Yrttisekoitukset

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
RcKokki
Apteekki

Re: Yrttisekoitukset

Post by RcKokki »

Dxm:än kanssa potkii Zohai ihan yllättävän kovaaa :mrgreen:
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Kertokaas vähän tästä.

Lauantaina päätettiin kavereiden kanssa lähteä Salvia-matkalle. Kaverit ottivat pelkkää Sallyä, mutta kun heidän trippinsä olivat ohi ja päätin aloittaa omani, lisäsin pesän pohjalle pikkuisen Spice Goldia. Päälle 15x-salviaa "suunnilleen"-mitalla. Salvia-trippi oli visuaalinen, näin junaratoja ja S-kirjaimia, mutta pysyin tässä maailmassa ja sain tehtyä lettutaikinankin valmiiksi huolimatta kananmunista, jotka tuijottivat minua. Noin vartin jälkeen Salvia oli ohi, minkä jälkeen Spice alkoi potkia!

Olin seuraavat kolme tai neljä tuntia niin pajoissa, että huhhu! Normaalisti poltan 2-3 pesällistä Spice Goldia saavuttaakseni sosiaalisen ja pilvimäisen tilan, mutta Salvian kanssa kombotettu ripaus SG:tä potki aivan helvetin kovaa. Mistä tällainen voi johtua? Olin ottanut Spiceä viimeksi viikko sitten.

---
Lopuksi kysymys Spicen säilyvyydestä: pysyykö SG omassa pussukassaan toimivana kuinka pitkään? En haluaisi hankkia lisää ko. substanssia sen vaikean saatavuuden takia, mutta kuitenkin imailla ensi kesänä jointtia skeittailun ohessa. Onko silloin liian myöhäistä käyttää viime vuonna tilattua satsia?
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

Minulla on kans vastaava kokemus että salvia boostaa spicen vaikutusta ihan toiselle tasolle. Vaikutuskin kesti tuplasti pidempään kun normaalisti pelkkää spiceä poltellessa. Lisäksi jumitus ei ollut niin voimakas ja pystyi tekemään askareita mukavasti esim siivoominen joka normaalisti on tylsää olikin nyt hauskaa. Suosittelen testaamaan!

Mulla spice pussukkan sisältö on kestänyt ihan ok kunnossa noin 6kk tosin säilytän sitä aina pakastimessa.
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

osu_ja_uppos wrote:Lisäksi jumitus ei ollut niin voimakas ja pystyi tekemään askareita mukavasti esim siivoominen joka normaalisti on tylsää olikin nyt hauskaa.
Juu, jumitus oli poissa, mutta minua ärsytti herkkyyteni naurulle. Olin puolen tunnin nauramisen jälkeen varma, että kuolen siihen, koska en pystynyt mitenkään lopettamaan naurua ja hengitys kävi vaikeaksi. Mene ja tiedä, mistä tuo johtui, mutta selvisin.
avaruusihminen

Post by avaruusihminen »

Kokeilin nyt ekaa kertaa yacatania ja ekan kerran bongia.2 pesällistä eikä mitään mainittavia oloja...aika kurja olo oikeastaan ja kurkunpää aika pahan tuntuinen..onko vika bongissa,yucatanissa vai minussa itsessäni?
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

avaruusihminen wrote:Kokeilin nyt ekaa kertaa yacatania ja ekan kerran bongia.2 pesällistä eikä mitään mainittavia oloja...aika kurja olo oikeastaan ja kurkunpää aika pahan tuntuinen..onko vika bongissa,yucatanissa vai minussa itsessäni?
Tiesitkö ettei se vaikuta jos et osaa vetää siitä bongista niitä savuja kato keuhkoon :lol:
avaruusihminen

Post by avaruusihminen »

einstein wrote:
avaruusihminen wrote:Kokeilin nyt ekaa kertaa yacatania ja ekan kerran bongia.2 pesällistä eikä mitään mainittavia oloja...aika kurja olo oikeastaan ja kurkunpää aika pahan tuntuinen..onko vika bongissa,yucatanissa vai minussa itsessäni?
Tiesitkö ettei se vaikuta jos et osaa vetää siitä bongista niitä savuja kato keuhkoon :lol:
Joo tiesin :shock: ...ei kai se savu sitten mennyt keuhkoon :o mut kuinkas näin?..olenhan mä hengittänyt jo vuosia..mut kuinka sit menee keuhkoihin..?
Armitage
Tuppisuu

Post by Armitage »

scoff wrote:^
No siis, vaikka kertoisit mitä valitteluvirsiä, et saa pakettiasi. Spice on lääkeainelistalla eli sitä ei saa kuljettaa rajan yli ilman reseptiä. Jos onnistut uskottelemaan, ettet tilannut pakettia itse, voit selvitä sakoilta, vaikka kävisit ilmoittamassa itsesi tullitoimistossa. Mutta jos päätät jättää asian sikseen ja antaa tullimiesten lähettää paketti takaisin alkuperäiselle omistajalle n. 30 päivän kuluttua, säästyt vaivalta. Vaikka mikä olisi, et tule kuitenkaan saamaan pakettiasi takaisin, tai jos saat, kerro ihmeessä, miten onnistuit siinä.
Itse tilasin Yucatania pari pussukkaa ja SG:tä yhden pussin. Meni sinne ja avasivat ja sanoivat että asiantuntijat tutkii tarkemmin. Sanoin että nehän ovat suitsutusta, mutta totesi että silti tutkivat. Annoin numeroni ja sitten soitti parin päivän päästä ja sanoi että lähettävät kaiken takaisin, sen kera että on lääkeaineeksi luokiteltua, ellen sitten halua maksaa labrakuluja n. 100€.

Sanoivat että kannattaa kysellä rahoja takaisin tilatusta paikasta, ja kyselin ja sain 4/5 takaisin. Varmaan pitivät käsittelymaksuja osan. Ei sakkoja, ei kuulusteluja, ainoastaan palautus. Ehkä siinä vaikutti että vein listan aineista mitä siinä SG:ssä pitäisi olla, ja sanoin ettei niitä löytynyt tarjolla olevasta listasta. Sanoivat että lista on paljon laajempi kuin mitä on tarjolla. Mitenköhän sitä sitten voi tietää mikä on laitonta ja mikä ei, jos ei saa sellaista listaa. Itse asiassa se on aika mielenkiintoinen lista noin hakuoppaana... 8)
dredi
LD50

Post by dredi »

Tilailkaa vaan sitä spiceä... pitäkää hauskaa syöpänne kanssa ;)
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
mauseri
LD50

Post by mauseri »

dredi wrote:Tilailkaa vaan sitä spiceä... pitäkää hauskaa syöpänne kanssa ;)
niin, mut kelaa niitä syöpään saatavia kipulääkkeitä :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Oonko missannu jonku tutkimuksen vai vihjailetko viestilläsi polttamisen tuomiin haittoihin keuhkoissa ja suussa?
Ram1t

Post by Ram1t »

scoff wrote:
Oonko missannu jonku tutkimuksen vai vihjailetko viestilläsi polttamisen tuomiin haittoihin keuhkoissa ja suussa?
Spicen JWH-18 on kai aika karsinogeenistä.
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

Tutkin tuota hieman ja vaikuttaa siltä että poltettuna tuo on vaarallista mutta ei syötynä niinkään.
gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo »

No, onneksi sinä olet siltä turvassa!
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

FreestLr wrote:
scoff wrote:
Spicen JWH-18 on kai aika karsinogeenistä.
Ainakaan Synchroniumiin postatun tutkimusanalyysin mukaan JWH-018 ei vahingoita DNA:ta eikä täten ole karsinogeeni. Tosin tutkimus julkaistiin nimettömänä, joten lähteistä ei voi olla varmoja. Noiden PDF-tiedostojen perusteella kaikki kuitenkin näyttäisi olevan hyvin.
Nakuttaja
Tuppisuu

Post by Nakuttaja »

Yritin ettiä haulla ja tästä ketjusta, mutten löytänyt mitään faktatietoa asiasta:

Saako spiceä, spice goldia, kratomia tai muita yrttejä tuoda laillisesti Suomeen? Kaveri on lähössä damiin lähiaikoina ja kyseli tarviinko tuliaisia.
Uke
LD50

Post by Uke »

Goldissa tais olla sitä jotain, mikä on lääkeainelistoilla, mut onko muissa sitten? En tiedä. Mun kaveri taas kyseli, että voiko sieltä tuoda jotain yrttipillereitä..
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
ferox
OD

Post by ferox »

Uke wrote:Goldissa tais olla sitä jotain, mikä on lääkeainelistoilla, mut onko muissa sitten?
Joo, vaniljaa ja hunajaa. http://classification.nam.fi/indox/nam/ ... 0792.shtml

Lääkelaitos oikein säteilee ammattitaitoa.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Nakuttaja
Tuppisuu

Post by Nakuttaja »

ferox wrote:
Uke wrote:Goldissa tais olla sitä jotain, mikä on lääkeainelistoilla, mut onko muissa sitten?
Joo, vaniljaa ja hunajaa. http://classification.nam.fi/indox/nam/ ... 0792.shtml

Lääkelaitos oikein säteilee ammattitaitoa.
Mä muistelin jotain sellaista, että esim. kratomia sais tuoda, muttei tilata. En kyllä osaa sanoa miksi mulla tällainen kutina päässäni on joten olis kiva saada varmempaa tietoa ennen kuin laitan kaverin tulliin kuumottelemaan :foil:
bol
Kameleontti

Post by bol »

Onko teitä alkanut Spice Gold pyörryttämän/heikottamaan?

Olen jo kaksi kertaa meinannut pyörtyä kun olen ollut reivaamassa. Ja tämä heikotus alkaa noin 5-10 minuuttia polttamisen jälkeen. Hieman noloa lähteä ihmisten keskeltä etsimään lähintä istuinta ettei pyörry. Viime kerralla katosi näkö kokonaan, mutta kerkesin juuri samalla hetkellä istumaan. Tämä heikotus lähtee pois kun juo runsaasti jotain kylmää juomaa ja menee istumaan.
Kuivuuko keho todella paljon Spice Goldin ansiosta, vai nostaako/laskeeko tuo verensokerit huonolle tasolle?

Henkilökohtaisesti en suosittele Spice Goldia millekkään live keikalle.
Sharydee
Karvakuono

Post by Sharydee »

joopa joo. tilasin ex-sesiä ja tulliinhan se jäi. kävin kyselemässä siellä ja sanoivat et reseptilääke. harmittaa kun tykkäsin siitä tosi kovasti ja en enää taida uskaltaa tilata. :( aikaisemmin joskus jääny spice gold, mutta muut on tullu hyvin läpi kotia asti.
"One pill makes you larger and one pill makes you small"
mauseri
LD50

Post by mauseri »

tuli tässä mieleen että onko viimeaikoina enää tullut spice läpi? tai tilaileeko ees kukaan enää noita?
peltsi
OD

Post by peltsi »

mauser1911 wrote:tuli tässä mieleen että onko viimeaikoina enää tullut spice läpi? tai tilaileeko ees kukaan enää noita?
En oo tilaillu spicee mut sx tuli läpi vielä hetki sitten. Ihan hyvää muuten oli toi zohain miedoin versio. Aika budimaista mutta ehkä miedolla psykedelialla sävytettyä menoa.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Dr Absinth
Karvakuono

Post by Dr Absinth »

Uutta yrttiseosta markkinoilla!
Smoke XXX, mitä tohon tässä perehdyin ni hyvin vakavaa pätkää tuntus olevan.
Kaikkialla sanotaan paljon vahvemmaks ku mikään zohai tai spice.
Pistänki heti tilaukseen. Ilmottelen miltä näyttää.
dredi
LD50

Post by dredi »

Mitä jengi niitä "yrttisekotuksia" tilailee? Tilaat vaan JWH-018:ta suoraan ja sekotat vaikka oreganoon, saat ihan saman vaikutuksen... mahdolliset karsinogeenisuudet sun muut mukaanlukien.

Hitto, pitäskö pistää oma yrttifirma pystyyn...
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

dredi wrote:Mitä jengi niitä "yrttisekotuksia" tilailee? Tilaat vaan JWH-018:ta suoraan ja sekotat vaikka oreganoon, saat ihan saman vaikutuksen... mahdolliset karsinogeenisuudet sun muut mukaanlukien.

Hitto, pitäskö pistää oma yrttifirma pystyyn...
Joo, samaa mieltä. Useampaa kannabinoidia sisältävät sekoitukset voivat kyllä olla miellyttäviä vaikutuksiltaan, mutta feikki valmistusainelista ja epätieto mitä tuote sisältää, on todella vittumaista ja vastuutonta markkinointia.

Itse kemikaalit tilaamalla ainakin tietää mitä tulee nautittua. Olen kyllä saanut sellaisen käsityksen, että JWH-018 suurella todennäköisyydellä ei ole erityisen karsinogeenistä. Joku muu kannabinoidi tosin voi olla, eihän näistä Koskaan voi varma olla.
dredi
LD50

Post by dredi »

Olen kyllä saanut sellaisen käsityksen, että JWH-018 suurella todennäköisyydellä ei ole erityisen karsinogeenistä.
Ai kenen mukaan ei ole, kun näitten kemikaalien keksijäkin sanoo ettei itse ikinä menis kokeilemaan niitä? :D

Totta kyllä, karsinogeenisyydestä ei toistaiseksi ole näyttöä - suuntaan tai toiseen. Sinänsä mikään JWH-xxx kemikaaleista ei pitäisi olla karsinogeeninen sellaisenaan, mutta koska niiden metaboliaa ihmisruumiissa ei tunneta juuri lainkaan, ei ole lainkaan varmaa onko niillä karsinogeenisiä metaboliitteja, ja tiettyjen kemiallisen rakenteen perusteella tehtyjen ennusteiden mukaan on ainakin mahdollista että tälläisia voi niillä olla.

Itse aion ainakin odottaa että näistä tulisi jotain vähän vedenpitävämpää tutkimustulosta julki (ei ainakaan spice-tehtaan sponsoroimana...)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

voihan sitä tupakastakin syöpä tulla.. silti sitä tässä juuri polttelen. kaikki me täältä kuitenkin lähdetään..
dredi
LD50

Post by dredi »

Itsekin tupakkaa poltan, mutta en silti menisi esim. juomaan bentseeniä...
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

viime kesänä tuli kyllä tilailtua spice goldia.. nitkuissa se meni :) sit alko jäähä tulliin aina ku tilas niin ei jaksanu. Nyt viimeviikolla innostuin ja päätin kokeilla jospa pikkupuljuista saisi sitä settiä perille ja laitoin tilaukseen pussukan yucatanfirea :) onko kokemusta vieläkö pikkupuljuista saa tulemaan läpi? ihan positiivisia nuo yrttisekotukset ollu.. tosin ei niitä nyt kehtaakkaan verrata edes aitoon ja oikeeseen polttoon eli budaan <33 eikä piäkkää verrata. :mrgreen: kyllähä ne silti päähä menee ;)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma