tramadoli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
xxx-men
Kameleontti

Re: tramadolin käyttö "nautinto"aineena?

Post by xxx-men »

Tramalille iso kiitos että pääs subusta irti ton avulla ja lopulta jäi tramalitki pois. 8)
Kalashnikov
Karvakuono

Post by Kalashnikov »

Ekalla kerralla kokeilin 300mg, ei yhtään mitään oloja. Nyt meni 500mg ja ihan helvetin ihanaa
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Kummat on parempia Depotit vai tavalliset?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Poliklinikka wrote:Kummat on parempia Depotit vai tavalliset?
taitaa olla mielipideasia.. mä tykkään depoteista enemmän
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

mauser1911 wrote:
Sama melkein täällä. Vaikutukset tosin alkaa vasta jossain 4 tunnin päästä.
Ram1t

Post by Ram1t »

Poliklinikka wrote:
mauser1911 wrote:
Sama melkein täällä. Vaikutukset tosin alkaa vasta jossain 4 tunnin päästä.
Ja depoteissa ainakin mulle on plussaa se, että potkii vielä lähes täysillä noin 12 h:n päästä..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

syöttekö depot kokonaisina vai pureskellen? mä pureskelen, ja alkaa toimii melkein yhtä nopeesti ku tavalliset, mut toiminta kestaa silti paljon pitempään.

p.s 1,5kk ilman opiaatteja.. :D täytyy kattoo kolahtasko rambot ens kuun alussa yhtään paremmin.. en usko.. vitun "kestotole"..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:syöttekö depot kokonaisina vai pureskellen? mä pureskelen, ja alkaa toimii melkein yhtä nopeesti ku tavalliset, mut toiminta kestaa silti paljon pitempään.
Juuri näin se pitää tehdä.

TOIMII... Depotit ruulz...
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Ainakin Depot-kapseleissa saa tehdä aikamoisen työn, että ne saa pureskeltua. On nimittäin ne rakeet yhtä kovia ku kiven muruset.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Poliklinikka wrote:Ainakin Depot-kapseleissa saa tehdä aikamoisen työn, että ne saa pureskeltua. On nimittäin ne rakeet yhtä kovia ku kiven muruset.
depot-kapselit? onko semmosiakin?
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Tramium on depotkapselilla.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Poliklinikka wrote:Tramium on depotkapselilla.
montaakohan erinimistä ramboo on olemassa? onks toi kotimainen valmiste? en oo tommosesta kuullukkaan.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

mauser1911 wrote:
Poliklinikka wrote:Tramium on depotkapselilla.
montaakohan erinimistä ramboo on olemassa? onks toi kotimainen valmiste? en oo tommosesta kuullukkaan.
Varmaan miljoona jos lasketaan ulkomaalaisetkin merkit. Tramium on ihan suomessa myynnissä http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/hu ... 8857.shtml

:mrgreen: 8):

Tramadin
Tramal
Trambo
Tramium
Tramagetic
Tradolan
Tramadol Hexal
Tramadol Sandoz
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

HMM eli tämmöstä tänään.. 3 päivää ollu nyt 38-39 asteen kuumeessa ja antibiootteja syön kurkkutulehdukseen (v-pen 1500)..
Eli tossa mietin ku taskus hyvin noita 150mg tradolaneja, niin paraneekohan niitä syödä noiden antibioottien ja kanssa ja kun on viel kuume päällä.. Mietin vaan että noi tradolanit auttais ainakin tähän kurkkukipuun, meinaa niin paskana kurkku, että ei pysty edes melkein syödä..

Tällästä tänään, jospa sitä huomenna kokeilisi miten näihin sairaihin oloihin toimisi 600mg.. Mitä mieltä olette?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

kissankorva wrote:HMM eli tämmöstä tänään.. 3 päivää ollu nyt 38-39 asteen kuumeessa ja antibiootteja syön kurkkutulehdukseen (v-pen 1500)..
Eli tossa mietin ku taskus hyvin noita 150mg tradolaneja, niin paraneekohan niitä syödä noiden antibioottien ja kanssa ja kun on viel kuume päällä.. Mietin vaan että noi tradolanit auttais ainakin tähän kurkkukipuun, meinaa niin paskana kurkku, että ei pysty edes melkein syödä..

Tällästä tänään, jospa sitä huomenna kokeilisi miten näihin sairaihin oloihin toimisi 600mg.. Mitä mieltä olette?
vedä vaan.. mut mä oonkin mä.. eli elä vedä (kai).. vittu viimeks meni 3000mg alle 2 päivässä.. sitä ennen oli 1,5kk opiaatiton putki.. HAJOO PÄÄ!!!!
Anonyymi

Post by Anonyymi »

kissankorva wrote:HMM eli tämmöstä tänään.. 3 päivää ollu nyt 38-39 asteen kuumeessa ja antibiootteja syön kurkkutulehdukseen (v-pen 1500)..

Mikäettei. Tarkista vaan antibioottejen ja tramaleiden yhteisvaikutukset.

Muistan miten oli kuumeessa nannaa tramal päissään. Uih <3
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Hmm.. niin no ainakaan tuossa antibioottien käyttöohjeissa ei mainittu mitään niiden ja opiaattien yhteisvaikutuksista.. Eli hankala kyllä uskoa että mitenkään vaikuttaisi keskenään ainakaan vaarallisesti..

En ole muuten ikinä tullu miettineeksi että sisältääkö nämä tradolanit paljonkin jotain maksatoksisia aineita, kuten esim parasetamolia? Kun, itse joudun nyt kipeänä tuota 600mg buranaa jo ihan tarpeeksi syömään ettei siitä sitten mitään haittoja koituisi..?
W10
Kameleontti

Post by W10 »

kissankorva wrote:Hmm.. niin no ainakaan tuossa antibioottien käyttöohjeissa ei mainittu mitään niiden ja opiaattien yhteisvaikutuksista.. Eli hankala kyllä uskoa että mitenkään vaikuttaisi keskenään ainakaan vaarallisesti..

En ole muuten ikinä tullu miettineeksi että sisältääkö nämä tradolanit paljonkin jotain maksatoksisia aineita, kuten esim parasetamolia? Kun, itse joudun nyt kipeänä tuota 600mg buranaa jo ihan tarpeeksi syömään ettei siitä sitten mitään haittoja koituisi..?
Eipä se mun mielestä isompaa rasitusta aiheuta maksalle. Kannattaa kumminkin jostain etsiä tietoa, että estääkö (inhibitoiko) antibioottisi CYP2D6 entsyymin toimintaa maksassa. Jos näin on, niin seurauksena on tramadolin tehon heikentyminen, koska tramadolin tärkein aktiivinen metaboliitti M1 metabolisoituu juuri tuon CYP2D6 entsyymin toimesta. Kirroosipotilailla myös voi tramadoli toimia huonommin, kuin tervemaksaisilla ihmisillä.

(Meniko kaikki termit nyt oikein? Oon todella huono muistamaan tuollaisia sivistyssanoja :razz: )
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Ram1t

Post by Ram1t »

kissankorva wrote:Hmm.. niin no ainakaan tuossa antibioottien käyttöohjeissa ei mainittu mitään niiden ja opiaattien yhteisvaikutuksista.. Eli hankala kyllä uskoa että mitenkään vaikuttaisi keskenään ainakaan vaarallisesti..

Tuskin on mitään pelkoa.. Söin itse buranaa 4x 1000mg päivässä (lääkäri sanoi että voi syödä) hammashermovikaan jonkun viikonajan.. Ja turhaan, koska ei auttanut yhtään..
rogues
Lepakko

Post by rogues »

jätä ne buranat pois ja ota sitä tradolania 2-3 kpl. niin rupee kuume laskeen ja olo keveneen. :lol:
rogues
Lepakko

Post by rogues »

mukavia nappeja + sauhuja = ei paljon kiinnosta... 8)
trama
Psykonautti

Post by trama »

koliseeeeee :D
polge
Psykonautti

Post by polge »

Tuleeks kellekkää tramaleista krapulaa? Mulle nimittäin on nyt pari kertaa tullu sillei että ku otan edellisenä iltana vaikka 150mg tramalia ja pari panacodia kahvin kanssa niin aamulla on vielä tokkurainen ja erittäin huono olo (niinku nyt). :( Sit se lähtee ku ottaa yhen tramalin taas.
polge
Psykonautti

Post by polge »

Kyllä nyt on otettava yks korjaussarjaks ja sitten siirtää jokskin aikaa pilleripaketti kaapin perälle :? Aivan kaamee olo :roll:
Thoxium

Post by Thoxium »

polge wrote:Kyllä nyt on otettava yks korjaussarjaks ja sitten siirtää jokskin aikaa pilleripaketti kaapin perälle :? Aivan kaamee olo :roll:
Kauanko ja miten usein olet noita syönyt? Itellä ei ainakaan kerran viikossa otettuna aiheuta mitään krapulaa.
rogues
Lepakko

Post by rogues »

ei ole mullekkaan ikinä tullut tramaleista tai tradolaneista darraa tai edes huonoa oloa. vaikka vetäs mitä niiden kanssa samaan aikaan. ja olen ollut niihin koukussa jo monta vuotta. mutta kun ne on loppu niin ainakin 2 viikkoa menee ettei tuu mitään viekkareita ?? onneksi :)
polge
Psykonautti

Post by polge »

en oo kun pari viikkoo nyt pitkän tauon jälkeen syöny niitä panacodien kans päivittäin. tänään ensimmäinen päivä kahteen viikkoon ilman pillereitä ja aivan järkyttävä olo! kylmä, pää kipee, ei pysty keskittyyn, kylmä, JÄÄSSÄ, vapinaa, heikkoutta. tiedä sitten johtuuko se noista pillereistä vai mistä :roll:

Jopa yks panacodi helpotti vähän oloo :o ei oo enää kylmä ja olo muutenki vähän parempi..
W10
Kameleontti

Post by W10 »

polge wrote:en oo kun pari viikkoo nyt pitkän tauon jälkeen syöny niitä panacodien kans päivittäin. tänään ensimmäinen päivä kahteen viikkoon ilman pillereitä ja aivan järkyttävä olo! kylmä, pää kipee, ei pysty keskittyyn, kylmä, JÄÄSSÄ, vapinaa, heikkoutta. tiedä sitten johtuuko se noista pillereistä vai mistä :roll:

Jopa yks panacodi helpotti vähän oloo :o ei oo enää kylmä ja olo muutenki vähän parempi..
Mulle kyllä tuli reflaolot jo 4 päivän kuurilla. Tramaleista tuntuu tulevan vielä helpommin vieroitusoireet, kun muista opiaateista. Ehkäpä se johtuu tramadolin serotoniinisista vaikutuksista ja pitkästä puoliintumisajasta.
polge
Psykonautti

Post by polge »

Mutta voiko sitten kodeiini helpottaa tramadolin viekkareita?
W10
Kameleontti

Post by W10 »

polge wrote:Mutta voiko sitten kodeiini helpottaa tramadolin viekkareita?
Voi. Tosin ei välttämättä auta niihin psyykkisiin oireisiin, jotka johtuvat serotoniinivajareista. Itse olen huomannut kodeiinin olevan paljon vähemmän euforinen tramalkuurin jälkeen, vaikka toleranssi ei olisi noussutkaan.