Stimut sopivat aika huonosti krapulan päälle. Oma veikkaus tarjotuista vaihtoehdoista.Thoxium wrote:Mikähän meni vikaan, ? Alla oli toki aikasemmin 1mg fenatspaamia ja darra + lakkadarra/reflat ja huonosti nukuttu yö.
MDPV
-
ferox
- OD
Re: MDPV
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
Thoxium
Onpas kummalista ainetta, ite otin 20mg nokkaan eikä mainittavia vaikutusta, ehkä vähän rauhottunu olo vaan ja keskittyminen parantunu + pää selkeempi, kaveri taas otti jonkun 10mg ja nyt hirveissä täpinöissä ja puheripulia vuolaa. Tää on sitä valkosta tavaraa, tai hieman harmahkoa. pitäs seuraavaks kait testata oraalisesti 25mg jos toimis pitempääki. Kummempia laskuja ei oo viel tullu.
-
Thoxium
Vähän yli viikon verran tätä syönyt nyt päivittäin, nukkunut normaalisti ja syönyt, kerran vain kahen päivän putki, nukkuminen hoitunut väälillä bentsoilla ja sit seroquellila. Tolerannsi ei tähän mielestäni kovinkaan nopeasti kasva, eikä' laskut nyt ole kovin pahoja. Nytkin oikeen hyvä fiilis, vaikkei oo mitään tullut otettua. Addiktoivaa juu, mut mikä nyt ei ollis.
Tää menee selvästi mun lempistimuihin.
Tää menee selvästi mun lempistimuihin.
-
mauseri
- LD50
mielestäni stimut on just hyviä krapulaan, koske ne laittaa elimistön "liikkeelle", hikoilee sen krapulan pois aika nopeesti.ferox wrote:Stimut sopivat aika huonosti krapulan päälle. Oma veikkaus tarjotuista vaihtoehdoista.Thoxium wrote:Mikähän meni vikaan, ? Alla oli toki aikasemmin 1mg fenatspaamia ja darra + lakkadarra/reflat ja huonosti nukuttu yö.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
ferox
- OD
Minusta tämä yhdistelmä tuntuu ikävästi pumpussa... mutta kukin tyylillään...mauser1911 wrote:mielestäni stimut on just hyviä krapulaan, koske ne laittaa elimistön "liikkeelle", hikoilee sen krapulan pois aika nopeesti.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
mauseri
- LD50
jäi sanomatta että ootteko pistäny merkille miten tän käyttö on yleistyny? ja lähes kaikki on huomannu et ei oikeestaan mikään koukuta noin.. pelottavaa
mulla on semmonen tunne että mä ostan sitä lisää heti kun mahdollista.. T : nisti-mauseri
mulla on semmonen tunne että mä ostan sitä lisää heti kun mahdollista.. T : nisti-mauseri
-
tRip
- Moderator
Eikös sulla joskus ollut ongelmia pirin kanssa..?mauser1911 wrote:jäi sanomatta että ootteko pistäny merkille miten tän käyttö on yleistyny? ja lähes kaikki on huomannu et ei oikeestaan mikään koukuta noin.. pelottavaa
Suosittelen kyl pysymään erossa tällasista pirin korvikkeista, jotka voi lopulta johtaa lähes yhtä pahoihin ongelmiin kuin mitä pirin kanssa.
Kaveri oli MDPV vainoharhoissaan hypännyt talon katolta..
Kärjistetty tapaus kyllä, mutta mielestäni kuvannee aineen luonnetta hieman.
Koukuttavaa se siis kyllä on
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Dexma
- Moderator
Meikäläisellä lähti ihan pienellä kiskomisella paniikkikohtaukset päälle.tRip wrote:
Koukuttavaa se siis kyllä ontiedän..
Sinällään se lasku tila oli hyvin psykedeelinen, kun tajus kokoajan, että hei on laskut..
Veikkaisin myös, että jos on hyvät laskuvarjot bentsot hitaat yms. Ei tästä mitään pahempaa tulisi...
Silti muistakaa, että ilman laskuvarjoja... AAARGH.
-
mauseri
- LD50
ei siitä nyt kovinkaan pahoja laskuja tuu. siis mulle. ja hommaan sitä. pian.Dexma wrote:Meikäläisellä lähti ihan pienellä kiskomisella paniikkikohtaukset päälle.tRip wrote:
Koukuttavaa se siis kyllä ontiedän..
Sinällään se lasku tila oli hyvin psykedeelinen, kun tajus kokoajan, että hei on laskut..
Veikkaisin myös, että jos on hyvät laskuvarjot bentsot hitaat yms. Ei tästä mitään pahempaa tulisi...
Silti muistakaa, että ilman laskuvarjoja... AAARGH.
-
Thoxium
kaks viikko suunilleen mennyt tätä päivittäin, periaattees aamusta iltaan, ei oo mikään ollut yhtä koukuttavaa. Nyt tosin pääs pevekin loppumaan, eikä ole aikomusta tilata lisää. Tuli tosiaan syöytyä jatkuvati myös fenatsepaamia, xanoreita ja diatsepaamia pevekin ahdistuksen ja paranoidisuuden päälle.Toivottavast ei tuu niist refloja,. Tänään eka päivä ilman ja kyllähän ylesitä mikään ei kiinnosta/ innosta tai ole motivaatioa on. Kai tää menee päiväss äohi, toivottavasti. Kivaa oli niin kauan kun ainetta riitti...
-
dredi
- LD50
Joo ei enää tätä. Liian addiktoivaa. Laskut? Mitkä laskut? Ite en huomannut mitään. Mutta toleranssi nousee ja koko ajan sellanen obsessiivinen pakko kiskoa lisää ja lisää. Ja käytön jo loputtuakin huomaa ainakin parin viikon ajan välillä himoitsevansa MDPV-vetoja...
Lisäks ottaa kuulemma sydämen päälle aika reippaasti.
Lisäks ottaa kuulemma sydämen päälle aika reippaasti.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Thoxium
Juu ei tästä mitään laskuja tunnu tulevan, vaan motivaation ja kiinnostuksen puutetta pidemmän kuurin jälkeen. Hyvää tässä on ettei vähennä ruokahalua paljoa ja nukkuminenkin onnistuu suht. hyvin, sydän saa kyllä työtä. Kiva stimu, ilman fiktii vaan jos ottaa niin pakko varautuu vainoihin ja ahdistukseen. Kyllä tää on sillon helvetin koukuttavaa kun sitä on, mut sillon kun loppuu niin kas kun ei teekään enää mieli, paitsi kyl tätä mielelläään syö. Neurotoksisuudeltaan spekulaatioiden mukaan hyvin alhainen, eli jos se on totta, niin paras stimu imo. Ei ainakaan tunnu että olis pitempikään kuuri nussinut päätä yhtään.
-
tRip
- Moderator
Eikös tätä joskus yritetty saada adhd-lääkkeeksi..?
ehkä nyt ymmärränkin miksei se saanut lääkeaine-statusta..
Minusta tämä aine muistuttaa lähinnä metyylifenidaattia, mutta ilman sivuvaikutuksia..
Paitsi laskut... . . .. . ..
/
Yhtälailla siis tulee laskut itsellä metyylifenidaatistakin..
ehkä nyt ymmärränkin miksei se saanut lääkeaine-statusta..
Minusta tämä aine muistuttaa lähinnä metyylifenidaattia, mutta ilman sivuvaikutuksia..
Paitsi laskut... . . .. . ..
Yhtälailla siis tulee laskut itsellä metyylifenidaatistakin..
Keep it unreal.
-
Happotatti
- Apteekki
Tätäkin silmämääräisesti annostellut kavereille IV:tä varten kun ei oo 0,1g tarkempaa vaakaa ja onneksi oon ollu paikalla, ettei ne oo menny ite tätä annostelemaan. Ne olis 0.1 lähteneet kuulemma aloitteleen.
Yks kaveri luuli että mää vittuilen sille ku laitoin sen pikkukasan klikkikuppiin sille 
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
bol
- Kameleontti
Ois muute loppuilta tainnut jäädä siihen, kun katot kun kaveris nykii nii perkeleesti.Happotatti wrote:Tätäkin silmämääräisesti annostellut kavereille IV:tä varten kun ei oo 0,1g tarkempaa vaakaa ja onneksi oon ollu paikalla, ettei ne oo menny ite tätä annostelemaan. Ne olis 0.1 lähteneet kuulemma aloitteleen.Yks kaveri luuli että mää vittuilen sille ku laitoin sen pikkukasan klikkikuppiin sille
-
Happotatti
- Apteekki
Joo, litkupussin kerran nakkasin kaverille. Olivat kahet töötit niistä kaverinsa kanssa väsänneet laittamalla suoraa litkupussiin pari metriä vettä, eivätkä nähtävästi osanneet arvioida paljonko siellä pussin reunoilla oli ollut(n.3-4 töötit) , Olin sanonu sille että ottaa varovaisesti ja olin sille näyttäny aikasemmin millaisen kasan tekee suunnilleen. Oli kuulemma sydän hakannu niin lujaa että oli meinannu itsellensä ambulanssin soittaa. Onneksi ei hassummin käyny ja varmaa tajus olla sen jälkee varovainen tämän kanssa.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
Jihad
- Psykonautti
En ole myöskään saanut laskuja paitsi joskus jos on ottanut kännissä ja buustinut useamman kerran illan aikana. Tuntuu tosi pehmeältä eikä mielestäni yhtään likaiselta niin kuin amfetamiini. Vaikutuksen euforiapuolen kunnolla alkamisessa menee se pari tuntia mikä saattaisi provosoida buustimaan liian nopeasti. Pientä päänsärkyä on myös joskus esiintynyt mutta ei mitään häiritsevää.
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
-Terence McKenna
-
Thoxium
Jihad wrote:En ole myöskään saanut laskuja paitsi joskus jos on ottanut kännissä ja buustinut useamman kerran illan aikana. Tuntuu tosi pehmeältä eikä mielestäni yhtään likaiselta niin kuin amfetamiini. Vaikutuksen euforiapuolen kunnolla alkamisessa menee se pari tuntia mikä saattaisi provosoida buustimaan liian nopeasti. Pientä päänsärkyä on myös joskus esiintynyt mutta ei mitään häiritsevää.
Ei mulle tullut laskuja vaikka buustaili about 5-7 kertaa päivän aikana vähän yli viikon putkeen. Tolekaan ei nyt kovin paljoa noussut.
-
bUkkA
Mähän sanoin et se on kivaa!Thoxium wrote:Jihad wrote:En ole myöskään saanut laskuja paitsi joskus jos on ottanut kännissä ja buustinut useamman kerran illan aikana. Tuntuu tosi pehmeältä eikä mielestäni yhtään likaiselta niin kuin amfetamiini. Vaikutuksen euforiapuolen kunnolla alkamisessa menee se pari tuntia mikä saattaisi provosoida buustimaan liian nopeasti. Pientä päänsärkyä on myös joskus esiintynyt mutta ei mitään häiritsevää.
Ei mulle tullut laskuja vaikka buustaili about 5-7 kertaa päivän aikana vähän yli viikon putkeen. Tolekaan ei nyt kovin paljoa noussut.
-
Thoxium
Sait vakuutettua mutbUkkA wrote:Mähän sanoin et se on kivaa!Thoxium wrote:Jihad wrote:En ole myöskään saanut laskuja paitsi joskus jos on ottanut kännissä ja buustinut useamman kerran illan aikana. Tuntuu tosi pehmeältä eikä mielestäni yhtään likaiselta niin kuin amfetamiini. Vaikutuksen euforiapuolen kunnolla alkamisessa menee se pari tuntia mikä saattaisi provosoida buustimaan liian nopeasti. Pientä päänsärkyä on myös joskus esiintynyt mutta ei mitään häiritsevää.
Nyt ootellessa seuraavaa batchia, pitäs olla kuulema parasta valkosta pevekkiä, saas nähdä. Ainakin tää mitä tuli testattua oli harmahkoa jauhetta ja hais ihan siemennesteelle.
-
Siva
- Kameleontti
Meni sitten reilu neljä vuorokautta MDPV:n kanssa halaillessa, kiva sosialisointihyyme ja paljon enemmän mitä osasin odottaa
: ja odotin paljon...
Huomasin myös tuon henkisen koukun (en itselläni, mutta kyllä se kemikalio kovasti yritti sitä!), tai että tulee niin saatanan täydellinen olotila (lukuunottamatta puheripulia jota ei voi lopettaa...) ettei haluaisi sen ikinä menevän pois!
Ei, ei. Ja mikä panetusfiilis, lol? No ehkä ekoilla nokilla... tai jotenkin tosi randomisti.
Ärsyttäviä puolia huomasin tässä että pitääkseen semmosen "parhaan" olotilan yllä (koska en itse ainakaan aineen tasottuessa näe siinä vaiheessa mitään erityisen kivaa) nokkia tulee vedettyä useammin kuin tarvitsisi, välttämättä. Vähän pettymys oli myös tuo ettei tullut mitään "huhhuh ku panettaa!"-fiilistä. Jaja... noh, se että jos innostuu yksinään vetämään niin luultavasti vitusti ja pitkään. \o Pää tuntuu tosi tyhjältä jo muutaman vuorokauden putken jälkeen, tosin laskut ovat suunnilleen puolet pienemmät kuin pirilaskut,
Muistutti imho enemmän magman ja pirin sekoitusta (vaikken olekaan sitä OIKEAA pepsiä ikinä vetänytkään), mutten huomannut mitään samankaltaista pienintäkään fiilistä.. paitsi ehkä se itsetunto nousi, ego kasvoi, jne. Tuntuupa muuten suht mukavalle nenässäkin - paitsi ekalla tai muutamalla ekalla kerralla, varautukaa.
Nousi mun top3-dousseihin, kyllä. Hyi mikä narkkari!
Huomasin myös tuon henkisen koukun (en itselläni, mutta kyllä se kemikalio kovasti yritti sitä!), tai että tulee niin saatanan täydellinen olotila (lukuunottamatta puheripulia jota ei voi lopettaa...) ettei haluaisi sen ikinä menevän pois!
Ärsyttäviä puolia huomasin tässä että pitääkseen semmosen "parhaan" olotilan yllä (koska en itse ainakaan aineen tasottuessa näe siinä vaiheessa mitään erityisen kivaa) nokkia tulee vedettyä useammin kuin tarvitsisi, välttämättä. Vähän pettymys oli myös tuo ettei tullut mitään "huhhuh ku panettaa!"-fiilistä. Jaja... noh, se että jos innostuu yksinään vetämään niin luultavasti vitusti ja pitkään. \o Pää tuntuu tosi tyhjältä jo muutaman vuorokauden putken jälkeen, tosin laskut ovat suunnilleen puolet pienemmät kuin pirilaskut,
Muistutti imho enemmän magman ja pirin sekoitusta (vaikken olekaan sitä OIKEAA pepsiä ikinä vetänytkään), mutten huomannut mitään samankaltaista pienintäkään fiilistä.. paitsi ehkä se itsetunto nousi, ego kasvoi, jne. Tuntuupa muuten suht mukavalle nenässäkin - paitsi ekalla tai muutamalla ekalla kerralla, varautukaa.
Nousi mun top3-dousseihin, kyllä. Hyi mikä narkkari!
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
But I'm so perfectly good at it.
-
peltsi
- OD
Vittu perkele oon nyt yrittäny jo monta päivää etsiä googlesta kauppoja mistä tätä sais poistettua mut ei vaan löydy. Rupee vituttaa ihan todenteolla kun kaikki muut puhuu että tulipa testattua ja kivvaa oli ja ite ei löydä mistään mitään paikkaa mistä sais ostettua.
Tuleeko muuten pahoja morkkiksia tosta?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
mauseri
- LD50
ei ainakaan mulle. se vaan häipyy päästä. JEEEEEEEAAAAAAAH!: alle 10 tunnin päästä pitäs saada taas tuota ihanaa ihmejauhetta. nyt tyyppään hihaan ekatpeltsi wrote:Vittu perkele oon nyt yrittäny jo monta päivää etsiä googlesta kauppoja mistä tätä sais poistettua mut ei vaan löydy. Rupee vituttaa ihan todenteolla kun kaikki muut puhuu että tulipa testattua ja kivvaa oli ja ite ei löydä mistään mitään paikkaa mistä sais ostettua.
-
mauseri
- LD50
kaveri on tos n. tunnin selostanut " et tää on pareasta jotakin usdkomatonrta siis tää vittu toimii niin saatanan hyvin ula ei oo mitään hallusinaatioita mutta nään mielessäni kaiken kirkkaana. etrtä huhhuh" yritin kirtjottaa sen puheen mukaan mitä frendi piti. otti noin 15mg. känniin.
-
mauseri
- LD50
samoilla silmillä. frendin asenne hieman muuttui.. meni lepäämään ja tuli n. 6 tunnin jälkeen ulos ja sanoi: huono olo, -millä tavalla? joka tavalla. ei koskaa siis ei koskaa tätä.mauser1911 wrote:kaveri on tos n. tunnin selostanut " et tää on pareasta jotakin usdkomatonrta siis tää vittu toimii niin saatanan hyvin ula ei oo mitään hallusinaatioita mutta nään mielessäni kaiken kirkkaana. etrtä huhhuh" yritin kirtjottaa sen puheen mukaan mitä frendi piti. otti noin 15mg. känniin.
-
Thoxium
Pystyykö tätä nyt ollenkaan vetämään ilman ahdistusta ja vainoja? Kai se muutama olut tai/ja bentso kuuluu asiaan, beetasalpaajat ois kans jees ja hätätapauksis jotain antipsykoottii... Oon huomannu et mitä tehokkaampaa pevekkii, sen ahdistavampaa, tai ainaki laskupuolel. Viihdeannoksen ja vainoahdistusannosten väli taitaa olla hyvin hento väli, jos sitä on ollenkaan. Ehkä just joku 1mg jos ottaa liikaa ni sit ahistaa. Nijaa kai pitää vaan testata enemmän eri annostuksia, ainaki +10mg annoksil melko varmaa tule ahistukset sun muut päälle.