tramadoli
-
xxx-men
- Kameleontti
Re: tramadolin käyttö "nautinto"aineena?
Tramalille iso kiitos että pääs subusta irti ton avulla ja lopulta jäi tramalitki pois. 
-
Kalashnikov
- Karvakuono
Ekalla kerralla kokeilin 300mg, ei yhtään mitään oloja. Nyt meni 500mg ja ihan helvetin ihanaa
-
Poliklinikka
- OD
Kummat on parempia Depotit vai tavalliset?
-
mauseri
- LD50
taitaa olla mielipideasia.. mä tykkään depoteista enemmänPoliklinikka wrote:Kummat on parempia Depotit vai tavalliset?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Poliklinikka
- OD
Sama melkein täällä. Vaikutukset tosin alkaa vasta jossain 4 tunnin päästä.mauser1911 wrote:taitaa olla mielipideasia.. mä tykkään depoteista enemmänPoliklinikka wrote:Kummat on parempia Depotit vai tavalliset?
-
Ram1t
Ja depoteissa ainakin mulle on plussaa se, että potkii vielä lähes täysillä noin 12 h:n päästä..Poliklinikka wrote:Sama melkein täällä. Vaikutukset tosin alkaa vasta jossain 4 tunnin päästä.mauser1911 wrote:taitaa olla mielipideasia.. mä tykkään depoteista enemmänPoliklinikka wrote:Kummat on parempia Depotit vai tavalliset?
-
mauseri
- LD50
syöttekö depot kokonaisina vai pureskellen? mä pureskelen, ja alkaa toimii melkein yhtä nopeesti ku tavalliset, mut toiminta kestaa silti paljon pitempään.
p.s 1,5kk ilman opiaatteja..
täytyy kattoo kolahtasko rambot ens kuun alussa yhtään paremmin.. en usko.. vitun "kestotole"..
p.s 1,5kk ilman opiaatteja..
-
Dexma
- Moderator
Juuri näin se pitää tehdä.mauser1911 wrote:syöttekö depot kokonaisina vai pureskellen? mä pureskelen, ja alkaa toimii melkein yhtä nopeesti ku tavalliset, mut toiminta kestaa silti paljon pitempään.
TOIMII... Depotit ruulz...
-
Poliklinikka
- OD
Ainakin Depot-kapseleissa saa tehdä aikamoisen työn, että ne saa pureskeltua. On nimittäin ne rakeet yhtä kovia ku kiven muruset.
-
mauseri
- LD50
depot-kapselit? onko semmosiakin?Poliklinikka wrote:Ainakin Depot-kapseleissa saa tehdä aikamoisen työn, että ne saa pureskeltua. On nimittäin ne rakeet yhtä kovia ku kiven muruset.
-
Poliklinikka
- OD
Tramium on depotkapselilla.
-
mauseri
- LD50
montaakohan erinimistä ramboo on olemassa? onks toi kotimainen valmiste? en oo tommosesta kuullukkaan.Poliklinikka wrote:Tramium on depotkapselilla.
-
Poliklinikka
- OD
Varmaan miljoona jos lasketaan ulkomaalaisetkin merkit. Tramium on ihan suomessa myynnissä http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/hu ... 8857.shtmlmauser1911 wrote:montaakohan erinimistä ramboo on olemassa? onks toi kotimainen valmiste? en oo tommosesta kuullukkaan.Poliklinikka wrote:Tramium on depotkapselilla.
Tramadin
Tramal
Trambo
Tramium
Tramagetic
Tradolan
Tramadol Hexal
Tramadol Sandoz
-
kissankorva
- Apteekki
HMM eli tämmöstä tänään.. 3 päivää ollu nyt 38-39 asteen kuumeessa ja antibiootteja syön kurkkutulehdukseen (v-pen 1500)..
Eli tossa mietin ku taskus hyvin noita 150mg tradolaneja, niin paraneekohan niitä syödä noiden antibioottien ja kanssa ja kun on viel kuume päällä.. Mietin vaan että noi tradolanit auttais ainakin tähän kurkkukipuun, meinaa niin paskana kurkku, että ei pysty edes melkein syödä..
Tällästä tänään, jospa sitä huomenna kokeilisi miten näihin sairaihin oloihin toimisi 600mg.. Mitä mieltä olette?
Eli tossa mietin ku taskus hyvin noita 150mg tradolaneja, niin paraneekohan niitä syödä noiden antibioottien ja kanssa ja kun on viel kuume päällä.. Mietin vaan että noi tradolanit auttais ainakin tähän kurkkukipuun, meinaa niin paskana kurkku, että ei pysty edes melkein syödä..
Tällästä tänään, jospa sitä huomenna kokeilisi miten näihin sairaihin oloihin toimisi 600mg.. Mitä mieltä olette?
-
mauseri
- LD50
vedä vaan.. mut mä oonkin mä.. eli elä vedä (kai).. vittu viimeks meni 3000mg alle 2 päivässä.. sitä ennen oli 1,5kk opiaatiton putki.. HAJOO PÄÄ!!!!kissankorva wrote:HMM eli tämmöstä tänään.. 3 päivää ollu nyt 38-39 asteen kuumeessa ja antibiootteja syön kurkkutulehdukseen (v-pen 1500)..
-
Anonyymi
Mikäettei. Tarkista vaan antibioottejen ja tramaleiden yhteisvaikutukset.kissankorva wrote:HMM eli tämmöstä tänään.. 3 päivää ollu nyt 38-39 asteen kuumeessa ja antibiootteja syön kurkkutulehdukseen (v-pen 1500)..
Muistan miten oli kuumeessa nannaa tramal päissään. Uih <3
-
kissankorva
- Apteekki
Hmm.. niin no ainakaan tuossa antibioottien käyttöohjeissa ei mainittu mitään niiden ja opiaattien yhteisvaikutuksista.. Eli hankala kyllä uskoa että mitenkään vaikuttaisi keskenään ainakaan vaarallisesti..
En ole muuten ikinä tullu miettineeksi että sisältääkö nämä tradolanit paljonkin jotain maksatoksisia aineita, kuten esim parasetamolia? Kun, itse joudun nyt kipeänä tuota 600mg buranaa jo ihan tarpeeksi syömään ettei siitä sitten mitään haittoja koituisi..?
En ole muuten ikinä tullu miettineeksi että sisältääkö nämä tradolanit paljonkin jotain maksatoksisia aineita, kuten esim parasetamolia? Kun, itse joudun nyt kipeänä tuota 600mg buranaa jo ihan tarpeeksi syömään ettei siitä sitten mitään haittoja koituisi..?
-
W10
- Kameleontti
Eipä se mun mielestä isompaa rasitusta aiheuta maksalle. Kannattaa kumminkin jostain etsiä tietoa, että estääkö (inhibitoiko) antibioottisi CYP2D6 entsyymin toimintaa maksassa. Jos näin on, niin seurauksena on tramadolin tehon heikentyminen, koska tramadolin tärkein aktiivinen metaboliitti M1 metabolisoituu juuri tuon CYP2D6 entsyymin toimesta. Kirroosipotilailla myös voi tramadoli toimia huonommin, kuin tervemaksaisilla ihmisillä.kissankorva wrote:Hmm.. niin no ainakaan tuossa antibioottien käyttöohjeissa ei mainittu mitään niiden ja opiaattien yhteisvaikutuksista.. Eli hankala kyllä uskoa että mitenkään vaikuttaisi keskenään ainakaan vaarallisesti..
(Meniko kaikki termit nyt oikein? Oon todella huono muistamaan tuollaisia sivistyssanoja
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Ram1t
kissankorva wrote:Hmm.. niin no ainakaan tuossa antibioottien käyttöohjeissa ei mainittu mitään niiden ja opiaattien yhteisvaikutuksista.. Eli hankala kyllä uskoa että mitenkään vaikuttaisi keskenään ainakaan vaarallisesti..
Tuskin on mitään pelkoa.. Söin itse buranaa 4x 1000mg päivässä (lääkäri sanoi että voi syödä) hammashermovikaan jonkun viikonajan.. Ja turhaan, koska ei auttanut yhtään..
-
rogues
- Lepakko
jätä ne buranat pois ja ota sitä tradolania 2-3 kpl. niin rupee kuume laskeen ja olo keveneen. 
-
rogues
- Lepakko
mukavia nappeja + sauhuja = ei paljon kiinnosta... 
-
trama
- Psykonautti
koliseeeeee 
-
polge
- Psykonautti
Tuleeks kellekkää tramaleista krapulaa? Mulle nimittäin on nyt pari kertaa tullu sillei että ku otan edellisenä iltana vaikka 150mg tramalia ja pari panacodia kahvin kanssa niin aamulla on vielä tokkurainen ja erittäin huono olo (niinku nyt).
Sit se lähtee ku ottaa yhen tramalin taas.
-
polge
- Psykonautti
Kyllä nyt on otettava yks korjaussarjaks ja sitten siirtää jokskin aikaa pilleripaketti kaapin perälle :? Aivan kaamee olo 
-
Thoxium
Kauanko ja miten usein olet noita syönyt? Itellä ei ainakaan kerran viikossa otettuna aiheuta mitään krapulaa.polge wrote:Kyllä nyt on otettava yks korjaussarjaks ja sitten siirtää jokskin aikaa pilleripaketti kaapin perälle :? Aivan kaamee olo
-
rogues
- Lepakko
ei ole mullekkaan ikinä tullut tramaleista tai tradolaneista darraa tai edes huonoa oloa. vaikka vetäs mitä niiden kanssa samaan aikaan. ja olen ollut niihin koukussa jo monta vuotta. mutta kun ne on loppu niin ainakin 2 viikkoa menee ettei tuu mitään viekkareita ?? onneksi 
-
polge
- Psykonautti
en oo kun pari viikkoo nyt pitkän tauon jälkeen syöny niitä panacodien kans päivittäin. tänään ensimmäinen päivä kahteen viikkoon ilman pillereitä ja aivan järkyttävä olo! kylmä, pää kipee, ei pysty keskittyyn, kylmä, JÄÄSSÄ, vapinaa, heikkoutta. tiedä sitten johtuuko se noista pillereistä vai mistä
Jopa yks panacodi helpotti vähän oloo
ei oo enää kylmä ja olo muutenki vähän parempi..
Jopa yks panacodi helpotti vähän oloo
-
W10
- Kameleontti
Mulle kyllä tuli reflaolot jo 4 päivän kuurilla. Tramaleista tuntuu tulevan vielä helpommin vieroitusoireet, kun muista opiaateista. Ehkäpä se johtuu tramadolin serotoniinisista vaikutuksista ja pitkästä puoliintumisajasta.polge wrote:en oo kun pari viikkoo nyt pitkän tauon jälkeen syöny niitä panacodien kans päivittäin. tänään ensimmäinen päivä kahteen viikkoon ilman pillereitä ja aivan järkyttävä olo! kylmä, pää kipee, ei pysty keskittyyn, kylmä, JÄÄSSÄ, vapinaa, heikkoutta. tiedä sitten johtuuko se noista pillereistä vai mistä![]()
Jopa yks panacodi helpotti vähän olooei oo enää kylmä ja olo muutenki vähän parempi..
-
polge
- Psykonautti
Mutta voiko sitten kodeiini helpottaa tramadolin viekkareita?
-
W10
- Kameleontti
Voi. Tosin ei välttämättä auta niihin psyykkisiin oireisiin, jotka johtuvat serotoniinivajareista. Itse olen huomannut kodeiinin olevan paljon vähemmän euforinen tramalkuurin jälkeen, vaikka toleranssi ei olisi noussutkaan.polge wrote:Mutta voiko sitten kodeiini helpottaa tramadolin viekkareita?