Tietääkö kukaan mitä on tapahtunut hppryn sivuille? Rahapulaako vai mitä?
Vaikuttaa ihan asialliselta järjestöltä, mutta toiminta on varmaan aika suppeaa, kun en ole ko. järjestöstä kuullut juuri missään, vähän sama kuin sky.
Olen kuullut, että sky:llä oli tapana vuosia sitten hankkia artikkeli viikossa hesariin, mahtaako kukaan tietää onko tuo totta?
Hppry
-
Asidyyli
- LD50
-
Lasipallo
- Kameleontti
-
Pot Head
- Psykonautti
-
Lasipallo
- Kameleontti
Ilmeisesti joku meni sitten sekottamaan sivut, etsivät uutta webmasteria.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Asidyyli
- LD50
-
Maor
- Kameleontti
-
Lasipallo
- Kameleontti
Ilmeisesti HPPRY:llä on ollut nyt jo jonkin aikaa blogi, kannattaa vilkaista.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
HUUHAA
- Apteekki
oispa tarpeeksi rahaa ni laittasin MTV3:lle mainoksen pyörimään että kaikki pilven polttajat mielenosotukseen eduskuntatalon eteen pvm:**.**.** klo. **:**
tuliskoha tarpeeksi porukkaa että ne alkais eduskunnassa taipumaan hampun laillistamiseksi :?: :?:
tuliskoha tarpeeksi porukkaa että ne alkais eduskunnassa taipumaan hampun laillistamiseksi :?: :?:
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään