MDPV

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
dredi
LD50

Re: MDPV

Post by dredi »

Täytyypä vähän juttua heittää tästä aineesta.

Itse olen vetänyt sellaisilla 20-30mg kerta-annoksilla IV:nä ja tuntuis pärähtävän ihan hyvin, nousut vähän niinkuin koksun ja pirin siltäväliltä... ekalla kerralla kun vedin tuli kyllä aika ahistava olo laskuissa, mutta silloin olin sekakäyttänyt siinä samassa ketamiinia ja kannabista, joilla voi olla aika paljon osuutta asiaan.

Toisella kerralla toimi todella mukavasti, meni yö hyvin kun vedin kolmet sellaiset 20-25mg vedot, eikä laskuja juurikaan ollut havaittavissa... lievää päänsärkyä ja väsymystä, loppuvaiheessa vähän hermostunut olo jota korjailin GHB:llä joka muuten toimii todella hyvin kombona tämän aineen kanssa.

Seksi on MDPV:n vaikutuksen alaisena myös hyvin miellyttävä kokemus. Vähän miinuspisteitä vasokonstriktiosta...

Kyllä tätä mieluummin vetää kuin katupiriä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Oraalisesti 15mg annos mulla piristää sen verran että jaksaa tehdä kaikkea mutta en viihteelliseksi sitä laskisi..
Poltettuna taas alussa jonkin verran rushia mutta laskee nopeammin, laskuja tosin tästä aineesta en ole kovinkaan huomannut mutta pitkiä putkia en yleensä tätä ota (taikka suuria määriä muutenkaan).
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mun mielestä jotenkin epäilyttävää stimua.. pätkii ajatuksia ihan hitosti..
ja ilmeisesti taidan olla harvinaisuus, kun mulla tuli ainakin hirveät laskut.

Mut vaikutuksiltaan todella empaattista ja mukavaa.. juttua riittää
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Eli kumminpäin tätä nyt kuuluis vetää, nokkiin vai oraalisesti?
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

barbababa wrote:Eli kumminpäin tätä nyt kuuluis vetää, nokkiin vai oraalisesti?
rektaalisesti mikäli haluaa parhaat vaikutukset ilman piikkiä :D. Mutta kaippaha tuo on itsesi päätettävissä.. .Luulisin että erot nokittaessa ja pommilla ovat samaa luokkaa kuin itse amfetamiininkin kanssa. Korjatkaa toki jos olen väärässä. :mrgreen:
"Taste
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Millä hinnoilla porukka tätä herkkua on tilaillut? jos ajatellaan jotain n.5g tilausta? Löysin sivun josta saisi 1g/56e tai 2g/110e..ajattelin vain tarkistaa ettei aivan ylihintainen paikka ole : )
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
dredi
LD50

Post by dredi »

about 200e /5g.

Ja toleranssi tosiaan nousee MDPV:llä aika vikkelästi. Alussa 25mg IV:nä toimii hyvin, vuorokauden kun vetää niin menee helposti 50-60mg kerralla loppupäässä...
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

jeps, pitää jatkaa sit hyvän sivun metsästämistä : )
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
Thoxium

Post by Thoxium »

Bluelightsissa kertoivat jotkut, että MDPV tekee muista stimuista pitkäksi aikaa tehottomaksi, onko kukaan huomannut tämmöistä efektiä? Onkos neurotoksisuudesta mitään infoa?
dredi
LD50

Post by dredi »

Thoxium wrote:Bluelightsissa kertoivat jotkut, että MDPV tekee muista stimuista pitkäksi aikaa tehottomaksi, onko kukaan huomannut tämmöistä efektiä? Onkos neurotoksisuudesta mitään infoa?
No jaa, toleranssi nousee helvetin nopeaan, ja on ilmeisesti jonkun verran ristikkäistoleranssia amfetamiinien ym. stimulanttien kanssa. Eli saattaa olla. Itse en vedä nopeita niin usein että osaisin sanoa.

Neurotoksisuudesta ei paljoa ole tietoa, kun kohtuullisen vähän on tutkittu, mutta perstuntumalta sanoisin että ainakin vähäisempi kuin metamfetamillä. Ehkä. Toisaalta...

Kardiotoksisuus on myös hyvä kysymysmerkki.
WARHEAD
Karvakuono

Post by WARHEAD »

ei luultavasti olee enää kauan laillinen :evil:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1695015
Thoxium

Post by Thoxium »

WARHEAD wrote:ei luultavasti olee enää kauan laillinen :evil:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1695015
Lääkeainelistoillahan tää on ollut jo jonkin aikaa, eli semilaiton. Huumausainelistoille tuskin tulee siirtymään, ellei sit YK huumausainelista päivity.
ferox
OD

Post by ferox »

WARHEAD wrote:ei luultavasti olee enää kauan laillinen :evil:
Luokiteltu lääkeaineeksi jo 20.01. http://classification.nam.fi/indox/nam/ ... 5867.shtml

Laskuista sen verran, että rankkaa jumitusta voi todellakin olla luvassa ainakin pitempään kestäneen putken päälle. Hyperseksuaalisuutta en ole huomannut, sen sijaan mdpv heikentää ääreisverenkiertoa ja aiheuttaa jossain määrin nk. pirimunan.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
spz
Psykonautti

Post by spz »

ferox wrote:...sen sijaan mdpv heikentää ääreisverenkiertoa ja aiheuttaa jossain määrin nk. pirimunan.
Oman (1x) kokemuksen perusteella naamakin puutuu joissaki määrin, hittien jälkeen säikähdin hieman tätä.
Paska ja kuumottava kemikaali IMO. Vaikutukset kesti mulla sen 30min-1h ja sen jälkeen todella ahdistunu olo.
"There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves."

-Bill Hicks
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

Pelottavaa, että tästä uutisoidaan valtamedioissa. Googlella löytyy kauppoja viidessä sekunnissa.

Pelottavaa on myöskin se, että uutisissa ei puhuta "tutkimuskemiaaliasemasta", vaan MDPV rinnastetaan aika lailla tuttuihin ja turvallisiin stimulantteihin, kuten amfetamiini.
dredi
LD50

Post by dredi »

MDPV on kiva stimulantti. Täytyypä tilata lisää ennenkuin laittavat huumeeksi tämänkin.

Ennemmin tätä vetää kuin katupiriä.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Hei kertokaapa, kuinka paljon tätä uskaltaa ottaa ilman kauheita laskuja? onko 15mg viel sopiva. Entäs jos redoussaa esim 5mg kolmentunnin välein. 5mg toimi kohtalaisen hyvin mulla. Ei vielä mitään ihmeellistä masis-laskuja. No tosin en voi sanoa kun ksanoreiden kanssa olen ottanut. Tosin yks mutteri ei auttanu mephe laskuihin yhtään.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

dredi wrote:MDPV on kiva stimulantti. Täytyypä tilata lisää ennenkuin laittavat huumeeksi tämänkin.

Ennemmin tätä vetää kuin katupiriä.
Näin on. Ei vaa uskalla tilaa ku on liian koukuttavaa..

Mulle ei tuu mitään laskuja mitä voisi laskuiksi kutsua, ainut et ei saa unta ja ihan vähä vainotuksii ollu vaikka jo viikon kiskonu.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Kyl tää aika diudiudiu tavaraa on. Puheripuli on mieletön.

Nousee nopeasti, mutta onneksi laskee hitaammin "kuitenkin liian nopeasti minulle". Kesto saisi olla pidempi. Tosin taitaa olla melkein annostuksesta riippuvainen. Mutta "varman päälle" otettuna 5-10mg ja jotain uusia doseja aina tuntien päästä. Redoussaus on lähinnä "olojen ylläpitoa" ainakin mulla. Niin ihan kiva stimuhan tämä on. Vertaan Mephedroneen sen verran, että mephe veti tosi "essoiksi" nousuissa, mutta laski sitten melkein heti ihan kauhealla vauhdilla melkoiseen kaaokseen.

Pitäisi löytää sellanen stimu joka nousisi ja laskisi hitaasti. Tai ainakin laskisi... Vaikutukset voisivat olla jopa miedommatkin. Jotain tyyliin 10+ tunnin sellainen sopiva stimutykitys ja sitten vaan nukkuisi yöunet ja heräisi aamulla virkeänä :-D. Emmä tiiä. Kai näitä pitäisi vaan useammin kokeilla, jotta saisi paremmat olot kokonaisuutena... Mene ja Tiedä!

Niin ja muuten yksi hyvä juttu muuten, niin eipä ole mennyt yöunet vielä kertaakaan piristeistä.
ferox
OD

Post by ferox »

Poliklinikka wrote:Kyl tää aika diudiudiu tavaraa on. Puheripuli on mieletön.
Joo. Itse olen kahdesti mennyt totaalisen lukkoon jatkuvan kiskomisen ja ylipitkien hölinöiden päätteeksi, siis niin jumiin ettei suusta lopulta lähde selvää lausetta, keskittyminen on nolla eikä ajatus muutenkaan pysy perässä. Tietokoneen ääressä mdpv aiheuttaa minussa myös muita stimuja voimakkaamman monologitarpeen josta sivulliset sitten saavat kärsiä. :lol:
Poliklinikka wrote:Pitäisi löytää sellanen stimu joka nousisi ja laskisi hitaasti. Tai ainakin laskisi... Vaikutukset voisivat olla jopa miedommatkin.
Oletko kokeillut 4-fmp:tä?
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

En löytänyt vastausta ainakaan Erowidista, niin kysyn teiltä sitten:

Kun pääsen ensimmäistä kertaa maistamaan tuota piakkoin, haluaisin tietää miten on kannattavinta vetää ja millainen dose sitten? Oon suunnilleen 58kg ja naispuolinen.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

ferox wrote:
Poliklinikka wrote:Kyl tää aika diudiudiu tavaraa on. Puheripuli on mieletön.
Joo. Itse olen kahdesti mennyt totaalisen lukkoon jatkuvan kiskomisen ja ylipitkien hölinöiden päätteeksi, siis niin jumiin ettei suusta lopulta lähde selvää lausetta, keskittyminen on nolla eikä ajatus muutenkaan pysy perässä.
Mulla käy suht aina noin jos redosettaa tiuhaan tahtiin tarpeeks pitkään. Stimujumiksi tuota tilaa vois kutsua jo.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
dredi
LD50

Post by dredi »

Kesto saisi olla pidempi.
Oon huomannu että vaikutus kestää pidempään kun ottaa isompia annoksia. Tosin tällöin toleranssikin nousee nopeammin...

Ottaa sen 25-50mg IV:nä niin kestää vaikutus hyvinkin 4-5 tuntia.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Usoda wrote: Stimujumiksi tuota tilaa vois kutsua jo.
mulla oli se tila päällä viikon..
Usoda
LD50

Post by Usoda »

mauser1911 wrote:
Jep, jos tarpeeks joka päivä aamusta iltaa ottaa & nukkuu huonosti tai ei ollenkaan niin se tila kyllä pysyy...
dredi wrote:Oon huomannu että vaikutus kestää pidempään kun ottaa isompia annoksia. Tosin tällöin toleranssikin nousee nopeammin...

Toleranssi muuten kans nousee tosi nopsaa tähän, ja laskee todella hitaasti. (about puolen viikon tauon jälkeen ei huomattavaa toleranssin laskua.. vaatis kai sen kuukauden tauon et toimis samaan tapaan kun ekaa kertaa otettaessa)

Oraalisesti 15mg mulla kestää sen 4-5 tuntia, sit on hyvä boostia. Yleensä ekan annoksen otan 15mg oraalisesti ja sit polttamalla sellaisen nokareen (X määrä)

Olenko foorumilla ainoa jolla ei noita hirvittäviä laskuja yms tule ollenkaan? Mulla lähinnä kun vaikutus hiipuu tulee nälkä ja alkaa nukuttamaan mut mitään laskufiilistä ei oikeastaan tule.. tai sit mä en vedä sellaisia jättidoseja mitkä se vaatis.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
over
Tuppisuu

Post by over »

Usoda wrote:
mauser1911 wrote:
Jep, jos tarpeeks joka päivä aamusta iltaa ottaa & nukkuu huonosti tai ei ollenkaan niin se tila kyllä pysyy...
dredi wrote:Oon huomannu että vaikutus kestää pidempään kun ottaa isompia annoksia. Tosin tällöin toleranssikin nousee nopeammin...

Toleranssi muuten kans nousee tosi nopsaa tähän, ja laskee todella hitaasti. (about puolen viikon tauon jälkeen ei huomattavaa toleranssin laskua.. vaatis kai sen kuukauden tauon et toimis samaan tapaan kun ekaa kertaa otettaessa)

Oraalisesti 15mg mulla kestää sen 4-5 tuntia, sit on hyvä boostia. Yleensä ekan annoksen otan 15mg oraalisesti ja sit polttamalla sellaisen nokareen (X määrä)

Olenko foorumilla ainoa jolla ei noita hirvittäviä laskuja yms tule ollenkaan? Mulla lähinnä kun vaikutus hiipuu tulee nälkä ja alkaa nukuttamaan mut mitään laskufiilistä ei oikeastaan tule.. tai sit mä en vedä sellaisia jättidoseja mitkä se vaatis.
No ekakerralla tuli aika tylyt laskut mut sen jälkeen ei oo ollu ns. pahoja laskuja.. ja ainahan voi ittesä tiputtaa jollain tropeilla (muilla palstoilla o kombo vinkkejä), tai kiskoo 6-12h ni rupee väsyttää, no vaikka pitempäänki jos maistuu ja tietysti voi vetää pään jäähänki ja sit elbaa ku silt tuntuu, mut se on tarkempaa touhua et ei vedä psykoja, mut tätä en suosittele, ellei tunne kunnolla psyykettään ja jos on aloittelia. Siis laskut o paras nukkuu veke, ellei haluu niit kuunella.. ja voi ne tiukalla viinallaki ohittaa, josta päästäänki krapulaan joka lähtee vaikka mdpv:llä. Vttu ku tuli skriivailtua turhaan itsestään selvyyksiä/paskaa.. poistakoon moderaattori veke.... :?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

oon yhä sitä mieltä että ei tosta tuu laskuja. mutta on ihan ylikoukuttavaa kamaa.. MÄ TAHDON LISÄÄ NYT!
over
Tuppisuu

Post by over »

mauser1911 wrote:oon yhä sitä mieltä että ei tosta tuu laskuja. mutta on ihan ylikoukuttavaa kamaa.. MÄ TAHDON LISÄÄ NYT!
No ei tuu laskuja ei, ku vetää kokoajan..(tai loppuun blandattua paskaa, jota en suosittele kellekkään..) MÄ OTAN LISÄÄ NYT!
mauseri
LD50

Post by mauseri »

over wrote:
mauser1911 wrote:oon yhä sitä mieltä että ei tosta tuu laskuja. mutta on ihan ylikoukuttavaa kamaa.. MÄ TAHDON LISÄÄ NYT!
No ei tuu laskuja ei, ku vetää kokoajan..(tai loppuun blandattua paskaa, jota en suosittele kellekkään..) MÄ OTAN LISÄÄ NYT!
kuka blandaa mdpv?????
Thoxium

Post by Thoxium »

mauser: Tuskin kukaan "luotettava" vendori, mut kai tätä nykyää saa sit kadultakin niin on tietty paskottu täyteen kaikkee skeidaa-

Tuli kokeiltua vaalean ruskeaa pevekkiä. Kovinkaan paljon efektejä en saanut, jossain vaiheessa vaan vähän normaalia enempää sosiaalisuutta ja keskittymisen parantumsta, sitten kans ärtyyntyy helposti ja on muutenki hermostunu olo . Otin yhdet nokat myöhemmin lisää ja sit muutaman tunnin välin buusteja oraalisesti, iski vaan armoton paranoidisuus, sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja sit semmost kummallista pistelyä ympäri kehoa. Mikähän meni vikaan, ? Alla oli toki aikasemmin 1mg fenatspaamia ja darra + lakkadarra/reflat ja huonosti nukuttu yö. Onneks laantu vainoharhaisuus kun otti lisää fenatsepaamia.

Jostain luin että tän kanssa ei ekoilla kerroilla tunnekaan kunnolla vaikutuksia vaan menee jonkunen aika oppia tuntemaan vaikutukset, tms. Ehkäpä näin, pitänee kokeilla huomenna uudestaan, kunhan on palautunu taksin normikuosiin.

Odotin tältä kyllä enemmän, mut kai tää on okei jos nauttii paskomisesta (pistää pakin sekasin aika taitavasti ainakin itellä, kaverilla tosin ei ollut ongelmia) ja vainoharhaisuudesta. Lisäks haisee tää pevekki ihan spermalta (ja ei, en runkkinut ennen tän käsittelemistä ;))), tuntuu et se haju leviää koko kehoon kun on "vaikutuksen" alaisena. Tumman vaalean pevekin piti olla mukamas parempaa kuin täysin valkosta, jaa-a pitänee päästä käsiks siihen valkoseen ni näkee sit.

Älkää ihmetelkö kirjotusvirheitä tekstissä, nää nakkisormet ei oo tottunu kannettavii- ;)