Ekstaasi-info
-
nAksu
- Tuppisuu
Re: Ekstaasi info
Noi missä on 00 ja alapuolella 7.. toimii toimii ja hyvin. Yhdellä kokeiltiin eka ja parin tunnin päästä tokat... ja ei helvetti mitkä nousut siitä tokasta. Eikä noista omalle kohalle tullu seuraavana päivänä niin paskaa fiilistä kun vois tulla..
Suosittelen!
Suosittelen!
-
kvia
- Tuppisuu
Kellään hajua pinkeistä DG printillä varustetuista "essoista"? 
-
korolli
- Apteekki
Valkoinen 007 (yhteen)
MDxx, aivan varmasti. Kehuttiin että hyviä on.
Ihan paskaa sanon minä. Vasta kun tajusin polttaa tuhdit pajarit tuli hyvä olo. Hukkaan meni 15€.
Taitaa meikäläisen serotoniini reseptorit olla jotenkin vaurioituneet kun ei magma-empatia enää tunnukkaan hyvältä, enemmänkin ahdistavalta (ryskin joskus kauan sitten 5 päivää mdma-kiteitä putkeen ). Siitä on yli vuosi kun viimeksi mdma:ta söin, eikä vieläkään toimi, ainakaan miellyttävästi.
Ei kannata syödä mdma:ta usein. Kerran-pari vuodessa on kohtuullista. Ettei ns."taika" katoa.
:
MDxx, aivan varmasti. Kehuttiin että hyviä on.
Ihan paskaa sanon minä. Vasta kun tajusin polttaa tuhdit pajarit tuli hyvä olo. Hukkaan meni 15€.
Taitaa meikäläisen serotoniini reseptorit olla jotenkin vaurioituneet kun ei magma-empatia enää tunnukkaan hyvältä, enemmänkin ahdistavalta (ryskin joskus kauan sitten 5 päivää mdma-kiteitä putkeen ). Siitä on yli vuosi kun viimeksi mdma:ta söin, eikä vieläkään toimi, ainakaan miellyttävästi.
Ei kannata syödä mdma:ta usein. Kerran-pari vuodessa on kohtuullista. Ettei ns."taika" katoa.
-
Jeshu
- OD
Tulipaha itekin kokeiltua tollanen 007 eilen.
Olin päivän mittaan syönyt sekalaisia lääkkeitä, poltellut, juonut hieman hyvissä oltiin.
Yks näistä lääkeistä oli Lyrica 150mg, ja toinen sit sattui olemaan moklobemidi jota olin aamulla ottanut 150mg, päivällä 150mg ja illalla 150. Ja bentsoo ja dexedrineä.
Minulle tuli sitten jo yön tullen mahdollisuus ostaa esso ja tilanteessa piti toimia nopeasti. Niinpä toimin, heitin esson naamariin ja lähdin istumaan junaan. Junassa jonkun ajan kuluttua tajusin: "EI VITTU, EI VITTU, EI VITTU SAATANA, MÄHÄN OON SYÖNY MOKLOA!"
Päätin, että katson mitä tuleman pitää ja sanoin vieressä olevalle kaverille, että jos alkaa näyttämään pahalta on valmis tekemään asialle jotain elikä 112 jos en itse pysty.
No, ei käynyt pahasti. Mutta sen sijaan olin aivan saatanan setissä. Olin lähes toimintakyvytön. En saanut takin vetskaria kiinni hiton kylmässä ilmassa ehkä tunnin yrittämisen jälkeenkään. Huomasin välillä herääväni jostain horroksesta jossa ympärilläni oli muita ihmisiä ja tajusin että juttelen en kenellekään. Visuaalit jylläsivät himuisella intensiteetillä. Paikantaju katosi aina välillä. Ei mitään madame fiilistelyä, vaan silkkaa hulluutta!!
Olin päivän mittaan syönyt sekalaisia lääkkeitä, poltellut, juonut hieman hyvissä oltiin.
Yks näistä lääkeistä oli Lyrica 150mg, ja toinen sit sattui olemaan moklobemidi jota olin aamulla ottanut 150mg, päivällä 150mg ja illalla 150. Ja bentsoo ja dexedrineä.
Minulle tuli sitten jo yön tullen mahdollisuus ostaa esso ja tilanteessa piti toimia nopeasti. Niinpä toimin, heitin esson naamariin ja lähdin istumaan junaan. Junassa jonkun ajan kuluttua tajusin: "EI VITTU, EI VITTU, EI VITTU SAATANA, MÄHÄN OON SYÖNY MOKLOA!"
Päätin, että katson mitä tuleman pitää ja sanoin vieressä olevalle kaverille, että jos alkaa näyttämään pahalta on valmis tekemään asialle jotain elikä 112 jos en itse pysty.
No, ei käynyt pahasti. Mutta sen sijaan olin aivan saatanan setissä. Olin lähes toimintakyvytön. En saanut takin vetskaria kiinni hiton kylmässä ilmassa ehkä tunnin yrittämisen jälkeenkään. Huomasin välillä herääväni jostain horroksesta jossa ympärilläni oli muita ihmisiä ja tajusin että juttelen en kenellekään. Visuaalit jylläsivät himuisella intensiteetillä. Paikantaju katosi aina välillä. Ei mitään madame fiilistelyä, vaan silkkaa hulluutta!!
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
korolli
- Apteekki
Huomasin nyt neljän vuoden researchin jälkeen: kaikki naksut on ihan paskoja.
Uskon että 90-luvun alkupuolella varmasti oli semmosia bilenaksuja että ois maistunu mullekkin mut eipä oo enää. Ei vaa oo. Sorry. (Tai on varmasti jossain, mut harvassa)
Jotku ketamiinihapposekismuusipirtelökuulat vois ehkä ollakkin ihan hyviä.
Uskon että 90-luvun alkupuolella varmasti oli semmosia bilenaksuja että ois maistunu mullekkin mut eipä oo enää. Ei vaa oo. Sorry. (Tai on varmasti jossain, mut harvassa)
Jotku ketamiinihapposekismuusipirtelökuulat vois ehkä ollakkin ihan hyviä.
-
dredi
- LD50
Totta.kaikki naksut on ihan paskoja.
Joskus 99-2000-vuosina oli vielä hyviä naksuja liikkeellä jossain määrin. Sen jälkeen taso on vaan tippunut tasaisesti siinä määrin, että kun viime kesänä päätin pitkästä aikaa kokeilla naksuja niin ihmettelin kovasti miten jengi voi nykyään vetää sellaista TAJUTONTA PASKAA. MDMA on korvattu pirillä ja piperatsiineilla... näin ainakin vaikutusten perusteella.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Ram1t
Aamulehdessä etusivulla luki, että poliisi on löytänyt ison mccp naksu erän.. siinä tais olla ainaki hymynaama ja pari muutakin logoo..
-
ihmislaji
- Psykonautti
Aika usein törmää juttuihin siitä, kuinka "silloin kun minä olin nuori, essot olivat paljon parempia". Epäilemättä ainakin osittain väite on totta, eli laatu ei välttämättä ole kovin hyvä nykyään. Mutta jotenkin veikkaan, että oman osansa asiaan tekee se, että niitä essoja on vedetty ihan liikaa ja on päässyt kehittymään toleranssia. Itse olen sen takia rajoittanut oman ekstaasin käyttöni korkeintaan muutamaan kertaan vuodessa. Vielä ei ole kertaakaan ollut mitään valittamista, joskaan en ole ikinä pelkkää MDMA:ta päässyt testaamaan, joten en voi olla varma vertailukohdasta.
What is a mind, if not something to be messed with? What is consciousness, if not a state to be altered?
-
ShieLL
- Tuppisuu
Muutama viikko sitte tuli lämittyy noit "jameksii" joku about 8!!! Kyl sen sit loppu yöst huomaski, vittu mikä olo kunnon tärinä kramppi hässäkät!!! Ois pitäny tyytyy niihin kahteen ekaan mut EIJ... no aina ei voi voittaa. Hyvii melssonit kuiteski 
-
ShieLL
- Tuppisuu
Joo noit oli tääl stadiski päi ihan paskoi 2 ei sanonu midist...Harold wrote:valkoset salamat ilman jakouurretta kanta-hämeen alueella ainakin tosi nihuleita.
yks ei sano mitään.
-
dredi
- LD50
Itse syön essoja ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään, eli toleranssin kehittymisestä ei voi olla kyse. Ehkä ne jotka eivät usko että essot olivat parempia ennen, eivät siihen aikaan olleet vielä päässeet peruskoulusta...Mutta jotenkin veikkaan, että oman osansa asiaan tekee se, että niitä essoja on vedetty ihan liikaa ja on päässyt kehittymään toleranssia.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
mauseri
- LD50
totta.. huumekauppiaitten sukupolvi on vaihtunut siinä missä käyttäjienkin.. nykyään kaikki on niin vitun AHNEITA..dredi wrote:Itse syön essoja ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään, eli toleranssin kehittymisestä ei voi olla kyse. Ehkä ne jotka eivät usko että essot olivat parempia ennen, eivät siihen aikaan olleet vielä päässeet peruskoulusta...Mutta jotenkin veikkaan, että oman osansa asiaan tekee se, että niitä essoja on vedetty ihan liikaa ja on päässyt kehittymään toleranssia.![]()
![]()
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Uke
- LD50
Jep. Tästä sitten joutuu kärsimään koko saatanan maa. Voi vaan ihmetellä itsekseen ja kysyä, että miksi näin..mauser1911 wrote:totta.. huumekauppiaitten sukupolvi on vaihtunut siinä missä käyttäjienkin.. nykyään kaikki on niin vitun AHNEITA..dredi wrote:Itse syön essoja ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään, eli toleranssin kehittymisestä ei voi olla kyse. Ehkä ne jotka eivät usko että essot olivat parempia ennen, eivät siihen aikaan olleet vielä päässeet peruskoulusta...Mutta jotenkin veikkaan, että oman osansa asiaan tekee se, että niitä essoja on vedetty ihan liikaa ja on päässyt kehittymään toleranssia.![]()
![]()

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
frapathea
On se vaan ranccaa.Uke wrote:Jep. Tästä sitten joutuu kärsimään koko saatanan maa. Voi vaan ihmetellä itsekseen ja kysyä, että miksi näin..mauser1911 wrote:totta.. huumekauppiaitten sukupolvi on vaihtunut siinä missä käyttäjienkin.. nykyään kaikki on niin vitun AHNEITA..dredi wrote: Itse syön essoja ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään, eli toleranssin kehittymisestä ei voi olla kyse. Ehkä ne jotka eivät usko että essot olivat parempia ennen, eivät siihen aikaan olleet vielä päässeet peruskoulusta...![]()
![]()
-
Timp3
- Kameleontti
Onko kellää tietoo 09 alueen punasista sydämmistä?
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
frapathea
Ainaki viime syksynä oli ihan jees punasia sydämiä, siis ihan sydämen muotoisia pikkusia, tosi kitkerän makusia, ei iha tasane väri, söin kyl vaa yhen tai puoltoista mut tuttu otti kaks ja se näki halluja. Tosin se oli vähän sekaisin silloin. Mut en tiiä et onks samaa satsii sit enää.
-
viva
- Karvakuono
Terve, ettehän kukaan ole vaan havainnut mitään mccp:Hen viittaavaa niissä 007 missä on seiska alempana. Eli pitäs olla about md** + liri? Ois nuita niittejä tarjolla ja saan tosihuonot olot mccpstä, ja muistakin sotkuista mitä nuihin laitetaan.
-
Timp3
- Kameleontti
Ite otin nuita alaseiskoja tällä viikolla pariinki otteeseen ja yksikin toi jo hyvät olot, mutta 3 toi paremmatviva wrote:Terve, ettehän kukaan ole vaan havainnut mitään mccp:Hen viittaavaa niissä 007 missä on seiska alempana. Eli pitäs olla about md** + liri? Ois nuita niittejä tarjolla ja saan tosihuonot olot mccpstä, ja muistakin sotkuista mitä nuihin laitetaan.
Lisää perkele!
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
13360
- Psykonautti
Noita valkoisia alaseiskoja (00 ja 7) tuli otettua ensin yksi ja sitten jossain vaiheessa vielä puolikas lisää. Hyvin potkii. Ensimmäinen kertani, mutta luetun perusteella hyvinkin sisältää MDMA:ta, mutta oli tuossa jotain muutakin. Näin hyvin selkeitä visuaaleja esim. audiovisualisaattoria katsoessa, lentäviä lohikäärmeitä, kuvia suoraan jostain elokuvista, silmät kiinni kolmiosilmiä jne. Näin vielä seuraavana päivänä n. 26h tunnin päästä lieviä visuaaleja kun koitin mennä nukkumaan, olisiko jotain DOBia tai Bromo-Dragonflytä mukana ?
-
Happotatti
- Apteekki
Ite räimin 1 mahaan ja puolikkaan nokkaan. Ihan mukavasti nuo 00 ja alaseiska toimii, hirveet tärinät vaa alko mutta sai helposti kuriin.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
-lalalaa-
00
7
Näitä ainakin kaksi erää liikenteessä.
Ekat mitä maistoin olivat melkoisen selkeästi MDxx + mcpp.
Näistä empatia jäi puuttumaan ja lisänä tuli mcpp:lle tuttu
"värinä & vääristyminen" näkökenttään.
Aamulla kaverina infernaalinen päänsärky.
Toiset (paremmat) ovat puhtoisia.
Todella miellyttävän leppoisaa MDxx lötköttelyä pitkäksi aikaa.
Unille pääsee helposti näiden jäljiltä
Dagen efter yhtä hymyä.
Päällisin puolin tarkastellessa noissa mcpp-nappuloissa on vähemmän "pilkkuja".
7
Näitä ainakin kaksi erää liikenteessä.
Ekat mitä maistoin olivat melkoisen selkeästi MDxx + mcpp.
Näistä empatia jäi puuttumaan ja lisänä tuli mcpp:lle tuttu
"värinä & vääristyminen" näkökenttään.
Aamulla kaverina infernaalinen päänsärky.
Toiset (paremmat) ovat puhtoisia.
Todella miellyttävän leppoisaa MDxx lötköttelyä pitkäksi aikaa.
Unille pääsee helposti näiden jäljiltä
Dagen efter yhtä hymyä.
-
mauseri
- LD50
joskus aikoinaan oli paljon nikejä liikenteessä ja sen parempia ne oli mitä enemmän oli semmosii ruskeita pilkkuja.-lalalaa- wrote:
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
xxx-men
- Kameleontti
Pikkuinen info kaikille, että keltaset mitsut on mcpp paskaa. Lähinnä pk-seudulla nuita pyöriny.
Kyllä noi alaseiska bondit potkii ja lujaa. Ainakin täälä pohjosessa päin olevat.
Kyllä noi alaseiska bondit potkii ja lujaa. Ainakin täälä pohjosessa päin olevat.
-
normalisoija
- Karvakuono
mcpp: n myyjille turpaan. vittu mitä kusetusta ja täyttä paskaa.
-
Uke
- LD50
Mut siis minkä takia jotkut edes tollasta paskaa laittaa essoon, kun ei se ketään miellytä? Onko ihmiset oikeasti niin kusipäitä, et ne haluu jonkun illan pilalle vaih..normalisoija wrote:mcpp: n myyjille turpaan. vittu mitä kusetusta ja täyttä paskaa.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
-
frapathea
varmaa sitte. vitusta kyl. tai sit se on halpaa? en tiiä onkoUke wrote:Mut siis minkä takia jotkut edes tollasta paskaa laittaa essoon, kun ei se ketään miellytä? Onko ihmiset oikeasti niin kusipäitä, et ne haluu jonkun illan pilalle vaih..normalisoija wrote:mcpp: n myyjille turpaan. vittu mitä kusetusta ja täyttä paskaa.
-
Mangusti
pari alaseiskaa ostin, oksensin, tärisin, pärisin enkä nähny mitään.
En ostais toiste.
Toivottavasti joku väsää vapuksi pätevän satsin nameja (tosin ne HARVAT hyvät onkin sit varmaan lama hinnoissa)
Pelätkäämme pahinta ja toivokaamme parasta, pärähtävää kevättä naksunaamat
: 
En ostais toiste.
Toivottavasti joku väsää vapuksi pätevän satsin nameja (tosin ne HARVAT hyvät onkin sit varmaan lama hinnoissa)
Pelätkäämme pahinta ja toivokaamme parasta, pärähtävää kevättä naksunaamat
-
Uke
- LD50
Joo kävi tuoki mielessä, mut laittas vaikka tomusokeria tai ruokasoodaa, eikö seki suht halpaa ole ^^frapathea wrote:varmaa sitte. vitusta kyl. tai sit se on halpaa? en tiiä onkoUke wrote:Mut siis minkä takia jotkut edes tollasta paskaa laittaa essoon, kun ei se ketään miellytä? Onko ihmiset oikeasti niin kusipäitä, et ne haluu jonkun illan pilalle vaih..normalisoija wrote:mcpp: n myyjille turpaan. vittu mitä kusetusta ja täyttä paskaa.

-
mägik
- Karvakuono
Samaa sontaa sisältävät myös pinkit mitsut. Ja pk-seutuu myös..xxx-men wrote:Pikkuinen info kaikille, että keltaset mitsut on mcpp paskaa. Lähinnä pk-seudulla nuita pyöriny.
edit.
Noi mcpp naksut on kyllä sikäli helppo tunnistaa jo. Esim. Jos nappula maistuu "vähän makealle", tai jos ovat olemukseltaan liian huoliteltuja (kiiltopintaisia, pilkkuja ei ole), tai sitten ovat erittäin "likaisen" oloisia. Mutta maku on selkeästi eroavin seikka verrattuna mdxx naksuihin(jos ei vaikutuksia lasketa mukaan). Tosin testi kitti nyt on paras tapa varmistaa niittien sisältämät substanssit, jos testiin ei tule reaktiota niin lähes poikeuksetta nykyään mcpp.
Vähän sekavaa tekstiä näin aamusella, koittakaa kestää..
-
xxx-men
- Kameleontti
Onkos porukka testaillu semmosia vaaleita hieman tummia laikkuja olevia nipsuja joissa on M kirjain tai sitten hämähäkki. Kummatkin siis aivan saman näköisiä muuten paiti hämis hieman kermanvärisempi. 08 arealla tällähetkellä haalinu noita.