Bussissa koitettiin myydä viime viikolla mutta riistohinnan takia (40 e/kpl) en lähtenyt kyselemään minkälaisia oli..w wrote:Onko Tampereella päin paljonkin nipsuja liikkeellä? Ei oo tullu pitkään aikaan vastaan. :?
Ekstaasi-info
-
Ram1t
Re: Ekstaasi info
-
dredi
- LD50
-
pyty
- Psykonautti
Hohhoh. Oulus 15-16 arvoon törmänny. Erä ei ole tasalaatunen, kaikis luultavasti mdxx+mdma tai pelkkä mdma (ainaki ellei muuta lisäks) mut taitaa pitosuudet heitellä aika vitusti.
edit 1: joo en oo ees maininnu et mitä nappei
enny ees enää muista oliko ne sinisii mitsui vai toyotoi, tuskin niit enää siel liikkuu?
edit 2: luin ton jesuiitan postin, unoha settingis ja settis, tais olla samaa erää mitä oulussa liikkunu. toimii joo mut ite en noi epävarmoja nappuloita ostais.
edit 1: joo en oo ees maininnu et mitä nappei
edit 2: luin ton jesuiitan postin, unoha settingis ja settis, tais olla samaa erää mitä oulussa liikkunu. toimii joo mut ite en noi epävarmoja nappuloita ostais.
-
bol
- Kameleontti
-
skirtfeber
- Apteekki
onks kukaa törmänny isoihin valkosiin mitsuihin? noit mccP-vauhti mitsunappei isompia ja 'stydimpejä' olisivat. Olin syönyt kaks starttiin ja menny enemmän soosiin-> 3-4päivä muistikatkos tält ajalt.. :s
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
bol
- Kameleontti
Keltanen rautaristi. Mitään tietoa ?
-
Uke
- LD50
Sen verran oon kuullu, että rautaristi printillä liikkuu helvetin hyviä eemeleitä. Väristä ei ole tietoa, mutta annoinpahan oman "tiedon" nappulasta.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Jeshu
- OD
Söin puoltoista keltaista rautaristiä, mutta olin aikasemmin popsinu hyvän määrän xanoreita. En osaa sanoa kuinka paljon alpratsolaami latistaa kokemusta, mutta latistaa kyllä. Joka tapauksessa oli kyl hyvät olot päällä. Ihan ok nipsuja.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
purple
- Karvakuono
onko kellään tietoa punasista mitsuista?
-
xxx-men
- Kameleontti
Ainakin pohjosessa liikkuneet punaset ja vihreet mitsut oli todella epätasalaatusta tavaraa. Jotkut potkii ihan kivasti mutta jotkut ei sano kertakaikkiaan mitään. Vihreetkin ihan ihme kamaa ku nousut alko 2.5. päästä ja reilu 5 tunnin totaalinen blackoutti.purple wrote:onko kellään tietoa punasista mitsuista?
-
dagai^
- Karvakuono
tääl liikkuu ny sellasii oransseja kysymysmerkkejä.. ei mitää hääviä tavaraa saa ottaa joku 3-4 kerral ja eikä potki kovinkaan kauan :?
Olit etsimässä tietoa jostakin?
-
nAksu
- Tuppisuu
Valkoset kruunut on ihan turhaa tavaraa... ei toimi ollenkaan. Aluksi niistä tulee vaan huono olo tai ei mitään oloa.Mangusti wrote:019 alueella ollu valkosia kruunuja, minkähän laisia mahtaa olla?
-
Asidyyli
- LD50
Hmph. Kiva kuulla tässä vaiheessa.Mangusti wrote:Ne valkoset kruunut on kuullemma ihan paskoja...
-
xxx-men
- Kameleontti
Valkoiset paksut 007 nipsut jakouralla. 09-alueelle olivat todella tiukkoja.
-
skirtfeber
- Apteekki
punaset batmanit, ihan ok suomioerusniittiii, jonku verra kämpömd oloa, ei vahvoja mutta miellyytäviä
kaks starttii jos huimail ha,uu
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
Harold
- Kameleontti
valkoset salamat ilman jakouurretta kanta-hämeen alueella ainakin tosi nihuleita.
yks ei sano mitään.
yks ei sano mitään.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
t-aikamatkaaja
- Tuppisuu
Jep, totesin itsekin saman tuossa pari viikkoa takaperin, definitely mdma in my brainxxx-men wrote:Valkoiset paksut 007 nipsut jakouralla. 09-alueelle olivat todella tiukkoja.
Onko kenelläkään kokemuksia 09-alueen vaaleanpunaisista rolexeista (kruunuista) jakouralla? Viime viikonloppuna oli semmosia tarjolla ja ostin muutaman talteen. Syömisen arvoisia??
-
Cruiseri
- Tuppisuu
vedä nokkiin, kyl toimii 
-
t-aikamatkaaja
- Tuppisuu
Sitä en epäile yhtään, toimii varmaan perseeseen tungettunaki.Cruiseri wrote:vedä nokkiin, kyl toimii
-
mägik
- Karvakuono
nakkuloita..
Pitkästä aikaa voisi tännekkin foorumille jotain kirjoitella..
pk seudulla tavattua muutaman kuukauden sisällä..
Harley Davidson (Valkoinen ruskeilla laikuilla) - MDxx sisältää mutta ei hirmusta määrää, kahella vähintään joutuu alottamaan..
Mersut (Valkoiset paksut) - MDxx + vauhtia.. ei mitään erityisen hyviä, mietoja..
007 (Valkoinen) - MDxx + vauhtia, hyviä.
Kolmion muotonen jossa x logona, (Keltainen) - Selkeesti MDMA:ta ja sanoisin että päälle 100mg per nappula, hyviä..
Toyotat (keltaset, siniset, punaset) - Hyviä nämäkin, MDxx ihan hyvillä pitoisuuksilla, joissain näissä taisi olla vauhtiakin.
Neliapila (vihreä) - Mcpp > vältä.
Timantti (valkoinen) - vauhti nappuloita.
Saattoi muitakin olla, ei tähän hätään tullut mieleen..
edit.
pk seudulla tavattua muutaman kuukauden sisällä..
Harley Davidson (Valkoinen ruskeilla laikuilla) - MDxx sisältää mutta ei hirmusta määrää, kahella vähintään joutuu alottamaan..
Mersut (Valkoiset paksut) - MDxx + vauhtia.. ei mitään erityisen hyviä, mietoja..
007 (Valkoinen) - MDxx + vauhtia, hyviä.
Kolmion muotonen jossa x logona, (Keltainen) - Selkeesti MDMA:ta ja sanoisin että päälle 100mg per nappula, hyviä..
Toyotat (keltaset, siniset, punaset) - Hyviä nämäkin, MDxx ihan hyvillä pitoisuuksilla, joissain näissä taisi olla vauhtiakin.
Neliapila (vihreä) - Mcpp > vältä.
Timantti (valkoinen) - vauhti nappuloita.
Saattoi muitakin olla, ei tähän hätään tullut mieleen..
edit.
-
xxx-men
- Kameleontti
Kenelläkään tietoa keltaisista mitsuista pk-seudulta?
-
sienisalaatti
- Karvakuono
Söin tos eilen noita 007 niittejä 2,5kpl.. petyin kyllä hieman. Kyllähän ne sillein MDxx tyylisesti toimi, mutta ei niinkuin olisin toivonut. Jotenkin tuntu, että se vaikutus jäi vaan kesken ja kovempaa euforiaan tosiaan olisin toivonut. Kyllä noita nyt syö ja ehkä ostaa jos hinta ei mee yli 10euron. Ei läheskään parhaita niistä essoista mitä oon rouskinut, mutta ei myöskään huonompia. Arvosanaksi vois antaa 6 asteikoilla 1-10
Jotenkin jäi vaan "laimeaksi" koko kokemus ja nukahdin tosiaan 3h päästä kun olin noi syönyt. Eikä oo ensimmäinen kerta et nukahdan kesken kaiken ku essoja syön. Ja jos noissa on piriä, niin on kyllä aika olematon määrä jos edes sitäkään.
Jotenkin jäi vaan "laimeaksi" koko kokemus ja nukahdin tosiaan 3h päästä kun olin noi syönyt. Eikä oo ensimmäinen kerta et nukahdan kesken kaiken ku essoja syön. Ja jos noissa on piriä, niin on kyllä aika olematon määrä jos edes sitäkään.
-
Asidyyli
- LD50
En tiedä pinkeistä, mutta valkoset kruunut (jakouralla) ainakin oli paskoja, kuten mainostettiin. Tai toimihan ne. Oksentelin ja oli paska olo. Mccp:tä varmaan.
-
t-aikamatkaaja
- Tuppisuu
Nyt on sitten valkoisten ohella myös pinkit/vaaleenpunaset rolexit todettu aivan paskoiksi. Pillreportsin ja omien kokemusten perusteella mcpp:tä, eikä juuri muuta. Vaikutukset jäivät todella vähäisiksi, mitä nyt rööki maistu ehkä vähän tavallista paremmalta.. Lisäksi öögat lävähti hetkeksi lautasiksi ja aamulla särki päätä, mikä viittaa mcpp:hen. Illan aikana söin yhden ja niistin puolikkaan.
Tässä vielä linkki jonka perusteella arvelen saaneeni samoja kiekkoja jotka mm. Köpiksessä ja Stokiksessa ovat sisältäneet mcpp:tä. http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ch+Reports
Tässä vielä linkki jonka perusteella arvelen saaneeni samoja kiekkoja jotka mm. Köpiksessä ja Stokiksessa ovat sisältäneet mcpp:tä. http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ch+Reports
-
purple
- Karvakuono
oli noi 007 ihan kivoja mut silti puuttu euforiat. pienet venyttelyt buustaili, mutta siihen jäi.. 
-
xxx-men
- Kameleontti
Onkohan 2 eri erää noita 007 liikenteessä koska mulla ja kaikilla mun kavereilla toimii niin et silmät pyörii päässä sikinsokin, eikä ymmärrä puheestakkaan mitään. Humina vaan käy!
-
purple
- Karvakuono
kuulemani mukaan on. on sellasia missä 007 yhteen ja toisissa 00 ja alapuolella 7. itellä oli noita jälkimmäisiä.xxx-men wrote:Onkohan 2 eri erää noita 007 liikenteessä koska mulla ja kaikilla mun kavereilla toimii niin et silmät pyörii päässä sikinsokin, eikä ymmärrä puheestakkaan mitään. Humina vaan käy!