Falloutit on kyllä parhaitaAdrenochrome wrote:Falloutit.
Kolmas osa tulee nyt syksyllä ja jos Bethesda on sen ryssinyt niin suutun :evil:
Videopelit
-
Ahab
Re: Pelit
Ostin tämän konemetsästä. Kaduttaa. Ymmärrän että kyseessä on läppä mutta ei oikein enää jaksa nauraa tuollaiselle huumorille. Olisi ehkä ollut ihan kiva jotain 3-4 vuotta sitten. Antaa aika väärän kuvan joistain asioista. Ne ketkä tietää nää jutut tottakai näkee että tässä on vedetty läskiksi.Usoda wrote:Tässä korttipelien ystäville.
Bilekuosi/The Dope - huumeteemainen korttipeli.
Loistavaa matskua.
Laittakaa preorderiin ihmeessä että tämä julkaistaan. 20e paketti + postikulut. Loistavaa viihdettä paukuissa yms.Julkaisupäivä toivon mukaan tämän kuun vaihteessa.
http://www.bilekuosi.net/
Sunnuntain Aamulehden Valo liitteessä oli tuosta juttua ja tekijät sanoivat että mahdollisimman röyhkeästi se on yritettykkin tehdä. Mainittiin myös että YAD aikoo käyttää noita opetuksessa. Ihan kun ei ois tarpeeks päihdevammainen kansa muutenkin. No kuvastaapahan YADin asennattakin aika hyvin.
Tuntuu että on vain haettu samanlaista shokkiarvoa kuin ghettopolyllä.
-
mauseri
- LD50
joo niin on.pelasin sitä n.80 tuntia viikon aikana julkaisusta.nyt pelailen battlefieldin uusinta xboxilla,kotiteatteri ja 32 hd-telkku,volumet aina täysillä,aivan mahtava fiilis.mut ehkä kaikkien aikojen hauskin peli oli narc vanhalla xboxilla,siinä oli huumepoliisina ja sai ite vetää kamaa..pilvee,lappuja,piriä ynm. aivan ehdoton peli pilvessä:)tropic wrote:Grand Theft Auto 4 on aika käsittämättömän upea peli, kun nyt pääsin kokeilemaan sitä. Sitä tuttua menoa, mutta ihan toisella tasolla. Kyseessä ei ole pelkkä jatko-osa, koska kaikki tuntuu kuitenki ihan uudelta, tai melkein toiselta peliltä kuin aikaisemmat. Tosin oli se iso ja tehokas televisiokin.... anyway.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
tropic
- Apteekki
Hienoa. SNES on mahtava retrokonsoli. Mekin pelattii pari viikkoa sitten parin frendin kanssa Super Mario World:ia, ja ihan pajareissa
Jumituttiin illusion forestiin, vaikka onkin ihan iisi paikka. Heh. 8-bittiselläkin tykitettiin Bubble Bobblea
Harrastaako täällä muuten kukaan muu retrokonsoleita?
Harrastaako täällä muuten kukaan muu retrokonsoleita?
Can it be all so simple?
-
RL
- Psykonautti
Itsekin hehkutan tuota Earthboundia, olen sitä pelannut tässä kesän ja syksyn aikana aika lailla.
Pienenä en saanut ikinä pelikonsolia vaikka olisin halunnut, ja nyt aikuisiällä retrokonsolit (erityisesti SNES) kiinnostaa. Tosin en ole semmosia hommannut, emulaattorilla pelailen. Ukkoni NESkin jäi etelään kun muutettiin keski-suomeen. Pitäis hankkia joku vehje tänne.
Olen pelannut FFII:sta (vai IV, SNESsin se yks kuitenki). Pelasin myös tuossa taannoin Donkey Kong Country kolmosen läpi. Eka ja toka osa on jäänyt kovin kesken, kun olen niin tohkeissani tuota Earthboundia pelannut. Mutta hyviä pelejä nuo DKC:t! Olen seurannut myös tuon ukkoni Doom-pelausta, hauska sekin.
Tuota FF seiskaa pitäis katella kun kaikki tuntuvat hehkuttavan.
Pienenä en saanut ikinä pelikonsolia vaikka olisin halunnut, ja nyt aikuisiällä retrokonsolit (erityisesti SNES) kiinnostaa. Tosin en ole semmosia hommannut, emulaattorilla pelailen. Ukkoni NESkin jäi etelään kun muutettiin keski-suomeen. Pitäis hankkia joku vehje tänne.
Olen pelannut FFII:sta (vai IV, SNESsin se yks kuitenki). Pelasin myös tuossa taannoin Donkey Kong Country kolmosen läpi. Eka ja toka osa on jäänyt kovin kesken, kun olen niin tohkeissani tuota Earthboundia pelannut. Mutta hyviä pelejä nuo DKC:t! Olen seurannut myös tuon ukkoni Doom-pelausta, hauska sekin.
Tuota FF seiskaa pitäis katella kun kaikki tuntuvat hehkuttavan.
ommmm
-
mauseri
- LD50
FF 7 oli helmi! se oli eka roolipeli mitä pelasin, mut jos alkaa vertaileen nykyajan konsolipelejä, niin en jaksas pelata mitään vanhoilla, ku on niin tottunu siihen kaikkeen hienoon grafiikat ynm. oblivion on loistava. sen parissa oon kuluttanut pitkälti yli 200 tuntii. uusin NHL on jotain uskomatonta. 12 pelaajaa kentällä ja jokaista ohjaa ihminen.. kyllä tää tekniikka vaan kehittyy..
edit: pelaan xbox360 laittakaa viestii jos ootte peliseuraa vailla.
edit: pelaan xbox360 laittakaa viestii jos ootte peliseuraa vailla.
-
Adrenochrome
- Psykonautti
Tällä hetkellä koukuttaa King's Bounty - The Legend joka on hyvin suoraan Heroes of Might and Magicien kopio, mutta enemmän roolipelimäistä seikkailua.
Odotuksessa on Fallout 3, jonka collector's edition on jo ennakkotilattu. Disciples 3 olisi myös kova sana jos se joskus saataisiin valmiiksi.
Odotuksessa on Fallout 3, jonka collector's edition on jo ennakkotilattu. Disciples 3 olisi myös kova sana jos se joskus saataisiin valmiiksi.
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
-
eNZYMe
- OD
Xbox360:llä pelannut nyt tuoretta Dead Space peliä. Todella tunnelmallinen pimeällä kuulokkeet päässä. Loistava äänimaisema ja grafiikat. Survival horror/fps tavaraa avaruusaluksella. Vuoden peli ainesta IMO.
http://deadspace.ea.com
http://www.gamespot.com/xbox360/action/ ... eview.html
Kohta laitan Fallout 3 palamaan kun download valmistuu. Pitäis olla hyvä. Kannatti ostaa käytetty xbox360 ja flashata dvd-aseman firmware hackillä. Kopiot toimii ja liveäkin voi käyttää samalla. En tosin vielä ole tota Gold jäsenyyttä jaksanut ostaa.
Kohta laitan Fallout 3 palamaan kun download valmistuu. Pitäis olla hyvä. Kannatti ostaa käytetty xbox360 ja flashata dvd-aseman firmware hackillä. Kopiot toimii ja liveäkin voi käyttää samalla. En tosin vielä ole tota Gold jäsenyyttä jaksanut ostaa.
-
mauseri
- LD50
frendit on hehkuttanut kans tota Dead Spacee, saan sen onneks kohta lainaan. ja onneks asun omakotitalossa niin voi huudattaa kotiteatteria millon vaan. nyt pelaan eniten nhl09. voisitko selvittää vähän tarkemmin ku en tajunnut tota "flashata dvd-aseman firmware hackillä" kun mulle live pelaaminen on melkein kaikki kaikessa niin en uskalla modata boxii, jos jää kiinni ni se on ikuinen bänni liveen. saathan sä kuukauden ilmasen gold jäsenyyden aina kun haluat, teet vaan eri gamertagin ja rekisteröit sen. jos hommaat liven ni pistä frendipyyntöö. ois hauska pelailla joskus vaulttilaisten kanssa. pari livefrendii jotka tietää mun päihde ongelmasta oli kelaillu et mistä saatas mauserille fallout et se pysys kuivillaeNZYMe wrote:Xbox360:llä pelannut nyt tuoretta Dead Space peliä. Todella tunnelmallinen pimeällä kuulokkeet päässä. Loistava äänimaisema ja grafiikat. Survival horror/fps tavaraa avaruusaluksella. Vuoden peli ainesta IMO.
-
eNZYMe
- OD
Joo. Eli kaikki muut asemat, paitsi tänä kesänä tullut Lite-On aseman (Vain ihan uusimmissa boxeissa käytössä) pystyy päivittämään kräkätyllä firmwarella.mauser1911 wrote:frendit on hehkuttanut kans tota Dead Spacee, saan sen onneks kohta lainaan. ja onneks asun omakotitalossa niin voi huudattaa kotiteatteria millon vaan. nyt pelaan eniten nhl09. voisitko selvittää vähän tarkemmin ku en tajunnut tota "flashata dvd-aseman firmware hackillä" kun mulle live pelaaminen on melkein kaikki kaikessa niin en uskalla modata boxii, jos jää kiinni ni se on ikuinen bänni liveen. saathan sä kuukauden ilmasen gold jäsenyyden aina kun haluat, teet vaan eri gamertagin ja rekisteröit sen. jos hommaat liven ni pistä frendipyyntöö. ois hauska pelailla joskus vaulttilaisten kanssa. pari livefrendii jotka tietää mun päihde ongelmasta oli kelaillu et mistä saatas mauserille fallout et se pysys kuivillaeNZYMe wrote:Xbox360:llä pelannut nyt tuoretta Dead Space peliä. Todella tunnelmallinen pimeällä kuulokkeet päässä. Loistava äänimaisema ja grafiikat. Survival horror/fps tavaraa avaruusaluksella. Vuoden peli ainesta IMO.
Xbox auki, johto xboxin asemasta tietokoneen sata porttiin. Pitää ensin lukea alkuperäinen firmis talteen, koska sisältää 16-merkkisen, jokaiselle koneelle henkilökohtaisen numerosarjan. Sen voi sitten ohjelmalla päivittää häkättyyn versioon firmiksestä ja kirjoittaa häkätyn firmiksen takaisin asemalle.
Benq asemat tarvitsevat joko via tai nforce piirisarjan, hitachi tai samsung asemalle käy useampikin sata ohjain.
Toi voi olla hankala jos ei ole vastaavia juttuja ennen tehnyt, mutta huomattavasti helpompaa kun vaikka modipiirin kolvaaminen koneisiin.
Takuusinetinkin sain siististi irti vähän hiustenkuivaajalla lämmittämällä ja varovasti ottamalla pois.
Tuolla on suomenkielistä tietoa ja keskustelupalsta asiaan liittyen http://www.xhackerbox.com/
Englanniks sit löytyy vielä enemmän ettimällä vaikka googlella.
Noi uudet stealth firmwaret on sellaisia että ei pitäis tulla bannia Livestä. Ainoastaan jos huonosti tehdyllä kopiolla pelaa, ne voi Microsoftin päässä huomata jotain.En mene 100% vannomaan ettei joskus myöhemmin tullisi ongelmia, mutta tuttu ainakin on pelannut jo helmikuusta saakka kopioilla livessä ilman ongelmia. Jokatapauksessa nickiä ei ikinä bannata. Vaan kone. Netissä olevat scene-julkaisut on kyllä turvallisia. http://www.nfohump.com/ voi kattoa vaikka ja sit imutella vaikka torrentilla tai jollain muulla tavalla mitä tykkää käyttääkin. Mä maksan n. 10 euroa kuussa newsgroup tunnuksista niin saa täyttä kaistaa imuroitua uusia leffa ja peli julkaisuja. HD laatusia leffoja sun muuta.
Laitan sulle yksityisviestinä sitten live tunnuksen kun jaksan säätää sellaisen loppuun.
Ihan just pari päivää sit ton ostin ja lueskellut nyt vähän arvosteluja sun muuta.
Onko mitään peli ehdotuksia?
-
mauseri
- LD50
thanks. no autopeleistä ehdottomasti forza2. itsellä on kesken condamned (siis siinä pelkää tosissaan) kakkonen samasta myös hyvä. hommaa ehdottomasti oblivion, falloutin tekiöitten edellinen(kai),saat multa siihen sen shivering island lisäosan jos tahdot. ja tuo nhl09 huh huh miten hyvä. mut 08 myös loistava se ois ylimääräsenä tossa hyllyssä. saint row 2 jätkät pelaa yötäpäivää. cod4 suosituin räiskintäpeli koskaan. onhan noita, kandee hommaa se live, sieltä löytyy paljon hyvii tyyppejä joilta sit kysellä uusista peleistä. meilläkin on jo semmonen vakiintunut porukka jossa lainataan toisillemme yksinpelejä, niin ei tarvii jokaisen ostaa omaa.
mä siis pelaan tosi paljon. meillä on livegamers sivustolla oma klaani: Team RPM. mun mielestä tää porukassa pelaaminen on sikahauskaa. ja päihteiden kanssa se on vielä hauskempaa!
mä siis pelaan tosi paljon. meillä on livegamers sivustolla oma klaani: Team RPM. mun mielestä tää porukassa pelaaminen on sikahauskaa. ja päihteiden kanssa se on vielä hauskempaa!
-
eNZYMe
- OD
Jes! Ihan hyvältä Fallout 3 vaikuttaa n. tunnin kokeilun perusteella. Ei ehdi vaan ennen tiistaita hirveästi pelaamaan kun on ohjelmaa buukattuna.Pentabarf wrote:Fallout 3! Jet-huumetta naamariin ja minigunilla supermutantteja lahtaamaan.
-
aphos
- Kameleontti
Falloutti on installointivaiheessa, Dead Spacea en jostain syystä saanut futaamaan. Latailen tässä myös Rockstar Gamesin "Bullya", saapa nähdä.
EDIT: Eipä ollut Fallout meikäläisen makuun, liian roolipelimäinen. Sääli, etten saanut tota Dead Spacea toimimaan, damn..
EDIT: Eipä ollut Fallout meikäläisen makuun, liian roolipelimäinen. Sääli, etten saanut tota Dead Spacea toimimaan, damn..
-
bUkkA
Ei se mikään roolipeli oo. Kaikki pointsit vaan STR ja kaikki skillit Aseiden tehokkuuteen niin sehän on kelpo FPS!aphos wrote:Falloutti on installointivaiheessa, Dead Spacea en jostain syystä saanut futaamaan. Latailen tässä myös Rockstar Gamesin "Bullya", saapa nähdä.
-
Pentabarf
- Lepakko
Aika koukuttava tuo Fallout 3. Liikaa tutkittavaa ja jänniä sivujuonia koko ajan ympärillä. Päihteilykin on jäännyt ihan tähän oluen lipittämiseen pelaamisen yhteydessä ja tupakallekkaan ei jaksa liikkua niin usein. Tänään pakko pitää vähän taukoa ja keskittyä humaltumiseen.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
mauseri
- LD50
totta, aivan uskomattoman hyvä. tänään hereillä ollessa en oo muuta tehnyt ku pelannu tota. ehkä vuoden paras peli?Pentabarf wrote:Aika koukuttava tuo Fallout 3. Liikaa tutkittavaa ja jänniä sivujuonia koko ajan ympärillä. Päihteilykin on jäännyt ihan tähän oluen lipittämiseen pelaamisen yhteydessä ja tupakallekkaan ei jaksa liikkua niin usein. Tänään pakko pitää vähän taukoa ja keskittyä humaltumiseen.
-
Dagga
- Apteekki
-
Uke
- LD50
Ugh! Meinasin hommaa tän, mut odottelen edelleen tuota Darkfallia ja sen loputonta ilmestymispäivääSquege wrote:Saapi nähä jos Warhammer Online Age Of Reconingin ostan, tässä viikon parin sisään. Onko kellään kokemusta tästä MMORPGista??
Jos jollakin on käyttäjää jollakin serverillä niin ilmoittautuu!

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
sxoxyvg
- OD
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
bom
- Lepakko
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki