettiin tutkia. Tänään sitten piti käydä tullissa ja sakkoa tuli 60e spice regularista ja ex-sesistä. Reseptilääkkeitä kuulema. Neder gold mixturen ja yucatan firen sai takaisin. Molemmat toimii hyvin 
-
frapathea
Aijaa. Ihan muistelin.bol wrote:Ei mielestäni ole.Jaa ja eiks tuo kannakin ole ei-ei täälläpäin...?
-
Normander
- Psykonautti
Onko tuo Yacatan Fire siis täysin laillista, siinä ei ole mikään aine lääkelistalla? Aattelin vaan kun tuota olen ajatellut tilata, että olenko todellakin oikeutettu kuumotusvapaaseen tilaukseentroca wrote:11.11.2008 jäi spice regular, yucatan fire , ex-ses ja neder gold mixture tulliin. Sinne soitettiin ja paketti avattiin ja niitä alettiin tutkia. Tänään sitten piti käydä tullissa ja sakkoa tuli 60e spice regularista ja ex-sesistä. Reseptilääkkeitä kuulema. Neder gold mixturen ja yucatan firen sai takaisin. Molemmat toimii hyvin
-
troca
- Karvakuono
Kyllä yucatan fire täysin laillista on. Sitä vain ihmettelin että mitenhän neder gold mixturen sai takaisin vielä tullista vaikka se sisältää kratomia?
-
lasi666
- Tuppisuu
yucatan firee vois koklailla, Toimiiku miten verrattaessa spice goldiin?? Lisää kokemuksia tästä YF:stä kiitos.
-
dredi
- LD50
Tästä Spicestä ja samankaltaisista sekoituksista pyörii sitkeitä huhuja, että vaikuttavana aineena olisi itseasiassa synteettisiä CB-agonisteja. Nämä on suht uusia tutkimuskemikaaleja joiden vaikutuksista ei tiedetä paljon mitään, joillakin näistä epäillään olevan jopa karsinogeenisiä vaikutuksia.
Itse en tiedä huhujen todenperäisyydestä, mutta eipä huvita kokeilla ennenkuin jostain tulee faktatietoa näiden sisällöstä...
Itse en tiedä huhujen todenperäisyydestä, mutta eipä huvita kokeilla ennenkuin jostain tulee faktatietoa näiden sisällöstä...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
nasa
- Tuppisuu
Mielestäni YF on teholtaan suunnilleen SD:n luokkaa. Vaikutuksien kesto on kuitenkin selvästi lyhyempi.
YF ei myöskään ole läheskään niin riittoisaa. Tuo 2g:n pussi (pakattuna) menee helposti yhdessä päivässä.
Ylempää viestiä voisin kommentoida siten, että nuo ovat vain huhuja (joiden takana voivat olla jopa kilpailevat yritykset). Mitään faktoja ei taida olla antaa? Näistä tuotteista on erilaisia huhuja liikkunut aikaisemminkin, mutta ne on kaikki todistettu vääriksi.
YF ei myöskään ole läheskään niin riittoisaa. Tuo 2g:n pussi (pakattuna) menee helposti yhdessä päivässä.
Ylempää viestiä voisin kommentoida siten, että nuo ovat vain huhuja (joiden takana voivat olla jopa kilpailevat yritykset). Mitään faktoja ei taida olla antaa? Näistä tuotteista on erilaisia huhuja liikkunut aikaisemminkin, mutta ne on kaikki todistettu vääriksi.
-
peili
- Psykonautti
Eilen posteljooni toi vähän YF:ä. Kääräisin heti pienen jounin ja kyllähän tämäkin toimii. Tämä ärsytti kurkkuani vähiten testaamistani yrttisekoituksista (Spice s/g/d, ex-ses, genie). Vaikutusaika oli spiceä lyhyempi kuten jo mainittukin, mutta pidin tästä. Seuraavaksi koitan miksata tätä genien kanssa suhteessa 1:1. Paras yhdistelmä toistaiseksi on ollut spice diamond+ex-ses suhteessa 1:1
-
Sharydee
- Karvakuono
ite laitoin tän viikon alussa kahteen eri firmaan tilauksen. toisesta pitäis tulla ex-sesiä ja yucatan fireä ja toisesta vaan ex-sesiä. aikasemmat 3 kertaa molemmista ovat tulleet läpi, mut spicet tosiaan jäi tulliin. et saapa nähä ens viikolla tulevatko perille. mietin tossa et jos kokeilis yhdistää yucatan fireä ja ex-sesiä. kellään kokemuksia? oli tossa joku aika sitte kotibileet kaverilla ja sinne toin tuota ex-sesiä. meni ku kuumille kiville ja ihmiset tykkäs kovasti. 
"One pill makes you larger and one pill makes you small"
-
Zeke
- Lepakko
Kellään kokemusta Skunk yrtistä? Ei siis se THC:ta sisältävä kannabishuumekasvi skunkki.
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
-
frapathea
Ei taida olla tämän topicin huolia mut ainakin se dunkkaaZeke wrote:Kellään kokemusta Skunk yrtistä? Ei siis se THC:ta sisältävä kannabishuumekasvi skunkki.
// Luin ettäö ELI siis se teehooseetä..... Jes hyvä frapsu
Last edited by frapathea on Mon 15 Dec 2008, 18:53, edited 1 time in total.
-
Zeke
- Lepakko
Eiköhän tä topiikki pitkälti käsittele näitä "legal high" tuotteita. Mut joo.frapathea wrote:Ei taida olla tämän topicin huolia mut ainakin se dunkkaaZeke wrote:Kellään kokemusta Skunk yrtistä? Ei siis se THC:ta sisältävä kannabishuumekasvi skunkki.
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
-
Sharydee
- Karvakuono
tää on kyllä nyt ihan offtopic, mutta näin viime yönä unta et mulle tuli kratomia postissa salmiakinmakuisten pillereiden muodossa. xD ja ihan varmasti halusitte tietää tämän. 
"One pill makes you larger and one pill makes you small"
-
Ram1t
Olen lukenut että olisi vahvempaa kuin spice gold --> joku sanoi että vaikutukset huomas 0.1 g määrästä, mutta en tiedä luotettavuudesta..Zeke wrote:Kellään kokemusta Skunk yrtistä? Ei siis se THC:ta sisältävä kannabishuumekasvi skunkki.
-
Armitage
- Tuppisuu
3 pussukkaa Yucatania saapui tänään. Ei tainnut tullia kiinnostaa. Toisaalta, ennen joulua siellä varmaan riittää paketteja...
En ole poltellut noita. Ajattelin joku 0,2 g poltella aluksi ja katsoa miten vaikuttaa. Ilmoittelen sitten kuinka pelleilyä on tahi ei. Epäilyttää vielä että vaikuttaako sit lainkaan... kannabiksesta on jo +10 vuoden kokemus, että osaa ainakin verrata siihen...
Mites teenä? Minkälaisia määriä ja kuinka pitkään vaikuttaa?
EDIT: 30 min sitten vähän maistoin. :arrow:
En ole poltellut noita. Ajattelin joku 0,2 g poltella aluksi ja katsoa miten vaikuttaa. Ilmoittelen sitten kuinka pelleilyä on tahi ei. Epäilyttää vielä että vaikuttaako sit lainkaan... kannabiksesta on jo +10 vuoden kokemus, että osaa ainakin verrata siihen...
Mites teenä? Minkälaisia määriä ja kuinka pitkään vaikuttaa?
EDIT: 30 min sitten vähän maistoin. :arrow:
-
bom
- Lepakko
Yucata yllätti. Ku stydii indicaa.
....Johan valkeni:
http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=73649
http://translate.google.com/translate?h ... l=de&tl=en
....Johan valkeni:
http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=73649
http://translate.google.com/translate?h ... l=de&tl=en
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
Harold
- Kameleontti
nytkö se sitten selvis ? vai onko noihin juttuihin sitten uskomista...
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
freakmatic
- Psykonautti
en muistanukkaa ilmotella mutta ei se joulun aika mikää "automaattinen" pääsy suomeen oo :-D
saapui kirje osoitteesta siipitie 9, hesa, eli perkelleen tulli, 5 pussii spice goldii, saapumispäivä spiceillä oli 10.12 ko. tulliin
kuun lopus lähettäävät vasta takas mualimalle eli mausteettomat joulut tulossa, pitääpä alkaa ehtii muita päihteitä, tai olla kokonaan ilman
saapui kirje osoitteesta siipitie 9, hesa, eli perkelleen tulli, 5 pussii spice goldii, saapumispäivä spiceillä oli 10.12 ko. tulliin
kuun lopus lähettäävät vasta takas mualimalle eli mausteettomat joulut tulossa, pitääpä alkaa ehtii muita päihteitä, tai olla kokonaan ilman
-
sxoxyvg
- OD
Tuossa vielä käännettynä tuo saksalainen artikkeli
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=409713
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=409713
Ei tartte imee penistä \o/sxoxyvg wrote:Aiemmin olin saanut kuvan että Spicessä on jotain synteettistä kannabinoidia pelkästään lukemani perusteella. Nyt sitten Goldia testanneena sanon että jos Spice Gold EI sisällä jotain kannabinoidia(aminoalkyyli-indoli ryhmä on tarkempi veikkaukseni), lupaan imeä Thoxiumin pippeliä.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
peili
- Psykonautti
Siis mitä toi JWH-018 oikein on ja mitä se tekee ihmiselle? Ei oikein kielitaito riitä 
-
sxoxyvg
- OD
Synteettinen kannabinoidi, ei tietoa haittavaikutuksista. Mm. bluelightissa epäilty karsinogeeniksi.peili wrote:Siis mitä toi JWH-018 oikein on ja mitä se tekee ihmiselle? Ei oikein kielitaito riitä
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Asidyyli
- LD50
Tullut testattua tuo Spice Gold eikä tosiaan ole mitään placebo-vetoista vaihtoehtohöpöhöpöä. En tiedä mitä, mutta jotain tuossa on mikä potkii ja kunnolla (olkoon sitten vaikka JWH-018). Erittäin kannabismainen jumittava, jopa lievästi psykedeelinen vaikutus, jossa hitunen häiritsevää daturamaisuutta. Ihan jees pilven korvike, ja sitten taas tavallaan jopa pilveä voimakkaampi vaikutus...
Eli hyvin fudii Jehowa.
Eli hyvin fudii Jehowa.
Last edited by Asidyyli on Wed 17 Dec 2008, 23:03, edited 1 time in total.