mauser1911 wrote:^^ ja riski numero 2: kun saat noin perkeleesti niitä kerralla, miten maltat olla syömättä niitä tyyliin, niin kauan valveunilla kun nää loppuu? ite sain n. 6kk 2x200mg vrk 10 päivän välein ja aina kun napit sain käteen meni n. 3vrk ihan tutkalla..
käytän tramadolia ihan siihen tarkoitukseen mihin määrätty eli voimakas kipu, hyvinharvoin hupihupina...
mulla tramalista tulee yliaktiivinen olo jos vetää sen puolitoista laattaa ja ehkä hieman valveunia...
kai se on sitä itsekuria,heh. kieltämättä tulee rouskutettua yli annostusohjeen joskus,aamuisin jos väsyttää niin kietaisen 3tbl nassuun ennen kouluun menoa, piristää kummasti. on mulla ardinex respa iteroituna kans mut en oo hakenu yli 2kk sitä, vaikka kodeiinia pidän parhaimpana euforian tuojana miedoista opiaateista...
välillä unohankin nuo napit, eli voi mennä päiväkin etten ota mitään tmv.
eikö se ole se vanha sanonta että jos pirulle antaa pikkusormen se vie koko...
ITSEKURIA!!!
kissankorva wrote:Mitä nämä tramalit maksavat yleensä katukaupassa?
Ei jos joku tietää 50mg, 100mg, 150mg hinnat niin voisiko lisätä tänne?
luulis et 20 eurolla muutaman sais -z
Kyllä 20 eurolla varmaankin useiten saa useita. Kenties kymmenen tai enemmän. Kai suuri osa myyjistä tajuaa, että on tyhmää pitää kiskurihintoja. Älkäämme tukeko kiskurihintoja.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Prkl menin sitten vahingossa vetämään tramalia nokkaan. Oli oxyjen vieressä pöydällä, enkä katsonut, mitä otin. Tuntui siltä että nenä ja koko matka kurkkuun palaisi ja sattui ihan helvetisti. Yritin oksentaa pois, muttei se tietenkään onnistunut. EI TOD KANNATA VETÄÄ TOTA NASAALISTI!
goofy wrote:Prkl menin sitten vahingossa vetämään tramalia nokkaan. Oli oxyjen vieressä pöydällä, enkä katsonut, mitä otin. Tuntui siltä että nenä ja koko matka kurkkuun palaisi ja sattui ihan helvetisti. Yritin oksentaa pois, muttei se tietenkään onnistunut. EI TOD KANNATA VETÄÄ TOTA NASAALISTI!
Joo. Testasin ite kans nokittaa tramalin. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Poltti ja sattu niin saatanasti.
Melko turha niitä on nokitella. Nokittaessa saattaa stimulanttiset vaikutukset nosta enemmän esille, ehkä, kun taas syömällä nuokkupuoli tulee enemmän esiin, ehkä. Anyway syömällä vaikuttaa ihan yhtä hyvin.
Muutaman kaverin kanssa tuossa n.2kk sitten tramadoleja nokiteltiin alkoholin kanssa..eipä niistä nyt erityisempää vaikutusta huomannut kuin sen miten pihalle pamahtaa kun hörppää pari viina pulloa ja sen +200mg tramadolia päälle : ) melko turhia raksuja, mutta kyllä ne pienen boostin viinan kanssa antaa.
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
zul1us wrote:Muutaman kaverin kanssa tuossa n.2kk sitten tramadoleja nokiteltiin alkoholin kanssa..eipä niistä nyt erityisempää vaikutusta huomannut kuin sen miten pihalle pamahtaa kun hörppää pari viina pulloa ja sen +200mg tramadolia päälle : ) melko turhia raksuja, mutta kyllä ne pienen boostin viinan kanssa antaa.
Turhia? Johtukohan nokittamisesta vai alkoholista. Kyllä mulla toi 200mg ilman mitään muuta tekee jo mukavat euforiat.
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
bUkkA wrote:Joku 600mg toimii jo ihan mukavasti. Aiemmin kokeilen 150 ja sen jälkeen 300mg joista kumpikaan ei antanut kun lieviä tai olemattomia vaikutuksia.
Se riippuu mistä roikkuu. Joillakin on luontainen toleranssi korkeampi. Olen huomannut sen myös, että jos käyttää monia päiviä putkeen, niin se kasvattaa tolet tosi nopeasti ja vaikka sen jälkeen pitäisiä taukoja ja taas ottaisi, niin ei toimi enää yhtä hyvin. Ja jos käyttöhistoria on muutenkin pitkä, eikä vedä pitkiä putkia, niin tuo kestotoleranssi syntyy silti pikkuhiljaa.
zul1us wrote:Muutaman kaverin kanssa tuossa n.2kk sitten tramadoleja nokiteltiin alkoholin kanssa..eipä niistä nyt erityisempää vaikutusta huomannut kuin sen miten pihalle pamahtaa kun hörppää pari viina pulloa ja sen +200mg tramadolia päälle : ) melko turhia raksuja, mutta kyllä ne pienen boostin viinan kanssa antaa.
Turhia? Johtukohan nokittamisesta vai alkoholista. Kyllä mulla toi 200mg ilman mitään muuta tekee jo mukavat euforiat.
Imo paras sarjassaan. Taitaa olla aika yleinen mielipide
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
Sen jälken kun olin buprenorfiinia kokeillut muutaman kerran, ei tramadoli timinut fool-blown enää vaikka otti 600mg parhaimmillaan, ei kylläkään kerrallaan.
Mukavastihan nää toimii. Otin kaverilla 300mg ja kesti kyllä jonkun aikaa ennen kun alko mitään tulee mutta kyllä siinä puheliaisuutta tuli sun muuta. Sit poltin pienen paukun salviaa ja puheliaisuus katos sinne ja loput ajasta oli semmosta puoli-unta. Noin kuus tuntia makasin patjalla silmät kiinni nukkumatta hetkeekään. Hauskaa se silti oli.
Mun mielestä tramal on aika turha tabu, tosin oon niin superrakastunut kontteihin, ettei mikään muu nappaa.
Muistan kyl, kun nollatolella tramalia otin about vuosi sitten, niin tuli aika rento olo, muttei pystynyt nukkumaan. Kesällä kun vedin 400mg päivässä, niin viikon jälkeen ei tuntunut enää miltään.
Mulla toimii tramadoli noin 300-400mg annoksilla euforisesti ja hieman stimuloivasti. En saa edes unta helposti ja leuka menee lukkoon. Onko ketään useampiakin ihmisiä täällä jota tramadoli pitää hereillä ja häiritsee unen saantia? Yli 500mg en yleensä uskalla ottaa siitä seuraavan mahdollisen epileptisen kohtauksen takia joita olen tramadolista saanut.
sienisalaatti wrote:Mulla toimii tramadoli noin 300-400mg annoksilla euforisesti ja hieman stimuloivasti. En saa edes unta helposti ja leuka menee lukkoon. Onko ketään muita jota tramadoli pitää hereillä ja häiritsee unen saantia? Yli 500mg en yleensä uskalla ottaa siitä seuraavan mahdollisen epileptisen kohtauksen takia joita olen tramadolista saanut. Olenko ainoa jota tramadoli valvottaa?
et varmasti mä otan aina 600mg startin ja ehkä 8-10 tunnin päästä 300-450mg lisää. ei sillon malta mennä nukkumaan, kun on niin vitun hyvä olo..
sienisalaatti wrote:Mulla toimii tramadoli noin 300-400mg annoksilla euforisesti ja hieman stimuloivasti. En saa edes unta helposti ja leuka menee lukkoon. Onko ketään muita jota tramadoli pitää hereillä ja häiritsee unen saantia? Yli 500mg en yleensä uskalla ottaa siitä seuraavan mahdollisen epileptisen kohtauksen takia joita olen tramadolista saanut. Olenko ainoa jota tramadoli valvottaa?
et varmasti mä otan aina 600mg startin ja ehkä 8-10 tunnin päästä 300-450mg lisää. ei sillon malta mennä nukkumaan, kun on niin vitun hyvä olo..
joo no mä oon useita kertoja yrittäny nukkumista mutta se yö on menny kokonaan makoillen valvomiseen.. pystyn valvomaan tramadolilla pariki päivää.. eteenkin jos otan debotit kokonaisina.. deboteista ei tule sitä kunnon "nousua" niinku useasta 50mg nopeavaikutteisesta kapselista mutta ne pitää tosi pitkään valveilla. frendit taas nukahtelee jos ottaa tramadolia kunnon annoksen.. mul on sopiva se 300-400mg/kerta ja hyvin vaikuttaa. mul toimii pieniki määrä about yhtä hyvin ku joillain frendeillä ~800-1000mg.. on aika yskilökohtaista tuo tramadolin kanssa päihteily ku toiset vetää aivan älyttömiä määriä jota mä en tosiaankaan menis vetämään.. saan helposti tramadolista epileptisen kohtauksen ja se on aika ilkeää.
ja tämä kodeiini(eli metyylimorfiini) on kans toinen opiaatti joka ei sinäänsä valvota mutta mulle tulee jo 150mg kodeiini annoksesta tosi lämmin ja about 10mg morfiinia vastaava fiilis (johtuen varmaan siitä, että se osittain metabolisoituu morfiiniksi.. ja se on tosi yksilökohtaista sillä toisilla ihmisillä ei ole tarpeeksi isoa määrää entsyymiä joka tuon kodeiinin demetyloi morfiiniksi) yksinkertainen demetylaatio prosessihan tuo on, eli labrassa pystyy kodeiinin demetyloimaan suht helposti morfiiniksi. oon ehkä kaveriporukasta ainoa jolla tramadoli ja metyylimorfiini toimii pienilläkin annoksilla erittäin miellyttävästi
Nykyään myös minulle tulee nuo erittäin stimulatiiviset vaikutukset tramadoleista. Ei tarvitse nukkua ei syödä... Paitsi tekee mieli syödä jotain hyvää
Dexma wrote:Nykyään myös minulle tulee nuo erittäin stimulatiiviset vaikutukset tramadoleista. Ei tarvitse nukkua ei syödä... Paitsi tekee mieli syödä jotain hyvää
Joo unohdin sanoa, että ruokahalu lähtee myös jo 300-400mg tramadoli annoksesta.. debotteina otan kyllä yleensä enemmän, mutta niin: Yhtä hyvin se ei kuitenkaan poista ruokahalua verrattuna fentanyyliin, oksikodoniin ja morfiiniin(olen saanut sairaalassa kyseisiä opioideja/opiaatteja iv. Mutta myös oksikodoni- ja morfiinivalmisteita katukaupasta. Fentanyylilaastareihin en ole koskenut, koska pidän niitä hengenvaarallisina)
On se tramadoli kyllä ihmeellinen. Eteenkin tuo, että kun olen syönyt tramaleita reseptillä melkein 2vuotta kipuihin ja sen jälkeen päihde käytössä melkein joka kerralla olen saanu enemmän stimuloivan fiiliksen ja euforian ilman mitään nuokkumista. Ehkä parhaimpia lääkkeitä mitä tiedän! Kohottaa mielialaa, poistaa kivut, stimuloi, euforia ja mitä vielä!
Paras kokeilemani aine. Ihmetyttää vain se että tätä myydään puhtaana Tramadolihydrokloridina vert Kodeiiniin jota myydään vain muihin myrkkyihin sekoitettuna. Ja tätä kaikenlisäksi vielä suurehkoilla annoksilla, esim 150mg jolla pääsee jo oloihin. Kun taas panacod kolme kertaa päivässä ei tuo mitään oloja.
Ja siis mä saan euforiaa jo 100mg Molemmilla substansseilla.
Itsellä tulee jo 150 mgstä tosi ärsyttävä masennus seuraavana päivänä. Aamulla herätessä on viel hyväolo, mutta jossain puoleltapäivin hiipii pieni masennus. Ei jaksa tehdä mitään eikä huvita oikeen mikään. Oon aika ärtyisäkin silloin. Väsyttää tosi paljon, vaikka on nukkunut 9-10 tunnin yöunet. Helvetin ärsyttävä olo .
alkuun toimi 300mg todella hyvin oli kun olis hyvää pollea polttanut. nykyään ei saa samoja iloja edes 800mg setillä. mitä mieltä on porukka kannattaako samaan aikaan tai suunnlleen samaan aikaan vetää bentsoja alprox tai xanoreita ? tehostaako vaikutusta vai heikentääkö ? kiva aine muuten kyllä ja savut toimii samaan aikaan tosi hyvin! yöllä jos haluaa nukkua niin välillä tuntuu ettei auta edes vähän isompi määrä betsoja että sais unta noin 6mg xanttuja 1.5 telaria ja 3 kpl. 1 mg dopotteja. nyt kun on dormicumitkin loppu
rogues wrote:alkuun toimi 300mg todella hyvin oli kun olis hyvää pollea polttanut. nykyään ei saa samoja iloja edes 800mg setillä. mitä mieltä on porukka kannattaako samaan aikaan tai suunnlleen samaan aikaan vetää bentsoja alprox tai xanoreita ? tehostaako vaikutusta vai heikentääkö ? kiva aine muuten kyllä ja savut toimii samaan aikaan tosi hyvin! yöllä jos haluaa nukkua niin välillä tuntuu ettei auta edes vähän isompi määrä betsoja että sais unta noin 6mg xanttuja 1.5 telaria ja 3 kpl. 1 mg dopotteja. nyt kun on dormicumitkin loppu
Offtopickina tuli mieleen että tramalin tuoteselostuksessa lukee kai ettei kandee ottaa jos on "pilvessä" . siis toi pilvessä lukee tolleen lainausmerkeis
Se, ettei saa unta on mulla ollut sitä ettei tosiaan saa unta. Pyörii unen ja valveen rajamailla, mutta varsinaiseen uneen ei vajoa sitten millään. Ainoa oppari jonka kanssa oon saanut nukuttua on unikkotee. Vanha kansa sanoo unikkoteetä "unen tuojaksi". Sen oon kokenu vaikka *hyvänä* unilääkkeenäkin.