Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
mauseri
LD50

Re: Amfetamiini topic.

Post by mauseri »

Nuiva Uneksija wrote:Niin sitä pitää vielä kysyä että onko se varmasti fiksuin mahdollinen ratkaisu kokeilla amfetamiinia edes pieninä annoksina jos satunnaisesti kärsii rytmihäiriöistä? :lol: Kellään kokemuksia?
itse tekisin sun tilanteessa niin, että väsäisin megahyvät töötit ruiskuun ja menisin sairaalan vessaan piikittään ne, sit äkkiä ulos vaikka käytävälle "näkyville" :D olis apu (jos tarvii ) lähellä :D mutta, mää oonkin aika saatanan pimee tapaus..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
dredi
LD50

Post by dredi »

Kannattaa ottaa pari proppua jos pumpussa on vikaa ja piriä haluaa kiskoa.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Anonyymi

Post by Anonyymi »

dredi wrote:Kannattaa ottaa pari proppua jos pumpussa on vikaa ja piriä haluaa kiskoa.
Minä taas kuulin että ei, jos käsitin oikein mitä tarkoitat noilla propuilla..
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Kyllä itselleni ja monille muillekkin propral auttaa rytmihäiriöihin hyvin.
dredi
LD50

Post by dredi »

Propral auttaa. Ja mitä tulee amfetamiinin nukuttamisreaktioon, jotkut ihmiset ovat joillekin aineille herkempiä kuin toiset. Nukahtaminen on oire lievästä yliannostuksesta, varsinkin puhtaan d-amfetamiinin kanssa.
tRip
Moderator

Post by tRip »

dredi wrote: Nukahtaminen on oire lievästä yliannostuksesta, varsinkin puhtaan d-amfetamiinin kanssa.
Kiintoisaa.. kerro ihmeessä lisää..?

Joku joskus sanoi, että 5htp:nkin kanssa nukauttava ominaisuus johtuisi hetkellisestä serotoniini övereistä. tiedä sit.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
dredi
LD50

Post by dredi »

No, kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa useista tapauksista joissa tottumattomat käyttäjät ovat ottaneet hyvin puhdasta amfetamiinia vahingossa liian suuren annoksen ja tuloksena on ollut nukahtaminen. Mitään tieteellistä dataa ei ikävä kyllä tässä vaiheessa ole veistää, enkä osaa sanoa minkälainen mekanismi ilmiön takana on. Mutta netistähän löytyy vaikka mitä. ;)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

dredi wrote:No, kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa useista tapauksista joissa tottumattomat käyttäjät ovat ottaneet hyvin puhdasta amfetamiinia vahingossa liian suuren annoksen ja tuloksena on ollut nukahtaminen. Mitään tieteellistä dataa ei ikävä kyllä tässä vaiheessa ole veistää, enkä osaa sanoa minkälainen mekanismi ilmiön takana on. Mutta netistähän löytyy vaikka mitä. ;)
olen itsekin ollut todistamassa tätä asiaa ja jopa itsekin sen kerran kokenut.
pyty
Psykonautti

Post by pyty »

mauser1911 wrote:
dredi wrote:No, kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa useista tapauksista joissa tottumattomat käyttäjät ovat ottaneet hyvin puhdasta amfetamiinia vahingossa liian suuren annoksen ja tuloksena on ollut nukahtaminen...)
Sama homma. En kyllä itsekkään osaa tätä ilmiötä selittää, dopamiini- ja noradrenaliinimääräthän tossa nousee aivoissa helvetin korkealle. Voisin kysyä tässä lääkärin mielipidettä asiaan ja illalla laittaa tähän viestiin vielä että löytyykö mitään loogista syytä. Monesti tullut pohdittua tätä asiaa :roll:
Amore
Karvakuono

Post by Amore »

Mullaki on yks tollanen frendi et _aina_ ku on tollasta hiukan tasokkaampaa viuhkaa ni se putoaa vetojen jälkee siihe paikkaa joksiki puoleks tunniks ja sitku se siit nousee ni onki täys vauhti päällä :p
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Jänskää ku on subukitkut päällä ni vauhti ei anna juurikan mitään oloja. Hiukan juttu luistaa enemmän. Melkein vois taas mennä takasin nukkumaan 0.5 tööttien jälkee.
Uke
LD50

Post by Uke »

Asiasta toiseen. Mikä on teidän ~vakioannos, kun otetta? Tai siis, paljon otatte päivän aikana, jos lähdette viikonlopunviettoon? Itse en ole laskenut kertaakaan, mutta veikkaan, että aika pienissä lukemissa ollaan. Toki myös ymmärrän, että annos on aina laadusta kiinni, mutta teidän perus katupiriannokset.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Gandalffi wrote:Asiasta toiseen. Mikä on teidän ~vakioannos, kun otetta? Tai siis, paljon otatte päivän aikana, jos lähdette viikonlopunviettoon? Itse en ole laskenut kertaakaan, mutta veikkaan, että aika pienissä lukemissa ollaan. Toki myös ymmärrän, että annos on aina laadusta kiinni, mutta teidän perus katupiriannokset.
0,3g-0,5g oli aikoinaan aika vakio..

edittiä: ai se olikin päivän aikana.. sit se oli kai ketola..
frapathea

Post by frapathea »

No riippuuhan se tosi paljon laadusta mut sellast keskivertopiriä mitä ny olettaa yleensä saavansa vähintään, ni ehkä ketola just vuorokaudessa, mut en osaa sanoo tarkkaan. Keskiverto vedot ehkä 0,3, aika samoil linjoilla ku mauser oikestaan, jotain paskaa saa kyl kiskoo vitusti enemmän ja sit toisaalta joskus on taas ollu sellasta settiä et silmämääräsesti pieniltä vaikuttaneet vedot onki ollu vähän liikaa. Se on sitä ku huumeiden vahvuudesta ei ikinä tiedä. :I
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Fiktaako viihdekäyttäjä porea? Menee mitä on, eli kaikki! :shock:
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
dredi
LD50

Post by dredi »

Aikoinaan kun löröä vielä vedin, hyvää piriä vedettiin 0,5g vetoja ja huonompaa vedettiin 0,7.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

dredi wrote:Aikoinaan kun löröä vielä vedin, hyvää piriä vedettiin 0,5g vetoja ja huonompaa vedettiin 0,7.
oot kyl ihme tyyppi.. :D mun mielestä, on ihan sama jos vetää hyvää 0,2 tai 0,5.. kai se on aika yksilöllistäki toi homma.. mä oon saanu samat kiksit pienemmällä määrällä ku frendit.. tiedä sit mistä sekin johtuu.. eikä siinä voi pelkkä tole olla kyseessä, ei se hirveesti muutu jos vedät 3 tai 5 vuotta. siis mun mielestä :D onneks ei tarvii tota paskaa enää kiskoo..
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

kyllä ne vedot paljonkin vaihtelee, 0,2-0,9..Kyllä sitä joskus tulee vähän fiktillä tarkistettua paljonko sitä aina viivaan mättää, mutta sekin on vain yleensä sillon kun tasokkaampaa tavaraa on ettei ihan öyskyjä kerrasta vetäise : )
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
polge
Psykonautti

Post by polge »

piri + punttisali ? Onko pumpulle liian kova pala jos ottaa sillei kevyesti vauhtia ennen salitreeniä?
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

mauser1911 wrote:
dredi wrote:No, kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa useista tapauksista joissa tottumattomat käyttäjät ovat ottaneet hyvin puhdasta amfetamiinia vahingossa liian suuren annoksen ja tuloksena on ollut nukahtaminen. Mitään tieteellistä dataa ei ikävä kyllä tässä vaiheessa ole veistää, enkä osaa sanoa minkälainen mekanismi ilmiön takana on. Mutta netistähän löytyy vaikka mitä. ;)
Voin myös allekirjoittaa tämän, itse kokeneena - ja myöskin todistajana. ;) Aika perus, kuten tuo että monet vanhat ja nuoret piripäät ovat kuolleet MDPV:n oodeehen, kun luulevat olevan sen jotain pk-seudun perus-katupiriä...

Omista henk.koht. kokemuksista haluaisin vain mainita kun tuossa yksi päivä otin kolme isoa dosea, n. 3 tunnin sisällä, aikuisten oikeasti hyvää amfetamiinia (toiseksi parhainta mihin olen törmännyt kokeiluasteella...), kunnes tajusin että oon ollut koko ajan tosi hyvissä.

On se petollista, se piri.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Itelläni aina sama homma affen kanssa tulee otettua buusteja kokoajan vaikka siitä ei mitään hyötyä ees oo..kahta kauheemmat morkkikset vaan myöhemmin.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
rogues
Lepakko

Re: tramadoli

Post by rogues »

mulle tulee siitä paskasta paha olo kun 3 päivää vetää sitä ja viinaa sekasin. ilmeisesti tulee nykyään vedettyä liian vähän :lol:
mauseri
LD50

Post by mauseri »

rogues wrote:mulle tulee siitä paskasta paha olo kun 3 päivää vetää sitä ja viinaa sekasin. ilmeisesti tulee nykyään vedettyä liian vähän :lol:
niin.. sekotin taas pirin ja amfetamiinin.. ;) 8)
rogues
Lepakko

Post by rogues »

mauser1911 wrote:
rogues wrote:mulle tulee siitä paskasta paha olo kun 3 päivää vetää sitä ja viinaa sekasin. ilmeisesti tulee nykyään vedettyä liian vähän :lol:
sattu kyllä oleen aika iso pussi mikä avattiin. ettei ollut kiertänyt kylillä jatkettavana kaikilla paskoilla. en mä sitä vedäkkään kun varmasti kunnollista. ja kaverit ei oo mitää g kauppiaita ja vitun hyvin frendejä...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

rogues wrote:
mauser1911 wrote:
sattu kyllä oleen aika iso pussi mikä avattiin. ettei ollut kiertänyt kylillä jatkettavana kaikilla paskoilla. en mä sitä vedäkkään kun varmasti kunnollista. ja kaverit ei oo mitää g kauppiaita ja vitun hyvin frendejä...
elä nyt suutu :D toisille tulee laskut, toisille ei. se on mun mielestä päästä kiinni, siis psyykkeestä tai jostain.. koska ei amfesta tuu mitään laskuja. kyllä varmasti olo ois 3 päivän jälkeen huono, mut viinasta se paha olo tulee.
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

Onpahan tätäkin nyt maistettu. Annoksena meikäläiselle ominaisesti todella varovainen dose, ehkä noin reilu 20mg. Nokkaan. Ilmeisesti ihan hyvälaatuista tavaraa.

Miellyttävän rento, mutta energinen fiilis. Diggaan enemmän kun MDPV:n olosta. Ärsyttävä lihasnykinä vaivaa olkapäätä.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Ununnilium wrote:Onpahan tätäkin nyt maistettu. Annoksena meikäläiselle ominaisesti todella varovainen dose, ehkä noin reilu 20mg. Nokkaan. Ilmeisesti ihan hyvälaatuista tavaraa.

Miellyttävän rento, mutta energinen fiilis. Diggaan enemmän kun MDPV:n olosta. Ärsyttävä lihasnykinä vaivaa olkapäätä.
vittu mitään järkeä ottaa amfetamiinia noin pieniä. 0,2g voit ottaa huoletta (eli 10 kertanen määrä)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

peltsi wrote:Itelläni aina sama homma affen kanssa tulee otettua buusteja kokoajan vaikka siitä ei mitään hyötyä ees oo..kahta kauheemmat morkkikset vaan myöhemmin.
se on harmillista et porukka ei ymmärrä sitä miten amfe toimii. ja vituttaa kattoo vierestä ku porukka ei tajuu et se toimii jo ja vetää ja vetää ja sitten tuijottaa jostain ovisilmästä rappuun ku luulee et kytät hiippailee rapussa.
Spadukka

Post by Spadukka »

miks mun viesti poistettiin? No sanon uudestaan että kunnon A-vitamiinista ei tulekaan mitään ihmeellisiä laskuja vaan niistä jatkeaineista joita se sisältää. mut kaikki varmaan sen tiesikin jo.
dredi
LD50

Post by dredi »

Höpsis. Kyllä siitä tulee, niitä ei vaan huomaa niin selvästi. Vaikuttaa kuitenkin välittäjäaineiden tasapainoon ja näitä vaikutuksia voi havainnoida kuukausia käytön jälkeen.