suosikki poltteluvälineesi?
-
W10
- Kameleontti
-
Shamaani
- Tuppisuu
-
benelux fat
- Kameleontti
-
bongzilla
- Karvakuono
-
Lasipallo
- Kameleontti
Kaverin edesmennyt martikainen oli yksi lempi piipuistani, samoin toisen kaverin edesmennyt bongi kuului näihin, myös kaverin voyager on harvinaisen mukava bongi samoin kuin beamer. Parasta kaikista en osaa sanoa.
Vapoa suosittelen kaikille nykyään, oikein mukava vehje ja älyistä en pahemmin välitä.
Vapoa suosittelen kaikille nykyään, oikein mukava vehje ja älyistä en pahemmin välitä.
-
benelux fat
- Kameleontti
Mulla on ollut kummatkin.Lasipallo wrote:voyager on harvinaisen mukava bongi samoin kuin beamer.
Nyt on käytössä Healer ja joku halpis akryyli.
-
Recall
- Karvakuono
Piippu.comin pienestä karvalakkimallin muovibongista tulee useimmiten poltettua. Toimii ihan kivasti, mitä nyt joskus sytkän liekki käynyt vähän naamalle, lyhyt bongi kun on. Joskus tulee tilapäisessä mielenhäiriössä/olosuhteiden pakosta poltettua pienestä, suorasta ulkomaisesta puupiipusta. Pesä on liian iso ja vehje on muutenkin aika kökkö, mutta on se vaan niin sympaattinen. Tekee toisinaan hyvää suorittaa katumusharjoituksia polttamalla tulikuumat raakasavut lyhyestä piipusta.
-
Maor
- Kameleontti
-
alypaa
- Psykonautti
Kyllä se vanha kunnon kyykkä on ykkösvaihtoehto! Bongi tuleekin sitten hyvänä kakkosena,mutta useimmiten tulee kyllä kyykittyä. Mistään muusta en sitten olekkaan polttanutkaan varmaan parin vuoteen paitsi kerran metsäbileissä tuli poltettua piipusta kun ei parempaakaan vaihtoehtoa ollut tarjolla.
Ja bongeista tuo voyager kuuluu myös minunkin suosikkeihin ja beamer on kyllä parhaita akryylibongeja.
Ja bongeista tuo voyager kuuluu myös minunkin suosikkeihin ja beamer on kyllä parhaita akryylibongeja.
-
Guest
Mielellään jointista, mutta jos tarvii nopeasti pilven päälle niin käytän 50cm Space Devil jääbongia, muuten hyvä mutta ei ole koskaan jäitä laittaa
Hieman ikävä imeä täyteen tuollaista, alkuperäinen pesä LIIAN pieni, vaihtopesä siis (paitsi wanha paloi puhki Salviaa ottaessa
Big Boy tai vastaava on ollut loistava, kohtalainen putki ja ISO vesipallo, hyvin suodattaa ja saa ehkä jopa enemmän savua kun space deviliin.
Puupiiput on myös jees :p
Big Boy tai vastaava on ollut loistava, kohtalainen putki ja ISO vesipallo, hyvin suodattaa ja saa ehkä jopa enemmän savua kun space deviliin.
Puupiiput on myös jees :p
-
Lasipallo
- Kameleontti
-
Enth
-
madcap
- Tuppisuu
-
Asidyyli
- LD50
-
benelux fat
- Kameleontti
-
alypaa
- Psykonautti
-
Ahab
-
silokkisalaatti
- Karvakuono
-
Jeshu
- OD
-
Aftermath
- Psykonautti
-
Lasipallo
- Kameleontti
Todellakin, olen joskus kokeillut imasta täyden älyllisen pelkkää tupakkaa, ja seuraukset oli hirveät (onneksi en sentään oksennellut eikä tullut erityisen paha olo).aivoruoska wrote:todellakin!![]()
ja muista että sinne ei sitten laiteta röökiä! maistuu ihan hirveelle![]()
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
-lalalaa-
-
Pot Head
- Psykonautti
http://www.azarius.net/product_vaporize ... ubble.html Onks kellään kokemuksia tollasesta? Vois ostaa tollasen, kun toi käy muidenkin yrttien ku pilven höyrystelyyn. Eikös tolla voi periaatteessa "polttaa" vaikka dmt:täkin?
Mut itse alkuperäseen aiheeseen vastaus: Tykkään polttaa jointista kaiken vihreän materiaalin ja sit taas piippu.com:in iron nimisestä piipusta läpyä. Erilaisia bongeja olen kokeillu muutamia kertoja, mut en osaa polttaa niitä "rauhallisesti" vaan tulee aina vedettyä keuhkot täyteen ja yskittyä sitten sen jälkeen 5min. Mut kyllä se jointti vaan on paras polttelu väline kaikista. Sisällä olen käyttäny koeputki vapoani (edesmennyttä sellaista) ja se on just passeli sisällä poltteluun.
Mut itse alkuperäseen aiheeseen vastaus: Tykkään polttaa jointista kaiken vihreän materiaalin ja sit taas piippu.com:in iron nimisestä piipusta läpyä. Erilaisia bongeja olen kokeillu muutamia kertoja, mut en osaa polttaa niitä "rauhallisesti" vaan tulee aina vedettyä keuhkot täyteen ja yskittyä sitten sen jälkeen 5min. Mut kyllä se jointti vaan on paras polttelu väline kaikista. Sisällä olen käyttäny koeputki vapoani (edesmennyttä sellaista) ja se on just passeli sisällä poltteluun.
-
Jeshu
- OD
Voi ja kyseisen kaltaisen vaporisaattorin voi hyvin yksinkertaisesti itse tehdä hehkulampusta ja vaikka parista pillistä.Pot Head wrote:http://www.azarius.net/product_vaporize ... ubble.html Onks kellään kokemuksia tollasesta? Vois ostaa tollasen, kun toi käy muidenkin yrttien ku pilven höyrystelyyn. Eikös tolla voi periaatteessa "polttaa" vaikka dmt:täkin?
-
Kalastaja
-
Pot Head
- Psykonautti
Älä turhaan sellasta osta, kun voit käyttää sen sijaan vaikkapa oikean muotoista kynää. Myös tälläsen ympärille vois olla hyvä väsätä jopo:Kalastaja wrote:Sellasesta parikymmentä senttisestä akryylibongista tulee melkein aina polteltua, jos ei siitä voi niin sitten piipusta. Jointeista haluaisin polttaa, mutta kun ei taidot riitä sellaisen väsäämiseen. Pitäisi ostaa rollamate niin saisi parannusta siihen.
http://piippu.com/catalog/product_info. ... cts_id=409
-
Kalastaja
Mulla on tuollaisia tuubeja, ne on kyllä käteviä nyt kun kokeilin pari väsätä, hieman turhan isoja vaan. Muistelin, että joskus olisin kokeillut tuollaisella väsätä muuta ei ollut onnistunut, nyt onnistui ihan hyvin vaikka tosiaan aika isoja tulikin. Kiitos vinkistäPot Head wrote:Älä turhaan sellasta osta, kun voit käyttää sen sijaan vaikkapa oikean muotoista kynää. Myös tälläsen ympärille vois olla hyvä väsätä jopo:Kalastaja wrote:Sellasesta parikymmentä senttisestä akryylibongista tulee melkein aina polteltua, jos ei siitä voi niin sitten piipusta. Jointeista haluaisin polttaa, mutta kun ei taidot riitä sellaisen väsäämiseen. Pitäisi ostaa rollamate niin saisi parannusta siihen.
http://piippu.com/catalog/product_info. ... cts_id=409
Mulla on tuollaisia tuubeja, ne on kyllä käteviä nyt kun kokeilin pari väsätä, hieman turhan isoja vaan. Muistelin, että joskus olisin kokeillut tuollaisella väsätä muuta ei ollut onnistunut, nyt onnistui ihan hyvin vaikka tosiaan aika isoja tulikin. Kiitos vinkistä
Niinhän se varmasti tekeekin, jaksaisi vaan harjoitella.aivoruoska wrote:
harjoittelu tekee mestarin Wink
ei se niin vaikeaa ole.
-
father yoo
- Karvakuono
-
Maor
- Kameleontti