http://www.youtube.com/watch?v=8a0HoHjcnHw
edit:
http://www.youtube.com/watch?v=n1Z7TuJZEz8&NR=1 haahaa vittu
edit2:
niin ja Steen1 on kans vitun kova!
Oon kyllä periaatteessa ihan samaa mieltä. Mun mielestä valkoiset tekee huonoa mustaa musiikkia ja mustat huonoa valkosta musiikkia, mutta toisaalta tykkään lokalisoinnista. Mun mielestä se on kulttuuriantropologisesti kiinnostavaa että Comptonin meininki yritetään siirtää Pohjolan kylmyyteen. Samoin kuin käännösbiisit, alunperin keskinkertaiset englanninkieliset biisit kuulostaa suomenkielellä heti paljon paremmilta.frapathea wrote:No ei se ole kiinni siitä ettenkö hyväksyis ihmistä itseään, en vaan osaa hyväksyä joitain tekoja.
Ja emt, kyllä räpistä löytyy paljon hyvääkin lyriikkaa, jos ajatellaan ihan yleisesti räppiä, tää suomiräp tyyliin jou vedä snagut pikku pirihuora ei oikeen pure. Musta se on musiikkina vaan jotenki.... Mustien juttu... Vähän niinku funk. Tai soul tai blues tai r'n'b sun muut. Kyllä jokunen valkonen tai keltanenki sitä saattaa osata vääntää, mut se on vaan vahvimmillaan neekereillä. Vähän niinku metallimusiikki täällä pohjolan viikingeillä. Joitai poikkeuksia on, mut ne niin sanotusti tekee sen säännön. Vaikka luojan kiitos suomen somalit eivät vielä ole kauheen laajasti kunnostautuneet noissa hommissa... Vai pitäsköhän niiden ehkä sittenki?
Mä oon taas sitä mieltä, et suomenkielen tönkköys ei sovi sit niin yhtään näihin ns. käännösbiiseihin. Muutenkin suomeks käännetää välillä mitä ihmeellisemmin jotkut eng. kielen laulut / elokuvien nimet yms. Tänään muuten just pohdittiin koulussa tätä ::thinkAsidyyli wrote:Samoin kuin käännösbiisit, alunperin keskinkertaiset englanninkieliset biisit kuulostaa suomenkielellä heti paljon paremmilta.

imagolla lienee juurensa artistin persoonallisuudessa?mauser1911 wrote:mut asiaan: se räppäreitten "egottelu ja uhoominen" jne. on mun käsityksen mukaan vaan niitten tyyliä, niin sanottu "imago" niinkuin on lähes kaikilla muusikoilla omansa.
Ne siitä julkastut biisit on luultavasti läppiä. Koska virallinen julkaisupäivä on huomenna. Nähään sit et onko se oikeesti tommosta hörhöilyä.normisto wrote:Kukaa viä tarkastanu tota Julma-Henrin ja Laineen Kasperin uutta levyä? On meinaa todellaki outo nauha
Ite ennakotilasin levyn ja eilen se vaan komeesti kolahti postilootaanKing Ink wrote:Ne siitä julkastut biisit on luultavasti läppiä. Koska virallinen julkaisupäivä on huomenna. Nähään sit et onko se oikeesti tommosta hörhöilyä.normisto wrote:Kukaa viä tarkastanu tota Julma-Henrin ja Laineen Kasperin uutta levyä? On meinaa todellaki outo nauha
Itelläni on odotukset tota levyä kohtaan ihan saatanan kovat. Kasperi kuuluu kevyesti lempiartisteihini, ja Henkka lempiräppäreihini.
Joko kuuntelit, oliks mimmone lätty?normisto wrote:Ite ennakotilasin levyn ja eilen se vaan komeesti kolahti postilootaanKing Ink wrote:Ne siitä julkastut biisit on luultavasti läppiä. Koska virallinen julkaisupäivä on huomenna. Nähään sit et onko se oikeesti tommosta hörhöilyä.normisto wrote:Kukaa viä tarkastanu tota Julma-Henrin ja Laineen Kasperin uutta levyä? On meinaa todellaki outo nauha
Itelläni on odotukset tota levyä kohtaan ihan saatanan kovat. Kasperi kuuluu kevyesti lempiartisteihini, ja Henkka lempiräppäreihini.
No siis ainoa kuuntelukelpoinen skibale on ensimmäinen raita, meitsi on matafaka ja loput levystä onkin sekavaa surinaa ja läppää. Itse kyllä petyin koska odotin kovaa räppiä tai ylipäätään musiikkia mutta sainkin sekavan kuunnelman. Kyllä toi kannattaa kuunnella, iha hauskaaki läppää löytyy ja sillee mut en oikeen tiä kannattaako tosta maksaa, ainakaa sitä n. 15-20e millä sitä myydään.King Ink wrote:Joko kuuntelit, oliks mimmone lätty?normisto wrote:Ite ennakotilasin levyn ja eilen se vaan komeesti kolahti postilootaanKing Ink wrote:Ne siitä julkastut biisit on luultavasti läppiä. Koska virallinen julkaisupäivä on huomenna. Nähään sit et onko se oikeesti tommosta hörhöilyä.
On kyllä aika jees. :idea:
Mallu on jees tai no en oo biisejä hirveesti kuunnellu mutta oon yhesti tavannu niin saa kyllä rispektiä siinä oli niin vaatimaton tyyppi tai siis oman musiikkinsa osalta.mauser1911 wrote:löysin jotenkin tommosen: http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... =412964607
aika hyvää
Voi kyl sanoo et on solosella muuttunu meininki totaalisesti. Kuulosti jopa hyvältä.
Hyvä biisi, mut vituttaa kun kaikki tenut täällä jauhaa siitä ja on vaan että ''Iha vitu jepa''.horna wrote:Vaikka suomiräpäytys ei itsellä iske, oli tämä musavideo lähes loistava. Niiiiin 90-lukua että.