[Projekti] BlotterReports

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Anonyymi

[Projekti] BlotterReports

Post by Anonyymi »

Monessa paikassa on maristu kyseistä palvelua tarjoavan sivuston puutetta, joten ajattelin että voisin ottaa projektiksi väsätä sellaisen.

Mitä mieltä kansa on? Ainakin omasta mielestä olisi todella käyttökelpoinen sivusto.

Kommentteja ja ehdotuksia otetaan vastaan.
Ahab

Re: [Projekti] BlotterReports

Post by Ahab »

Olisihan tuo kätevä. Sekavaa on se että jotkut blotterit on tosi suosittuja ja samoissa blottereissa kulkee eri tavaraa.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Aikalailla sama kuin pillreportsin kanssa.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Suomenkielinen blotter/pillreports ois kiva... mut tosiaan noissa vaihtelee ne aineet ettei siihenkään voisi täysin aina luottaa.
Kätevä se tietty silti olisi.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
dredi
LD50

Post by dredi »

Aika paha, kun blotterit saattaa olla hyviä ja sitten joku aivokääpiö säilyttää niitä väärin ja niistä tulee paskoja... ja paperille voi kuka vaan printtaa minkä kuvan haluaa. Tosin niin voi nappeihinkin.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Tuolla on hyvin alustavaa pohjaa projektille, saa selailla ja ehdottaa muutoksia ;)

http://mouhez.net/~harbin/
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Anonyymi wrote:Tuolla on hyvin alustavaa pohjaa projektille, saa selailla ja ehdottaa muutoksia ;)

Lappujen mikrogrammamääriä on turha laittaa näkyville, harva tietää ja diileriltä kysyttäes niis o ainaki miljuuna grammaa. Pelkästään toi tähtisysteemi riittää IMO. StrengTH nusnus. Ei varmaan oo lopullinen layout? :D

E: Content -> Suspected content, muistuttamaan että näihin ei voi luottaa 100%
Last edited by sxoxyvg on Mon 22 Dec 2008, 01:37, edited 1 time in total.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Anonyymi

Post by Anonyymi »

sxoxyvg wrote:
Anonyymi wrote:Tuolla on hyvin alustavaa pohjaa projektille, saa selailla ja ehdottaa muutoksia ;)

Lappujen mikrogrammamääriä on turha laittaa näkyville, harva tietää ja diileriltä kysyttäes niis o ainaki miljuuna grammaa. Pelkästään toi tähtisysteemi riittää IMO. StrengTH nusnus. Ei varmaan oo lopullinen layout? :D
Mitäs ehdotatte dosen tilalle laitettavaksi?

Mitä layouttiin tulee niin tuostahan puuttuu viellä suurin osa tavarasta. Mielestäni sen on vain hyvä olla tuollainen simppeli ja helppokäyttöinen. Keep It Simple, Stupid <3
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Anonyymi wrote:Mitäs ehdotatte dosen tilalle laitettavaksi?
Eiks sitä voi ottaa ihan vaan pois :)

e:eikä tuu
e2:mikäs ton verifiedin pointti on? no joo, en valita enempää.
Last edited by sxoxyvg on Mon 22 Dec 2008, 14:45, edited 2 times in total.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Siitä tulee vähän typerän näkönen jos laittaa "parittoman määrän" noita rivejä.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Usoda wrote:Suomenkielinen blotter/pillreports ois kiva... mut tosiaan noissa vaihtelee ne aineet ettei siihenkään voisi täysin aina luottaa.
Kätevä se tietty silti olisi.
Englanninkielinen tuosta on tulossa, sorge :P suomenkielisen localizationin voin kyllä laittaa
sxoxyvg wrote:E: Content -> Suspected content, muistuttamaan että näihin ei voi luottaa 100%
Vaihdettu.