tramadoli
-
MutaFuka
- Tuppisuu
Re: tramadolin käyttö "nautinto"aineena?
Nappasin 1.5x 150mg Tramal retardia... Ikinä en ole aikaisemmin huumeisiin tai lääkkeisiin viihdetarkoituksella koskenut, joten saas nähä... toivottavasti toimii
Edit : 2h ja ei yhtään vaikutusta vielä tullut... Tosin nielasin molemmat, joten vaikutuksen alkuun saattaa mennä tovikin aikaa..
2,5h: 300mg mennyt ja äsken tuli ensimmäinen "aalto" kesti noin 10 sec ja katos, oli ihana.. Nyt on jo todella hyvä olo
Edit 3 : 5h:n jälkeen olo aivan saatanan rento ja välillä pukkaa sellaisia aaltoja, jotka välillä on kivoja ja välillä vähän ahdistavia, ei kuitenkaan mitään kauheata, eli ihan pientä vain.
Oon kyllä tyytyväinen tähän, mutta ei tätä jaksais ottaa usein... kerran ehkä 3kk..
Edit : 2h ja ei yhtään vaikutusta vielä tullut... Tosin nielasin molemmat, joten vaikutuksen alkuun saattaa mennä tovikin aikaa..
2,5h: 300mg mennyt ja äsken tuli ensimmäinen "aalto" kesti noin 10 sec ja katos, oli ihana.. Nyt on jo todella hyvä olo
Edit 3 : 5h:n jälkeen olo aivan saatanan rento ja välillä pukkaa sellaisia aaltoja, jotka välillä on kivoja ja välillä vähän ahdistavia, ei kuitenkaan mitään kauheata, eli ihan pientä vain.
Oon kyllä tyytyväinen tähän, mutta ei tätä jaksais ottaa usein... kerran ehkä 3kk..
-
sxoxyvg
- OD
Otitko kokonaisina? Olisit jauhanut niin oisit ollut melko hyvissä.MutaFuka wrote:Nappasin 1.5x 150mg Tramal retardia... Ikinä en ole aikaisemmin huumeisiin tai lääkkeisiin viihdetarkoituksella koskenut, joten saas nähä... toivottavasti toimii
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
MutaFuka
- Tuppisuu
kokonaisina vedin ja oli välillä yön aikana vähän vaikea hengittää, mutta tuli niitä euforia aaltoja, jotka piti mut niin ihanissa oloissa lämpimän peiton alla puoliunessa <3 aah. nyt on vitummoinen pöhnä 11h jälkeen ja makuaisti kadonnut totaalisesti.
-
polge
- Psykonautti
Nyt pari kuukautta ilman tramaleja. En kyllä enää koskaan kajoo niihin! 
-
tRip
- Moderator
Kerro lisää..polge wrote:Nyt pari kuukautta ilman tramaleja. En kyllä enää koskaan kajoo niihin! :x
Mua paljon varoteltiin pyytämästä näitä respalle..
toisaalta toistaiseksi hyötyjä on enemmänkuin haittoja, joten en näe syytä kuumotella refloja sitten joskus tulevaisuudessa
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Freshi
- Psykonautti
Re: tramadoli
Vedin tossa keväällä kuukauden putken tramalia, kun lopetin kontit. Tramalit jeesas ahdistukseen ja yleiseen huonoon oloon, joka johtui konttien lopettamisesta, mutta ei mitään euforiaa tullut. Käytin n. 800mg päivässä, osa nopeavaikutteisina, osa depotteina. Nyt kun sain teemuja, niin tuntuu, että tramalit tehosi kuitenkin paremmin. En tajua, miksen saa teemuista mitään irti nokittamalla.. Vinkkejä?
-
polge
- Psykonautti
Mitäs haluisit kuulla? Söin viikon vaan putkeet tramaleja panacodin kans ja sit lopetin ku seinään ja seuraavat kaks päivää meni täristen kylmissään ja samalla hiessä. Panacodi autto refloihin aika hyvin.tRip wrote:Kerro lisää..polge wrote:Nyt pari kuukautta ilman tramaleja. En kyllä enää koskaan kajoo niihin!
toisaalta toistaiseksi hyötyjä on enemmänkuin haittoja, joten en näe syytä kuumotella refloja sitten joskus tulevaisuudessa
-
peltsi
- OD
No en oo kyllä tollasta ennen kuullugoofy wrote:Vedin tossa keväällä kuukauden putken tramalia, kun lopetin kontit. Tramalit jeesas ahdistukseen ja yleiseen huonoon oloon, joka johtui konttien lopettamisesta, mutta ei mitään euforiaa tullut. Käytin n. 800mg päivässä, osa nopeavaikutteisina, osa depotteina. Nyt kun sain teemuja, niin tuntuu, että tramalit tehosi kuitenkin paremmin. En tajua, miksen saa teemuista mitään irti nokittamalla.. Vinkkejä?
Rampsut on omasta mielestä ihan peruskiva ooppari sillointällöin mut ei niitä kannata käydä pidempiä putkia kiskoo jos haluaa refloilta selvitä. Oon kyl kuullu että noi ei joillekkin kipuun jostain syystä auta :?:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
tRip
- Moderator
aa, eikun kelasin että jos olisit pidemmän aikaa tramalia syönyt, olisin mielenkiinnolla kuullut kaikkeen reflailuun liittyvästä :)polge wrote:Mitäs haluisit kuulla? Söin viikon vaan putkeet tramaleja panacodin kans ja sit lopetin ku seinään ja seuraavat kaks päivää meni täristen kylmissään ja samalla hiessä. Panacodi autto refloihin aika hyvin.tRip wrote:Kerro lisää..polge wrote:Nyt pari kuukautta ilman tramaleja. En kyllä enää koskaan kajoo niihin! :x
Mielestäni yleensä aineet kannattaisi ajaa alas pienenevin annoksin jos yhtään viikkoa kauempaa aikoo syödä jotain riippuvuutta aiheuttavaa.
Sillä sehän on keholle (ja mielelle) melko rankkaa sopeutua yhtäkkiä toisenlaiseen kemiaan.
Opiaattireflat nyt ei ole kovin vaarallisia, mutta kannattaa muistaa myös tramadolin serotonerginen vaikutus ja noradrenaliinin takaisinottoa estävä vaikutus, jotka refloissa voivat aiheuttaa epileptisiä kohtauksia tj, ym..
Itsellä T refloissa humahtelee kummasti päässä, kuin lähtisi taju. Sen lisäksi että on opiaattiset reflat. En oikein ole selvillä olisiko nämä jotain epileptis- tyyppisiä oireita?
Keep it unreal.
-
Poliklinikka
- OD
Ihan järkyttävää hikoilua ramboista. Valehtelematta hikoilin eilen kellon ympäri. Tänään sama juttu, kun aloin popsii ramboja.
Aamulla pystyy muuten herää tosi pirteenä ja ei oo sillon ees varma onko ylipäätänsä nukkunut yhtään.
Aamulla pystyy muuten herää tosi pirteenä ja ei oo sillon ees varma onko ylipäätänsä nukkunut yhtään.
-
zan
- Apteekki
aika jännä et hikoilua ramboista, ethän ollu sirdaludia vetäny samaan aikaan? se ainaki saa mut hikoileen, oikeen kylmän nihkeetä hikeä.Poliklinikka wrote:Ihan järkyttävää hikoilua ramboista. Valehtelematta hikoilin eilen kellon ympäri. Tänään sama juttu, kun aloin popsii ramboja.
koita vielä ramboja tuleex samanlaiset hiet päälle, jos tulee niin ne ei yksinkertaisesti sovi sulle
-
W10
- Kameleontti
Minulla vaikutus on taas päinvastainen. Selvinpäin hikoilen koko ajan, mutta tramadolin ja sirdaludin kanssa hikoilu vähenee huomattavasti. En tiedä sitten johtuuko hikoilunu jonkinlaisesta jännityksestä jota nuo aineet vähentävät. Paras lääke hikoiluun minulla on kannabis. Tasaa kehon lämpötilaa todella tehokkaasti.zan wrote:aika jännä et hikoilua ramboista, ethän ollu sirdaludia vetäny samaan aikaan? se ainaki saa mut hikoileen, oikeen kylmän nihkeetä hikeä.Poliklinikka wrote:Ihan järkyttävää hikoilua ramboista. Valehtelematta hikoilin eilen kellon ympäri. Tänään sama juttu, kun aloin popsii ramboja.
koita vielä ramboja tuleex samanlaiset hiet päälle, jos tulee niin ne ei yksinkertaisesti sovi sulle
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
Poliklinikka
- OD
Ai ei sovi... Olin kolme päivää ramboissa. Oli helvetin mukavaazan wrote:jos tulee niin ne ei yksinkertaisesti sovi sulle
Oli lämpötilojen kanssa myös jotain tekemistä, mut kyl rambot pahensi hikoilua.
-
Ensiö
- Lepakko
150mg toimi ihan mukavasti rentouttavana ilman tolea. Yöllä söin pullan ja jälkiruoaksi 3 kapselia, nukahdin puoliuneen sohvalle ja välillä havahduin hassuihin uniin ja höntelöön oloon. Varsinaista euforiaa ei tolla annoksella tullut mutta kävellessä tuntui kuin olisi ollut kuukävelyllä. Pitää kokeilla joskus ottaa enemmän.
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
-
Happotatti
- Apteekki
800mg toimii ihan kohtuu mukavasti
tramadol retardia 4kpl 200mg tablettia jokainen 4osaan halkaistuna. Savuja päälle ja alle poistamaan oksetusta jota tuppaa mulla ainaki oppareissa tulemaan. Päälle 2mg riva ja 10pami ja pari stilnoctia nii avot
ei muistikuvia loppuillasta.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
rogues
- Lepakko
mä kun otan tramadolia 600-800 mg kokonaisina tai yhden halkaisen että rupee toimiin nopeemmin. niin mulla ei bentzot vaikuta mitään niiden kanssa. mutta savut kyllä tekee hyvää. ihan kun huonoa pollea olis vetänyt reilusti 
-
mauseri
- LD50
Mitä hintoja suostutte maksamaan tramadoolista? Minun "periaateraja" on max. 2€/150mg nappi. euro ois ok hinta. Mulla ei tosin toimi kunnolla edes lista eli 1500mg. 10-20€ saa paljon muutakin kivaa. Vittu kun nyt olisi ramboja, koska on kodeiinia niin sais nuokut.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
xxx-men
- Kameleontti
mauser1911 wrote:Mitä hintoja suostutte maksamaan tramadoolista? Minun "periaateraja" on max. 2€/150mg nappi. euro ois ok hinta. Mulla ei tosin toimi kunnolla edes lista eli 1500mg. 10-20€ saa paljon muutakin kivaa. Vittu kun nyt olisi ramboja, koska on kodeiinia niin sais nuokut.
No tääl oulussa oon maksanu 100mg tramasta 1e/kpl. Jotkut pyytää 2e/kpl 100mg napeistaki.
-
zan
- Apteekki
itse maksan apteekille 11e 100tbl 200mg:axxx-men wrote:mauser1911 wrote:Mitä hintoja suostutte maksamaan tramadoolista? Minun "periaateraja" on max. 2€/150mg nappi. euro ois ok hinta. Mulla ei tosin toimi kunnolla edes lista eli 1500mg. 10-20€ saa paljon muutakin kivaa. Vittu kun nyt olisi ramboja, koska on kodeiinia niin sais nuokut.
No tääl oulussa oon maksanu 100mg tramasta 1e/kpl. Jotkut pyytää 2e/kpl 100mg napeistaki.
euron luokkaa kai pyytää oulunseudulla, 2e on jo aika kisku hinta.
-
Psychonautilus
Jee jee, taas tuli 100kpl 100mg ramboja, eikä toleja ole (paitsi luontainen korkea tole lähes kaikille päihteille).
Nyt 400 rouskittu ja pari kaljaa juotu. Pitäisköhän buustaa viel jossain välis... 
-
rogues
- Lepakko
miten onko muilla kokemusta tramadol napeista pirilaskuihin ? kun huomenna lähdetään poriin tsiigaan metallicaa. ja nyt jo pelottaa se sunnuntain olo. bentzot loppu tai lähtee mukaan poriin ja himaan 100mg tramadoleja. voinko vetään sen 600-800mg
ilman mitään isompia sivareita. kun en millään muista oonko vetänyt ramboja pirilaskuihin ? tai heittäkää joku hyvä neuvo 3 päivän pirin vetoon jotain helpottavaa. telareita olen jo koittanut hommata mutta taitaa muutkin tarvita niitä sunnuntaina. vaikka jotain apteekista saatavaa yskänlääkettä ym... 2 flindaa mutapartaa teki joskus hyvän olon mutta söin aika paljon xanoreita samaan aikaan. eli siis tarvisin parhaan neuvot 3 päivän pirivedoille. koska se on itselle nykyään niin harvinaista.
mutta nyt kun sai kunnon piriä niin ei voinut kieltäytyä ja vielä kun on metallica suomessa. sori jos on kirjoitus virheitä paljon mutta olen jo nyt niin saatanan sekaisin
ilman mitään isompia sivareita. kun en millään muista oonko vetänyt ramboja pirilaskuihin ? tai heittäkää joku hyvä neuvo 3 päivän pirin vetoon jotain helpottavaa. telareita olen jo koittanut hommata mutta taitaa muutkin tarvita niitä sunnuntaina. vaikka jotain apteekista saatavaa yskänlääkettä ym... 2 flindaa mutapartaa teki joskus hyvän olon mutta söin aika paljon xanoreita samaan aikaan. eli siis tarvisin parhaan neuvot 3 päivän pirivedoille. koska se on itselle nykyään niin harvinaista.
mutta nyt kun sai kunnon piriä niin ei voinut kieltäytyä ja vielä kun on metallica suomessa. sori jos on kirjoitus virheitä paljon mutta olen jo nyt niin saatanan sekaisin
-
peltsi
- OD
Kyllä noi rampsut pitäis siihen auttaa. Ei oo omakohtasta kokemusta mutta vierestä oon kyllä nähny et tuntuu jeesaavan..kyllähän niihin auttaa melkeen kaikki jarrut kai jollain tapaa.rogues wrote:miten onko muilla kokemusta tramadol napeista pirilaskuihin ? kun huomenna lähdetään poriin tsiigaan metallicaa. ja nyt jo pelottaa se sunnuntain olo. bentzot loppu tai lähtee mukaan poriin ja himaan 100mg tramadoleja. voinko vetään sen 600-800mg
Jos paikkoja kolottaa niin luulis ainakin kolotuksen lähtevän tollasella annostuksella
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
rogues
- Lepakko
Kyllä noi rampsut pitäis siihen auttaa. Ei oo omakohtasta kokemusta mutta vierestä oon kyllä nähny et tuntuu jeesaavan..kyllähän niihin auttaa melkeen kaikki jarrut kai jollain tapaa.
Jos paikkoja kolottaa niin luulis ainakin kolotuksen lähtevän tollasella annostuksella
[/quote]
kiitos! eli voin ottaa voi varmuuken vuoksi 20-30 ramboo messiin. respa on joten no hätä
kiitos! eli voin ottaa voi varmuuken vuoksi 20-30 ramboo messiin. respa on joten no hätä
-
mauseri
- LD50
mihin laskuihin?rogues wrote:miten onko muilla kokemusta tramadol napeista pirilaskuihin ? kun huomenna lähdetään poriin tsiigaan metallicaa. ja nyt jo pelottaa se sunnuntain olo.
-
Ensiö
- Lepakko
300mg tuo ihan kivat. Ei euforiaksi voi kutsua mutta viihtynyt ja mukava olo. Jos jää makoileen niin uppoaa pumpuliin aika nopsaa mutta liikkeelle lähdettyä tuntuu kuin olisi piristeitä nupissa. Ootteko muuten katsonut silmiänne tramadoleissa? Mulla ainakin pirivalppaat pälyilevät silmät mutta terävät opiaattipupillit, lievästi psykopaattinen vaikutelma.. Tramalit on ihan hyvä päihde jos haluaa rentoutua selvinpäin. Mutta illan kun on viettänyt tramaleissa niin seuraavana aamuna ei oo asiaa bussiin tai autoon, mutkitteleva tie toi hirveet nauseat ja kuumia aaltoja ja kylmähikeä ja kalpeat kasvot ja siniset huulet.
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
-
rogues
- Lepakko
600mg tramadolia ja 4mg xanoreita + muutama bisse = tosi hyvä olo ja nuokut. öitä.... 
-
bUkkA
Sama huomattu.Psychonautilus wrote:Tramaleissa pystyy muuten nussimaan loputtomiin.
-
mauseri
- LD50
totta jos ei ota liikaa.bUkkA wrote:Sama huomattu.Psychonautilus wrote:Tramaleissa pystyy muuten nussimaan loputtomiin.
-
Psychonautilus
Tarkentaisin: jos ottaa liikaa niin vehje ei välttämättä nouse. Ottaa vähäsen, kesto pitenee jonnin verran. Ottaa paljon, niin vaakamambomaratonit alkakoot!mauser1911 wrote:totta jos ei ota liikaa.bUkkA wrote:Sama huomattu.Psychonautilus wrote:Tramaleissa pystyy muuten nussimaan loputtomiin.