Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
dredi
LD50

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by dredi »

Bromatsepaami on kuten diatsepaami mutta vähän vahvempaa. Krapulaan tosi hyvä. Vähän kuin diatsepaamin ja klonatsepaamin sekoitus, noin vaikutuksen puolesta.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

jesuiitta wrote:edit: älkääkä te nistit kuvitelko että se ois kannabista ;) Se on...
Oon näköjään unohtanu kertoa, että se oli KAKKAA!
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
sienisalaatti
Karvakuono

Post by sienisalaatti »

Jos nyt laitan listan mistä pidän eniiten ja mistä vähiiten. Reseptillä olen syönyt opamox 30mgx3/päivä, rivatril 0.5mgx6/päivä ja stesolid 3x5mg/päivä... rivatrilit ja stesolid oli yhtäaikaa ja opamox sitten joskus aikoja sitten.

tässä ny o top 5 bentsot joista tykkään:

1.xanor
2.rivatril
3.stesolid
4.insomin
5.dc

Rivatril ja Stesolid on siinämielessä parhaita, että ne ei maistu yhtään millekkään kielen alla. mums.. :p Stesolideja on myös peräruiskeina olevia ja täytyy myöntää, että olen niitäkin kokeillut.. aika häröä vetää bentsoja rektumiin, mut toimii se vähä paremmi ku syömällä :D Stesolid tabletit ei onneksi maistu millekkään jonka takia ne on ehdottomasti parempia kuin diapamit. Mä inhoan diapamin makua jos niitä laittaa kielen alle. Meinaa laatta lentää siit mausta. :D
avaruusihminen

Post by avaruusihminen »

Mulla nämä ei auta mitenkään.Mulla auttaa psykedeelit :mrgreen:
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Meinasin eka laittaa Linkkiin tän, mut ois tullu varmaan bannit :lol: "laitan saman setin tänne muokkaamatta". :mrgreen: :lol:
Ja oon kännissä :lol:

Juu. Elikäs kysyn, että miten tämä filtteröinti "röökifiluilla" tehdään asiallisesti. "eks tämä ole sitä haittojen vähentämistä nyt sitten"?

Pari kertaa kokeillu. Ekal kerral heitin ohi "puudutusaineet" ja Tokal kerral Jumeja olkapään lihakseen. Ei kyllä sanonu yhtään mitään ja luulen, että juuri tuosta filtteröinnistä johtui. Seuraaval kerral teen sen oikein, mutta kysynkin että mikä on "oikein"?

Eli siis miten noi "jumit" valmistetaan?
dredi
LD50

Post by dredi »

Puhut dorkajumeista ilmeisesti?

DC:t laitetaan klikkikuppiin. Täysi tykillinen vettä perään. Kuppia lämmitetään sytkärillä kunnes kiehahtaa. Muovikuppia voi hyvin lämmittää niin kauan kuin siinä on vettä, se ei sula. Sama ilmiö kuin jos vesi-ilmapallon laittaa kynttilän ylle.

Sekoitetaan neulan korkilla joka on neulassa ja tykissä kiinni, kunnes kaikki on liuennut. Otetaan 2 kpl pitkää sätkäfiltteriä (sätkäfiltterit ovat tähän parempia kuin röökeistä revityt) ja heitetään ne kuppiin (molemmat samaan aikaan). Nämä turpoavat kuin tamppoonit hilloviikkojen aikaan.

Heilutellaan kuppia niin että filtterit imevät kaiken nesteen. Tykistä neula irti ja painetaan tykki filtteriä vasten ja imetään kumpikin filtteri vuorotellen kuivaksi. Jos kuppiin jää nestettä filtterillä mopataan vielä kuppi kuivaksi ja imetään sen jälkeen filtteristä tykkiin.

Vielä mainitsisin että yhteen normaalikokoiseen tykilliseen voi kyhätä korkeintaan 2,5 dc:tä.
frapathea

Post by frapathea »

Öömm mutta miksi käyttää röökifimoja? Eikös ne ole aika paskoja niin sanotusti? Tai emt mutta cllasta oon kuullu.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

On paskoja, mut helpoiten saatavilla. Sterifilttejä kai saa vinkeistä? Niin joo ja älä hyvä mies lihakseen tökkää pillereitä, IM paljon riskaabelimpaa kuin IV kun tuollaisesta sonnasta on kyse. Itse en lihakseen tuikkaisi kuin ampulleista.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
dredi
LD50

Post by dredi »

Siksi röökifilsuja, että dormicumit saa kaikkein helpoiten kyhättyä niillä. Usko pois, niitä on sen verran tullut kiskottua että on kyllä kaikki mahdolliset filtterit kokeiltu. "paremmat" filtterit menevät tukkoon tai sitten niitä joutuu käyttämään ison kasan.

Ja totta on ettei dormicumeja kannata todellakaan hihoittaa. Suonet menevät täysin paskaksi jo muutamasta kerrasta.

Ehkä ne voisi filtteröidä uudestaan paremmalla filtterillä tuon kyhäämisen jälkeen. Varmaan säästäisi suoniakin.
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
frapathea

Post by frapathea »

Aa, okei, ite en o koskaa pillereitä rännäilly EN OLE EN OIKEASTI :---DD ni en sit tiiä! Mut yleisesti tollasis hommissa kuitenki jotenki suosis sellasia... Kunnollisia välineitä jne.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Terapeuttisista annoksista aloittelijoille.

Dormicum toimii "jopa" 7,5mg puolitettuna (kielenalta) silleen että huomaa vaikutuksen ja se rauhottaa tosi hyvin, paljon paremmin ku puolikas xanor. Alprox 0,5 mg ei toimi yhtään mitenkään. 1mg kään ei sano paljon mitään mulla. 2mg toimii sitten jo hyvin. Tenoxi 20mg väsyttää ihan asiallisesti ja toimii ihan hyvin. Diapamin oisko ollu kymppipami toimi paljo paremmin ku 0,5mg ksanttu.

Eli laittasin nuo johonki tälläseen järjestykseen:

1. Telaketju
2. Dorkajumi
3. Tennari
4. Pami

Muita en oo kokenut.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Jos toi on olevinaan läppä, rupes vaan vituttaa..
Jos toi on tehty ihan tosissaan, ni vituttaa ihan helvetisti

Xanor on bentsoista ehkä koukuttavimmasta päästä, uskoo ken tahtoo. Ni miks vitussa jengin pitäs saada sitä ilman todella pätevää syytä? kuosailuun?

Sitäpaitsi voin ihan rehellisesti sanoa että ehkä bentsoista paskin.

:evil:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Thoxium

Post by Thoxium »

^ Vaikuttaa jonkun idiootin tekemältä "pilalta" (noin paskalle yritykselle ei viitsi edes antaa termiä) kannabiksen laillistamisesta, "xanormarssi" ja "luonnon oma lääke" paskaletkautukset viittaa vahvasti siihen.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

tRip wrote:
Jos toi on olevinaan läppä, rupes vaan vituttaa..
Jos toi on tehty ihan tosissaan, ni vituttaa ihan helvetisti

Xanor on bentsoista ehkä koukuttavimmasta päästä, uskoo ken tahtoo. Ni miks vitussa jengin pitäs saada sitä ilman todella pätevää syytä? kuosailuun?

Sitäpaitsi voin ihan rehellisesti sanoa että ehkä bentsoista paskin.

:evil:
muuten samaa mieltä, mutta paras bentso ahdistukseen/lievään paniikkihäiriöön/pelkotiloihin jne jne. sen voin sanoo että xanorista tulee todella pahat viekkarit. viimeks kun jotenkin äimäilin lääkkeitteni kanssa (söin siihen aikaan 6mg/vrk), oisko ollu 1,5vrk mitä juoduin oleen ilman niin huh huh mikä olo oli.. on tossa adressissa tosin se pointti, että kyllä todella monet eivät saa lääkäriltä apua vaikka olisi pätevä syy.. kun ne lääkärit ei voi tietää miltä potilaan pääkopassa tuntuu. saisivat kehittää ahdistusmittarin ja kipumittarin :D

pudotin itse päiväannoksen kuudesta 4 milliin jonkun aikaa sitten. nyt mulla pudotetaan alkuperäisestä 8mg 0,5mg kahden viikon välein neljään milliin asti. ja nyt on helppo itse vähentää siitä neljästä niin paljon kun voi, koska saan nykyään 0,5mg santtuja. tällä hetkellä tavotteena on 2mg/vrk jossain vaiheessa, mutta kyllä köyhä työtön mielellään ottaa ilmaiset 4mg/vrk.. ei niitä ole pakko syödä itse :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
tRip
Moderator

Post by tRip »

Hienoo mauser :) Uskon et kunhan saat siihen 2mg tiputettua, ni ootki jo voiton puolella.
Ja oot ihan oikeessa, ahdistukseen/paniikkiin ihan pirun päteviä kyl.. mut... loppupeleissä...

Mulla tosiaan menee se 2mg rivatrilii päivässä, enkä kyl oo edes ajatellu vielä vähentäväni/lopettavani.
toistaiseksi kun koen niistä olevan niin suuri apu elämääni, enkä niin koe niistä haittaakaan. mitäpä sitä nyt stressaamaan. Ei ne edes päihdytä mua mitenkään. Pitää vaan pään kasassa.

Kumma juttu, että kun mulla vaihdettiin opamoxista rivatriliin, niin usea lääkäri on antanut ymmärtää että rivat olisi jopa vähemmän koukuttava kuin opamox. emt..
ehkä sen karun totuuden näkee sit kun lopettamisen aika tulee.
Keep it unreal.

peltsi
OD

Post by peltsi »

Tosta mauserin viestistä: voin allekirjottaa kyllä ton homman että lääkärit ei oikeesti vaan joillekin anna mitään oikeita lääkkeitä vaikka olis oikeesti vaikeeta. Itse oon kärsiny jo 1,5vuotta paniikkihäiriöstä ja ajoittain aika kovastakin ahdistuksesta. Noita paniikkikohtauksia lääkärit tuntuu pitävän lähinnä tekosyynä yrittää saada xanorit tai jotkut muut bentsot. Vituttaa vaan kun ei oikeesti välillä kun pitää lähtee kaupasta ulos kesken ostosten saati sitten joku oikeesti ahdistava tilanne :( ja sit joutuu välillä hommailemaan noita bentsoja ihan muista lähteistä.
Viimeeks sain lekurilta beta-salpaajat ahdistuksen fyysisiin oireisiin..että siihen malliin :roll:
Sen puoleen toi adressi on kyllä jollain ironisella tavalla hyvä..mut taitaa vaan valitettavasti olla jonkun vitun urpon keksimä helvetin hauska läppä! :x
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
mauseri
LD50

Post by mauseri »

peltsi wrote:sit joutuu välillä hommailemaan noita bentsoja ihan muista lähteistä.
tossa se suurin propleema sit onkin. jos ei oo "kaupassa" bentsoja, niin ostetaan sit vaik subuu tai pirii :mrgreen:
peltsi
OD

Post by peltsi »

mauser1911 wrote:
tossa se suurin propleema sit onkin. jos ei oo "kaupassa" bentsoja, niin ostetaan sit vaik subuu tai pirii :mrgreen:
Joo saahan ton ahdistuksen pois muillakin aineilla ku bentsodiatsepiineilla :lol:
*Johnny Cash - hurt*
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Jostain kumman syystä xantut ei toimi hyvin mulla, muuten kun että ne ottaa sen pahimman ahdistuksen pois. Mutta muuten on ihan normiolo ja ehkä jopa tylsä/sisäänpäin kääntynyt olo. Parin kaljan kaa ne sitten toimii jo paljon paremmin ahistuksen poistossa. Dormarit toimii ja niiden vaikutuksen kyllä huomaa ilman kaljaakin. Amnesiaa tulee dormicumeil jo mitättömilla annostuksilla, mut jotenki niistä huomaa paljon selkeämmin että ne toimii...

Tarkoitan nyt siis 7,5mg dormista, alproxeja(0,5-2mg annostuskella) ja 2mg muttereita. Mut niinku kombona noi toimii sitten tosi hyvin mulla.

Mitään viihdettä mä en bentsoista kyllä löydä. Lääkkeenä pelkoihin ja ahdistukseen ne toimii. Opparit toimii tosiaan mulla paremmin "rauhottavana" ku bentsot (todella paljon paremmin). Mut tuntuu, että pitkävaikutteiset paamit, vois olla parempia mulle. Vaikka niitä en juurikaan ole kokeillut.

mun mielestä se helpottaa jo hieman oloa, kun tietää että kaapissa on bentsoja.

Niin ja oon ny kuosit, selitän vähän kaikkea kaikkialla :D :razz: :lol: :mrgreen:.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Poliklinikka wrote:mun mielestä se helpottaa jo hieman oloa, kun tietää että kaapissa on bentsoja.
selvä bentsokoukun merkki ja täyttä totta
peltsi
OD

Post by peltsi »

mauser1911 wrote:
Poliklinikka wrote:mun mielestä se helpottaa jo hieman oloa, kun tietää että kaapissa on bentsoja.
selvä bentsokoukun merkki ja täyttä totta
Jep mullakin yleensä aina pari pampulaa povarissa :)
*Johnny Cash - hurt*
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Poliklinikka wrote: mun mielestä se helpottaa jo hieman oloa, kun tietää että kaapissa on bentsoja.
Toi on kyl tosi totta, itelläki yleensä jemmas niitä vähän ja messis jos vaikka trippailee ja alkaa skitsoomaan, niin voin palauttaa itteni takas maanpinnalle. Viihdearvoa en kyllä hirveesti bentsoille nää, lääkityksenä hyvin toimivat kyl.
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)
tRip
Moderator

Post by tRip »

HiisaajaHiisi wrote:
Poliklinikka wrote: mun mielestä se helpottaa jo hieman oloa, kun tietää että kaapissa on bentsoja.
Toi on kyl tosi totta, itelläki yleensä jemmas niitä vähän ja messis jos vaikka trippailee ja alkaa skitsoomaan, niin voin palauttaa itteni takas maanpinnalle. Viihdearvoa en kyllä hirveesti bentsoille nää, lääkityksenä hyvin toimivat kyl.
Tosi hienoa et jengi alkaa tajuta tän..
Keep it unreal.

Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Tuleeko kellään päänsärkyä isoista bentso annoksista? Nykyään on alkanut tulemaan, luulen että keho sanoo: älä syö enää.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

En tiiä päänsärkyy mut tuli tossa taannoin vedettyy sellanen satsi pamei että voi saatana. Kuitenki toleton niihin ku olen nii pitkälle päälle 100mg:n annos on aika hurja. Pelästyin toden teolla että tuliko mitää aivovaurioo, onneks ei tullu mut olis varmaa voinu tulla. Aika paha oli kyl, siin vaihees ku 4. päivää ottamisen jälkee heräs ja oli vieläkin pää niin jumissa ettei mitää rajaa, sillon alko pelottamaa. Menny ny näemmä onneks ohi
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Pitäisköhän tollanen t-paita tilaa :D No ei, idioottijuttu, ihan kuin siitä olisi muuta seurausta kuin se, että loputkin käyttäjät tuomitaan väärinkäyttäjiksi..

Miten muuten toi tenox, onko mitään iloa sellaisenaan? Paljonko täysin bentsotolettoman kannattaisi tuota ottaa? Miten kannattaisi vetää, onko i.v tai nasaalisti ok?
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Edelliseen postiin.. Ei ne bentsot kuulu minnekkään muualle kun mahaan tai kielen alle, unohda se nekku ja iv..
dredi
LD50

Post by dredi »

Jos haluat nokkiin vetää bentsoja niin syklodekstriiniliuokseen voi liottaa bentsot ja sitten sumuttaa nenäsumuttimella nenään.

Älä kysy multa mistä saa syklodekstriiniä.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Paljonko kaduilla pyydetään tennareista rahaa? Jos kukaan nyt sattuu tietämään =D

Ei kai ollut offtopic kun tossa mun mielestä lukenee yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista,
musta kyllä jotenkin tuntuu että oli offtopic ja saan bännit.