Videopelit

Keskustelua taiteista ja luovuudesta.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

artemisia absinthium wrote:Olin ihan koukussa joskus aikoinaan GTA ykköseen ja kakkoseen ;D

Pentuna tuli kyllä pelattua ihan kiitettävästi sillä laatikkomallisella nintendolla..
sama täällä..... 8)
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Ahab

Post by Ahab »

Muistan että joskus oli segan ohjaimesta sormet aika turtana jonku mortal kombatin jälkeen.
Juu kahessa ekassa GTA:ssa oli kyl pakko saada kaikki tehtävät suoritettuu ja kaikki kill frenzyt sun spesiaalit. Uudempia en varsinaisesti ole koskaan päässyt pelaamaan kun kone ei riitä eikä taida cubelle olla. Tai jos onkin niin ei ole käynyt mielessä kun cubelle on riittänyt toistaiseksi muitakin pakkohankintoja.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

yhellä kaverilla oli penskana sormissa sellaset pyöreet jälet nintendon pelaamisesta :D
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Ivy
Psykonautti

Post by Ivy »

Tällä hetkellä jäin koukuun Anarchy Onlineen.. Jotenkin kaunis ympäristö ja pako oikeasta maailmasta :) Sitä vaan hankkii leveleitä ja jauhaa, jauhaa..
EDIT: Se on ilmainen vuoden 2006 loppuun :wink:
Ahab

Post by Ahab »

Tron 2.0 Ihan mahtava! Ephedratee päissäni alotin just ja hetken menee tottua outouksiin mutta onpahan vähän erilainen FPS.
spasm
OD

Post by spasm »

W10 wrote:Monkey islandit! Niitä on hauska aina aika ajoin säätää, kuten kaikkia muitakin Lucas Artsin seikkailupelejä.
aah täysin samaa mieltä :) Monkey Islandit ovat antaneet minulle yksiä parhaimpia hetkiä elämässäni (ja elämäni ei edes ole erityisen onnetonta). Mukava kuulla että muutkin pitävät tästä pelisarjasta, kuten myös muista Lucas Artsin point 'n' click -peleistä.

Peli-innostukset vaihtelevat suuresti, mutta eräs kestosuosikki on Heros of might and magic -pelisarja. Muita hyväksi todettuja pelejä ovat mm. asterix (SNESille), Keenit, Lemmings, Worms-pelit, Unreal Tournamentit, Death Rally, Nethack, ja monet todella vanhat pelit. En pidä juurikaan uusista peleistä.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Heroes of Might and Magic III
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

Kalastaja wrote:Heroes of Might and Magic III
pakko yhtyä kommentiin on kanssa tullu pelailtua
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Kyz wrote:
Yhdyn. On tullut ja tulee pelattua. Elämän aikana varmaan mennyt enemmän aikaa tuon pelin pelaamiseen, kuin työntekoon. :D
spasm
OD

Post by spasm »

Kalavale wrote:
Kyz wrote:
Yhdyn. On tullut ja tulee pelattua. Elämän aikana varmaan mennyt enemmän aikaa tuon pelin pelaamiseen, kuin työntekoon. :D

Yhdyn myös. Vuodesta toisen homm3.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Silent Hill. Niin hyvä kauhuseikkailu, että ostin pelkästään sen takia PS2:sen ja Silent Hill collectionin siihen. Rakastan arvoituksia ja seikkailua tietenkin, vähän aivoillekin töitä siinä.
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

LD50 wrote:Silent Hill. Niin hyvä kauhuseikkailu, että ostin pelkästään sen takia PS2:sen ja Silent Hill collectionin siihen. Rakastan arvoituksia ja seikkailua tietenkin, vähän aivoillekin töitä siinä.
jep ja leffakin onnistu!! mutta kyllä ne resident evil:it on kanssa välillä semmosia pähkinöitä että :shock: itse olen niitä enemmän tykittänyt

Friedrich Nietzsche
bb
Tuppisuu

Post by bb »

W10 wrote:Monkey islandit! Niitä on hauska aina aika ajoin säätää, kuten kaikkia muitakin Lucas Artsin seikkailupelejä.
Lucas Artsin Grim Fandango on kyllä yksi parhaista, kannattaa pelata.
Ahab

Post by Ahab »

bb wrote:
Lucas Artsin Grim Fandango on kyllä yksi parhaista, kannattaa pelata.
Grim Fandango yks harvoista peleistä joita oon alkanu pelaa uusiks vaikka kaikki on jo nähty.
pulC
Karvakuono

Post by pulC »

*ff7 - paras peli, jota muistan pelanneeni.. ja ne musiikit = sokerikuorutus :P

*Super Smash Brothers Melee. - aivotonta mättöä nintendomaailmassa, jotain niin herkullista paukuissa..

*Tales Of Symphonia - clicheinen tarina, mahtavat fightit reaaliajassa ..

*n64-pelit hyvässä seurassa.. kerran poltin handyyn reiän, kun tuli liikaa vispattuu tattia..

*LieroX - :D

Enemmän tulee pelattua konsolipelejä, kun voi vaan ryytyä sohvalle.. ja pelailla välillä.
Ahab

Post by Ahab »

Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

Nykyään tulee pelailtua vähän kaikenmaailman pelejä, mutta kaikista paras peli jota ikinä olen pelannut, on Final Fantasy VII.
CharlieBigPpotato
Kameleontti

Post by CharlieBigPpotato »

Mun suosikkepeli on Super cars 2 Amigalle.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

uskomattoman paljon tuo Drug Wars: Underworld on jaksanu innostaa viime aikoina. varsinki ku on saanu kaverilta kokoversion :)
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Star control II. http://sc2.sourceforge.net/

Loistava, loistava, loistava.
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

jokaisen pikku hampparin peli jolla ei ole mahiksia laittaa omia puskia :lol: :lol:
High Grow

ja tosi vanha Ganja Farmer varmasti kaikille tuttu ainakin melkein :P

Friedrich Nietzsche
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Ahab wrote:http://www.dingogames.com/tastyplanet/
sporea odotellessa :)
Sporelta odotan niin paljon, että se on lopulta julkaistaessa varmasti todella huono.
AD_HD @ synirc
Thoxium

Post by Thoxium »

World Of Warcraftia pelailen aktiivisesti, koukuttava :wink:
Ahab

Post by Ahab »

Kyz wrote:Ganja Farmer
Tossa on tosi hyvä se biisi mutta ei oikeen saa ääniä toimimaan. Jos joku saa sen biisin ripattua siitä niin kerro tässä tai pistä privaa.
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

Counter strike 1.6<3 Aivan mahtava, kuolematon legenda! Pilvessä tai/ja subuissa varmaan mukavinta pelailu, ja sujuukin vielä. Ryyneissä ei tahdo tulla mitään vaikka yrittäiskin. Poreissakin on ihan mielenkiintoista pelailla jos vaan jaksaa keskittyä ja olla hetken paikallaan. Wowia tulee välillä pelailtua, mutta ei koukuttanut kyllä minua niin paljon kuin useita muita kokeilleita. Mahtava sekin.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
immuzu

Post by immuzu »

oblivion ja lisäosat (Knights of the nine, Shivering isles)<3 :lol:
Usoda
LD50

Post by Usoda »

World of Warcraft päivittäin :oops:

Vanhat seikkailupelit ovat myös suosikkejani, erityisesti Day of the Tentacle, Sam&Max sekä Legend of Kyrandia sarja. Harmi että näitä ei enää juurikaan tehdä.

Muita pelejä joita pelaan silloin tällöin:
- Civilization IV
- Black & White 1&2
- Heroes of Might and Magic V
- Sims 1&2 (muuten kiva pelisarja paitsi ärsyynnyn kun ne naapurit aina tunkee ovelle ja lopulta teen asuntoon sellaisen huoneen jonne houkuttelen ne ja poistan siitä huoneesta oven joten ne jää sinne)
- Final Fantasy ja muut saman genren pelit
- Korealaiset MMORPGt

Yleensä en pelaa kovin paljoa tarkoittaen sitä että kosken ehkä yhteen näistä kerran kaksi vuodessa viikon verran ja sit taas tylsistyn siihen, WoW poikkeuksena.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

muuten kiva pelisarja paitsi ärsyynnyn kun ne naapurit aina tunkee ovelle ja lopulta teen asuntoon sellaisen huoneen jonne houkuttelen ne ja poistan siitä huoneesta oven joten ne jää sinne
Helvetin hienon idean keksit :twisted: :lol: Vois IRL kutsua vittumaiset kyylänaapurit kylään ja muurata ne johki huoneeseen, niin ei tarvi niitten takia kuumotella :twisted:
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
frapathea

Post by frapathea »

öh... mä pelaan pokemoneja..... mut mun zeldassa on bugi

muutenkin tykkään nintskapeleistä, käyn välillä tuolla miesihmisellä pelaamassa nessillä marioo minkä feilaan aina! :oops:
growy
Kameleontti

Re: Pelit

Post by growy »

GTA:t,Call Of Duty2(onlinessa)
Sitten TETRIS!
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.