MDPV
-
Ununnilium
- Lepakko
Re: MDPV
Siis uskaltaako MDPV kanssa ottaa threshold annoksen amfetaa? Sanoisin, että tuskin tuo kombo tappaa, mutta kyllähän siinä vaarallisuuspotentiaali voimakkaasti kasvaa. Uskoisin, että jos nyt puhutaan threshold annoksista niin kovin suuria ongelmia ei pitäisi esiintyä.
Molemmat kyllä toimivat osittain samojen mekanismien kautta, notta kovin hirveästi en uskaltaisi sekaisin ottaa.
Molemmat kyllä toimivat osittain samojen mekanismien kautta, notta kovin hirveästi en uskaltaisi sekaisin ottaa.
-
Anonyymi
Tulin sellaiseen lopputulokseen, että pelkästä pevekistä tulee semmoset verenpaineen nousut ym. että en todellakaan uskaltaisi ottaa enää amfetamiinia päälle. Kahvia kun joi päälle niin tuli semmonen olo että kuolee..Anonyymi wrote:Asiasta viilipurkkiin,
uskaltaako pevekin kanssa ottaa threshold annoksen piriä? Ettei kuole hypertermiaan tai saa mitään kohtausta.
Millä lääkityksellä tuon verenpanpaineen nousun/verisuonten supistumisen/sykkeen nopeutumisen saisi kuriin? Itsellä olisi propraleja ja enalaprileja.
-
bUkkA
Tähän asti paras RC Stimu, mitä olen kokeillut. Aivan selkeästi. 7mg Pisti puhumaan moneks tunniks ja JWH-018 pisti juttuihin vähän jännää. Laskut tuli puolen yön maissa, mutta aika äkkiä pääsi uutee nousuun jonkun 10mg buustin avulla, jota tuli vähän sotkettua ympäriinsä. Ehkäpä oma suosikkistimu, koska ei pistä skitsottamaan samalla tavalla kun esim meta...
Tuli tiistai aaamuna, ekat doset 30min postin tulosta.
Hehee. Aika äkkiä toi 1g tuntuu menevän näin loppujenlopuks. Menny jo varmaan koht puolet.
Huhhuhhh.
Tuli tiistai aaamuna, ekat doset 30min postin tulosta.
Hehee. Aika äkkiä toi 1g tuntuu menevän näin loppujenlopuks. Menny jo varmaan koht puolet.
-
Harold
- Kameleontti
on kyllä kummaa tavaraa.
nasaalisesti tuli nautittua joku random määrä ( ei varmuutta, koska ainetta oli hyvin todennäkösesti jatkettu )
vaikutukset olivat piiskan ja essojen välimaastoa, ihan taivaallista. mutta n. neljä tuntia ottamisen jälkeen iski hirveet laskut päälle ihan yhtäkkiä. heikotusta ja pahaaoloa + päänsärky, mikä ei oo vieläkään kadonnu, vaikka aineen ottamisesta on kohta 12h
ehkä jos ottais tasasin väliajoin niin ois kivaa, mut toisaalta noi laskut pelottaa.
nasaalisesti tuli nautittua joku random määrä ( ei varmuutta, koska ainetta oli hyvin todennäkösesti jatkettu )
vaikutukset olivat piiskan ja essojen välimaastoa, ihan taivaallista. mutta n. neljä tuntia ottamisen jälkeen iski hirveet laskut päälle ihan yhtäkkiä. heikotusta ja pahaaoloa + päänsärky, mikä ei oo vieläkään kadonnu, vaikka aineen ottamisesta on kohta 12h
ehkä jos ottais tasasin väliajoin niin ois kivaa, mut toisaalta noi laskut pelottaa.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
ShieLL
- Tuppisuu
0,1 Annoksilla mentiin ja buustailtiin aina ku siltä tuntu, puhetta riitti jne... Mulla toimi about 2-3 timmaa sillee huolel tyylii piri potensiin10 sit laskut ja buustii kehiin 
Tietääkö kukaan vaikuttaako toleen esmes: ettei pöhinä skulaa kunnolla viikko sen jälkeen?
Tietääkö kukaan vaikuttaako toleen esmes: ettei pöhinä skulaa kunnolla viikko sen jälkeen?
-
bom
- Lepakko
MDPV toimii dopamiinin takaisinoton estäjänä. Mites noi pöhinät sit? Niillähän tais olla myös jotain adrenaliiniin vaikuttavaa toimintaa, tosin myös dopamiiniin?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
pyty
- Psykonautti
http://en.wikipedia.org/wiki/Amphetaminesbom wrote:MDPV toimii dopamiinin takaisinoton estäjänä. Mites noi pöhinät sit? Niillähän tais olla myös jotain adrenaliiniin vaikuttavaa toimintaa, tosin myös dopamiiniin?
-
Anonyymi
Dopamiinin ja noradrenaliinin takaisinottoa se estää. 4 kertaa tehokkaammin metyylifenidaattiin verrattuna. T: Wikipedia
EDIT: Normaali piri vaikuttaa mun mielestä enemmän noita välittäjäaineita vapauttamalla kuin takaisinottoa estämällä, vaikka kyllä se silläkin tavalla pienemmässä määrin toimii.
EDIT: Normaali piri vaikuttaa mun mielestä enemmän noita välittäjäaineita vapauttamalla kuin takaisinottoa estämällä, vaikka kyllä se silläkin tavalla pienemmässä määrin toimii.
-
Anonyymi
Varaudu ainakin saatanallisiin laskuihinHarold wrote:mun mielestä tätä kysymystä ei oo vielä esitetty missään täällä, joten kysynkin essot+mdpv kombosta, mitä mieltä olette ?
Itse en lähtisi kombottamaan MDPV:tä enää minkään stimun kanssa näin muutaman kokeilun jälkeen.
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
Päädyin pitkän käytön lopussa IV-annoksiin 80-140mg. Joskus tuli vedettyä uusia annoksia parin tunnin välein. Tulin todella hyperseksuaaliseksi. Muutaman päivän käyttöputkien jälkeen päädyin todella pahoihin vainoihin. Hyppäsin sillalta viimeisimpien vainojen jälkeen, 1,5kk sairaalaa.Ununnilium wrote:Kuulostavat aika hurjilta annoksilta nuo vetämänne satsit jos vielä IV:stä on kyse.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
-
arbello
- Psykonautti
No huh huh mitä annoksia, voin kuvitella laskuja tuon jälkeen, kun itsellä + monella muulla 30-40mg nokituksien jälkeen on jo tullut aika karmeat laskut.CharlieBigPpotato wrote:Päädyin pitkän käytön lopussa IV-annoksiin 80-140mg. Joskus tuli vedettyä uusia annoksia parin tunnin välein. Tulin todella hyperseksuaaliseksi. Muutaman päivän käyttöputkien jälkeen päädyin todella pahoihin vainoihin. Hyppäsin sillalta viimeisimpien vainojen jälkeen, 1,5kk sairaalaa.Ununnilium wrote:Kuulostavat aika hurjilta annoksilta nuo vetämänne satsit jos vielä IV:stä on kyse.
-
Harold
- Kameleontti
itteenikin tässä substanssissa vituttaa juuri se, et yhtäkkiä ja vielä melko nopeesti tulee sellanen fiilis ettei mikään kiinnosta.
pahimmat laskut mun kohdalla ikinä. ei vedä koksut ja amfet vertoja.
pahimmat laskut mun kohdalla ikinä. ei vedä koksut ja amfet vertoja.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
jxx
- Psykonautti
Joo ei mistään niin pahoja laskuja koskaan. Tänään olin ihan oikeasti valmis ampumaan itteni,eikä musta vaan tuntunut et haluisin tehdä niin. Olin melkeen psykoosissa.
Ja tuntuu et tää laskee kerta kerralta vaan nopeemmin.
Kuuluu silti mun lempistimulantteihin. Jos kestäis kauemmin ja laskut ei ois niin järkyttävät,ois ihan ykkönen.
Ja tuntuu et tää laskee kerta kerralta vaan nopeemmin.
Kuuluu silti mun lempistimulantteihin. Jos kestäis kauemmin ja laskut ei ois niin järkyttävät,ois ihan ykkönen.
If ya wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn.
-
katja
Laskut ei oo vielä alkanut...iv:nä +poreen kanssa aika kiva yhdistelmä. Tulee aika puheliaaks jos vaan rupee höpöttää, mut pystyy kyl keskittyy vaik tähän koneeseenkin. Nopeesti kyl laskee ja päänsärky ei oo kaukana. Kuitenkin ihan mielenkiintonen ja hauska näin sillon tällön otettuna ainakin.
-
Touchet
- Moderator
Pakkoliikkeitä tulee mullakin laskuvaiheessa (ilman pirin kanssa kombotteluakin). Aika jännää, kun muut sympatomimeetit kuten amfetamiini yleensä vähentää lihasvärinöitä. Ja empatogeenisistä 3,4-metyleenidioksiderivatiiveista voi olla hyötyä dyskinesian hoidossa: http://www.jneurosci.org/cgi/content/ab ... 23/27/9107pyty wrote:Itse sain tosi ikävää lihasten nykimistä poreen kans kombotettuna. Tosi pelottavan tuntusta suorastaan. Kumpaakaan ei ollut kovin isoi määrii elimistössä.
Tuntuu muutenkin siltä, että tuota joutuu kiskomaan sen verran myrkyllisiä dousseja että haitat peittää hyödyt.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Kalastaja
Caps locki pois ja voidaan keskustella asiasta.kilya wrote:VOIKO MASENNUSLÄÄKITYS HEIKENTÄÄ TOIMIVUUTTA? ONKO TIETOA?
Riippuu masennuslääkkeestä. Todennäköisesti nyt puhutaan jostain SSRI:stä?
Tuskin vaikuttaa, voi tosin vaikuttaa vähän. Ainakaan kokaiinin tai amfetamiinin vaikutus ei muistaakseni muutu SSRI:n kanssa mitenkään erityisesti, joten ei pitäisi MDPV:nkään.
Olisin kuitenkin varovainen ihan vaan sen masennuksen takia, johon noita syöt. MDPV tai mikään muukaan päihde ei varmastikaan vaikuta postitiivisesti siihen, ja MDPV laskut voi olla aikamoiset, ja se yhdistettynä masennukseen ei oo varmaankaan kivaa.
Pienen pieni riski serotoniinisyndroomaan on, joka kannattaa pitää mielessä. MDPV:n vaikutuksesta serotoniiniin ei oikeastaan tiedetä mitään, joten varovaisuutta.
-
kuutio
- Tuppisuu
Ruskea MDPV itelläni vaikuttaa ainakin voimakkaammin sekä aiheuttaa paljon enemmän verenpaineen nousua, muutamaa eri mdpv erää tullut kokeiltua ja valkoinen mdpv joka ei haise juuri miltäkään on mieluisa vaikutuksiltaan.Ununnilium wrote:Ruskea MDPV ei todellakaan ole "sitä oikeata", vaan se on jollain tapaa kontaminoitunutta erää. Itselläni on useampaa MDPV erää, laadukkaasta lähteestä (ei briteistä), ja ovat valkoisia, melko hygroskooppisia jauheita. Hieman ruskeaa sävyä MDPV saattaa saada ikääntyessään, mutta tällöinkin puhe lienee todella vaivihkaisesta sävystä.
Pyrrolidiiniä tai muitakaan mutageeneja en menisi vapaaehtoisesti syömään.