BZP / Party Pills / Diablo / Exotic super strong
-
Dr Absinth
- Karvakuono
BZP / Party Pills / Diablo / Exotic super strong
Ei taho party pilleistä paljoon mitään löytyä.
Oon n.7kk asunu Irlannissa ja tullu tutustuttua aika perusteellisesti head shoppien valikoimaan.
Kukaan kokeillu? Siis toimii aivan käsittämättömän hyvin. Voisin sanoa että paremmin kuin perus essot ja pirit.
Oon joku 4-5kk napostellu noita joka vkl eikä yhtään tekis mieli mitään muuta stimuu. Noist stydeimmistä (Diablo & Exotic Super Strong) tulee niin PIRUN hyvä ja kuninkaallinen fiilis.
Vaikutus 8-11 tuntia.
Diablo ja Exotic super strong... Suositteln suuuuuresti!
Jos joku pelkkää BZP:tä on kokeillu ni kyse ei ole suinkaan siitä (Kuulemma melko lievä vaikutus pelkiltään). Yheteisvaikutus: BZP, TFMPP, MeOPP, pFPP.
Oon n.7kk asunu Irlannissa ja tullu tutustuttua aika perusteellisesti head shoppien valikoimaan.
Kukaan kokeillu? Siis toimii aivan käsittämättömän hyvin. Voisin sanoa että paremmin kuin perus essot ja pirit.
Oon joku 4-5kk napostellu noita joka vkl eikä yhtään tekis mieli mitään muuta stimuu. Noist stydeimmistä (Diablo & Exotic Super Strong) tulee niin PIRUN hyvä ja kuninkaallinen fiilis.
Vaikutus 8-11 tuntia.
Diablo ja Exotic super strong... Suositteln suuuuuresti!
Jos joku pelkkää BZP:tä on kokeillu ni kyse ei ole suinkaan siitä (Kuulemma melko lievä vaikutus pelkiltään). Yheteisvaikutus: BZP, TFMPP, MeOPP, pFPP.
Alan paidat: http://tattipulju.spreadshirt.net
-
pyty
- Psykonautti
Re: BZP / Pary Pills / Diablo / Exotic super strong
Kuulostaa perus piperaziini kombottelu partypillsseiltä. Itse en suosittele kenellekkään. Ja on muuten tod. näk. vähintään yhtä epäterveellisiä ku normi essot (oma veikkaus vaan).
-
mydriasis
- Karvakuono
joo todellaki hyviä nää super strong diablot. vetää vertoja perusessoille.
ja mulla tuo vielä semmosen pienen psykedeelisen vivahteen kaiken sen menon ja hyvän mielen päälle
ja mulla tuo vielä semmosen pienen psykedeelisen vivahteen kaiken sen menon ja hyvän mielen päälle
Kaikki ei aine mee niinku elokuvissa.
-
peili
- Psykonautti
Mitä nämä aineet ovat?
Ketones, Dicalcium Phosphate, Magnesium Sterate.
Ketones, Dicalcium Phosphate, Magnesium Sterate.
-
pyty
- Psykonautti
Ketones tarkottanee ainaki katinonijohdannaisii tutkareita. En kyl tiedä et minkälainen perusesso sit on jos piperatsiini nappulat tulee samalle tasolle
Katinonijutskat nyt saattaa jopa aika hyviä olla..
-
dredi
- LD50
"Ketones", voi hyvää päivää. Voiko yhtään epämääräisemmin valmisteen sisältöä enää ilmoittaa?
Ketoni voi tarkoittaa mitä tahansa yhdistettä jossa happiatomi on liittynyt kaksinkertaisella kovalentilla liitoksella hiiliatomiin. Käytännössä tälläisia kemikaaleja, jotka sisältävät ketonin, on miljoonittain. Esim: asetoni, ketamiini, katinonit & johdannaiset, helvetin monet bentsodiatsepiinit... nämä kaikki sisältävät rakenteessaan ketonin ja näin ollen tuo ilmoitus että sisältää "ketoneja" ei tarkoita yhtään mitään... varmaan keino yrittää hämätä viranomaisia? Tai sitten vain härski kusetus.
Itse en vetäsi mitään nappeja minkä sisältöä noin helvetin hämärästi ja epämääräisesti ilmoitettaisiin.
Ketoni voi tarkoittaa mitä tahansa yhdistettä jossa happiatomi on liittynyt kaksinkertaisella kovalentilla liitoksella hiiliatomiin. Käytännössä tälläisia kemikaaleja, jotka sisältävät ketonin, on miljoonittain. Esim: asetoni, ketamiini, katinonit & johdannaiset, helvetin monet bentsodiatsepiinit... nämä kaikki sisältävät rakenteessaan ketonin ja näin ollen tuo ilmoitus että sisältää "ketoneja" ei tarkoita yhtään mitään... varmaan keino yrittää hämätä viranomaisia? Tai sitten vain härski kusetus.
Itse en vetäsi mitään nappeja minkä sisältöä noin helvetin hämärästi ja epämääräisesti ilmoitettaisiin.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Siva
- Kameleontti
Siis mitä noista oon lukenut tähän mennessä, niin noita on pakko saada joskus tän elämän aikana vielä. 
Millaiset laskut?
Millaiset laskut?
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
-
dredi
- LD50
Miksi?noita on pakko saada joskus tän elämän aikana vielä.
-
Dr Absinth
- Karvakuono
Melko helpot laskut kyl. Lähinnä hieman pöhnäsyyttä.barbababa wrote:Siis mitä noista oon lukenut tähän mennessä, niin noita on pakko saada joskus tän elämän aikana vielä.
Millaiset laskut?
Alan paidat: http://tattipulju.spreadshirt.net
-
D.E.S
- Kameleontti
En allekirjoita. Itse söin kokonaisen XXX:n ja puolikkaan dovesin ja laskut olivat tosi epämiellyttävät. Tosin suhteellisen suuri nestehukka vaikutti varmasti tähän, mutta tuntui että tuo kyseinen combo laitto mehut liikkeelle liiankin kanssa. Hikoilin kuin sika suorastaan, mutta olotkin olivat ihan muikeat.Dr Absinth wrote:Melko helpot laskut kyl. Lähinnä hieman pöhnäsyyttä.barbababa wrote:Siis mitä noista oon lukenut tähän mennessä, niin noita on pakko saada joskus tän elämän aikana vielä.
Millaiset laskut?
Itselläni laskuihin kuului sellainen Inhottava hedari tuolla niskan lihaksissa/kallossa, yleinen paskana oleminen, suuri kuvotus ja hermostuneisuus. Eipä ne kyllä niin pahat ollutkaan mutta menköön nyt submit.
"Taste
-
Siva
- Kameleontti
Oon niin kiihkeä "bilehuumeiden" harrastelija.dredi wrote:Miksi?noita on pakko saada joskus tän elämän aikana vielä.
I'm maybe bad
-
dredi
- LD50
No piperatsiineissä ei kyllä sinänsä ole mitään bilettämisen arvoista...
-
purple
- Karvakuono
Joskus muinoin tuli jotain vihreitä ''yrtti'' essoja napsittua. Illan aikana tais mennä 5, muisti pätkii.
Elämän kamalimmat laskut, olot mitään sanomattomat. YÖK!
Elämän kamalimmat laskut, olot mitään sanomattomat. YÖK!
-
SadPanda
- LD50
SIIS HÄH!!??? toimiiko ne oikeesti?:D uskomatonta..siis voiko verrata perus eemeli oloihin muka? miten ne sit niinku toimii? eikaine ainakana seretoniinia vapauta?
ja onko esim noita diabloja laillinen tilata suomeen että ei jää tulliin ja jos jää niin voiko käyä avaamassa paketin wae hä>?
JA!... noita doves:ssejaki vois tilailla kuhan tietäs vaan että onko laillista ja tuleeko tullin kans ongelmia ku nuo on suhkot hintavia 60e tulee 5kpl postikulujen kans hinnaks nakertaa jos jää tulliin
ja onko esim noita diabloja laillinen tilata suomeen että ei jää tulliin ja jos jää niin voiko käyä avaamassa paketin wae hä>?
JA!... noita doves:ssejaki vois tilailla kuhan tietäs vaan että onko laillista ja tuleeko tullin kans ongelmia ku nuo on suhkot hintavia 60e tulee 5kpl postikulujen kans hinnaks nakertaa jos jää tulliin
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
horna
- Kameleontti
Tuli porukalla viime vkl kokeiltua noita ketoni Diabloja. Yhdellä kaverilla kolahti ihan kunnolla n. 1 tunti nauttimisesta ja sanoi että olot on oudommat, kuin ihan perus eemeleissä (oli kyllä kaverilla päällä viunaa ja muutakin). Itsellä ei yksi nappi 4 oluen jälkeen paljon vaikuttanut, mutta seuraava laittokin sen verran pökköä pesään, että tuntui jossain vaiheessa olevan lentoon lähdössä. Mitään suurempaa euforiaa ei kyllä ollut havaittavissa. Mitään pahoja sivuoireita ei tullut, kuin älytön jano ja nukahtamisvaikeudet.
Tuskin nuo tulevat tullista läpi jos siellä avaavat, koska aineksiin on tosiaan merkitty vain ketones ja pari muuta täyteainetta. Varmaan lähtee heti testeihin, eli sitten sen näkee mitä todella sisältävät.
Tuskin nuo tulevat tullista läpi jos siellä avaavat, koska aineksiin on tosiaan merkitty vain ketones ja pari muuta täyteainetta. Varmaan lähtee heti testeihin, eli sitten sen näkee mitä todella sisältävät.
Melko hintavasta paikasta olet katsellut, kun yleensä LU doveseja saa 5 kpl n. 40€.SadPanda wrote:JA!... noita doves:ssejaki vois tilailla kuhan tietäs vaan että onko laillista ja tuleeko tullin kans ongelmia ku nuo on suhkot hintavia 60e tulee 5kpl postikulujen kans hinnaks nakertaa jos jää tulliin
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
Siva
- Kameleontti
Noh, senhän takia siinä lukikin se teksti heittomerkeissä.dredi wrote:No piperatsiineissä ei kyllä sinänsä ole mitään bilettämisen arvoista...
I'm maybe bad
-
SadPanda
- LD50
kuvailkaapa niitä oloja sit vielä tarkemmin jos vaan kehtaatte.. siis haluttaako esim-> tanssia, halailla? siis tiijättehän semmosta perus mdma möyhiä vaik vilttiä käsillä yms perusjuttuij?:D
meneekö pupillit lautasiks? ööö mitähä muuta.. kuulostaako musiikki hyvältä? ja en keksi muuta mut kyllä te namipäät tiiätte.!

meneekö pupillit lautasiks? ööö mitähä muuta.. kuulostaako musiikki hyvältä? ja en keksi muuta mut kyllä te namipäät tiiätte.!
-
spz
- Psykonautti
Vaikka ei kokemusta olekkaan, niin voin sanoa että näistä
feikki mundoista on turha sitä mdma:n rakkautta hakea.
Lukkoa.
Lukkoa.
"There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves."
-Bill Hicks
-Bill Hicks
-
SadPanda
- LD50
niin mä oon vähä ajatellukki et niistä on pakko puuttua se mdma rakkausjutut siis se "rakastuminen" mikä mulla ainaki tulee joka kerta uudelleen ja uudelleen pienen tauon jälkeenSPZFZ wrote:Vaikka ei kokemusta olekkaan, niin voin sanoa että näistä
Lukkoa.
-
horna
- Kameleontti
Ainakin ketoni napeista menee pupillit kohtuu isoiksi ja iskee madmamainen janotus. Mitään "rakastan maailmaa" meininkiä on turha odottaa. Vaikutukset samaan suuntaan kuin poreella, mutta hieman psykedelisempää. Koska BZP on nyt käytännössä kielletty koko "sivistyneessä maailmassa" ja uusien party pillsen reseptejä ei paljon ilmoitella, on niissä melko tod.näk. bk-mdma ym. verrattavaa tavaraa.
Eivät nuo mitään ihan paskaa tavaraa ole (siis ketoni pohjaiset), varsinkin jos vertaa johonkin mcpp eemeleihin. Näyttäisi myös siltä, että uusi resepti piparitziinien osalta on mbzp/tfmpp tai tfmpp/pfpp + kofeiini&kumppanit. Jälkimmäinen kombo taitaa ainakin joillekin aiheuttaa lieviä halluja, mutta nousuja saa odottaa todella pitkään ja laskut on melko pahat.
Eivät nuo mitään ihan paskaa tavaraa ole (siis ketoni pohjaiset), varsinkin jos vertaa johonkin mcpp eemeleihin. Näyttäisi myös siltä, että uusi resepti piparitziinien osalta on mbzp/tfmpp tai tfmpp/pfpp + kofeiini&kumppanit. Jälkimmäinen kombo taitaa ainakin joillekin aiheuttaa lieviä halluja, mutta nousuja saa odottaa todella pitkään ja laskut on melko pahat.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
Thoxium
bk-mdma on kokemisen arvonen. Ainakin näissä uusissa party pillseissä, tai millä nimillä liikkuvatkin, taitaa just methylonea ja butylonea olla. Yhdessä pääsee todella lähelle madamee.
-
Boilder
- Lepakko
joo-o diablo xxx..älkää syökö 3 päivän pore kuurin päälle ellette halua tripata oikein kunnolla 
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
pyty
- Psykonautti
Joo ilmaisin itseäni vähän epäselvästi, mutta tiedos olevista "ketones" nappuloista noi on yleensä tarkottanu anyway katinoni runkoon väsättyi vaikuttavii aineit..dredi wrote:"Ketones", voi hyvää päivää. Voiko yhtään epämääräisemmin valmisteen sisältöä enää ilmoittaa)...
-
dredi
- LD50
Silti hyvin epämääräistä. Katinonijohdannaisiakin on monia erilaisia. Itse ainakin haluaisin tietää sisältääkö nauttimani pilleri metylonia vai mefedronia, ettei tarvi sitten ihmetellä jos jalat menee siniseksi...
-
lahke
Mulla on puol vuotta ollu kaapissa sellasia ku "Trance party pills". No nyt viimein kokeilin niellä yhden minttuteen kanssa, ja hyvinhän tää toimii. Olin äsken pyöräilemässä, alko hyvin, mut sit iski niin kaamee voimattomuus et oli pakko valua takas kotiin. Musiikin kuunteleminen on ihan kivaa, oon aika helposti vaipunu sellaseen puoliuneen, et musiikkia ei oikein huomaa.. vaan silti se vaikuttaa oloon ja ajatuksiin, ja välillä siihen havahtuu
en tiedä pitäiskö näistä oikeasti tulla tällästa väsymystä, mulla saattaa vaikuttaa se, kun oon valvonu melkein kokonaan kaks viimestä yötä.
en tiedä pitäiskö näistä oikeasti tulla tällästa väsymystä, mulla saattaa vaikuttaa se, kun oon valvonu melkein kokonaan kaks viimestä yötä.
-
horna
- Kameleontti
Ei kyllä pitäisi väsymystä tulla, kuin vasta seuraavana päivänä. Nuo trancet taisivat ainakin josku sisältää BZP:ta, eli jos tuossa on jokin uusi koostumus (esim. kofeiini & kumppanit) saattaa väsymys tulla ihan tuosta valvomisesta, kun piristeiden vaikutus lakkaa.
-
mauseri
- LD50
tuli noita diablos xxx ja salvia 150fX vanilla??pärjöökö yhdellä napilla illan?
ja tää kuulus kyllä muualle,mut – snip – t. ferox
ja tää kuulus kyllä muualle,mut – snip – t. ferox
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
horna
- Kameleontti
Riippuu siitä, mitä versioita Diabloista olet saanut (on punaista, sinistä, valkoista ym.) Ainakin melko suuret valkoiset ovaalin muotoiset on kohtuu tehokkaita, mutta kyllä niitä ainakin sen 2 saa popsia. Toi salvia fX on vissiin Experiencen valmistamaa? Ovat tainneet vaan lisätä yhden nollan extractilukuun, eli luultavasti kyseessä x15 extracti. Kokeile 0.1g hittiä bongista.mauser1911 wrote:tuli noita diablos xxx ja salvia 150fX vanilla??pärjöökö yhdellä napilla illan?
-
SadPanda
- LD50
Laitahan mauser infoo sit ku oot testaillu niitä diablo xxx .. Onko niissä just metylonea ja butylonea vae hä? pakko kyllä laittaa niitäki tässä lähiaikoina tilaukseen jos kerta ihan ok euforiaa antaa
kait sitä niitä rouskii jos ei muutakaa hippipillereitä käsiin keksi

-
D.E.S
- Kameleontti
Mauserille: Itelläni ainakin, oon n. 85kg jässikkä yks tuollainen xxx roimii "kunnolla" noin kolme-neljä tuntia ja kevyt stimulaatio jatkuu toiset 2-3h mutta tämä tila ei itselläni välttämättä bilettämiseen enään toimi. Olo ei ole läheskään yhtä cool, joten mielummin keskittyy polttamaan vaikka pajaria ja jauhamaan paskaa kavereiden kanssa. Vaikutukset alkaa vajaa tunnin päästä nauttimisesta..
Eli kyllä kahdella varautuisin ettei jää ilta vajaaksi. nappi huuleen, tunnin-kahden päästä toinen. Tuntuu myös olevan savun kanssa aika sekava kokemus.
Eli kyllä kahdella varautuisin ettei jää ilta vajaaksi. nappi huuleen, tunnin-kahden päästä toinen. Tuntuu myös olevan savun kanssa aika sekava kokemus.
"Taste