Joo, no täält löytyy toinen "poikkeus" jolle xone ei tuota minkäänlaista euforiaa. oli määrä sitten 1milli tai 8 milliä.barbababa wrote:En ole mikään agonistien ja antagonistien asiantuntija, mutta pakko olla eri mieltä tuossa toimivuudessa. Suboxone toimii ainakin mulla ja monella muulla paikkakuntalaisellani erityisen hyvin. Ei euforiaa? ... Mikäköhän tää olotila sitten on?dredi wrote:Duh. Buprenorfiini on tarkoitettu opioidiriippuvaisille. Ette te siitä mitään huimaa viihdekäyttöarvoa tule löytämäänkään.
Se on osittainen agonisti, mikä tarkoittaa että se aktivoi myyreseptorit vain osittain. Ja tämä yhdistettynä helvetin korkeaan binding affinityyn saa aikaan sen että se efektiivisesti toimii antagonistina: kun reseptorit on saturoitu buprenorfiinilla ei edes luonnolliset endorfiinit pääse aktivoimaan niitä täysille. Näin ollen myy-reseptorien välittämää euforiaa on periaatteessa mahdotonta kokea bupren alaisuudessa.
Xonejen suhteen on asia niin, ettette tule niistä edes niitä vähäisiä nousuja mitä pelkästä bupresta, saamaan. Xonen sisältämä naloksoni valtaa reseptorit hetkeksi, kunnes buprenorfiini ehtii syrjäyttää naloksonit reseptoreista. Efektiivisesti tämä tarkoittaa että naloksoni hidastaa buprenorfiinin vaikutuksen alkamista, näinollen xone nousee päähän aina niin pikkuhiljaa & tasaisesti ettei se tunnu missään.Ei nimittäin ole placebo Ja miksi ihmiset koukkuuntuvat suboxoneen/subutexiin? Tuskin placebon takia.
Ei mutta oikeasti, ota pari milliä suoneen ja sano ettei toimi. En uskois.
Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
xxx-men
- Kameleontti
Re: Subutex
-
dredi
- LD50
Koska lääkäri on näin määrännyt.FreestLr wrote:Miksi niin paljon :O?? Ootko ollu joskus koukussa esim. heroiiniin? Jos oot (yleisesti siis opiaatteihin) niin ei se sulla tuu nousemaan.. Mutta jos ei oo koukussa jne niin kyllä se jonku verra kilahtaa..dredi wrote:Mä oon ottanu sitä 10-22 milliä päivässä 2½ vuoden ajan... ei toimi.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Ram1t
Mutta siis minkä takia se määräs? Opiaatti vierotukseen?dredi wrote:Koska lääkäri on näin määrännyt.FreestLr wrote:Miksi niin paljon :O?? Ootko ollu joskus koukussa esim. heroiiniin? Jos oot (yleisesti siis opiaatteihin) niin ei se sulla tuu nousemaan.. Mutta jos ei oo koukussa jne niin kyllä se jonku verra kilahtaa..dredi wrote:Mä oon ottanu sitä 10-22 milliä päivässä 2½ vuoden ajan... ei toimi.
-
dredi
- LD50
-
bol
- Kameleontti
Tuntuu siltä, että tää Subutex on aika ylihypetettyä.
Eilen otin 0,4mg-0,5mg nokkiin ja noin 40 minuutin päästä oli aika humalainen olo. Flunssan tuoma pieni vitutus ja väsymys poistui, mutta minkäänlaista well-being oloa tai euforiaa en kokenut. Myös "nousuissa" minulle iski paha-olo, koska päätin siivota huoneeni. Piti mennä makoilemaan sänkyyn muutamaksi minuutiksi ja istua koneella rauhassa, niin nausea lähti.
Loppuillan vietin kavereitteni kanssa ja juttua riitti.
Itselleni jopa tramadol on euforisempi ja mukavempi kuin Subu.
Eilen otin 0,4mg-0,5mg nokkiin ja noin 40 minuutin päästä oli aika humalainen olo. Flunssan tuoma pieni vitutus ja väsymys poistui, mutta minkäänlaista well-being oloa tai euforiaa en kokenut. Myös "nousuissa" minulle iski paha-olo, koska päätin siivota huoneeni. Piti mennä makoilemaan sänkyyn muutamaksi minuutiksi ja istua koneella rauhassa, niin nausea lähti.
-
rogues
- Lepakko
sama täälä tramadolista tulee paljon paremmat olot. subuista tulee melkein aina paha olo ellei ole dormicumia mukana.bol wrote:Tuntuu siltä, että tää Subutex on aika ylihypetettyä.
-
Siva
- Kameleontti
Jeah, eli oot käyttäny kauan. Sulla sitten edes mitään muistikuvaa varmaan koko euforiasta alussa? Ellei sitten hoito lähteny sillä toisella paholaisella alkuun..dredi wrote:....
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
But I'm so perfectly good at it.
-
m
- Lepakko
Mulla ei tuu viekkareissa oksennus. En kyllä juuri saata syödä mitään, ainakaan ilman pahoinvointi lääkettä. Primpperan on pahoinvointiin, valitettavasti reseptilääke, mut kannattaa pyytää jos lääkärissä käy.
Mut paska kyllä lentää viekuissa ihan tosissaan, vaikka pelkästään juo jotain niin ruikulle mars. Imudiumeja menee kourakaupalla. Mut jos onnistuu saamaan debo-tramaleita, niin niillä menee maha kuntoon, ja nukkuminenkin helpottuu..
Tänään oli vasta toinen päivä ilman subua, niin jo alkoi vessassa käyminen. Mut onneksi tilanne pelastui ja sain hommattua millin töötin. Tunti sitte otin ja oon jo saanut imuroitua kämpän! (edellisestä kerrasta onki aikaa).
Nykyään menee milli päivässä, tietenki jos on rahaa niin enemmänki, mut sillä pärjään ihan hyvin. Vois yrittää tiputtaa puoleen milliin, kroppa kyllä kestää, mut,,, ku ei malta olla ottamatta..
Perkule ku katkasivat a-klinikalta bentsot ku ei koskaan ollu puhtaita seuloja (subu ja ganja näky aina). Nykyään joutuu sitte pameja metsästään, ääh, tuo on niin väärin! Monta vuotta syöny bendoja niin pamautellaan vaan kerrasta poikki. Ois tehny edes jonkulaisen pika-vierotuksen.. Kaikille muillekkin tehdään samaa tällä paikkakunnalla. Miten muualla on toi juttu?
Mut paska kyllä lentää viekuissa ihan tosissaan, vaikka pelkästään juo jotain niin ruikulle mars. Imudiumeja menee kourakaupalla. Mut jos onnistuu saamaan debo-tramaleita, niin niillä menee maha kuntoon, ja nukkuminenkin helpottuu..
Tänään oli vasta toinen päivä ilman subua, niin jo alkoi vessassa käyminen. Mut onneksi tilanne pelastui ja sain hommattua millin töötin. Tunti sitte otin ja oon jo saanut imuroitua kämpän! (edellisestä kerrasta onki aikaa).
Nykyään menee milli päivässä, tietenki jos on rahaa niin enemmänki, mut sillä pärjään ihan hyvin. Vois yrittää tiputtaa puoleen milliin, kroppa kyllä kestää, mut,,, ku ei malta olla ottamatta..
Perkule ku katkasivat a-klinikalta bentsot ku ei koskaan ollu puhtaita seuloja (subu ja ganja näky aina). Nykyään joutuu sitte pameja metsästään, ääh, tuo on niin väärin! Monta vuotta syöny bendoja niin pamautellaan vaan kerrasta poikki. Ois tehny edes jonkulaisen pika-vierotuksen.. Kaikille muillekkin tehdään samaa tällä paikkakunnalla. Miten muualla on toi juttu?
-
bol
- Kameleontti
Nautin Subutexiä noin 0,2mg-0,3mg about 24 tuntia sitten.
Uskaltaako tänä iltana juoda alkoholia (8-12 alkoholiannosta)?
-
mauseri
- LD50
uskosin et uskaltaa juoda. yks tyyppi veti aina eka kännit ja sit vasta subua.. kyllä se aika kauan niin teki, sit lähti henki.bol wrote:Nautin Subutexiä noin 0,2mg-0,3mg about 24 tuntia sitten.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
xxx-men
- Kameleontti
Itse otan aina bileiden jälkeen texiä ja alla on yleensä todella hurja määrä alkoholia ja vauhtia/naksuja. Mutta toi tuntuu olevan aika yksilöllistä miten vaikuttaa holi ja texi yhessä. Jollain lähteny henki pikku määrästäkin.bol wrote:Nautin Subutexiä noin 0,2mg-0,3mg about 24 tuntia sitten.
-
dredi
- LD50
Opioidiaddiktioni lähti kyllä ihan täysagonisteilla käyntiin.Jeah, eli oot käyttäny kauan. Sulla sitten edes mitään muistikuvaa varmaan koko euforiasta alussa? Ellei sitten hoito lähteny sillä toisella paholaisella alkuun..
Muistelisin joskus aikoja sitten ennen kun olin kunnolla näitä opioideja alkanut käyttämään, kokeilleeni subua ihan viihdekäyttöön. Sainhan siitä jonkinlaisia efektejä, mutta en mitään älyttömän euforista, lähinnä vain tajuton pahoinvointi ja oksentelu + kooma. Sekä sitten sellainen turtunut olo ettei ole hyvä eikä huonokaan olo, mutta tietysti jos sitä subua vetää lääkitsemään yleisesti huonoa oloa, niin se huonon olon puuttuminenkin voi tuntua hyvältä ololta.
Kaikki on suhteellista, niin.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Kalavale
- Apteekki
Sit lähti henki! Tuo ei oo vaan puoliksi nerokasta, vaan ehkä kokonaan. Ei saatana ei oo tarpeeksi isoa hymiötä tähän ruutuun.mauser1911 wrote:uskosin et uskaltaa juoda. yks tyyppi veti aina eka kännit ja sit vasta subua.. kyllä se aika kauan niin teki, sit lähti henki.bol wrote:Nautin Subutexiä noin 0,2mg-0,3mg about 24 tuntia sitten.
All things are equal, there are no special things.
-
frapathea
Ei mulla kyllä mitkään vitamiinijutut toiminu. Laimeita tuli vaikka pilvin pimein, ku yritin kusettaa.Milla Magia wrote:Siksipä kehotinkin syömään multivitamiineja, jotta ei tule vesikuset. Testattu juttu. Mikään muu ei kusitesteissä näkynyt paitsi bentzot jos otti samana aamuna. Ja niiden melkeinpä kuuluu näkyä jos on respalla. Poikaystävä ravasi puoli vuotta seuloissa, ja sai puhtaat paperit. Todellisuudessa doupattiin koko ajan, ei päivittäin, mutta kuitenkin.
-
_Balance_
- Karvakuono
Täällä on kovasti juttua Subutexin ja Subuxonen euforiasta. Mun mielestä (en ole korvaushoidossa) ne tuottaa euforiaa jossain määrin, tosin lähinä sellasta "lentelyä" silmät kiinni ja ite oot kapteeni meininki. Mutta kuitenkin tuottaa ja minusta aika voimakastakin. Tosi ehkä tramadolilla saa paremmat. Xone toimii kauemmin kui itse Texi johtuen naloksonista, kai? Kuitenkin oma mielipiteeni on et euforiaa tulee, esim. mun mielestä dolcontin tai oksikontin ja sit niitä punaisia morfiininappuloita, ei tuota niin hyvää oloa ja euforiaa kuin Subu. Herskaa en ole kokeillut. Ja vähän offtopicia.
Miks herskaa ei oo kunnolla saatavilla oikeen missään? Se on kuitenkin maailmalla yleisin huume..? Onko nää taas niitä et meidän kylille ei herskaa tuoda juttuja? No se siitä ihmettelen vaan, oon aika paljon tallustanut palloa ympäri reppuselässä ja jokapaikassa sitä kaupitellaan. Esim. polttoa ostin Delhissä, ni kaveri vaan ohi mennen ilmotti et Brown Sugaria saa 25$. Ja se oli lähtö hinta
No ostin vaan ne savut siltä(1g/2$), ku ei viitti eka herskakokeilua tehdä missään nuhjusessa guest housessa ja kehitysmaassa missä toi sairaalahoito on mitä on.. Ja enkä välttämättä nyt edes kokeile koko herskaa.
Miks herskaa ei oo kunnolla saatavilla oikeen missään? Se on kuitenkin maailmalla yleisin huume..? Onko nää taas niitä et meidän kylille ei herskaa tuoda juttuja? No se siitä ihmettelen vaan, oon aika paljon tallustanut palloa ympäri reppuselässä ja jokapaikassa sitä kaupitellaan. Esim. polttoa ostin Delhissä, ni kaveri vaan ohi mennen ilmotti et Brown Sugaria saa 25$. Ja se oli lähtö hinta
-
mauseri
- LD50
HÄH? oxystä ja bubresta ei voi ees puhua samassa lauseessa.. kai sitä pollee löytyy ainaki jokaisesta kaupunkista, sitä vaan ei mainosteta niin ku esim: poretta_Balance_ wrote:Kuitenkin oma mielipiteeni on et euforiaa tulee, esim. mun mielestä dolcontin tai oksikontin ja sit niitä punaisia morfiininappuloita, ei tuota niin hyvää oloa ja euforiaa kuin Subu. Herskaa en ole kokeillut. Ja vähän offtopicia.
Miks herskaa ei oo kunnolla saatavilla oikeen missään? Se on kuitenkin maailmalla yleisin huume..? Onko nää taas niitä et meidän kylille ei herskaa tuoda juttuja?
-
_Balance_
- Karvakuono
Jaa... Eikös kumpikin ole kuitenkin opioideja? Tarkoitatko, että ovat niin eritasoista kamaa? Joo ei paljoo mainnosteta pollee. No ehkä hyvä vaan ettei mainnosteta.., mutta huumekauppa kuitenkin on bisnestä sananvarsinaisessa merkityksessä. Saatavuus taitaa olla ongelma ja kovat tuomiot... Anyway.
-
mauseri
- LD50
siis mun mielestä oxycont hakkaa bubren 6-0. siitä vaan tulee niin uskomattoman hieno olo. tulee bubrestakin ihan hyvä olo. oxys ehkä ne nousut on niin paljon hienommat tai jotain.. en minä tiedä_Balance_ wrote:Jaa... Eikös kumpikin ole kuitenkin opioideja? Tarkoitatko, että ovat niin eritasoista kamaa?
-
SadPanda
- LD50
juu vaikka oxynormit niin kyllähän ne humahtaa paljo ihanammin ku texi.. <3 mut kylllä mä subusta pidän.. se pysyy pitkään päässä ja nuokkuminen nyt on tosi kivaa
ei vaan tuu useasti harrastettua (mikä nyt ei oo yhtää huono juttu) ... ku on niin pirun kallista täälä pohjosessa tuo texi.. oulussa saa maksaa xonesta sen 90e ja texistä 100-160e
mitä jengi kelailee ? tolla hinnallaha saa jo heroiiniaki etelästä ramman, halvemmallaki 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
bUkkA
Olen joskus ottanut 400mg Oxyjä noin viikon sisään, kokeillen jokaista mahdollista tapaa käyttää ne. Mukaanlukien IV, mutta parhaimmillaankin tuli semmoinen vähän hyvä olo. Ettei tietäisi oikeen miten päin olla. Tulihan siitä tosi lämmin ja mukava fiilis muttei mitään "euforiaa". Tai sitten en vain koe euforiaa samalla tavalla. Buprea taas voi ottaa aamulla kun alottaa päivän, ihan sama mikä nauttimistapa niin se toimii melkeen koko päivän. Eihän siitä mitään nousuja tule, mutta jos hakee jostain huumesta pelkkiä nousuja on se musta jotenki vaan toooodella turhaa.
Eli siis mäkin vähän puollan sitä, että on kivempi ottaa vähän buprea aamulla, poltella savuja, käydä kaupassa, syödä, kattoa leffaa yms. Kun taas oxyissä tulee semmoinen hikoileva lämmin mukava olo joka kestää sen pari tuntia ja sitten on vaan jotenki ontto olo. Njoo. Ei kaikki voi tykätä kaikesta.
Eli siis mäkin vähän puollan sitä, että on kivempi ottaa vähän buprea aamulla, poltella savuja, käydä kaupassa, syödä, kattoa leffaa yms. Kun taas oxyissä tulee semmoinen hikoileva lämmin mukava olo joka kestää sen pari tuntia ja sitten on vaan jotenki ontto olo. Njoo. Ei kaikki voi tykätä kaikesta.
-
eNZYMe
- OD
bUkkA, se on tosiaan aika yksilöllistä noiden opioidien kanssa, varsinkin pienellä tolella. Monet saavat kuulemma subusta ihan yhtä hyvän olon, kuin noista "vahvemmista" ja todennäköisesti bupren osittainen kappa-antagonismi toimii tehokkaana antidepressanttina joillakin ihmisillä. Buprenorfiini vaan menettää tosi nopeasti tehonsa säännöllisessä käytössä ja mun mielestä siitä puuttuu sellainen euforinen lämpö ja kokonaisvaltaisuus mitä haen hitailta. Ite tota kyllä vedin joku yli vuoden melkein päivittäin, sen jälkeen kun palasin pari vuotta ulkomailla vietettyäni Suomeen. Itellä se viihteellisyys hävis tosta kyllä hyvin nopeasti ja vain päivän ekat antoivar sellaisen pienen säväyksen ja lähinnä normalisoi vaan olon. Jostain kumman syystä tuli vaan jatkettua vetämistä noinkin kauan...
Suurin osa ihmisistä kyllä pitää oksikodonia parhaimpana täällä yleisesti saatavista opiodeista. Ainakin suunkautta ja osittain sniffattuna (aika monet kyllä valitsevat pollen sniffattuna jos ovat siihen tutustuneet). Saman huomaa kun tuolla englanninkielisillä foorumeilla pyörii, Tosin hc-nistit ovat kyllä yleensä sitä mieltä, et kun otetaan neulat esiin, niin silloin heroiini ja morfiini voittaa. Oksikodonissa on vaan pienempi allergiavaikutus ja se piristää mukavasti. Monet saavat pollesta tai morfiinista hirveät kutinat ja sellaisen väsyneemmän, raukean olotilan. Se ei ole kaikille niin mieleen ja saattaa oksettaa myös helpommin, jos ei ole tolea.
Ite olen saanut parhaat olot just siitä pahamaineisesta heroiinista, mutta eipä ole tullut koskettua pitkään aikaan. Jos haluan hitaita, niin kehitän jonkinlaisen kokkauksen joko unikon kodista, tai joskus harvoin siemenista, jos sattuu olemaan tehokkaita siemeniä tarttunut mukaan jostakin. Ite tykkään pirusti morfiinista ja ne muut opiumalkaloidit antavat kivan vivahteen voimistamalla ja pidentämällä vaikutusta. Toimii ihan helvetin hyvin pienellä tolella, kunhan pystyy pitämään hyvän tauon aina sessioiden välillä, eikä ota mitään pitkiä putkia. Vaatii vaan ihan helvetisti itsekuria. En suosittele kyllä sen takia kenellekään, joka ei ole jo opiaatteihin syventynyt jo vähän enemmän. Ei voi suositella, kun lähtee niin monella lapasesta näiden kanssa ennen pitkää.
Suurin osa ihmisistä kyllä pitää oksikodonia parhaimpana täällä yleisesti saatavista opiodeista. Ainakin suunkautta ja osittain sniffattuna (aika monet kyllä valitsevat pollen sniffattuna jos ovat siihen tutustuneet). Saman huomaa kun tuolla englanninkielisillä foorumeilla pyörii, Tosin hc-nistit ovat kyllä yleensä sitä mieltä, et kun otetaan neulat esiin, niin silloin heroiini ja morfiini voittaa. Oksikodonissa on vaan pienempi allergiavaikutus ja se piristää mukavasti. Monet saavat pollesta tai morfiinista hirveät kutinat ja sellaisen väsyneemmän, raukean olotilan. Se ei ole kaikille niin mieleen ja saattaa oksettaa myös helpommin, jos ei ole tolea.
Ite olen saanut parhaat olot just siitä pahamaineisesta heroiinista, mutta eipä ole tullut koskettua pitkään aikaan. Jos haluan hitaita, niin kehitän jonkinlaisen kokkauksen joko unikon kodista, tai joskus harvoin siemenista, jos sattuu olemaan tehokkaita siemeniä tarttunut mukaan jostakin. Ite tykkään pirusti morfiinista ja ne muut opiumalkaloidit antavat kivan vivahteen voimistamalla ja pidentämällä vaikutusta. Toimii ihan helvetin hyvin pienellä tolella, kunhan pystyy pitämään hyvän tauon aina sessioiden välillä, eikä ota mitään pitkiä putkia. Vaatii vaan ihan helvetisti itsekuria. En suosittele kyllä sen takia kenellekään, joka ei ole jo opiaatteihin syventynyt jo vähän enemmän. Ei voi suositella, kun lähtee niin monella lapasesta näiden kanssa ennen pitkää.
-
Jeshu
- OD
Sairaat hinnat pohjolassa, porukka osaa kyl rahastaaSadPanda wrote:ku on niin pirun kallista täälä pohjosessa tuo texi.. oulussa saa maksaa xonesta sen 90e ja texistä 100-160emitä jengi kelailee ? tolla hinnallaha saa jo heroiiniaki etelästä ramman, halvemmallaki
Etelässä oon saanu puolikkaan xonen 10 eurolla, mutta toisaalta joutunu myös maksaa kalliimpaa hintaa. Hintakin tuntuu välillä olevan kiinni auringon ja kuun liikkeistä ton xonen kohdalla, kun ei oikein ees tiedetä mitä pyydettäs kun ite saadaan niitä ilmatteeks TK:sta.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Thoxium
Oon tätä ~0,5mg annoksella maksimissaan kokeillut, niin ihan mukavan lepposaa on koko päivän, jopa seuraavankin, eikä missään vaiheessa huonoa oloa ole esiintynyt. Ei silti euforia ole nyt kovin voimakasta, kratomi on tähän asti vieläkin se voimakkaiden toiminut opioidi, ei oo mikään vetäny vertoja sille. Muutama benzo alle, niin toimii jo paremmin, ainakin irtoo kunnon nuokut. 
-
zero
- Kameleontti
Kratom tosiaan! b Ikävä sitäkin, kunhan sais aikaan tilattua.Thoxium wrote:Oon tätä ~0,5mg annoksella maksimissaan kokeillut, niin ihan mukavan lepposaa on koko päivän, jopa seuraavankin, eikä missään vaiheessa huonoa oloa ole esiintynyt. Ei silti euforia ole nyt kovin voimakasta, kratomi on tähän asti vieläkin se voimakkaiden toiminut opioidi, ei oo mikään vetäny vertoja sille. Muutama benzo alle, niin toimii jo paremmin, ainakin irtoo kunnon nuokut.
-
SadPanda
- LD50
aaah.. xonea
onkait se kiva nuokkua pitkästä aikaa.. huomasin että tuo toimii paremmin nokkaan ku että räpylään nakkaa o_O ootteko huomannu eroa? mä ehkä huomasin et tätä xonea saa ottaa vähä reilummin ku et sit texiii.. aivan mahtava olo kyllä mä opiaateista tykkään<3
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
xxx-men
- Kameleontti
SadPanda wrote:juu vaikka oxynormit niin kyllähän ne humahtaa paljo ihanammin ku texi.. <3 mut kylllä mä subusta pidän.. se pysyy pitkään päässä ja nuokkuminen nyt on tosi kivaaei vaan tuu useasti harrastettua (mikä nyt ei oo yhtää huono juttu) ... ku on niin pirun kallista täälä pohjosessa tuo texi.. oulussa saa maksaa xonesta sen 90e ja texistä 100-160e
mitä jengi kelailee ? tolla hinnallaha saa jo heroiiniaki etelästä ramman, halvemmallaki
Joo, eikö ookki kiva maksaa sen reilun 100e pallosta täälä pohjosessa?
-
Uke
- LD50
Hauskaa sinänsä, että täällä Itä-Suomessa (Savossa) saa maksella melkeinpä samoja hintoja, ku siellä pohjosessa.xxx-men wrote:SadPanda wrote:juu vaikka oxynormit niin kyllähän ne humahtaa paljo ihanammin ku texi.. <3 mut kylllä mä subusta pidän.. se pysyy pitkään päässä ja nuokkuminen nyt on tosi kivaaei vaan tuu useasti harrastettua (mikä nyt ei oo yhtää huono juttu) ... ku on niin pirun kallista täälä pohjosessa tuo texi.. oulussa saa maksaa xonesta sen 90e ja texistä 100-160e
Joo, eikö ookki kiva maksaa sen reilun 100e pallosta täälä pohjosessa?

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
xxx-men
- Kameleontti
Kai se kohta olis tehtävä reissu viroon. Virossa vissiin hommat hoituu niin kuin ennenkin? Onko kukaan käyny lähiaikoina "tarkastelemassa"? Tulee niin pirun kalliiksi olla subukoukussa täällä pohjosessa. Tänään taas kevyet 140e meni peliin :evil: Tai pitänee harkita etelään muuttoa. Täytyy sanoa että kateeks käy niitä jotka pallosta maksaa vaikka sen 40e :?
-
xxx-men
- Kameleontti
Täällä xone maksaa sen 90-120eSpadukka wrote:Täällä etelässä oon maksanu xonesta 25-30€ per pallo. texistä en tiä