imasin eilen jotain 0,3-0,4 luokkaa ja tuli kyllä mukavat olot, eikä pahoinvointi haitannu lainkaan. välillä piti vähän psyykata ku meinas ruveta huippaamaan. oli täydellistä maata peiton alla ja nauttia olosta. leffankin tsiigailu oli erittäin miellyttävää
Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
Harold
- Kameleontti
Re: Subutex
onko kukaan todennu pahoinvointilääkkeiden auttavan subun aiheuttamaan nauseaan ?
imasin eilen jotain 0,3-0,4 luokkaa ja tuli kyllä mukavat olot, eikä pahoinvointi haitannu lainkaan. välillä piti vähän psyykata ku meinas ruveta huippaamaan. oli täydellistä maata peiton alla ja nauttia olosta. leffankin tsiigailu oli erittäin miellyttävää
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
growy
- Kameleontti
Vieroitusoireita jep.ei oikeen aivot toiminu viestii kirjottaessa,tosin en kyllä oikeen ees muista et oon tota kirjottanut.Thoxium wrote:Tarkoitat siis vieroitusoireita? Laskut eivät mielestäni ole sama asia, eikä niitä pitäisi opiaateista tullakaan.growy wrote:Nyt sai riittää toi subukuuri.Tänää aamulla karseet laskut ja oon ollu ihan paskana koko päivän,nyt vasta alkaa vähän herileen todellisuuteen.Tuntuu vähän ettei mikää auttas vaik kyl tästä aamusta on olo parantunu.. Benzoilla nyt yritän parannella oloo ja Kodeiiniaki meni aika iso määrä aamupäivällä..
Katotaa mitä huominen tuo tullessaan.
Peace.
Kuuri loppu,viekkareihin autto Benzot ja Tradolanit..Piti eiliseen asti rouskia Tradolania kun oli jotenkin sellanen olo et viekkarit tulis vielki.Noh,ei hätää enää.Ei Subua hetkeen..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
dredi
- LD50
Harold wrote:niin suboxonehan on sellanen oranssi. ja maistuu appelsiinille.
Olivat ennen oransseja, muutettiin joskus viime vuoden puolella valkoisiksi. Jos sulla on vielä oransseja xoneja niin ne on sitten älyttömän vanhoja.
Maku on yhä sama kyllä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
korolli
- Apteekki
Nämä valkoiset noxit maistuvat/haisevat kylläkin jollekkin mikä muistuttaa sitrushedelmää, eikä appelsiinia.dredi wrote:Harold wrote:niin suboxonehan on sellanen oranssi. ja maistuu appelsiinille.
Olivat ennen oransseja, muutettiin joskus viime vuoden puolella valkoisiksi. Jos sulla on vielä oransseja xoneja niin ne on sitten älyttömän vanhoja.
Maku on yhä sama kyllä.
-
dredi
- LD50
korolli wrote:Nämä valkoiset noxit maistuvat/haisevat kylläkin jollekkin mikä muistuttaa sitrushedelmää, eikä appelsiinia.dredi wrote:Harold wrote:niin suboxonehan on sellanen oranssi. ja maistuu appelsiinille.
Maku on yhä sama kyllä.
Aivan sama, helvetin pahalta ne maistuu silti. Niissä on sitruunahappoa "liukenemisen edistämiseksi". Lisäksi näissä nykyisissä valkoisissa xoneissa on sitten helvetisti enemmän sidosaineita, kuin vanhoissa oransseissa... eli filtteröidä joutuu kunnolla jos niita haluaa hihaan räiskiä.
-
korolli
- Apteekki
Subutex - Hyvä lääke, huono päihde.Nuppi_ wrote:tuun tänne sanomaan mielipiteeni taas että tämä kuuluu turhimpaan päihteisiin tupakan kanssa..
Kannattanee varmaan ihan normi texitkin filtteröidä jos hihaan tunkee.dredi wrote:eli filtteröidä joutuu kunnolla jos niita haluaa hihaan räiskiä.
-
dredi
- LD50
Totta, mutta normi texeistä sai sentään suurimmat paskat filtteröityä.korolli wrote:Subutex - Hyvä lääke, huono päihde.Nuppi_ wrote:tuun tänne sanomaan mielipiteeni taas että tämä kuuluu turhimpaan päihteisiin tupakan kanssa..Kannattanee varmaan ihan normi texitkin filtteröidä jos hihaan tunkee.dredi wrote:eli filtteröidä joutuu kunnolla jos niita haluaa hihaan räiskiä.
-
Harold
- Kameleontti
joo noi on juurikin noita valkosia. enkä mä siitä mausta tiedä, kivaa vaihtelua se ainakin on perus kitkerään kemikaalimakuun/hajuun.
senkin oon näissä huomannu, ettei kirvele limakalvoilla oikeestaan mitenkään. en nyt osaa subutexeihin verrata ku ei oo niitä tullu testattua, mutta esim. piriin, metaan tai vaikka YOPOIHIN!! verrattuna, maku on todella miellyttävä, eikä limakalvoja polta.
senkin oon näissä huomannu, ettei kirvele limakalvoilla oikeestaan mitenkään. en nyt osaa subutexeihin verrata ku ei oo niitä tullu testattua, mutta esim. piriin, metaan tai vaikka YOPOIHIN!! verrattuna, maku on todella miellyttävä, eikä limakalvoja polta.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
SAWANISTI
- Apteekki
Nyt tekis mieli mut ku on niin pirun kallista, 80€ pallo.. Enkä jaksa mitää yksiä vetoja alkaa kyseleen.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
Dalph
- Psykonautti
Voisiko joku kertoa (mielellään mahdollisimman nopeasti), että kauanko subutex näkyy kusitestissä? Löysin haulla yhden mutuilun, jossa veikattiin 48h, mutta vähän epäilyttää. Eli jos tänään otan pari milliä, niin näkyykö keskiviikkona testissä?
-
tRip
- Moderator
tietääksein aika pitkä puoliintumisaika n.30h..
Sitten vaan pieni laskutoimitus..
Sitten vaan pieni laskutoimitus..
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
dredi
- LD50
8 vuorokautta saattaa näkyä kusessa... jos ne testaa buprenorfiinin. Bupre ei näy normaalissa opiaattiseulassa, se pitää testata erikseen joka on aika kallista joten kaikki kusitestaajat ei testaa sitä.
-
Milla Magia
- Tuppisuu
Ja hei kaikille, ensimmäinen viestini täällä! Olen minä teitä tosin vähän aikaa pitänyt silmällä
Otat vesikuurin ennen testiä niin ei ole mitään hätää. Koostasi riippuen hörpi nyt ainakin reilut pari litraa, juo vahvaa kahvia ja ota vitamiineja. Vedenjuonti kannattaa aloittaa hyvissä ajoin ettei ala oksettamaan sit se veden juominen.
Otat vesikuurin ennen testiä niin ei ole mitään hätää. Koostasi riippuen hörpi nyt ainakin reilut pari litraa, juo vahvaa kahvia ja ota vitamiineja. Vedenjuonti kannattaa aloittaa hyvissä ajoin ettei ala oksettamaan sit se veden juominen.
-
Pentabarf
- Lepakko
Eikös ne voi laittaa uudestaan testeihin myöhemmin jos antaa "vesikuset"?Milla Magia wrote:Ja hei kaikille, ensimmäinen viestini täällä! Olen minä teitä tosin vähän aikaa pitänyt silmällä![]()
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
Milla Magia
- Tuppisuu
Siksipä kehotinkin syömään multivitamiineja, jotta ei tule vesikuset. Testattu juttu. Mikään muu ei kusitesteissä näkynyt paitsi bentzot jos otti samana aamuna. Ja niiden melkeinpä kuuluu näkyä jos on respalla. Poikaystävä ravasi puoli vuotta seuloissa, ja sai puhtaat paperit. Todellisuudessa doupattiin koko ajan, ei päivittäin, mutta kuitenkin.
-
stufff
- Karvakuono
Bupre on kyl yks parhaista jarruista mun mielestä, tolet laskee nopeesti ja nousee suht hitaasti niin ei noihin tuu koukututtua kovinkaa helposti (5+ vuoden iv käyttö takana, edelleen satunnaisena pysyy vetäminen) ja olot on sellaset että voi tehä oikeesta mitä vaan, eikä vaa makoilla sohvalla niinku vaik oksikodoneis. Suboxoneen oon nyt siirtyny ku sitä saa halvimmal ja toimii siinä mis texiki, tosin temgesicit toimii parhaiten vaikka samaa ainetta kaikki ovatki.
-
maisuli
- Karvakuono
Tuli tos viikko takaperin testailtua ekaa kertaa kyseistä ainetta nokittamalla 4-6 millii. Ensimmäiseen tuntiin ei juuri minkäänlaista vaikutusta. Istuin vaan tuolilla kaverin selaillessa netistä foorumeita. Kun noin tunti nokittelusta oli kulunut nousin ylös tuolilta ja tunsin valtavaa huimausta. Tunnustelin hetken oloani ja lähdin savukkeelle. Kehoni valtasivat endorfiinit ja tuntui, ettei mikään voisi olla paremmin. Rakastin seiniä, ihmisiä, rakastin aivan kaikkea. Koskaan ei ole samanlaista hyvänolon tunnetta vielä sattunut. Kaverini alkoi oksentamaan ja sitä jatkui noin tunnin ajan. Väitti nausean johtuvan oluesta jota hän oli pitkin iltaa lipittänyt muutaman pullon. Oloista vielä sen verran omakohtaisesti kuvaillen, että aivan kuin olisi juonut pari pulloa raakaa viinaa minuutissa, mutta silti selvinpäin. Eli jotain todella maagista. Subu ja savut on kombona, ehkä parasta mitä tiedän. Muistakaa, että etenkin ensimmäisellä kerralla kannattaa ottaa todella maltillisesti. Osaa nimittäin yllättää!
"I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands."
-
stufff
- Karvakuono
4-6 mg on kyl ihan vitun iso dose, ettet vaan tarkottanu 0.4-0.6 ?
-
growy
- Kameleontti
hello!
karkas sit kuitenki käsistä subun kans.Jouluna tuli vedettyy kuosi vähän överiks mut takaiskuistaa huolimatta elos ollaan!
karkas sit kuitenki käsistä subun kans.Jouluna tuli vedettyy kuosi vähän överiks mut takaiskuistaa huolimatta elos ollaan!
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
sxoxyvg
- OD
Hyvä et henki on tallella, eikun uuteen nousuun sit vaan!growy wrote:hello!
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
xxx-men
- Kameleontti
Nyt jo 6 päivää ilman subua. Ei tee todellakaan enään mieli, kun iäsyyden on joutunut pakosta kiskomaan että pysyy terveenä. En edes muista milloin oisin noista oloja saanut. Veti sitten 1millin tai koko kasin. Yksityiseltä sain hyvät nappulat viekkareihin. Motivaatio lopetukseen on kova.
Älkää ihmiset koukuttako itseänne tähän.
Älkää ihmiset koukuttako itseänne tähän.
-
SAWANISTI
- Apteekki
Diippii paskaa. Suosittelen vetämään ränniin aina kun on tarjolla tai tarjotaan, filtterit kuuluu tupakkaan!! Mut muistakaa dokaa myös samalla ettei suu ehdi kuivua missään välissä
.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
Siva
- Kameleontti
Mulla ei kauheasti tosta texistä ole kokemusta, mitä nyt ehkä justjajust 8mg lyhyen elämäni aikana ottanut, mutta aika samaa paskaahan toi xonekin on. Yli vuosi sit (paremman puutteessa tietenkin) aloitin, ja nyt - hups - koukussa. En suosittele kenellekään paitsi todella harvinaiseen viihdekäyttöön. Tulee vitun kipeäksi, ja vituttaa kun ei enää toimi millään tavalla paitsi että pystyy olemaan normaali ja ihmisten seurassa.
Nuo reflat on kans sellaset että voi sit odottaa että paska lentää vetenä monta päivää, jalkoja vetää eikä pysty ilman todella vahvoja unilääkkeitä nukkumaan. Mutta jos tuollaisesta kiksejä saa niin siitä vaan.
Nuo reflat on kans sellaset että voi sit odottaa että paska lentää vetenä monta päivää, jalkoja vetää eikä pysty ilman todella vahvoja unilääkkeitä nukkumaan. Mutta jos tuollaisesta kiksejä saa niin siitä vaan.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
-
xxx-men
- Kameleontti
Jepa jee. Siihen se lopetus jäikin taas. Koukussa jälleen. Vittu tuntuu ettei tosta paskasta pääse ikinä eroon. Johan sitä ehti olla "kuivilla" öö, about 3 vko. Xonesta pakko mainita sen verran, että sitä ku vetää ni tuntuu et jäis aina vajarit. Normi on kyl parasta.
-
Siva
- Kameleontti
Toi on kyl totta. Ja sitten kun ottaa lisää, tuleekin överit. wtf.xxx-men wrote:Xonesta pakko mainita sen verran, että sitä ku vetää ni tuntuu et jäis aina vajarit.
I'm maybe bad
-
dredi
- LD50
Duh. Buprenorfiini on tarkoitettu opioidiriippuvaisille. Ette te siitä mitään huimaa viihdekäyttöarvoa tule löytämäänkään.
Se on osittainen agonisti, mikä tarkoittaa että se aktivoi myyreseptorit vain osittain. Ja tämä yhdistettynä helvetin korkeaan binding affinityyn saa aikaan sen että se efektiivisesti toimii antagonistina: kun reseptorit on saturoitu buprenorfiinilla ei edes luonnolliset endorfiinit pääse aktivoimaan niitä täysille. Näin ollen myy-reseptorien välittämää euforiaa on periaatteessa mahdotonta kokea bupren alaisuudessa.
Xonejen suhteen on asia niin, ettette tule niistä edes niitä vähäisiä nousuja mitä pelkästä bupresta, saamaan. Xonen sisältämä naloksoni valtaa reseptorit hetkeksi, kunnes buprenorfiini ehtii syrjäyttää naloksonit reseptoreista. Efektiivisesti tämä tarkoittaa että naloksoni hidastaa buprenorfiinin vaikutuksen alkamista, näinollen xone nousee päähän aina niin pikkuhiljaa & tasaisesti ettei se tunnu missään.
Se on osittainen agonisti, mikä tarkoittaa että se aktivoi myyreseptorit vain osittain. Ja tämä yhdistettynä helvetin korkeaan binding affinityyn saa aikaan sen että se efektiivisesti toimii antagonistina: kun reseptorit on saturoitu buprenorfiinilla ei edes luonnolliset endorfiinit pääse aktivoimaan niitä täysille. Näin ollen myy-reseptorien välittämää euforiaa on periaatteessa mahdotonta kokea bupren alaisuudessa.
Xonejen suhteen on asia niin, ettette tule niistä edes niitä vähäisiä nousuja mitä pelkästä bupresta, saamaan. Xonen sisältämä naloksoni valtaa reseptorit hetkeksi, kunnes buprenorfiini ehtii syrjäyttää naloksonit reseptoreista. Efektiivisesti tämä tarkoittaa että naloksoni hidastaa buprenorfiinin vaikutuksen alkamista, näinollen xone nousee päähän aina niin pikkuhiljaa & tasaisesti ettei se tunnu missään.
-
Siva
- Kameleontti
En ole mikään agonistien ja antagonistien asiantuntija, mutta pakko olla eri mieltä tuossa toimivuudessa. Suboxone toimii ainakin mulla ja monella muulla paikkakuntalaisellani erityisen hyvin. Ei euforiaa? ... Mikäköhän tää olotila sitten on?dredi wrote:Duh. Buprenorfiini on tarkoitettu opioidiriippuvaisille. Ette te siitä mitään huimaa viihdekäyttöarvoa tule löytämäänkään.
I'm maybe bad
-
dredi
- LD50
Mä oon ottanu sitä 10-22 milliä päivässä 2½ vuoden ajan... ei toimi.
-
Ram1t
Miksi niin paljon :O?? Ootko ollu joskus koukussa esim. heroiiniin? Jos oot (yleisesti siis opiaatteihin) niin ei se sulla tuu nousemaan.. Mutta jos ei oo koukussa jne niin kyllä se jonku verra kilahtaa..dredi wrote:Mä oon ottanu sitä 10-22 milliä päivässä 2½ vuoden ajan... ei toimi.
-
xxx-men
- Kameleontti
Överit subusta? Meni vähän ohi toi homma. Kai siitä jollain tolkuttomilla määrillä voi ottaa öyskät. Mut esim ihan sama ottaako 4 vai 8 milliä niin eroa ei enään huomaa. Texin tuhlausta ainoastaan.barbababa wrote:Toi on kyl totta. Ja sitten kun ottaa lisää, tuleekin överit. wtf.xxx-men wrote:Xonesta pakko mainita sen verran, että sitä ku vetää ni tuntuu et jäis aina vajarit.