Onko mitään mahdollisuuksia saada poltettua dmt suoraan lehdistä (Psychotria)?
Tekemättä kristallia?
Esim vapon avulla? Mikä lämpötilan pitäis olla?
Ja voiko sen verran suurta määrää siihen edes saada?
dmt+vaporisaattori
-
Asidyyli
- LD50
Re: dmt+vaporisaattori
kuulemma vaikutukset minimaaliset oraaliseen nautintaan verrattuna, muttateoriassa pitäs toimia... ja jotkut polttaa maoi:n siinä samassa vielä... tää aihe kyl KIINNOSTAA koska just p.viridistä maistelin piipusta ja lyhytkestoinen mutta lievästi alteroitunut olo (muita päihteitä alla?)
-
sxoxyvg
- OD
Ei se erottelu oikeesti ole kovin vaikeata, kannattaa yrittää. Muistaakseeni jonkinsortin ohjeetkin tänne olen kirjoittanut, jos en niin raapustelen huomenissa vaikka.
Mutta mutta, esim. mimosaa tarttis ainaskin sen 10g jos 0,5% olisi pitoisuus.
Mutta mutta, esim. mimosaa tarttis ainaskin sen 10g jos 0,5% olisi pitoisuus.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Kalastaja
Ei.TAO wrote:Onko mitään mahdollisuuksia saada poltettua dmt suoraan lehdistä (Psychotria)?
Tekemättä kristallia?
Esim vapon avulla? Mikä lämpötilan pitäis olla?
Ja voiko sen verran suurta määrää siihen edes saada?
Ei oo millään tavalla sama asia polttaa noita lehtiä ja vapottaa dmt.a vapaana emäksenä. Kylhän noista lehdistä jotain polttomiksiä saa, mutta sepä siinä. Ite oon polttanut chalipongan (Diplopterys cabrerana) lehtiä miksattuna ties mihin yrtteihin ja onhan siinä jotain psykoaktiivista, mutta eipä mitään kummosta. Sellasenaan olen tainnut kerran diplopterysta polttaa enkä menis vahvistamaan mitään mitä ei sais kun hengittää miknä tahansa poltetun kasvin tms. palamistuotteita. Ehkä jotain ehkä ei.
Vapottomalla ehkä mahollisesti vois saada jotain enemmän irti. DMT free basen (eli sen vapaan emäksen) kynnysannos on jotain 5 - 10 - 15 mg, ja koska virdiksen lehdissä on keskimäärin jotain 0,5% dmt.a, pitäis niitä vapottaa 1 - 3 grammaa kerralla. Siis noin teoreettisesti. Sit se höyry imasta melke kerralla niinku puhtaalla dmt.lla. Nii, ja noissa lehissä se dmt on suolana, joten niitä tarttis ehkä vähän enemmänki. Joten teoreettisesti ehkä mahollisesti jos vapotat + pari grammaa kerralla ja saat sen kaiken yhdellä kertaa keuhkoihin, voisi dmt toimia. Mut sit ne ongelmat, noin isoa määrää taitaa olla aika mahotonta vaporisoida tehokkaasti + koska se dmt on suolana kasveissa se vaatisi tosi korkean lämpötilan, jolloin muitakin aineita varmasti höyrystyy.
DMT freebase kiehuu merckin mukaan 60-80 asteessa, mutta Shulgin sanoo tihkalinsa sen olevan väärin, mutta ei kuitenkaan anna muita kiehumispisteitä. Mut jotain siihen suuntaan. Alle 100 astetta varmaan kuitenkin. Mut sit taas suolana dmt kiehuu/höyrystyy varmaan vasta jossain kahden sadan tienoilla (ihan hatusta heitetty, perustuu joidenkin suolojen kiehumispisteeseen).
Ja sit yleisesti vaik freebase DMT:n vapottamisesta. En menis tunkemaan sitä johonkin kalliseen vapoon, koska se maku tarttuu varmasti eikä lähde pois. Yksinkertasimmillaan ja toimivasti sen dmt:n voi sekottaa pieneen määrään jotain kasvimateriaalia, ja polttaa/vapottaa tavallisesta lasipiipusta, niin että liekki ei kosketa sitä tavaraa. Niin, että liekin kärki on jotain sentti pari itse tavarasta. Jos liekki koskettaa ei se mikään katastrofi ole, mutta sit viimeistään kannattaa imasta kaikki savu sisään.
Ei mitään ekstraktointi -keskustelua tähän ketjuun!!! Siirrän noi viestit toiseen DMT ketjuun.
-
Asidyyli
- LD50
Joo, maistoin tota p. viridistä eilen ja kyllä siitä joku jännä placebo olo kai tuli mutta johtui varmaan alla olleesta tukevasta kuosista... hemmetin hyvänmakuista kyllä poltettuna, on vissiin tupakan sukuinen kasvi?